Kostin Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Cumpar toba stock pt suzuki gsxr 600/750 2001-2003 ,daca e cu tot cu tot cu atat mai bine,sa nu fie golita. astept oferte pe PM sau la tel/sms 0727.240.041 Daca iti trebuie pentru ITP ti-o imprumut... Aveti idee unde pot gasii si eu suportul din imagine ? ( numai suportul de prindere) am tot cautat dar fara nici un rezultat. Nu ma intereseaza neaparat sa fie nou. Va Multumesc !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Salut , am si eu un SRAD din 2000 si am observat ca din cand in cand cade cate o picatura de ulei. Am desfacut carena stanga care era murdara de ulei si de praf pe interior si nu stiu pe unde curge. Surubul de la baie de jos este bine strans si in plus am vazut ulei pe sub capacul motorului.Am pornit-o am turat-o nu arunca pe nicaieri dar 24 de ore , nepornita au curs 2 picaturi. Aveti vre-o idee , sau ati intalnit asa ceva? Astept raspuns Multzam. Vezi ca picaturile alea nu sunt nimic decat spray de lant.. asta in cazul in care ai dat cu spray pe lant..dar oricum este plina de unsoare deaia in jurul pinionului si trebuie sa se mai scurga si din ea la 700 de grade cat are motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Daca iti trebuie pentru ITP ti-o imprumut... Aveti idee unde pot gasii si eu suportul din imagine ? ( numai suportul de prindere) am tot cautat dar fara nici un rezultat. Nu ma intereseaza neaparat sa fie nou. Va Multumesc !!! Mersi,am facut rost de o toba pana la urma.Nu puteam sa o iau cu imprumut pt ca trebuie sudata si probabil se strica prinderea,mersi mult oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 exista cumva pe aici vreun mosesor de gixer din petrosani? daca da il rog sa imi dea si mie un semn pe alecs_1000rr urgent pt niste informati. multam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 (editat) salut. am cautat cum se inlatura eroarea fi la gsx-r 600 k7 aparuta in urma schimbarii tobei, nu am mai gasit stiu ca se taia un fir sau ceva de genu'. nu este pentru mine. multumesc Editat Iunie 28, 2011 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MarianDica Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Salut, caut sa cumpar monopost si aripa fata pentru un suzuki gsxr 600 srad din 2000. tel : 0760744111 sau marian_buc2004@yahoo.com. Asfalt uscat! Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Cumpar urgent rezervor de Suzuki GSXR 600(750) 2006 2007. Daca e putin lovit, zgiriat, ar fi perfect. Dati de stire cei ce aveti unul de care vreti sa scapati. Doar sa nu fie lovit rau de tot! Ar mai fi nevoie si de un cadru de bord pt acelasi model. 0763 681 602 , YM: jagib1972 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Vezi ca picaturile alea nu sunt nimic decat spray de lant.. asta in cazul in care ai dat cu spray pe lant..dar oricum este plina de unsoare deaia in jurul pinionului si trebuie sa se mai scurga si din ea la 700 de grade cat are motorul. Este ulei mai mult ca sigur am dat si vasul de expansiune si tot nu prea se vede dar cred ca se prelinge prin mai multe locuri intrucat imi cad picaturi la 3-4-5 cm distanta una fata de cealalta.Cert este ca , curge din dreptl capacului motor si al vasului de expansiune.Daca ati avut vre-o data ceva asemanator PLSS help me !! Inca o intrebare as avea , pentru "prea-plinul" la ulei exista vre-ul loc pe unde arunca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 salut. am cautat cum se inlatura eroarea fi la gsx-r 600 k7 aparuta in urma schimbarii tobei, nu am mai gasit stiu ca se taia un fir sau ceva de genu'. nu este pentru mine. multumesc Se taie un fir de la CDI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Se taie un fir de la CDI ok, multumesc acum ramane sa aflu care fir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 pai cat ai peste nivel si cum verifici nivelul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 (editat) vand toba gsx-r 600 k7. are catalizatorul golit pentru sunet mai puternic decat stock. cu modificari ar putea merge si pe alte modele pret 300 lei 0767.667.111 -teo ps: stiu ca nu este aici bursa dar fiind de gsx-r am gandit ca poate intereseaza pe cineva Editat Iunie 29, 2011 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Se taie un fir de la CDI aceeasi problema am avut-o si eu dar a rezolvat-o maestrul survolaj!se taie firul cu nr 30 de la o mufa de sub sa!vb cu el si iti explica mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Este ulei mai mult ca sigur am dat si vasul de expansiune si tot nu prea se vede dar cred ca se prelinge prin mai multe locuri intrucat imi cad picaturi la 3-4-5 cm distanta una fata de cealalta.Cert este ca , curge din dreptl capacului motor si al vasului de expansiune.Daca ati avut vre-o data ceva asemanator PLSS help me !! Inca o intrebare as avea , pentru "prea-plinul" la ulei exista vre-ul loc pe unde arunca? posibil ca uleiul respectiv sa se prelinga de pe firele ce ies din alternator, de obicei sunt umede, poate la tine e mai deteriorata garnitura care e acolo si iti da putin mai mult ulei afara. cel mai bine dai jos carenele si vezi de unde poate fi, eventual iti speli motorul in zona respectiva, sa nu mai aiba urme de ulei, montezi carenele si verifici din nou cand vezi ca iti picura. poti sa verifici si daca capacul de la alternator nu are vreo fisura sau nu a fost sudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 aceeasi problema am avut-o si eu dar a rezolvat-o maestrul survolaj!se taie firul cu nr 30 de la o mufa de sub sa!vb cu el si iti explica mai bine. Nu cred ca rezolvi problema daca tai acel fir (30)! Acel fir este semnalul de la oxigen senzor,il tai si nu mai are raspuns calculatorul de la el si nu mai face corectii,in prima faza. DAR faptul ca intrerupi un senzor calculatorul functioneza intr-o alta harta pentru toti senzori cu valori fixe,ex:temperatura 20 grade,temperatura interna 90,presiune admosferica etc etc,asta fiind o harta care functioneza motorul in regim de urgenta fara sa fie la full power. vezi in imagine.. RESPECT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 poate candidezi la presedentie tng-ule ca sigur te votez.. si ma pui pe mine prim ministru, sa oblig poporul sa mearga cu bicicleta, si sa fie proba la bac, si sa inchid toate cluburile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 poate candidezi la presedentie tng-ule ca sigur te votez.. si ma pui pe mine prim ministru, sa oblig poporul sa mearga cu bicicleta, si sa fie proba la bac, si sa inchid toate cluburile. eu nu votez cum adica sa se inchida toate cluburile!?! cu asta nu sunt de acord!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 aceeasi problema am avut-o si eu dar a rezolvat-o maestrul survolaj!se taie firul cu nr 30 de la o mufa de sub sa!vb cu el si iti explica mai bine. Nu cred ca rezolvi problema daca tai acel fir (30)! Acel fir este semnalul de la oxigen senzor,il tai si nu mai are raspuns calculatorul de la el si nu mai face corectii,in prima faza. DAR faptul ca intrerupi un senzor calculatorul functioneza intr-o alta harta pentru toti senzori cu valori fixe,ex:temperatura 20 grade,temperatura interna 90,presiune admosferica etc etc,asta fiind o harta care functioneza motorul in regim de urgenta fara sa fie la full power. vezi in imagine.. RESPECT! loool traiasca maestrul mai da-i niste zeama...sa se simta si sonda lambada bine (sa simta si ea ca-si face treaba). Probabil e amestecul prea sarac si guitza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) posibil ca uleiul respectiv sa se prelinga de pe firele ce ies din alternator, de obicei sunt umede, poate la tine e mai deteriorata garnitura care e acolo si iti da putin mai mult ulei afara. cel mai bine dai jos carenele si vezi de unde poate fi, eventual iti speli motorul in zona respectiva, sa nu mai aiba urme de ulei, montezi carenele si verifici din nou cand vezi ca iti picura. poti sa verifici si daca capacul de la alternator nu are vreo fisura sau nu a fost sudat Multumesc frumos , tot nu i-am dat de cap , acum o sa verific si garnitura din poza de la tine.Am spalat motorul si am dat mai intr-o parte furtunele de la radiator care treceau , am lasat-o si am vazut azi dimineata ca uleiul vine de undeva , cade pe galeria tobei si apoi jos.O sa ma uit mai bine si sa vad daca pot rezolva ceva.Curge de undeva dintre motor si cutie. Editat Iunie 30, 2011 de MALASORTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) Sal sunt proaspat posesor de un suzuki gsxr k4, si a-s avea si eu cateva intrebari pentru cei in masura sa imi raspunda. 1.Pe la ce turatii e bine sa schimbi treapta ,in regim de plimbare,spre ex:merg prin oras undeva cu 60 km/h la plimbare dak o tin intr-o treapta pe la 4mii/5mii de ture e putin sau e bine? 2.Care este cel mai bun spray pentru lant,ce imi recomandati. 3.Cat m-ar ajunde un set de xenoane pe ea. Astea ar c-am fi momentan toate intrebarile care le am.Merci anticipat de raspunsuri si ASFALT USCAT AAAA si cum pot schimba si eu poza de la avatar ,ca la profil mi-a schimbat-o Editat Iunie 30, 2011 de rieju matrix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) Nu cred ca rezolvi problema daca tai acel fir (30)! Acel fir este semnalul de la oxigen senzor,il tai si nu mai are raspuns calculatorul de la el si nu mai face corectii,in prima faza. DAR faptul ca intrerupi un senzor calculatorul functioneza intr-o alta harta pentru toti senzori cu valori fixe,ex:temperatura 20 grade,temperatura interna 90,presiune admosferica etc etc,asta fiind o harta care functioneza motorul in regim de urgenta fara sa fie la full power. vezi in imagine.. RESPECT! Ia incearca sa scoti orice alt senzor de care zici tu ca se leaga asta si vezi - iti da eroare de cod? Intr-adevar nu-ti mai face mixtura in functie de ce citeste senzoru ala de O2 si poate nici nu treci ITPu la controlul de emisii, dar nu are nici o treaba cu scaderea de putere. Motorul functioneaza fix cu o mixtura prestabilita cum ar trebui sa functioneze...nu sa-ti faca amestecul in mers. Daca tu ai alta optiune - spune-o aici. Nu mai gasesc niste pdfuri - ca aceeasi treaba te indrumau si cei de la Yoshimura . Aceeasi chestie o face si PC V - se instaleaza un senzor in evacuare si in functie de acel senzor iti modifica harta in mers pentru a avea aceasta optiune. Editat Iunie 30, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Ba are treaba cu senzorul de oxygen. Calculatorul nu mai stie ce valoare are. si intra cum a spus si geo intr-o harta fixa care nu are cum sa fie mai buna ca si performante ca si harta variabila de ce crezi ca baietii cu motoare pe carburatie au probleme cu ele cand ajung sus la Balea lac cu ele pentru ca nu au cum sa aibe o harta de injectie variabila la carburati( ca sa zic asa) asta asa pe scurt pentru ca discutia este mult mai ampla si nu are rost aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 F-tui gura ma-sii cu injectiile astora...senzorii si mixturile lor! Si mai ales cu hartile lor variabile! looool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 F-tui gura ma-sii cu injectiile astora...senzorii si mixturile lor! Si mai ales cu hartile lor variabile! looool asa zice si kelu fuck injection!!! fuck injection!!! dar asta este viata una peste alta este mai bine cu injectie respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 E de 200 de ori mai bine pe injectie (DACA STII CUM SA TE JOCI CU EA!) si aici ma refer la motoarele astea complicate nu la monocilindrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.