Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

La asta ma gandeam si eu... cand se incalzeste cadrul sa nu se dezlipeasca! Cred ca m-as descurca singur am un feon profesional (industrial) dar tinand cont ca nu sunt genul de persoana migaloasa cu 5-6 sute de mii cred ca til lipeste cineva care se pricepe,parerea mea!

Oricum nu iti place il dai jos si gata... nu e ca vopsitul multi bani si multa munca! in plus iese cam la fel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! tot respectul dar consider ca 50€ este foarte mult pentru un autocolant! eu am gasit la 60ron metrul! plus mana de lucru daca nu il pui singur mai zici 60ron si tot nu iesi la 50euro!

Iar daca imi aduc bine aminte parca cineva de pe forum vindea protectii cadru negre (niste plastice de se prind in cleme pe cadru) si daca nu ma insel parca cerea chiar 50€ pe ele!

Tot respectul , daca consideri ca este ok investitia!

Hai VARA:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vad lucrurile altfel... corecta incorecta daca imi place mie si pot sa fac si mai ieftin de ce nu as faceo? Nu imi place cum am facuto eu ma duc sa dau 50€! parerea mea:d

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poti cauta imitatie de carbon,dar nu mizerie deaia cum pune toata lumea pe capota la masina, sau imbraca scuterul, este un colant special nu este lucios care arata super si se pune numai la cald, si cred ca pe cadru rezista, ca nu se incinge foarte foarte rau, este aprox 2 mil metru patrat.

Mesaj completat

Sau poti cauta imitatie de carbon,dar nu mizerie deaia cum pune toata lumea pe capota la masina, sau imbraca scuterul, este un colant special nu este lucios care arata super si se pune numai la cald, si cred ca pe cadru rezista, ca nu se incinge foarte foarte rau, este aprox 2 mil metru patrat.

completare la un post mai veki ala cu cadru, in oras la mine sunt ceva rr 1000 vreo 3, una ia crapat motorul la aia din 2008 ia skimb honda tot din purcel, uneia i sa blocat cutia pe circuit in grecia si a reparato in ascuns baieti, toate toate R1-rile din Buzau au racit, una ia pleznit pistonul 1 cand pleca la mare, avea 2000km era noua a dus-o a reparato, acum peste 10000 borseste apa afara, una oscileaza relantiu cand vrea ia ETC, una este o petarda. Putem spune la infinit ca honda=releu+distributie,kawa= cutiuta, suzuki=cadru, Toate sunt jaleeeeeeeee, sunt foarte fiabile, NE BUCURAM DE REZULTATUL MUNCI ALTOR OAMENI CARE CU FOARTE MULTI ANI IN URMA SAU DEVOTAT INTRUTOTUL MOTOCICLISMULUI , FACAND DIN CE IN CE MAI FIABIL MAI FRUMOS MAI MAI........ SA AVEM CU CE NE DA NOI MARI PE STRADA PE LA TERASE SI MAERGAND CU VITEZE AMETITOARE, SA NU UITAM ASTA.

Mesaj completat

Voi posta cea mai buna lipitura a unei carene, plastic, etc.

Desigur nu exista prostie, aberatie, eroare mai mare decat: glet MGA, scuipat, fibra de sticla cu rasina, idiotenia de plasa de sarma cu kit, sau SUDURA CU ELECTROD DE PLASTIC DIN CARE ESTE FACUT MATERIALUL(abs de obicei).

Toate enumerate aici sunt bune daca tinem motocicleta pitita toata vara in garaj sau in vitrina.

Daca-ti hranesti spiritul si te dai normal sunt niste presiuni fantastice, vibratii foarte foarte mari, daca stai la terasa sta si balega de kit in soare la 70 sau 80 de grade si diferentele de temperatura face ca bulsetul de plastic lipit cu atata migala sa se faca floare, si sa rada toti de tine" vezi ma!!! carene reparate!!!!!!!"

Toate sunt testate de mine prieteni, luni de zile, kiar ani si nu sunt eficiente.

Dup cum am spus cea mai buna lipitura testata de mine(un fraer) , este urmatoarea(pun si poze dar alta data):

''lipitura cu panza naturala de bumbac(batista cearceaf etc) imbibata cu "picatura" "

explicatii:

Dupa isprava facuta pe asfalt urmeaza reparatia. Piese noi? nu te lipesti, reparatia este scaparea.

NU sunt bulan.g.i.u si spun la toti.

Se ia bucata de plastic si se insaileaza cu pistolul de lipit(pistol de electronist nu alta tampenie).

Dupa obtinerea formei initiale inainte de ciumegareala din parcareee, se polizeaza cu flexul cu foarte mare atentie crapatura aprox 1 mm jumate 2 mm in jos, pe latimea de 2cm, adica se intra in structura plasticului pentru a obtine un subnivel, un ce vreti voi, ATENTIE nu incalziti materialul rau pana la topire.

CLAR PANA AICI

 

Se taie fasii din batista sau orice altceva din material natural(ATENTIE batista trebue sa fie imbibata cu muci, glumesc) in forma dorita se aseaza in locul polizat dupa care se imbiba cu picatura, un strat doua straturi de panza ,trei, depinde cat permite materialul sa fie polizat ca nu trebue sa depaseasca in sus minunea. Se polizeaza la fata cu flexul sau freza manuala, dar mai bu este flexul.

FOarte important este ca kitul est aproape delok prezent, ici colo putintel sa nu se supere.

CLAR

 

De stiut: dezavantaje pentru carene din pp adica enduro motocros, nu se lipesc nu incercati ca dovada o da capacul de la lipici.

Mai trebue de stiut ca nu se lipeste numai cu picatura, se lipeste si cu super glue penal de 50 de bani.

tot important este sa demontez si "dar unde este lipsa" eeee unde este lipsa se costrueste din panza foarte foarte usor si rezistent nu cretinatatea de rasina cu fibra CARE REACTIONEAZA DIFERIT LA SOARE (DILATAREA CONTRACTAREA) SI CRAPA .

LIPITURA GARANTATA SI FOARTE REZISTENTA ATENTIE ::: NU SE MAI RUPE ACOLO PRIETENI,EVAR AD. NICIOD.

Mam gandit si.... poze nu pun sa nu ma laud ca fac detoate, sa stiti ca lipitura iese in funcie de indemanarea voastra cine nu poate sa vina la mine.

Mentionez SUBLINIEZ la vopsit nu va bagati sau bagativa ca sunt vopsitori cu pretentii care habar nu au. Cer ste de euro si sunt niste incompetenti.HA ha ha

Spor la treaba acelora care vor sa-si faca cu mana lor si nu vor sa dea 500 euro pe o carena, care eu personal o lipesc si kituesc in 500 secunde pe proba. Si nu uitati c o carena revopsita bine este mai buna ca cea de fabrica cu voseaua de 1 micron grosime unde cum ai atins-o hoppppp sa julit.

Sper sa nu primesc comenturi aiurea de la ofticatii care jupoaie fara mila de bani pe necunoscatori, sau sa se oftice ca-si face omul cu mana lui, ca-s certaret si sar la batae repede , va pup pe toti.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!as avea si eu nevoie de o bascula de srad 750,si daca gasesc si o furca de 750 cu juguri si semighidoane,as avea nevoie si de etriere,tot de 750.daca avetii idee pe unde gasesc va rog sa imi lasati un pm,si un nr de tel si va contactez.multumesc frumos. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma gandeam sa-mi fac tot cadrul asa dar cred ca ma rupe de bani<apropo cat tia luat pt scarite?>

eu am aplicat o foaie de look carbon pe cadru , am platit in jur de 12 E pe o foaie de 20cm pe 30 cm ( iti trebuie mai multe foi ) le-am luat de la o firma de tuning , tin foarte bine , arata foarte bine ( si asta zic la un an de cand le-am pus ) si in plus am muncit destul de mult ( am dat jos carene , prize aer ,atacuri carene ....... am facut sablon pt a ataca coala de jur imprejur )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut... Da... din pacate m-am despartit de Suzuka mea! sper ca a ajuns pe maini bune...!

Cat despre r1... l-as lua pentru altceva.. dar am mai gasit si un k1 pe net de 600 care m-ar tenta.. da e cam departe de mine..

Mai studiez piata sigur o sa scada preturile mai spre vara ... o sa fie dandoaselea anu asta cu criza asta... sau daca prind ceva bun intre timp cu atat mai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crezi ca difera bascula de 600 srad de cea de 750?

 

 

daca esti interesat de bascula de srad 600 am eu., tel: 0724 794 456

salutare!difera cea de 750 e ranforsata,e asemanatoare cu cea de pe k1 de 1000,dar nu identica.si permite atasarea unei jante de 6,cu cauciuc de 200. :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut... Da... din pacate m-am despartit de Suzuka mea! sper ca a ajuns pe maini bune...!

Cat despre r1... l-as lua pentru altceva.. dar am mai gasit si un k1 pe net de 600 care m-ar tenta.. da e cam departe de mine..

Mai studiez piata sigur o sa scada preturile mai spre vara ... o sa fie dandoaselea anu asta cu criza asta... sau daca prind ceva bun intre timp cu atat mai bine...

Posibil sa ramana constante preturile, daca tinem cont de faptul ca in general primavara au tendinta crescatoare....

Sa urmaresti indeaproape :lol:

Bafta la gasit ce-ti doresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba preturile o sa tinda sa screasca primavara-vara dar daca nu or sa mai fie cumparatori trebuie sa o dai sub pretul pietei daca vrei sa o vinzi... parerea mea poate gresesc:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, am si eu o intrebare pt nchivu: de ce ai dat suzuka? am inteles ca ai luat-o in tomana, iar acum ai dat-o. Nici nu ai apucat sa mergi cu ea calumea, poate doar asa, cand ai prins cateva zile cu soare :lol: Sau vrei altceva? Eu personal daca mi-as lua un motor, cred ca l-as tine cel putin un an...

Bafta la cumpararea altei motociclete ! Si cred ca vei gasi destul de usor una buna... acum sunt oferte, dar nu sunt cereri, deci eu cred ca ai de unde alege (banu' conteaza)

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, am si eu o intrebare pt nchivu: de ce ai dat suzuka? am inteles ca ai luat-o in tomana, iar acum ai dat-o. Nici nu ai apucat sa mergi cu ea calumea, poate doar asa, cand ai prins cateva zile cu soare :lol: Sau vrei altceva? Eu personal daca mi-as lua un motor, cred ca l-as tine cel putin un an...

Bafta la cumpararea altei motociclete ! Si cred ca vei gasi destul de usor una buna... acum sunt oferte, dar nu sunt cereri, deci eu cred ca ai de unde alege (banu' conteaza)

 

Depinde de om la schimbarea motoretei.

uite si pe mine ma bate gandul sa schimb GSX-R de 600 care l-am cumparat in ianuarie

motivul - nu cred ca e de mine - iar cel mai mult ma ingrozeste pozitia de pe ea

ce e drept nu am mers pe ea - dar m-am suit am verificat pozitia, nu e tocmai cea cu care sunt eu invatat - cel mai posibil e sa o vreau sa o schimb cu un CBR F4 - fiind sport touring - parerile sunt impartite

ideea e ca iti dai seama daca te impaci sau nu cu o motoreta in prima suta de km poate mai putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite si pe mine ma bate gandul sa schimb GSX-R de 600 care l-am cumparat in ianuarie

motivul - nu cred ca e de mine - iar cel mai mult ma ingrozeste pozitia de pe ea

ce e drept nu am mers pe ea - dar m-am suit am verificat pozitia

hai frate..... :lol:

 

Daca e sa o iei asa, dupa ybr125 din scoala, cand am luat motorul la "test drive" era sa cad de vreo trei ori intro singura tura in jurul blocului, iar a doua zi dupa ce am luat-o, am scapat-o in benzinarie peste motorul unui prieten....

E adevarat ca daca vrei sa faci turul Europei pe motor, poate nu e cea mai potrivita alegere, dar eu unul chiar nu am simtit durerile de ss de care tot zice lumea. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de om la schimbarea motoretei.

uite si pe mine ma bate gandul sa schimb GSX-R de 600 care l-am cumparat in ianuarie

motivul - nu cred ca e de mine - iar cel mai mult ma ingrozeste pozitia de pe ea

ce e drept nu am mers pe ea - dar m-am suit am verificat pozitia, nu e tocmai cea cu care sunt eu invatat - cel mai posibil e sa o vreau sa o schimb cu un CBR F4 - fiind sport touring - parerile sunt impartite

ideea e ca iti dai seama daca te impaci sau nu cu o motoreta in prima suta de km poate mai putin

nu vreau sa fiu rautacios , dar tu cand ai cumparato nu te-ai suit pa ea sa vezi care e pozitia? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! tin sa spun ca motorul se prezenta cel putin din punct de vedere mecanic EXCELENT! deci chiar daca l-am dat la un pret sub pretul pietei nu am dat un chilipir.. Cat despre motivul vanzarii...Am facut 5-600km timp in care cred ca am cunoscut motorul binisor... nu imi placea pozita + era greu pe fata(sau asa mi se parea mie)...+ asa am simtit eu ca este mai bine + avea izbugniri daca trageai tare de gaz de la 10mii de ture in sus(periculos pentru un incepator)

Editat de nchivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu m-as fi indoit de starea lui tehnica. Sunt convins ca se prezinta excelent, tocmai deaia si am intrebat, fiindca nu imi dadeam seama de ce l-ai vandut asa repede. Am vazut anuntul tau pe un alt forum (de vanzari moto) pe care il urmaresc zilnic sa vad ce anunturi mai apar, etc, si am vazut ca srad-ul tau era cel mai bine intretinut (cel putin, cat mi-am putut da seama din poze).

 

Partea nasoala e ca probabil ai pierdut niste bani , ca am vazut ca l-ai vandut cu un pret foarte ok (pentru cumparator). Probabil ai dat mai mult pe el.

 

Cum am mai spus, bafta la alegerea altei motociclete :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh delu vb si el asa ca e ofticat ca nu a putut merge inca cu moto care si-a luat-o . Moto nici macar nu are toate piesele pe ea dapei sa vada el cum e cu pozitia. Eu sincer sunt super multumit de modelele K1-K3 sunt cele mai comfortabile dupa parerea mea . Am facut 300 km fara oprire si nu am avut nici o problema . Am oprit pt plin ca altfel mai mergeam. am 21000 km la activ cu moto asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie-mi place la nebunie K2-ul meu :lol:

Si pentru ca-mi place asa de mult, i-am cumparat niste bunatati :lol:

In plus fata de ce se vede este lichid de frana BREMBO si pe la sfarsitul lui februarie imi astept cauciucurile noi, SUPERCORSA PRO.

post-43929-1264752209_thumb.jpg

post-43929-1264752231_thumb.jpg

post-43929-1264752266_thumb.jpg

post-43929-1264752367_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie-mi place la nebunie K2-ul meu :lol:

Si pentru ca-mi place asa de mult, i-am cumparat niste bunatati :lol:

In plus fata de ce se vede este lichid de frana BREMBO si pe la sfarsitul lui februarie imi astept cauciucurile noi, SUPERCORSA PRO.

 

Ma nervozez,mi-ai ,,luat-o'' inainte.Vreau sa imi cumpar si eu bujii iridium si filtru de aer sport,dar pina acum am cumparat xenoane,urmeaza crash-uri(spuneti-mi unele ok..plz) iar in primavara schimb kitul de lant.sper sa mai am bani pentru bujii si filtru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...