Nyt Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Salut baieti, imi puteti da ceva detalii in legatura cu diferentele de orice tip(in afara de optic)dintre K6-K7 750 si K8 750? Orice este binevenit, plus sau minus. Selectorul de putere S-DMS cu treptele A,B,C , calculator mai rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Selectorul de putere S-DMS cu treptele A,B,C , calculator mai rapid. Ai uitat sa spui ca al tau are si R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Ai uitat sa spui ca al tau are si R Da.dar R-ul vine de la Racheta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sangerete Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 (editat) Cu treptele inversate ma gandeam ca mi-ar fi mai usor si as schimba treptele mai repede. Tie cum ti s-a parut cand ai mers cu mobra asa ? eu le am inversate si imi place mai mult asa. e cam neplacut sa scoti scantei cu cizma cand vrei sa schimbi superioara la iesirea din viraj....... nu se strica nici o cutie sau alte aberatii... e la fel, numai ca invers... iti ia un timp pana te obisnuiesti si o sa ratezi cateva viteze, dar dupa nu o sa ai probleme. The main reasons for reversed shift and the reasons why the vast majorities of racers use it are these:- When in a turn you will never downshift (unless you screwed up), only UP if anything - and it's MUCH easier to push down with your foot than pull up when you are hanging off, no matter which side your are turning to. - On the same note, if you are leaning a lot in a left turn there won't be room for your foot under the shifter, only over. - In a straight line, accelerating hard you'll be tucked in - again it's easier to push down than pull up. - OTOH pulling up to downshift is easy enough when you are sitting upright - as in when braking hard. Yes, there are a few pro racers that still use standard shift out of preference but they are a minority and the above is true for most people Editat August 20, 2011 de sangerete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 (editat) Din pacate aceste "aberatii" sunt reale si dovedite. Am reparat multe cutii la care s-au stramabat furcile. Am mentionat ca nu se justifica decat la mersul pe circuit unde se creaza un impediment la iesirea din virajul de dreapta,in rest pe strada este nejustificat decat daca esti atat de incostient sa te dai cu genunchiul pe jos la fiecare curba de dreapta.( fara suparare!) PS.Intrebare de baraj: Cum crezi ca a folosit acest pilot schimbatorul? Normal sau inversat? Dar cel din poza nr 2? si ex.pot continua... Mi-am permis sa dau un sfat,fiecare face ce crede de cuvinta ca este mai bine, pentru el, sau pentru motorul lui. Bafta! Editat August 20, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sangerete Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 poate respectivul pilot ar fi strambat furcile si daca nu era invers schimbatorul... ce conteaza in ce sens dai tu cu piciorul? in cutie actioneaza ori in sus ori in jos. nu iti contest experienta de mecanic dar mi se pare o explicatie un pic mistica... la fel cum e si mitul ca schimbatul fara ambreiaj strica nu mai stiu ce.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Pai ai explicatia "mistica",ai dovezi.... Daca te uitai atent si daca stii cum arata motorul din interior,ai fi vazut ca sunt 2 poze de la motoare diferite dar cu aceeasi problema,si mai am imagini Din pacate unii nu inteleg nici cu cartea in mana... PS. Fa un experiment: gandeste-te ce forta are muschi de pe tibie si ce masa musculara au acei muschi la miscarea normala,si ce greutate are un intreg picior echipat+plus dorinta de a schimba repede pe inversat Oare forta pe quikshiter cu sezor de presiune de dece se seteaza mult mai mare pe inversat..... Asta e, fiecare face ce vrea,pe bani lui.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Eu recomand sa nu se schimbe sensul selectorului pt un motiv de sigurantza fizica. La finare de urgentza e bine sa ai reflexul dobindit sa dai si inferioare la cutie. La sens normal, retrogradarea e in jos, mult mai la indemina. Daca e pe invers, cam pierzi metri la retrogradare. Pt cei ce fac liniutze, si sint destui, le recomand cu caldura sa puna selectorul invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 (editat) A venit vremea sa fac si eu schimbul de ulei la gsxr-600 k2 si as vrea un sfat ce tip de ulei sa pun si ce vascozitate sa aibe. Va Multumesc !!! A venit vremea sa fac si eu schimbul de ulei la gsxr-600 k2 si as vrea un sfat ce tip de ulei sa pun si ce vascozitate sa aibe. Va Multumesc !!! Multumesc pentru raspusuri dar am gasit ceva pe google. Editat August 22, 2011 de Kostin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 (editat) Recomand Motul 7100 10w40 Mai merge si 300v dar este cam scump si nu stiu daca se merita, la fel de bun este si Castrol, acum parerile sunt impartite si daca intrebi 10 persoane o sa ai tot atatea variante. Respect Editat August 23, 2011 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 In principiu ,daca alegi o marca de ulei cu o anumita vascozitate ,e "sanatos" sa mergi cu acelasi tip de ulei cateva schimburi...eu merg pe motul 7100 10w40 de ani de zile... schimb pe la 4500-5000 km ,obligatoriu si filtrul ! Zgomote suspecte "la rece " NU ,la cald nici atat ,pornire usoara DA ,consum combustubil Bunicel ,uzura in motor Normal ,consum ulei Normal .... per total sunt multumit ,,, Mare atentie si la filtrele de aer ...mai ales cele sport !! Scrie pe ele revizie la (!!) 50 000 mile/km ...dar in romanica mai taiati un zerou :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Imi imprumuta si mie cineva o toba stock pentru Suzuki Gsxr 600 srad ?? in 3 suruburi imi trebuie la RAR ca ma resping aia cu toba mea ... sau o toba cu silencer. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Imi imprumuta si mie cineva o toba stock pentru Suzuki Gsxr 600 srad ?? in 3 suruburi imi trebuie la RAR ca ma resping aia cu toba mea ... sau o toba cu silencer. Numai bine. daca te ajuta o toba de k1+ o imprumut cu cea mai mare placere,doar ca are prinderea in 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 pffff :-s nu mergeee mersi oricum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Intrebare de baraj : motorul de 600 se potriveste pe cadrul de de 750 pentru un GSX-R din 2001-2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Intrebare de baraj : motorul de 600 se potriveste pe cadrul de de 750 pentru un GSX-R din 2001-2003? Cu modificari la prinderile de la chiuloasa.si inst. electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Cu modificari la prinderile de la chiuloasa.si inst. electrica ce implica aceste modificari? eu vreau sa schimb cadru si sa pun unu de 750 (ca altul nu gasesc) ce anume trebuie modificat? pffff :-s nu mergeee mersi oricum . iti imprumut eu in 3 suruburi doar ca e un pic polizata - faci RAR-ul si mi-o aduci inapoi @TNG - nu aduc modificari la motor in sine ... doar vreau sa schimb cadrul motocicletei ca am probleme cu actele (lipsa fisei fiscale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Nu se potriveste. Altcinevaaa ??? ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Nu se potriveste. Altcinevaaa ??? ( scuze si ceea ce am eu e in 3 (modelul stock pe 2001-2003) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 nimeniiii ??? mainee vreau sa merg la rar. macar cineva sa vanda ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 scuze si ceea ce am eu e in 3 (modelul stock pe 2001-2003) mama lui de 3 ... e in 4 firar degetele mele de lemn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 ok delu . am inteles , ms oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Intrebare de baraj : motorul de 600 se potriveste pe cadrul de de 750 pentru un GSX-R din 2001-2003? eu stiu ca merge fara nici o modificare ,cadrele sunt identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 eu stiu ca merge fara nici o modificare ,cadrele sunt identice merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Difera la gaurile de la prinderea de chiuloasa cu 5 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.