Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Doar ce il initializasem si aia a fost prima pornire. Trebuia testat. :)

Cel care a testat-o este Grig, prietenul care a montat qs, eu eram in fata motocicletei, tineam de jug.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

o sa se indragosteasca de mobra pe strada cu acest qs,o sa-i placa fff mult ,o sa revina el cu impresiile dupa ce iese cu ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca apuca si sa se dea :D

Cred ca pe strada nu prea iti foloseste jucaria din pacate

 

M-ai prins aici ! :D

 

o sa se indragosteasca de mobra pe strada cu acest qs,o sa-i placa fff mult ,o sa revina el cu impresiile dupa ce iese cu ea

 

Mai mult ca sigur ! Din pacate nu am scos-o la plimbare deoarece este dezbracata, astept dupa far s-o imbrac in straie de bulevard. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema la srad-u(600 carburatie) meu care suna in felu urmator :

In 8000 de ture are umpic de ``gandire`` foarte scurta precizez ca am buji noi ,filtru aer nou(unu hiflo hartie altu kn ) ,membrane noi curatat carburile plus sincronizat ...daca pun cel hiflo din hartie are mai putin cand il pun pe cel kn are m-ai mult deunde i se poate trage problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema la srad-u(600 carburatie) meu care suna in felu urmator :

In 8000 de ture are umpic de ``gandire`` foarte scurta precizez ca am buji noi ,filtru aer nou(unu hiflo hartie altu kn ) ,membrane noi curatat carburile plus sincronizat ...daca pun cel hiflo din hartie are mai putin cand il pun pe cel kn are m-ai mult deunde i se poate trage problema?

Filtru de aer sport are debit mai mare de aer si este mai permisiv.

SRAD-ul are nevoie de putina "frana" la admisie sa lucreze bine carburatia.

Deci, incearca sa folosesti filtru original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cine stie cati bari trebuiesc bagati in amortizorul spate la un suzuki gsxr 1000 k1?

 

din cate stiu cel de spate nu se serviseaza!

 

10-12 bari

» Post actualizat in 12 Jun 2015 07:15

E servisabil dar sa nu speri prea multe de la el cu valvele stoc. Daca ai banii, cauta un Ohlins SH pe Ebay, care e tot servisabil si mult mai reglabil si "tune-abil". Si o re-valvare merita si e mai ieftina decat un Ohlins.

Ai tot arcul spate stoc?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10-12 bari

» Post actualizat in 12 Jun 2015 07:15

E servisabil dar sa nu speri prea multe de la el cu valvele stoc. Daca ai banii, cauta un Ohlins SH pe Ebay, care e tot servisabil si mult mai reglabil si "tune-abil". Si o re-valvare merita si e mai ieftina decat un Ohlins.

Ai tot arcul spate stoc?

este arcul original!ms de raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la k6-k7 600-750 este proasta pozitia releului de incarcare,etrierii sunt prostuti,cumpara oricum cu incredere daca gasesti unul cum a iesit din fabrica chiar daca platesti mai mult!ECU se poate resofta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Unde mai exact e releul ? Un cooler il ajuta sau trebuie reamplasat ? Franele sunt asa problema? Motorul nu ar fii pt circuit, doar pt strada. Vreau sa incerc un k7 sau 8...si de aceea vreau ceva detalii inainte.ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai o plaja prea mare de modele,ce vrei mai ex 1000 sau o capacitate mai mica?

releul trebuie neaparat reamplasat pt ca se afla intre radiator si motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un "cooler" , adica chiar radiatorul principal al motocicletei care-i sufla aer fierbinte, in loc de aer rece. Iti dai seama ce se intimpla la semafor cind rad. are 100grd si incep ventilatoarele sa se invirta. Trebuie reamplasat.A postat TNG citeva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Releul de incarcare trebuie mutat cat mai rapid. Risti sa ti se arda releul in sine sau statorul. Mie tocmai ce mi s-a ars statorul :) la o zi dupa ce am fost sa vad ce trebuie facut sa se mute releul.

Franele pot fi mai bune. Pe a mea se vor monta zilele astea un set de etrieri de R1 2004-2006 si sa vedem ce iese.

O alta problema pe care am vazut ca o au destul de multi si pe care am avut-o si eu e legata de simeringul de la pompa de apa. Trebuie inlocuit la ceva ani. E si asta o problema destul de comuna.

In rest, numai cuvinte de lauda :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Nu vreau de 1000, n am ce face cu el. Un 600 sau un 750 care sa inlocuiasca cbr'ul. Dar prima data vreau 600. Doar pt plimbari..si scurte si mai lungi. Am inteles cu releul si cu franele. Ma gandesc ca restul e ok. Ms.

ai o plaja prea mare de modele,ce vrei mai ex 1000 sau o capacitate mai mica?

releul trebuie neaparat reamplasat pt ca se afla intre radiator si motor

» Post actualizat in 12 Jun 2015 18:15

Avand in vedere ca nu l voi duce pe vreun circuit, ci doar pe strada...nu stiu cat de slabe sunt franele. Despre semering la pompa de apa e ok, nu e mare lucru. Ms.

Da. Releul de incarcare trebuie mutat cat mai rapid. Risti sa ti se arda releul in sine sau statorul. Mie tocmai ce mi s-a ars statorul :) la o zi dupa ce am fost sa vad ce trebuie facut sa se mute releul.

Franele pot fi mai bune. Pe a mea se vor monta zilele astea un set de etrieri de R1 2004-2006 si sa vedem ce iese.

O alta problema pe care am vazut ca o au destul de multi si pe care am avut-o si eu e legata de simeringul de la pompa de apa. Trebuie inlocuit la ceva ani. E si asta o problema destul de comuna.

In rest, numai cuvinte de lauda :)

» Post actualizat in 12 Jun 2015 18:17

S a inteles. Voi cauta si pozele sa vad despre ce e vorba. Deci per total motoretul e ok. Ms.

Are un "cooler" , adica chiar radiatorul principal al motocicletei care-i sufla aer fierbinte, in loc de aer rece. Iti dai seama ce se intimpla la semafor cind rad. are 100grd si incep ventilatoarele sa se invirta. Trebuie reamplasat.A postat TNG citeva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@adi_mot. Motorul functioneaza cu un amestec optim de benzina si aer.Cind schimbi toba se modifica acel amestec.Cu toba sport amestecul devine mai usor , adica primeste mai mult aer decit stoc.In fuctie de cit de mult se modifica amestecul apar sau nu semne evidente de funtionare normala sau anormala.Considera ca exemplu aparatul de sudura cu autogen.Daca aparatul aparatul are amestecul optim vei putea suda .Daca ii dai prea mult oxigen va taia. Cu oxigen insuficient nu ai decit flacara slaba si fum.Cit de mult si in cit timp se vad urmarile mersului fara amestec optim este o discutie care poate denatura mai rau decit discutia pe tema uleiurilor.Asa ca e bine de stat departe de discutat in directia aia . Sunt unele motoare care sunt afectate instant .Altele nu sunt afectate de loc pentru ca au venit din fabrica cu un amestec mai bogat , prin urmare atunci cind ii pui toba sport amestecul se va apropia mai mult de ideal.Sunt atit de multe variabile de model motor, model toba , carburatie , injectie , catalizator ......etc.Dar principiul este detul de clar .In general se considera mai bun pentru termen lung un amestec mai bogat , iar pentru performante mai usor.In trecut , se spune ,ca motoarele veneau din fabrica cu amestecul bogat dar din cauza cerintelor de emisii din ce in ce mai restrictive , acum vin stoc deja cu amestec usor.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fu.ck !

Ridicat talon pe motiv "evacuare ptr circuit" .

Asa scrie in pv.

Deci ...rar ....politie ...

Si duminica aveam iesire la circuitul din Varna .

K6 , k7 imi par mai mult decat fiabile .

Asta ca sa-i raspund colegului de mai sus .

Adevarata treaba cu releul .....dar e rezolvabila .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa si resoftarea sa vezi ce schimbare in bine o sa fie !

Te salut!


» Post actualizat in 14 Jun 2015 14:29

Nu te mai enerva ... asta face parte din meseria lor..


» Post actualizat in 14 Jun 2015 14:38

te scap de toba daca vrei :) am nevoie de una !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...