Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Donez un undertail aftermarket pt k1-k3 600-750,posibil sa meargă și pe 1000 le din aceasi generație.

 

E în stare ok, dar nu e nou.

Abia astazi am reusit sa vad undertail`ul live - fiind dus la garaj de tatal meu inainte de a ajunge eu in localitate.

 

Vreau sa ii multumesc lui Saian tare mult prin aceasta cale pentru acel undertail.

 

Am reusit azi si sa ii fac cateva modificari - mai mult estetice cat si una structurala,

 

O sa ma apuc serios de treaba zilele urmatoare, cand voi avea timp ...

post-13990-0-07752600-1436646263_thumb.jpg

post-13990-0-46754800-1436646263_thumb.jpg

post-13990-0-93036300-1436646263_thumb.jpg

post-13990-0-30883400-1436646264_thumb.jpg

post-13990-0-81479500-1436646264_thumb.jpg

post-13990-0-64127800-1436646265_thumb.jpg

post-13990-0-60956100-1436646279_thumb.jpg

post-13990-0-47769000-1436646280_thumb.jpg

post-13990-0-22197200-1436646281_thumb.jpg

post-13990-0-99861000-1436646281_thumb.jpg

post-13990-0-83757400-1436646282_thumb.jpg

post-13990-0-59663800-1436646283_thumb.jpg

post-13990-0-40631700-1436646284_thumb.jpg

post-13990-0-29588600-1436646285_thumb.jpg

post-13990-0-14594400-1436646286_thumb.jpg

post-13990-0-03982400-1436646287_thumb.jpg

post-13990-0-84754100-1436646287_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema pe care o am sta in felu urmator :

Azi am desfacut capacul de l-a pinionu de atac ca sa curat murdarie facuta de un spray de lant pe numele lui repsol( dehh ..a fost prima si ultima data cand m-ai folosesc de la ei spray de lant)

Dupa desfacerea capacului constat ca piulita de dedesuptu sigurantei este slabita la maxim adica merge practic cu mana ...l-a revizia de primavara cand am schimbat rulmentul de l-a pinionu de atac tin minte ca am strans-o ...sau mi-o fi scapat. putin probabil dar posibil..

Intrebare :De la revizie am facut 2000 de km cu moto , in caz ca nu am stranso ce sa putut strica ?

Intrebarea doi ar fi cat de tare se strange piulita cu pricina?

Despre piulita din poza este vorba

post-88027-0-77536100-1436815055_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea buna la suzuki este ca chiar daca se slabeste piulita pinionului ai surubul care tine piesa senzorului de viteza,care nu o lasa sa iasa. M-ai strange-o data si pune putina solutie de blocaj pe filet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am si eu o problema cu semnalul dreapta fata , merge doar cand vrea muschiu' lui .. Am verificat , nu este de la bec , am verificat instalatia partial si este curent pe fir pana la bec , care ar putea fi problema ? Semnalul pe spate dreapta functioneaza , dar licare mult mai repede ca cel dupa partea stanga ... Din cate stiu eu face asa doar cand este in scurt ..parca .... Aaaa .. Era sa uit , in bord nu imi indica cand pun semnal dreapta ..... Poate ati patit si voi si ma puteti ajuta cu un sfat , inainte sa demontez toata instalatia ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Daca pe oricare parte a mobrei ai un bec din semnalizare ars, celalalt bec de pe aceeasi parte licare mai repede. Tie daca iti ajunge curentul pana la bec, nu face contact perfect becul si de acolo problema.

Eu cand am schimbat semalizarile cu unele pe led, tot asa, licareau mai repede din cauza releului, iar becul din bord statea aprins tot timpul cat semnalizam. Dupa ce am inlocuit releul totul e normal...

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Doa nu dai VTR pt rapandula asta !?

La un moment dat am avut de gand (cam tin degeaba VTR-ul ca nu prea apuc sa merg cu el) dar pentru ca proprietarul/samsarul a fost neserios, nu s-a lasat cu finalizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca ti-l dau pe al meu. Il vreau pe ala de 750. Dai 4500 pe k5? :))))


» Post actualizat in 28 Jul 2015 14:13

La un moment dat am avut de gand (cam tin degeaba VTR-ul ca nu prea apuc sa merg cu el) dar pentru ca proprietarul/samsarul a fost neserios, nu s-a lasat cu finalizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema la vitezometru care suna in felu urmator :

Pana la viteza de 120 vitezometrul urca linear frumos dupa ce trec de 120-130 incepe sa bata ca un vaccumetru de la ce sa ii fie baiu ?precizez ca imi curat o data pe luna mizeria de sub capacul pinionului si dau cu spray de contacte si pe senzoru vitezometrului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de sh in general nu tine nimeni stoc in magazin...totul la comanda..si daca tot stai o saptamana sa iti vina ceva nasol mai bine stai 2 si iti iei ceva ca lumea de la ricks...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. am si eu o problema la un Gsxr k1. in fiecare luna imi roade pana se rupe cablul de ambreiaj de la maneta..cam pe unde este reglajul ala. stie cineva..de ce ?! (merge usor, nu agata, nu nimic. se rupe mereu .. :| )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in interiorul capacului unde intra cablu de ambreiaj in motor exista un brat pe un arc...daca acel arc este in prea multa tensiune cam asta se intampla....sau cel putin la mine asa era....in acel capac acolo unde intra cablul de ambreiaj ai un filet...incearca sa mai infiletezi astfel incat arcul dinauntru sa se mai detensioneze si sa fie si ambreiajul un pic mai moale...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demonteaza acel melc,curata bine acolo,greseaza,asigura-te ca sunt toate bilele,greseaza cablul,asigura-te ca nu se roade si nu are fire rupte,greseaza articulatia manetei.

Dupa care regleza actionarea melcului fata de tija impingatoare,regleaza cablul cu free play....si gata nu o sa se mai rupa.

 

Nu v-a mai ganditi la acel arc de revenire de la melc..duritatea lui nu este de nici 5% din duritatea la un singur arc de la placa de presiune...si acolo ai minim 5 arcuri..

Se rupe din cauza acelui melc care se uzeaza canalele de la bile si nu este gresat.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demonteaza acel melc,curata bine acolo,greseaza,asigura-te ca sunt toate bilele,greseaza cablul,asigura-te ca nu se roade si nu are fire rupte,greseaza articulatia manetei.

Dupa care regleza actionarea melcului fata de tija impingatoare,regleaza cablul cu free play....si gata nu o sa se mai rupa.

 

Nu v-a mai ganditi la acel arc de revenire de la melc..duritatea lui nu este de nici 5% din duritatea la un singur arc de la placa de presiune...si acolo ai minim 5 arcuri..

Se rupe din cauza acelui melc care se uzeaza canalele de la bile si nu este gresat.

 

Bafta!

ai dreptate..eu cand am desfacut am vazut ca avea vaselina (cu praf ce-i drept) si am curatat tot. acum nu este gresat deloc. il desfac azi si gresez exact cum mi-ai spus. multumesc mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...