Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

De ce e guma fata montata invers?

Tocea pe interior ... unghiul de fuga bulit !

:)

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Salut oameni buni.intreb si aici daca,are cineva un buson benzina aruncat pe undeva?chiar si fara cheie.

Capacul de la rezervor il vrei?Pentru ce model..cred ca am 1 prin garaj.. Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prins oferta si nu m-am putut abtine.

Sunt sigur ca Jagi imi umpla iarasi frigiderul,insa R6 nu se gaseste pe aici pe toate drumurile :D .

In pret a venit si cu un set de incalzitoare de roti,motocicleta are aproape 23.000 km .

Ce pinion vine stock pe fata / spate ?

Maine o duc la mecanic sa ii fac un service,mai trebuie facute modificari la acest model ? (ma refer specifice pentru pista,in caz de nu sunt deja facute,ce ar trebui sa am in vedere ?)

post-91404-0-87087000-1464549305_thumb.jpg

post-91404-0-53835100-1464549310_thumb.jpg

post-91404-0-61691900-1464549314_thumb.jpg

post-91404-0-75457800-1464549315_thumb.jpg

post-91404-0-47564600-1464549316_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos ! O sa-ti placa mult motocicleta. Cauta pe ebay sau in alte parti carena codita spate de pista. Cele stock le poti vinde dupaia repede.

Treptele de viteza sunt inversate deja, da ? Daca nu, inverseaza-le, a I-a sus, restul in jos.

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

superb ,foarte buna alegere ,curand o sa trec si eu la 600cmc si o sa aleg tot gsxr ,nu stiu cum e la tine acolo dar pentru nivelul din Romania se poate cu orice marca la clasa 600 ,nu e musai R6,eu am spus in toate postarile mele legate de acest subiect ca r6`le dupa 2006 e peste gsxr dar din cauza cuzinetilor/service`ului pacatos nu pot sa aleg r6

Felicitari , sa te bucuri de ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos ! O sa-ti placa mult motocicleta. Cauta pe ebay sau in alte parti carena codita spate de pista. Cele stock le poti vinde dupaia repede.

Treptele de viteza sunt inversate deja, da ? Daca nu, inverseaza-le, a I-a sus, restul in jos.

 

Mersi pentru urari. Treptele de viteza sunt puse normal,nu stiu de merg inversate,o sa verific.

Am in plan achizitionarea partilor lipsa de la carenaj,posibil sa o revopsesc.

 

superb ,foarte buna alegere ,curand o sa trec si eu la 600cmc si o sa aleg tot gsxr ,nu stiu cum e la tine acolo dar pentru nivelul din Romania se poate cu orice marca la clasa 600 ,nu e musai R6,eu am spus in toate postarile mele legate de acest subiect ca r6`le dupa 2006 e peste gsxr dar din cauza cuzinetilor/service`ului pacatos nu pot sa aleg r6

Felicitari , sa te bucuri de ea .

 

Mersi ! Recordul pe aceasta pista din Cipru e detinut de un R6 (1 m : 07 s). Jagi imi spunea ca pot lua " doar " R6 datorita faptului ca am 1.87 m si 92 kg ,par prea mare pentru Honda ce o am (vezi thread in semnatura ) .

 

Ce parere aveti de pret ? (comparativ cu Ro sau alte tari ?) Stock ,acest model se vinde aici cu 4500 euro .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru urari. Treptele de viteza sunt puse normal,nu stiu de merg inversate,o sa verific.

Am in plan achizitionarea partilor lipsa de la carenaj,posibil sa o revopsesc.

 

 

Mersi ! Recordul pe aceasta pista din Cipru e detinut de un R6 (1 m : 07 s). Jagi imi spunea ca pot lua " doar " R6 datorita faptului ca am 1.87 m si 92 kg ,par prea mare pentru Honda ce o am (vezi thread in semnatura ) .

 

Ce parere aveti de pret ? (comparativ cu Ro sau alte tari ?) Stock ,acest model se vinde aici cu 4500 euro .

Stock inseamna si inmatriculabil, ceea ce nu stiu daca este valabil pentru motoreta in cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand prinzi pe undeva cumpara niste etrieri monobloc de r6 dupa 2006 ,chiar fac diferenta si ai alt feeling

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!
Aveti idee la un GSX-R 600 din 2006, ce bec am pe faza scurta?

Vreau sa il schimb, sa pun ceva mai puternic, cel care il am acum pe motoreta pare putin cam lesinat.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am nevoie de un stator de gsxr 750 K7. Urgent de tot ! Daca stiti undeva da-ti un semn. Cei de pe olx NU AU!! in anunt scrie ca au si ii suni si ma mintesc ca vine saptamana viitoare. Si second ma intereseaza.

0742668055

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.....

Am un gsxr750 k1 si tot am probleme cu f1.

Am schimbat pompa de benzina si bujiile dar tot se mai aprinde din cand in cand. Inainte sa schimb cele mentionate, aveam o intrerupere la acceleratie pe la 6-8000 de ture,nu mai tragea,dar acum merge perfect,trage bine si liniar,inclusiv cand am f1 aprins. Filtrul de aer este stock dar evacuarea este modificata,o toba mica si goala " mandla". Prima oara am schimbat pompa,cea veche era plina de mizerie, si acum cateva zile am schimbat si bujiile... Aveti idee care ar fi cauza si cui pot sa ma adresez pentru a remedia problema,ca imi sta pe creier becul acela aprins

Multumesc

Editat de 3dx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub sa ai o mufa cu 4 pini (2 fire) pentru diagnoza injectie. Cand ai Fi aprins , fa un strap intre cele 2 fire. In felul asta afli exact ce cod de eroare ai Cxx. Cauta pe net sau spune codu aici si iti putem da un punct de start in identificarea problemei. Degeaba schimbi 10 piese daca nu umbli unde trebuie.

 

In principiu problema cu lipsa de putere la 8000 ture e legata de STV, actuatorul de la a doua clapeta de acceleratie. In momentul in care aveai eraorea respectiva, motorul intra pe o harta de avarie, limitand turatia la 8000. Piesele inlocuite de tine nu aveau cum sa repare acel defect, dar e bine ca acum merge cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de info. Am sa verific la mufa respectiva sa vad exact eroarea. Am o problema si la motorasul care actioneaza al 2-lea rand de clapete,are cred ceva rupt in interior,caci atunci cand pun contactul are momente cand sare peste dinti de plastic si nu mai deschide clapete,daca m.am exprimat bine. Am verificat cu filtrul de aer desfacut si am vazut ce se intampla,dar m.am gandit ca nu este din cauza asta...in momentul cand clapetele au ramas inchise a si aparut f1 in bord,fara sa pornesc motorul,iar atunci cand se deschideau nu mai era aprins f1.. Multumesc mult

» Post actualizat in 13 Jun 2016 14:57

C00 este codul care apare in bord?????

» Post actualizat in 13 Jun 2016 16:30

Am scos cablurile de la al 2-lea rand de clapete,am pozitionat clapetele pe deschis, apoi am verificat ce eroare imi arata in bord... _C00 cu liniuta jos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cumpar motor complet(functional) de GSX-R 600 Srad 1999(de preferat din bucuresti).

 

Nu stiu daca am postat unde trebuia si daca am gresit rog un admin sa il mute unde trebuie.

 

Multumesc anticipat,

George

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...