Ovii Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 crezi ca difera bascula de 600 srad de cea de 750? daca esti interesat de bascula de srad 600 am eu., tel: 0724 794 456 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 eu ma gandeam sa-mi fac tot cadrul asa dar cred ca ma rupe de bani<apropo cat tia luat pt scarite?> eu am aplicat o foaie de look carbon pe cadru , am platit in jur de 12 E pe o foaie de 20cm pe 30 cm ( iti trebuie mai multe foi ) le-am luat de la o firma de tuning , tin foarte bine , arata foarte bine ( si asta zic la un an de cand le-am pus ) si in plus am muncit destul de mult ( am dat jos carene , prize aer ,atacuri carene ....... am facut sablon pt a ataca coala de jur imprejur ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Eu vad lucrurile altfel... corecta incorecta daca imi place mie si pot sa fac si mai ieftin de ce nu as faceo? Nu imi place cum am facuto eu ma duc sa dau 50€! parerea mea:d luasi r1'le? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Salut... Da... din pacate m-am despartit de Suzuka mea! sper ca a ajuns pe maini bune...! Cat despre r1... l-as lua pentru altceva.. dar am mai gasit si un k1 pe net de 600 care m-ar tenta.. da e cam departe de mine.. Mai studiez piata sigur o sa scada preturile mai spre vara ... o sa fie dandoaselea anu asta cu criza asta... sau daca prind ceva bun intre timp cu atat mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustyn Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 crezi ca difera bascula de 600 srad de cea de 750? daca esti interesat de bascula de srad 600 am eu., tel: 0724 794 456 salutare!difera cea de 750 e ranforsata,e asemanatoare cu cea de pe k1 de 1000,dar nu identica.si permite atasarea unei jante de 6,cu cauciuc de 200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Salut... Da... din pacate m-am despartit de Suzuka mea! sper ca a ajuns pe maini bune...! Cat despre r1... l-as lua pentru altceva.. dar am mai gasit si un k1 pe net de 600 care m-ar tenta.. da e cam departe de mine.. Mai studiez piata sigur o sa scada preturile mai spre vara ... o sa fie dandoaselea anu asta cu criza asta... sau daca prind ceva bun intre timp cu atat mai bine... Posibil sa ramana constante preturile, daca tinem cont de faptul ca in general primavara au tendinta crescatoare.... Sa urmaresti indeaproape Bafta la gasit ce-ti doresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Degeaba preturile o sa tinda sa screasca primavara-vara dar daca nu or sa mai fie cumparatori trebuie sa o dai sub pretul pietei daca vrei sa o vinzi... parerea mea poate gresesc:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 (editat) Sal, am si eu o intrebare pt nchivu: de ce ai dat suzuka? am inteles ca ai luat-o in tomana, iar acum ai dat-o. Nici nu ai apucat sa mergi cu ea calumea, poate doar asa, cand ai prins cateva zile cu soare Sau vrei altceva? Eu personal daca mi-as lua un motor, cred ca l-as tine cel putin un an... Bafta la cumpararea altei motociclete ! Si cred ca vei gasi destul de usor una buna... acum sunt oferte, dar nu sunt cereri, deci eu cred ca ai de unde alege (banu' conteaza) Editat Ianuarie 28, 2010 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Sal, am si eu o intrebare pt nchivu: de ce ai dat suzuka? am inteles ca ai luat-o in tomana, iar acum ai dat-o. Nici nu ai apucat sa mergi cu ea calumea, poate doar asa, cand ai prins cateva zile cu soare Sau vrei altceva? Eu personal daca mi-as lua un motor, cred ca l-as tine cel putin un an... Bafta la cumpararea altei motociclete ! Si cred ca vei gasi destul de usor una buna... acum sunt oferte, dar nu sunt cereri, deci eu cred ca ai de unde alege (banu' conteaza) Depinde de om la schimbarea motoretei. uite si pe mine ma bate gandul sa schimb GSX-R de 600 care l-am cumparat in ianuarie motivul - nu cred ca e de mine - iar cel mai mult ma ingrozeste pozitia de pe ea ce e drept nu am mers pe ea - dar m-am suit am verificat pozitia, nu e tocmai cea cu care sunt eu invatat - cel mai posibil e sa o vreau sa o schimb cu un CBR F4 - fiind sport touring - parerile sunt impartite ideea e ca iti dai seama daca te impaci sau nu cu o motoreta in prima suta de km poate mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 uite si pe mine ma bate gandul sa schimb GSX-R de 600 care l-am cumparat in ianuarie motivul - nu cred ca e de mine - iar cel mai mult ma ingrozeste pozitia de pe ea ce e drept nu am mers pe ea - dar m-am suit am verificat pozitia hai frate..... Daca e sa o iei asa, dupa ybr125 din scoala, cand am luat motorul la "test drive" era sa cad de vreo trei ori intro singura tura in jurul blocului, iar a doua zi dupa ce am luat-o, am scapat-o in benzinarie peste motorul unui prieten.... E adevarat ca daca vrei sa faci turul Europei pe motor, poate nu e cea mai potrivita alegere, dar eu unul chiar nu am simtit durerile de ss de care tot zice lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Depinde de om la schimbarea motoretei.uite si pe mine ma bate gandul sa schimb GSX-R de 600 care l-am cumparat in ianuarie motivul - nu cred ca e de mine - iar cel mai mult ma ingrozeste pozitia de pe ea ce e drept nu am mers pe ea - dar m-am suit am verificat pozitia, nu e tocmai cea cu care sunt eu invatat - cel mai posibil e sa o vreau sa o schimb cu un CBR F4 - fiind sport touring - parerile sunt impartite ideea e ca iti dai seama daca te impaci sau nu cu o motoreta in prima suta de km poate mai putin nu vreau sa fiu rautacios , dar tu cand ai cumparato nu te-ai suit pa ea sa vezi care e pozitia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 (editat) Salut! tin sa spun ca motorul se prezenta cel putin din punct de vedere mecanic EXCELENT! deci chiar daca l-am dat la un pret sub pretul pietei nu am dat un chilipir.. Cat despre motivul vanzarii...Am facut 5-600km timp in care cred ca am cunoscut motorul binisor... nu imi placea pozita + era greu pe fata(sau asa mi se parea mie)...+ asa am simtit eu ca este mai bine + avea izbugniri daca trageai tare de gaz de la 10mii de ture in sus(periculos pentru un incepator) Editat Ianuarie 28, 2010 de nchivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Nici nu m-as fi indoit de starea lui tehnica. Sunt convins ca se prezinta excelent, tocmai deaia si am intrebat, fiindca nu imi dadeam seama de ce l-ai vandut asa repede. Am vazut anuntul tau pe un alt forum (de vanzari moto) pe care il urmaresc zilnic sa vad ce anunturi mai apar, etc, si am vazut ca srad-ul tau era cel mai bine intretinut (cel putin, cat mi-am putut da seama din poze). Partea nasoala e ca probabil ai pierdut niste bani , ca am vazut ca l-ai vandut cu un pret foarte ok (pentru cumparator). Probabil ai dat mai mult pe el. Cum am mai spus, bafta la alegerea altei motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Eh delu vb si el asa ca e ofticat ca nu a putut merge inca cu moto care si-a luat-o . Moto nici macar nu are toate piesele pe ea dapei sa vada el cum e cu pozitia. Eu sincer sunt super multumit de modelele K1-K3 sunt cele mai comfortabile dupa parerea mea . Am facut 300 km fara oprire si nu am avut nici o problema . Am oprit pt plin ca altfel mai mergeam. am 21000 km la activ cu moto asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Si mie-mi place la nebunie K2-ul meu Si pentru ca-mi place asa de mult, i-am cumparat niste bunatati In plus fata de ce se vede este lichid de frana BREMBO si pe la sfarsitul lui februarie imi astept cauciucurile noi, SUPERCORSA PRO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Si mie-mi place la nebunie K2-ul meu Si pentru ca-mi place asa de mult, i-am cumparat niste bunatati In plus fata de ce se vede este lichid de frana BREMBO si pe la sfarsitul lui februarie imi astept cauciucurile noi, SUPERCORSA PRO. Ma nervozez,mi-ai ,,luat-o'' inainte.Vreau sa imi cumpar si eu bujii iridium si filtru de aer sport,dar pina acum am cumparat xenoane,urmeaza crash-uri(spuneti-mi unele ok..plz) iar in primavara schimb kitul de lant.sper sa mai am bani pentru bujii si filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 si eu vreau crashpads Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Si mie-mi place la nebunie K2-ul meu Si pentru ca-mi place asa de mult, i-am cumparat niste bunatati In plus fata de ce se vede este lichid de frana BREMBO si pe la sfarsitul lui februarie imi astept cauciucurile noi, SUPERCORSA PRO. F tare! De unde ai luat bujiile si cat naiba mai costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Crash-pad-uri sunt 2 variante pt K1-K3: simple, si trebuie decupata carena, sau speciale, fara decupaj al carenei. Parerea mea ii ca se poate decupa lejer carena, ca oricum odata ce ai pus crash-uri, nu le ai dai jos. Eu inca nu am, dar vreau sa-mi iau si eu (dupa kitul de arcuri, simeringuri si ulei de furca si ulei si filtru de ulei in motor). Bujiile au fost fix 50 de euro, iar filtrul fix 65 de euro. Hai caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 nu vreau sa fiu rautacios , dar tu cand ai cumparato nu te-ai suit pa ea sa vezi care e pozitia? nu esti - de urcat m-am urcat pe ea - asa cum a zis si madmax nu am apucat sa merg pe/cu ea nu pot sa zic ca pozitia (stationar) e cea mai confortabila - lucru care se schimba in mers (inca nu stiu daca in bine) ideea e ca pentru bucuresti nu o vad drept cea mai buna alegere (pentru mine) - multe semafoare - trafic - treceri pe pietoni - bizoni in trafic de asemenea nu o vad nici cea mai buna alegere si pentru drumuri lungi - 350 -500 km cu toate ca e o motocicleta usurica, manevrabila si agera nu pot sa bag mana in foc sa spun ca: "this is the one for me" nu imi place sa pun genunchiul jos si sa o alerg cu 200 dar sub nici o forma nu am zis ceva de fiabilitatea motorului - din cate stiu eu sunt foarte fiabile - mici probleme pe partea electrica - dar se rezolva cat despre piese - aripa pe fata o mai am de cumparat si vopsit, evident si consumabile (bujii, fise, filtre, ulei, placute, caucucuri, bateria, inlocuit lichidul de frana si furtune) asfalt uscat si evident hai odata cu caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Crash-pad-uri sunt 2 variante pt K1-K3: simple, si trebuie decupata carena, sau speciale, fara decupaj al carenei.Parerea mea ii ca se poate decupa lejer carena, ca oricum odata ce ai pus crash-uri, nu le ai dai jos. Eu inca nu am, dar vreau sa-mi iau si eu (dupa kitul de arcuri, simeringuri si ulei de furca si ulei si filtru de ulei in motor). Bujiile au fost fix 50 de euro, iar filtrul fix 65 de euro. Hai caldura Daca vrei sa decupezi te sfatuiesc sa-ti cumperi un biax, il prinzi in bormasina si iese foarte foarte bine, slefuit gata, fara risc de a zgaria carena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 am si eu o intrbare de copil retard ce sunt : de fiecare data cand vreau sa dau carena stanga jos, tb sa dau crash mai intai ??? si invarti la jurubul ala, pana-ti vine acru ... partea naspa la cele cu adaptor : nu-s bune decat pt lovituri foarte usoare ... sa te fereasca sa o trantesti un pic mai tare...si o sa vezi niste zgaibe pe cadru de toata frumusetea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 (editat) am si eu o intrbare de copil retard ce sunt : de fiecare data cand vreau sa dau carena stanga jos, tb sa dau crash mai intai ???si invarti la jurubul ala, pana-ti vine acru ... partea naspa la cele cu adaptor : nu-s bune decat pt lovituri foarte usoare ... sa te fereasca sa o trantesti un pic mai tare...si o sa vezi niste zgaibe pe cadru de toata frumusetea ... Lasa fratioare ca decat sa stai sa reglezi platina, sa umbli cu pistoanele in mana etc, cu tehnologia actuala suntem niste puturosi, dai carena de placere jos la k123456789, saraci batrani o ora se plimba si 7 repara, cred ca atunci traiesti din plin senzati. Alea cu adaptor sunt pentru a scrie cand o vinzi ca are crash-uri, sau sa cada de pe cric pe o perna. Mesaj completat Vedeti ca daca tot stati si nu aveti ce face(ma refer la sters motorul etc) la k1 ,2,3 si nu mai stiu la 4 dar 80% este acelasi, melcul ala care actoneaza tija care actoneaza ambreajul se imbacseste de cct, si pentru ca vaselina de la lant este priectata pe dinsul, si trebuie demonta spalat frumos cu motorina suflat cu aer(de preferat) dat cu vaselina si montat indaratilea. Clestele de la ambreiaj va rasufla usurat insfr. se va simti foarte mult interventia extrem de simpla care un mecan de jupoaie de te rupe. Mesaj completat Maine spun unde este filtru de benzina ca foarte multi nu stiu si cum se spala. Editat Ianuarie 29, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 ideea e ca pentru bucuresti nu o vad drept cea mai buna alegere (pentru mine) - multe semafoare - trafic - treceri pe pietoni - bizoni in traficde asemenea nu o vad nici cea mai buna alegere si pentru drumuri lungi - 350 -500 km cu toate ca e o motocicleta usurica, manevrabila si agera nu pot sa bag mana in foc sa spun ca: "this is the one for me" nu imi place sa pun genunchiul jos si sa o alerg cu 200 daca vrei sa treci pe honda fao pana sa incepi sa te dai cu suzi<dupa o sa-ti para f rau> eu am un srad cu care merg de 3 sezoane numai in buc.<acasa-sevice-acasa>aprox 40km pe zi iar la drumuri lungi am facut cu pasager in spate 700km intr-o zi<da ma rupt>la mers solo e cu totul altceva<e mult mai placuta> Mesaj completat ideea e ca pentru bucuresti nu o vad drept cea mai buna alegere (pentru mine) - multe semafoare - trafic - treceri pe pietoni - bizoni in traficde asemenea nu o vad nici cea mai buna alegere si pentru drumuri lungi - 350 -500 km cu toate ca e o motocicleta usurica, manevrabila si agera nu pot sa bag mana in foc sa spun ca: "this is the one for me" nu imi place sa pun genunchiul jos si sa o alerg cu 200 daca vrei sa treci pe honda fao pana sa incepi sa te dai cu suzi<dupa o sa-ti para f rau> eu am un srad cu care merg de 3 sezoane numai in buc.<acasa-sevice-acasa>aprox 40km pe zi iar la drumuri lungi am facut cu pasager in spate 700km intr-o zi<da ma rupt>la mers solo e cu totul altceva<e mult mai placuta> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Spun tot acum ca unii kiar merita sa afle, REPET: nu sunt bulangiu La modelele k1 k2 k3 k4 k5 de astea sunt sigur,de rst. nu sunt sigur sa ma uit la mine dar sigur este acelas sistem. Pompa de benzina sa afla in rezervor,eeeeee, in pompa exista un filtru. care la motocicletele putin mai veki este plin , cam rugina 80% si restu gunoi, o sa va ingroziti,(cand am vazut ce este acolo m-am speriat si am avut senzatia ca si cum as fi mers in club cu kiloti murdari de "zacusca") O demontati si in partea metalica ca un pahar este un fitru frumos care asteapta sa-l spalati si sa-l suflati bine bine cu aer. Repet, sa nu ma linsati din vorbe ca nu puteti sa o demontati, eu am reusit a 3 a oara, si foarte important ca daca te sti ciumpalac NU TE BAGA, (SI VINDE MOTORUL ESTE CEA MAI BUNA ALEGERE CREDEMA) In mare parte sunt sigur pe ce scriu daca am omis ceva si este cineva de stie sa ma coredteze il rog frumos. Scriu ca am intrebat mai demult si nu a stiut nimeni unde este filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.