sorinm Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Ai dreptate. S-ar putea sa fie o eroare de manual si sa fie 16 clickuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 DA ! Este foarte greu sa manevrezi cele 8 suruburi de la galerii,printre radiator si motor.. Saru'mana pt raspuns Problema mea e ca trebuie sa fac RAR-ul la motor si nu gasesc cea mai buna/usoara/iefina solutie sa pun o toba stock pe ea,toba mea actuala e sudata de galerii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 mamaaa... inseamna ca cineva vroia sa fie sigur ca nu ramane fara toba de a sudat-o de galerii )) in cazul asta cred ca tgre sa o schimbi cu o toba + galerii ca sa nu o tai pe a ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 S-a dus. Ceasul arata 14500 Km acum. Eu stiu cat de reali sunt sau cum a fost umblat cu el inainte. Poate o fi fost si-un reglaj prost al ambreiajului. Mi-am luat un Kit EBC intarit cu kevlar cu arcuri heavy duty. Poate intr-o saptamana o am acasa. imi vine greu a crede ca se duce un ambreiaj la km aia..eventual fostul prop. sa fi invatat uili cu el al meu are 26k km si nici un semn de oboseala la ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 mamaaa... inseamna ca cineva vroia sa fie sigur ca nu ramane fara toba de a sudat-o de galerii )) in cazul asta cred ca tgre sa o schimbi cu o toba + galerii ca sa nu o tai pe a ta cand am luat toba costa undeva la 400-500euro,e o toba de R6 2006+,cum nu se potrivea la suruburi aveam 2 solutii,ori splip-on ori sudat,am ales sudat pt ca in momentul ala stateam la bloc si moto era parcat in fata scarii,era un mare risc sa raman fara ea,deci chiar imi era frica sa nu mi-o fure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 salut. Am vandut gixxerul k1 de 600 si am luat un k6 1000. Am schimbat semeringurile la amortizoare si as vrea sa stiu care sunt reglajele stoc ale amortizoarelor fata. Stiti pe cineva care vinde toba stoc de k6 ? vand eu..dar ajunsa la tine akas undeva la 100 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 25k km si nu am nici pe dracu la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 vand eu..dar ajunsa la tine akas undeva la 100 euro mersi. am rezolvat problema astazi de dimineata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 imi vine greu a crede ca se duce un ambreiaj la km aia..eventual fostul prop. sa fi invatat uili cu el al meu are 26k km si nici un semn de oboseala la ambreiaj eu am patit acum vreo 3 ani ,aveam un gsxr 600 k7 cu 4mii km si intro zi am vazut ca a inceput sa patineze ambreiajul, m-am enervat rau ca moto era ca nou. am desfacut imediat ambreiajul sa vad ce are ,si am gasit o placuta blocata. adica a revenit numai dintr-o parte la loc din partea opusa sa "agatat " parca in oala de ambreiaj . am scos toate placutele le-am rearanjat si de atunci nu am mai avut probleme cu ea .probabil daca eram undeva mai departe de casa si nu interveneam o pateam si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Posibil sa fi patit si eu asta pentru ca in ziua de dinaintea pataniei nu dadea absolut nici un semn de oboseala. Cum am plecat la drum , am observat chiar la iesirea din CT o usoara derapare dar am crezut ca este cauciucul rece si pierde contactul cu asfaltul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Salut , am si eu un SRAD din 2000 si am observat ca din cand in cand cade cate o picatura de ulei. Am desfacut carena stanga care era murdara de ulei si de praf pe interior si nu stiu pe unde curge. Surubul de la baie de jos este bine strans si in plus am vazut ulei pe sub capacul motorului.Am pornit-o am turat-o nu arunca pe nicaieri dar 24 de ore , nepornita au curs 2 picaturi. Aveti vre-o idee , sau ati intalnit asa ceva? Astept raspuns Multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Salut , am si eu un SRAD din 2000 si am observat ca din cand in cand cade cate o picatura de ulei. Am desfacut carena stanga care era murdara de ulei si de praf pe interior si nu stiu pe unde curge. Surubul de la baie de jos este bine strans si in plus am vazut ulei pe sub capacul motorului.Am pornit-o am turat-o nu arunca pe nicaieri dar 24 de ore , nepornita au curs 2 picaturi. Aveti vre-o idee , sau ati intalnit asa ceva? Astept raspuns Multzam. da jos ambele carene laterale, si mergi asa cu ea la spalatorie, spunele la aia de acolo sa iti dea cu solutie de spalat motoru( ca si la masina) si cu jetul pe el, dupa ce e motorul curat, mergi frumos acasa cu el, si uitete a doua zi pe unde a curs, eventual imediat dupa ce ajungi acasa posibil sa ai ceva ulei prelins pe motor. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 fara solutie din aceea pentru ca ataca aluminiul ,ne-a spus un baiat la arc ca asa a facut la spalatorie si solutia aceea de spalat ia atacat aluminiul si au ramas urme pe cadru foarte urate si nu se vede tocmai placut ,si asa am patit si eu la a mea mi-au ramas dungi la cum sa varsat solutia aceea si se vede foarte urat,deci nu incercati cu solutia aceea daca nu vreti sa va revopsiti motorul. Spalo cu apa si sapaun ceva,detergent de vase,fairy ceva de genu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 (editat) fara solutie din aceea pentru ca ataca aluminiul ,ne-a spus un baiat la arc ca asa a facut la spalatorie si solutia aceea de spalat ia atacat aluminiul si au ramas urme pe cadru foarte urate si nu se vede tocmai placut ,si asa am patit si eu la a mea mi-au ramas dungi la cum sa varsat solutia aceea si se vede foarte urat,deci nu incercati cu solutia aceea daca nu vreti sa va revopsiti motorul. Spalo cu apa si sapaun ceva,detergent de vase,fairy ceva de genu nu stiu cu ce solutie a dat la voi dar la mine, a dat solutie, a lasta 3 min si dupa a dat cu jetul de o sarit tot jegul si nu am nici o urma pe cadru sau motor... (poate tu te referi la spuma aia ce o dau pe masini, adica pe caroserie nu pe motor ca solutia ce a dat la mine nu facea deloc spuma...) Bafta! Editat Iunie 26, 2011 de axxo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Cumpar toba stock pt suzuki gsxr 600/750 2001-2003 ,daca e cu tot cu tot cu atat mai bine,sa nu fie golita. astept oferte pe PM sau la tel/sms 0727.240.041 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Cumpar toba stock pt suzuki gsxr 600/750 2001-2003 ,daca e cu tot cu tot cu atat mai bine,sa nu fie golita. astept oferte pe PM sau la tel/sms 0727.240.041 Daca iti trebuie pentru ITP ti-o imprumut... Aveti idee unde pot gasii si eu suportul din imagine ? ( numai suportul de prindere) am tot cautat dar fara nici un rezultat. Nu ma intereseaza neaparat sa fie nou. Va Multumesc !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Salut , am si eu un SRAD din 2000 si am observat ca din cand in cand cade cate o picatura de ulei. Am desfacut carena stanga care era murdara de ulei si de praf pe interior si nu stiu pe unde curge. Surubul de la baie de jos este bine strans si in plus am vazut ulei pe sub capacul motorului.Am pornit-o am turat-o nu arunca pe nicaieri dar 24 de ore , nepornita au curs 2 picaturi. Aveti vre-o idee , sau ati intalnit asa ceva? Astept raspuns Multzam. Vezi ca picaturile alea nu sunt nimic decat spray de lant.. asta in cazul in care ai dat cu spray pe lant..dar oricum este plina de unsoare deaia in jurul pinionului si trebuie sa se mai scurga si din ea la 700 de grade cat are motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Daca iti trebuie pentru ITP ti-o imprumut... Aveti idee unde pot gasii si eu suportul din imagine ? ( numai suportul de prindere) am tot cautat dar fara nici un rezultat. Nu ma intereseaza neaparat sa fie nou. Va Multumesc !!! Mersi,am facut rost de o toba pana la urma.Nu puteam sa o iau cu imprumut pt ca trebuie sudata si probabil se strica prinderea,mersi mult oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 exista cumva pe aici vreun mosesor de gixer din petrosani? daca da il rog sa imi dea si mie un semn pe alecs_1000rr urgent pt niste informati. multam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 (editat) salut. am cautat cum se inlatura eroarea fi la gsx-r 600 k7 aparuta in urma schimbarii tobei, nu am mai gasit stiu ca se taia un fir sau ceva de genu'. nu este pentru mine. multumesc Editat Iunie 28, 2011 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MarianDica Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Salut, caut sa cumpar monopost si aripa fata pentru un suzuki gsxr 600 srad din 2000. tel : 0760744111 sau marian_buc2004@yahoo.com. Asfalt uscat! Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Cumpar urgent rezervor de Suzuki GSXR 600(750) 2006 2007. Daca e putin lovit, zgiriat, ar fi perfect. Dati de stire cei ce aveti unul de care vreti sa scapati. Doar sa nu fie lovit rau de tot! Ar mai fi nevoie si de un cadru de bord pt acelasi model. 0763 681 602 , YM: jagib1972 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Vezi ca picaturile alea nu sunt nimic decat spray de lant.. asta in cazul in care ai dat cu spray pe lant..dar oricum este plina de unsoare deaia in jurul pinionului si trebuie sa se mai scurga si din ea la 700 de grade cat are motorul. Este ulei mai mult ca sigur am dat si vasul de expansiune si tot nu prea se vede dar cred ca se prelinge prin mai multe locuri intrucat imi cad picaturi la 3-4-5 cm distanta una fata de cealalta.Cert este ca , curge din dreptl capacului motor si al vasului de expansiune.Daca ati avut vre-o data ceva asemanator PLSS help me !! Inca o intrebare as avea , pentru "prea-plinul" la ulei exista vre-ul loc pe unde arunca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 salut. am cautat cum se inlatura eroarea fi la gsx-r 600 k7 aparuta in urma schimbarii tobei, nu am mai gasit stiu ca se taia un fir sau ceva de genu'. nu este pentru mine. multumesc Se taie un fir de la CDI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Se taie un fir de la CDI ok, multumesc acum ramane sa aflu care fir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.