Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Eram pe modul Race, nu tragea atat de tare intre 4000-8000 RPM incat sa intre TC. Nu ma refer in treapta 1 cand toate trag de rup. Eram in a 3.a iar cand eram la 4000 am tras de gaz, urca simtitor mai greu in ture joase si medii decat GSXR-ul.

In soft sigur BMW-ul poate mai mult decat arata,Cu toate delimitarile si restrictiile ridicate!

Asa s-a spus si de K5/K6 ca trage mai tare ca si un K7,este adevarat pana la un punct.

Atunci cand si K7 este eliberat la fel ca si K5/6, care este mult mai derestrictionat, s-a terminat povestea.. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

Mi-a venit si mie randul

 

sezonul asta am mers cu mobra 350km,cauciucul fata si kitul de lant uzat m-au constrans o tin mobra cu husa pe ea

Am mers de 2 ori in luna mai si o data in luna iunie.A hotarat ce e timpul sa schimb kitul si cauciucul sa mai merg juma de sezon cu ea,m-am plictisit de maxiscuter

Azi dupa o luna de pauza,am plecat la curte sa duc motorul la service pentru ai schimba kitul de lant

Pun contactul si imi apare in bord F1....citind ca dau eroare si cand bateria e muci,nu mi-am facut probleme si am pornit motorul,basca ca becul de la ulei a inceput sa se aprinda intermitent...totusi mobra are ulei

Am lasat sa mearga motorul vreo 3 min si l-am oprit.L-am pornit si a disparut eroarea din bord si becul de la ulei a incetat sa se aprinda intermitent.Am plecat spre service,dupa 250m la o curba a tras ambreiajul sa nu mai franez si a murit motorul...definitiv

Am incercat sa o pornesc dar nu a mai avut chef

M-am gandit ca sunt bujiile de bine(n-au fost schimbate de ceva timp),si am alergat acasa sa iau bujiile iridium pe care vroiam sa le montez cand faceam schimbul de ulei

Schimbat bujiile vechi cu cele iridium dar,degeaba.Tot nu porneste

Nu am avut timp si aveam draci,asa ca nu am verificat sa vad daca are scanteie,plus ca m-au intrigat fisele alea de 10cm ale mobrei si nu am vrut sa imi prind urechile in ele

Sa fie una din cauza bateria slaba? dar,invarte motorul.Sau altceva care imi scapa mie,Astept opiniile voastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai baterie....

din cauza asta nu-ti merg nici pompa de benzina si nici injectoarele...

pune baterie noua si ai rezolvat...

desi ma mir..ca totusi a pornit prima data...

:cheers:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recent am avut ocazia sa fac un test drive la s1000rr

 

K6-le meu trage de jos simtitor mai GRAV decat S1000RR. Bimmerul e bestie dupa 9000-10000 rpm. k5-k6 e ideal "de oras".

 

chiar si pe circuit iti este mai de folos un motor care trage de jos ca nici acolo nu stai cu el doar peste 10 mi de ture...2 ore am tras si eu de mult laudatul s1000rr si am ajuns la concluzia ca nu merita inca 9 mi fata de k5 in vecii vecilor...pe 31 ma duc undercover ca membru kawasaki la wsbk la silverstone si o sa incerc si zecarul sa vedem diferentele

 

intre 4000 si 4800 ,zic eu ca e un pret bun pt o moto din 2005-2006,

sunt cateva k8-uri la 6000-6500 la vanzare si nu sau vandut inca,deci cred eu ca ofer un pret bunicel

 

nu ma grabesc,modelul asta e motocicleta visurilor mele si prefer sa astept pana o sa pice ceva bun decat sa imi iau altceva

 

numa'bine :cheers:

 

mai pui 200 si ti-l dau pe al meu...daca tot zici ca e motorul viselor tale nu cred ca o sa-l mai schimbi in urmatorii 2 3 ani..asa ca 200 pot sa faca diferenta intre a fi linistit 2 3 ani sau cheltuiala pe cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

mai pui 200 si ti-l dau pe al meu...daca tot zici ca e motorul viselor tale nu cred ca o sa-l mai schimbi in urmatorii 2 3 ani..asa ca 200 pot sa faca diferenta intre a fi linistit 2 3 ani sau cheltuiala pe cap

 

Pe langa aia 200 mai tre' sa pun inca vreo 300 pt revopsit,capetele de morti in flacari nu prea sunt genul meu,tu ai facut-o pe gustul tau si nu arata rau dar gusturile sunt diferite :)

 

oricum,spuneai ca vi prin august in romania,nu mai e mult,poate ne vedem atunci si discutam.

 

toate cele bune :cheers:

Editat de saian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

atat de tare mi-a placut geaca aia incat am inchis ochii cand am luat-o cu toate ca imi era maricica :rolleyes: anul asta pe unde o mai tai?daca treci prin zona mea sa nu care cumva sa nu dai un semn :friends:

 

Pe langa aia 200 mai tre' sa pun inca vreo 300 pt revopsit,capetele de morti in flacari nu prea sunt genul meu,tu ai facut-o pe gustul tau si nu arata rau dar gusturile sunt diferite :)

 

oricum,spuneai ca vi prin august in romania,nu mai e mult,poate ne vedem atunci si discutam.

 

toate cele bune :cheers:

 

discutam :friends: sincer sa fiu nu ma arde foarte tare sa o dau..nici nu stiu ce as putea sa iau incat sa isi merite banii.cand eram pe bmw ma gandeam ce bine trage k5'u :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare man

spunemi si mie care e treaba cu transalpina ca as vrea sa-l fac si io anu asta. merge si cu gsxr pe acolo<unii spun ca nu e asfaltat tot>?

p.s. mobra mea decat pe asfalt merge, si nu as vrea sa fac cale intoarsa de la jumatea drumului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema gsxr 750 k4, am umblat la filtru sa-l verific cum arata, l-am pus la loc, am mers cu ea vreo 50 km fara nici o problema, am oprit-o 30 de secunde cand sa pornesc nu a mai luat-o la buton bine ca eram la vale i-am dat drumul a luat-o dar parca mergea in suturi ... si cand accelerez fluctueaza un pic si nu mai sare de 8000 de ture si parca da si un sunet pe retur la gura admisie dreapta! pana in 3-4000 ture cateodata merge normal cateodata face figuri! (bujiile le-am verificat sunt ok, cum am spus problema a aparut subit) nici o eroare pe bord. ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ai sugrumat vreun furtun cand ai pus rezervorul.

 

Pai subit asa s-a sugrumat ?? si am desfacut dupa sa verific, la fel face ...

 

Am uitat de la 1200 la relanti, sta la 1000 de cand a aparut problema ...

Editat de PeDrum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la filtru de aer ai umblat? furtunul de la benzina la acest model nu se stranguleaza ,desfa din nou filtrul de aer si vezi daca e totul pus la loc cum trebuie ,eventual daca ai desfacut furtunul de benzina din mufa verifica sa fie pus la loc cum trebuie desii daca nu era pusca benzina pe langa. eu am patit ceva asemanator cand am schimbat un ramair ,era inauntru factura si eu nu m-am uitat atent ,am pus sus si dai bataie ,a mers o perioada pana a tras hartia in airbox..apoi nu mai trecea de 8mii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la filtru de aer ai umblat? furtunul de la benzina la acest model nu se stranguleaza ,desfa din nou filtrul de aer si vezi daca e totul pus la loc cum trebuie ,eventual daca ai desfacut furtunul de benzina din mufa verifica sa fie pus la loc cum trebuie desii daca nu era pusca benzina pe langa. eu am patit ceva asemanator cand am schimbat un ramair ,era inauntru factura si eu nu m-am uitat atent ,am pus sus si dai bataie ,a mers o perioada pana a tras hartia in airbox..apoi nu mai trecea de 8mii .

 

 

am verificat filtru astea sunt ok, benzina vine, dar acum nu stiu daca cat trebuie pe la 7-8000 taie din turatii... urca coboara ...

 

am verificat filtru astea sunt ok, benzina vine, dar acum nu stiu daca cat trebuie pe la 7-8000 taie din turatii... urca coboara ...

 

 

Problema rezolvata, era de la benzina, a cazut suportul de plastic care tinea supapa si cred ca trage fals pe acolo benzina pe langa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate intereseaza pe careva un combinezon. Marimea este L. Eu am 170cm si 75 kg imi este foarte mare, desi a fost facut pe comanda in UK.

Este dintr-o singura bucata si are cocoasa.Am trecut dimensiunile in cm in foto. L-am purtat fix de 2 ori dar chiar imi este mare asa ca m-am hotarat sa il vand.

Despre pret discutam, sa zicem in jur de 250 euro (1000 ron), eu am dat 370 lire, transportul nu m-a costat nimic. Tinand cont ca un Probiker este 200E, cred ca pretul este ok. Materialul si calitatea combinezonului sunt peste Probiker, detin si un astfel de costum ...

post-36734-0-42892900-1311686761_thumb.jpg

post-36734-0-26601600-1311686785_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...