0ctav Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 (editat) nu ai baterie.... din cauza asta nu-ti merg nici pompa de benzina si nici injectoarele... pune baterie noua si ai rezolvat... desi ma mir..ca totusi a pornit prima data... Editat Iulie 23, 2011 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Recent am avut ocazia sa fac un test drive la s1000rr K6-le meu trage de jos simtitor mai GRAV decat S1000RR. Bimmerul e bestie dupa 9000-10000 rpm. k5-k6 e ideal "de oras". chiar si pe circuit iti este mai de folos un motor care trage de jos ca nici acolo nu stai cu el doar peste 10 mi de ture...2 ore am tras si eu de mult laudatul s1000rr si am ajuns la concluzia ca nu merita inca 9 mi fata de k5 in vecii vecilor...pe 31 ma duc undercover ca membru kawasaki la wsbk la silverstone si o sa incerc si zecarul sa vedem diferentele intre 4000 si 4800 ,zic eu ca e un pret bun pt o moto din 2005-2006, sunt cateva k8-uri la 6000-6500 la vanzare si nu sau vandut inca,deci cred eu ca ofer un pret bunicel nu ma grabesc,modelul asta e motocicleta visurilor mele si prefer sa astept pana o sa pice ceva bun decat sa imi iau altceva numa'bine mai pui 200 si ti-l dau pe al meu...daca tot zici ca e motorul viselor tale nu cred ca o sa-l mai schimbi in urmatorii 2 3 ani..asa ca 200 pot sa faca diferenta intre a fi linistit 2 3 ani sau cheltuiala pe cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 (editat) @todea cu dedicatie: https://picasaweb.google.com/dudus.dumitrescu/TransalpinaTransfagarasan#5632673107682153762 Editat Iulie 23, 2011 de Dudus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 (editat) mai pui 200 si ti-l dau pe al meu...daca tot zici ca e motorul viselor tale nu cred ca o sa-l mai schimbi in urmatorii 2 3 ani..asa ca 200 pot sa faca diferenta intre a fi linistit 2 3 ani sau cheltuiala pe cap Pe langa aia 200 mai tre' sa pun inca vreo 300 pt revopsit,capetele de morti in flacari nu prea sunt genul meu,tu ai facut-o pe gustul tau si nu arata rau dar gusturile sunt diferite oricum,spuneai ca vi prin august in romania,nu mai e mult,poate ne vedem atunci si discutam. toate cele bune Editat Iulie 23, 2011 de saian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 @todea cu dedicatie: https://picasaweb.google.com/dudus.dumitrescu/TransalpinaTransfagarasan#5632673107682153762 atat de tare mi-a placut geaca aia incat am inchis ochii cand am luat-o cu toate ca imi era maricica anul asta pe unde o mai tai?daca treci prin zona mea sa nu care cumva sa nu dai un semn Pe langa aia 200 mai tre' sa pun inca vreo 300 pt revopsit,capetele de morti in flacari nu prea sunt genul meu,tu ai facut-o pe gustul tau si nu arata rau dar gusturile sunt diferite oricum,spuneai ca vi prin august in romania,nu mai e mult,poate ne vedem atunci si discutam. toate cele bune discutam sincer sa fiu nu ma arde foarte tare sa o dau..nici nu stiu ce as putea sa iau incat sa isi merite banii.cand eram pe bmw ma gandeam ce bine trage k5'u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Si pe mine ma mananca-n spate sa o dau, mi-a luat mintile un CB 1000R. Mi-e sa nu regret dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Si pe mine ma mananca-n spate sa o dau, mi-a luat mintile un CB 1000R. Mi-e sa nu regret dupa. daca e 2011 nu o sa regreti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 (editat) E acelasi model din 2008 pana in prezent. Editat Iulie 24, 2011 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 E acelasi model din 2008 pana in prezent. da, doar cu scheme de culori modificate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Din partea mea poate sa fie si roz cu floricele. Important e ce e sub vopsea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Stie cineva ceva de gixerul asta http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsxr-din-2001-393215.html Ma interesez pentru un prieten !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Va salut, sunt noul posesor al unui GSX-R de 1000 K3 si caut si eu o maneta de frana...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Pagina 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Pagina 666 suntem ai dracu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 ptiuuu ...hai sa trecem repede de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 @todea cu dedicatie: https://picasaweb.google.com/dudus.dumitrescu/TransalpinaTransfagarasan#5632673107682153762 salutare man spunemi si mie care e treaba cu transalpina ca as vrea sa-l fac si io anu asta. merge si cu gsxr pe acolo<unii spun ca nu e asfaltat tot>? p.s. mobra mea decat pe asfalt merge, si nu as vrea sa fac cale intoarsa de la jumatea drumului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PeDrum Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 problema gsxr 750 k4, am umblat la filtru sa-l verific cum arata, l-am pus la loc, am mers cu ea vreo 50 km fara nici o problema, am oprit-o 30 de secunde cand sa pornesc nu a mai luat-o la buton bine ca eram la vale i-am dat drumul a luat-o dar parca mergea in suturi ... si cand accelerez fluctueaza un pic si nu mai sare de 8000 de ture si parca da si un sunet pe retur la gura admisie dreapta! pana in 3-4000 ture cateodata merge normal cateodata face figuri! (bujiile le-am verificat sunt ok, cum am spus problema a aparut subit) nici o eroare pe bord. ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Poate ai sugrumat vreun furtun cand ai pus rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PeDrum Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) Poate ai sugrumat vreun furtun cand ai pus rezervorul. Pai subit asa s-a sugrumat ?? si am desfacut dupa sa verific, la fel face ... Am uitat de la 1200 la relanti, sta la 1000 de cand a aparut problema ... Editat Iulie 25, 2011 de PeDrum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 la filtru de aer ai umblat? furtunul de la benzina la acest model nu se stranguleaza ,desfa din nou filtrul de aer si vezi daca e totul pus la loc cum trebuie ,eventual daca ai desfacut furtunul de benzina din mufa verifica sa fie pus la loc cum trebuie desii daca nu era pusca benzina pe langa. eu am patit ceva asemanator cand am schimbat un ramair ,era inauntru factura si eu nu m-am uitat atent ,am pus sus si dai bataie ,a mers o perioada pana a tras hartia in airbox..apoi nu mai trecea de 8mii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PeDrum Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 la filtru de aer ai umblat? furtunul de la benzina la acest model nu se stranguleaza ,desfa din nou filtrul de aer si vezi daca e totul pus la loc cum trebuie ,eventual daca ai desfacut furtunul de benzina din mufa verifica sa fie pus la loc cum trebuie desii daca nu era pusca benzina pe langa. eu am patit ceva asemanator cand am schimbat un ramair ,era inauntru factura si eu nu m-am uitat atent ,am pus sus si dai bataie ,a mers o perioada pana a tras hartia in airbox..apoi nu mai trecea de 8mii . am verificat filtru astea sunt ok, benzina vine, dar acum nu stiu daca cat trebuie pe la 7-8000 taie din turatii... urca coboara ... am verificat filtru astea sunt ok, benzina vine, dar acum nu stiu daca cat trebuie pe la 7-8000 taie din turatii... urca coboara ... Problema rezolvata, era de la benzina, a cazut suportul de plastic care tinea supapa si cred ca trage fals pe acolo benzina pe langa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Poate intereseaza pe careva un combinezon. Marimea este L. Eu am 170cm si 75 kg imi este foarte mare, desi a fost facut pe comanda in UK. Este dintr-o singura bucata si are cocoasa.Am trecut dimensiunile in cm in foto. L-am purtat fix de 2 ori dar chiar imi este mare asa ca m-am hotarat sa il vand. Despre pret discutam, sa zicem in jur de 250 euro (1000 ron), eu am dat 370 lire, transportul nu m-a costat nimic. Tinand cont ca un Probiker este 200E, cred ca pretul este ok. Materialul si calitatea combinezonului sunt peste Probiker, detin si un astfel de costum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Nici un posesor de miar k3-k4 aici? caut si eu o sha de pasager... cu maneta de frana am rezolvat-o cu cei de la mymoto cotroceni din fericire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 (editat) salutare man spunemi si mie care e treaba cu transalpina ca as vrea sa-l fac si io anu asta. merge si cu gsxr pe acolo<unii spun ca nu e asfaltat tot>? p.s. mobra mea decat pe asfalt merge, si nu as vrea sa fac cale intoarsa de la jumatea drumului Merge foarte bine cu gixu. Asfaltul e foarte bun, e asfaltat tot drumul. Mai exista sus o portiune, mai mica de un kilometru unde au raschetat asfaltul pe un sens. In afara de asta mai lucreaza la cate o bucata, cam de cate un kilometru, la coborare spre Obarsia Lotrului - toarna inca un strat de asfalt. Jos, aproape de Obarsia Lotrului, sunt 2 portiuni cu piatra concasata, una de can 1 km, iar cealalta de max. 500m. Ambele sunt pe drept, nu in panta. Drumul la coborare spre Obarsie e insa mai murdar. Pamant uscat, portiuni cu nisip. Per total insa e superb. Eu am fost odata miercurea trecuta, apoi m-am mai dus odata sambata. Editat Iulie 27, 2011 de Dudus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Merge foarte bine cu gixu. Asfaltul e foarte bun, e asfaltat tot drumul. Mai exista sus o portiune, mai mica de un kilometru unde au raschetat asfaltul pe un sens. In afara de asta mai lucreaza la cate o bucata, cam de cate un kilometru, la coborare spre Obarsia Lotrului - toarna inca un strat de asfalt. Jos, aproape de Obarsia Lotrului, sunt 2 portiuni cu piatra concasata, una de can 1 km, iar cealalta de max. 500m. Ambele sunt pe drept, nu in panta. Drumul la coborare spre Obarsie e insa mai murdar. Pamant uscat, portiuni cu nisip. Per total insa e superb. Eu am fost odata miercurea trecuta, apoi m-am mai dus odata sambata. am bifat in carnetel. anu asta nu mai scapa traseul asta<toata lumea a spus ca sunt privelisti care te lasa fara cuvinte pe acolo> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.