GabaRab Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Eu propun intrunirea de gixeristi Joia la ora 7 seara....La rondul dintre Piata Alba Iulia si Unirii.... asa zis-ul si rondul BGS... unde se aduna si CBR-istii acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 pai suntem vreo 5 printre cbr-isti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 E de ajuns. :-P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 de ce nu va intalniti la amk? bagati niste timpi apoi stabiliti gradele..cine vb si cine asculta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 de ce nu va intalniti la amk? bagati niste timpi apoi stabiliti gradele..cine vb si cine asculta pai da, sa se stie care este "sefu' la gixxere" 'gami-as picioarele in ei de bani, as merge la serres dar nu pot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 de ce nu va intalniti la amk? bagati niste timpi apoi stabiliti gradele..cine vb si cine asculta Stai relax, intilnirile astea gen CBR-isti, GSXR, etc in dif puncte geografice nu sint decit pt a-si etala Rizome si alte combinatii de acareturi. Nu au nici o treaba cu pilotajul. Daca s-ar intilni la Amck s-ar inversa gradele, adica cei cu cele mai urite mobre ar fi cei mai remarcati, cu mici exceptii.Aud in fiecare zi replici de genul: nu pot sa vin, ies, ca nu e vopsita inca mobra, mai are de munca mecanicul la ea. I-mi aduc aminte de prin 2004, Balamuc avea cea mai cazuta, urita moto, aveam insa o mare admiratie la cum mergea cu ea, pe-o roata tot bulevardul. Cadeau carenele lipite cu tape, nu conta, el i-i dadea tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 M-am hotarat sa dau si K8-ul nevestei ca se pare ca anul asta nu vrea sa faca scoala si sa mearga, asa ca o dau ca sa nu raman cu banii blocati aiurea. Anuntul e aici ca sa nu il mai postez din nou. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/84895-suzuki-gsxr-600-k8/. Orice intrebare nu ezitati sa intrebati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 a desfacut cineva bord de gsxr k6 k10 ?vreau sa scot 'acul ' indicatorului de turatie , am tras de el in sus dar imi e frica sa nu rup ceva , a desfacut cineva??sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Stai relax, intilnirile astea gen CBR-isti, GSXR, etc in dif puncte geografice nu sint decit pt a-si etala Rizome si alte combinatii de acareturi. Nu au nici o treaba cu pilotajul. Daca s-ar intilni la Amck s-ar inversa gradele, adica cei cu cele mai urite mobre ar fi cei mai remarcati, cu mici exceptii.Aud in fiecare zi replici de genul: nu pot sa vin, ies, ca nu e vopsita inca mobra, mai are de munca mecanicul la ea. I-mi aduc aminte de prin 2004, Balamuc avea cea mai cazuta, urita moto, aveam insa o mare admiratie la cum mergea cu ea, pe-o roata tot bulevardul. Cadeau carenele lipite cu tape, nu conta, el i-i dadea tare. Balamuc INCA mai are cea mai urata mobra loooll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 (editat) Dc întotdeauna totul se rezuma la pilotaj? N-am înțeles niciodată. Unu poate e mai bun pe circuit, altu pe stradă, altui să-Âşi tina mobra tipla, etc. Sunteți cumva frustrați în viața de zi cu zi Âşi trebuie să demonstrați pe alte cai cât de bine aveți oole mari si tari? Fiecare cu damblaua lui, asta este viața. Am mai auzit faze d-astea cu motoarele de viteză. Au far, au semnale Âşi stopuri, deci sunt făcute pt stradă. Că unul se duce pe circuit Âşi îl doare în pix de cum arata mobra, unul Âşterge la ea că la balamuc Âşi unul nici nu Âştie să schimbe vitezele bine, toți suntem în aceeaÂşi oală , mergem pe 2 roti. Întâlnirea este de gixxere nu de maÂşini sau scutere. Că asa s-a nimerit 1 sau 2 sa vina cu altceva, asta e dar să zici expres că nu vii cu mobra, atunci ce mai cauți acolo? Întâlnirea este pentru a ne cunoaÂşte Âşi a legea noi prietenii, sfaturi spuse live, etc. d-aia nu sunt oameni să vina pt ca fiecare se crede mai sus decât celalalt. Noi să fim sănătoÂşi . Editat Septembrie 14, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) ... eu nu plec cu superba motocicleta din dotare daca nu merge si arata perfect si fara particula de praf pe ea. Dupa fiecare cursa este verificata de seful ei de la roata fata pana la roata spate. Daca o bibilesc si o tin in casa.. este unul dintre motivele pt care sunt mai responsabil cand sunt pe ea. Da Jagi ex ca merge nustiu cine cu carenele taras pe bulevard... pai din punctul meu de vedere nu dau 3 lei pe baicari de genul asta, poate sa fie el si Rossi, hai sa tinem toti mobrele ca baieti de sa duc la curse (si se dau 3 ore pe an )ca asa este bine!! Ma duc repede sa cad cu ea sa am carenele lipite cu power tape.. sa fiu original. Nici nu trebuie sa deschida gura un motociclist.. spune mobra cine este... pai spre ex eu ce sa fac daca am vopseaua originala si rotile perfecte ne busite, sudate, insemna ca nu ma dau cu ea si o tin de bibelou? Ma dau atat cat pot si permite drumul,traficul. Exact cum spune cineva mai sus fiecare in felul lui, dar nu sa ne batem joc de lucrul nostru sa primim aplauze... ca dupa aplauze sa nu primim flori. Survolaj dragule... este exact cum spui tu totul se rezuma la pilotaj dar ce ne facem cand ne cacao pe noi ca suntem mari piloti si avem tucurei(tarzanei) pe cauciuc pe margine ca este ne dat, de cate ori ma duc la bucale ma uit asa din mers la gume si vad doar talpa, nimeni cu guma data toata... si nu unul aproape toti, unul din 30 are cauciucul dat pe margini,(nu aia care cumpara sh-uri date pe pista ca se vad de la o posta) pai ma scuzati dar la mine in provincie si aia care au mobre de vara asta se dau aproape tot cauciucul.. sa nu o mai lungim, si spuma motociclismului sta cu tucureii pe margine. Editat Septembrie 15, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariantiu Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Salutari fratilor. De curand m-am hotarat si eu sa trec la GSX-R. am acum un GS500F dar vreau sa trec la clasa sport. initial am vrut HONDA 1000RR,dar acum m-am razgandit,imi place mult mai mult cum arata GSX-R-ul modelul 2008. rugamintea mea este daca imi putetu spune si mie cand va intalniti voi,GSX-R-istii si unde,si daca ma primiti si pe mine sa admir pe viu motoarele,sa-mi mai fac o impresie obiectiva despre ele si eventual sa-mi mai dati si mie cateva sfaturi. As aprecia foarte mult daca m-ati primi macar odata. Multumesc oricum! salutair si asfalt uscat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 NU ne intalnim Aladine.esti eroul meu bre.Nu iegzasta motociclist mai motociclist decat tine,pe forumul asta.Propun sa infiintam cultul(secta) aladin di' la buzau Mai plangea unui ca i-ai dat o mobra bibelou....cu janta,rezervor,carene...toate busite.Asa ca stim ce inseamna pentru tine...bibelou si mers pe toata suprafata cauciucului Propun ca pe viitor sa ne spui si povesti pescaresti,alea sunt mai usor de crezut...doar ai fost pe circuit,ca spectator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Salutari fratilor. De curand m-am hotarat si eu sa trec la GSX-R. am acum un GS500F dar vreau sa trec la clasa sport. initial am vrut HONDA 1000RR,dar acum m-am razgandit,imi place mult mai mult cum arata GSX-R-ul modelul 2008. rugamintea mea este daca imi putetu spune si mie cand va intalniti voi,GSX-R-istii si unde,si daca ma primiti si pe mine sa admir pe viu motoarele,sa-mi mai fac o impresie obiectiva despre ele si eventual sa-mi mai dati si mie cateva sfaturi. As aprecia foarte mult daca m-ati primi macar odata. Multumesc oricum! salutair si asfalt uscat.... Cum zicea si colegu mai sus unpic NU NE INTALNIM,din pacate nu suntem educati sa fim uniti E fiecare cu pixda masii sau sunt grupulete in care nu ai cum sa iti faci loc si nici nu cred ca vrei Bafta la achizitionarea Gixerului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) Va multumesc mult pentru informatii. Revin dupa ce remediez. Poate la anu ma primiti si pe mine la intalnirile voaste, sunt nou si eu pe aici si as vrea sa mai aud una alta. Editat Septembrie 15, 2011 de ionut_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 NU ne intalnim :crack: maxim !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 :crack: maxim !!! AM SPUS N-ai cu cine bre' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) "Unu poate e mai bun pe circuit, altu pe stradă" cel care se da bine pe circuit si este ECHILIBRAT merge in 70-80% din ce poate el pe strada => ca si asa este mult mai avantajat fata de motociclistul de terasa care nu are leg cu circuitul. Editat Septembrie 15, 2011 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 sa inteleg ca posesori de gixxuri sunt inpartiti in 2 cat. -cei de circuit si cei de terasa? dar noi restul care folosim mobrele pt a ne deplasadin punctul A in punctul B <a se intelege de acasa la scarbici>noi ce suntem si nu inteleg de ce vreti intalniri de gsxr? sunteti frustrati? mie nu mie rusine sa ma duc la intalniri de moto<multimarca>de la care am observat ca cbr-isti cam lipsesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Care e solutia sa deblochez zalele lantului? Din cauza mentenantei proaste inainte sa ajunga la mine,zalele au ramas incleiate. L-am curatat cu motorina, uns din greu si nimic. Ma gandeam sa ii dau cu spray de curatat lantul si discurile de frana si dupa aceea cu wd40. Aveti alta solutie mai buna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) Marianutiu, tu pe alt topic te scremi sa iti cumperi o oglinda mai moka asa ,ca lovele si acu visezi Gsx-R 2008 ? Eu zic sa iti iei Honda,caci dupa cum opservi gixxeristii nu fac intalniri ,nu sunt sociabili si sunt f. recalcitranti. Am zis . Editat Septembrie 16, 2011 de Nyt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.D Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Claaar, gixxeristii sunt niste solitari care alearga pe o roata pe bulevard dupa ce violeaza babe si dezgroapa morminte. =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Care e solutia sa deblochez zalele lantului? Din cauza mentenantei proaste inainte sa ajunga la mine,zalele au ramas incleiate. L-am curatat cu motorina, uns din greu si nimic. Ma gandeam sa ii dau cu spray de curatat lantul si discurile de frana si dupa aceea cu wd40. Aveti alta solutie mai buna ? daca nu s-au lasat dupa curatare si lubrifiere ar fi cazul sa schimbi lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 daca nu s-au lasat dupa curatare si lubrifiere ar fi cazul sa schimbi lantul CORECT,ca de nu patesti asa: Si asta este cel mai ieftin posibil,fara cazatura doar cu pompa apa,capac pinion,tija comanda ambreiaj,senzor viteza,si prinderi pompa in bloc faramate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Care e solutia sa deblochez zalele lantului? Din cauza mentenantei proaste inainte sa ajunga la mine,zalele au ramas incleiate. L-am curatat cu motorina, uns din greu si nimic. Ma gandeam sa ii dau cu spray de curatat lantul si discurile de frana si dupa aceea cu wd40. Aveti alta solutie mai buna ? Incearca sa-l cureti si cu benzina, daca nu se deblocheaza schimba-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.