kelu 265 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Cica cablul e ,,intins'' problema e ca nu tr sa fie asa intins daca iti tine sus. tr adus sa tina undeva la jumate si vazut daca atuncea iti mai patineaza<in proportie de 90% iti spun ca reglajele iti fac figuri> Editat Septembrie 19, 2013 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Pai cupleaza la jumatatea cursei levierului sau o idee mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Repet: Verifica reglajul melcului,si pe urma al cablului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 caut pompa frana fata Suzuki srad 750 sau k1 k3 750 ! eventual schimb cu piese k1 k3 600 ( toate piesele sunt intr o stare perfecta) 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 salutare, caut si eu un gsxr 750 K4 sau K5 fara motor sau fara acte ... sa ma intelegeti eu am motorul si cauta mobra si nu prea am timp sa o fac din bucati ... astept un pm si sper sa nu deranjez cu acest post , stima ! ! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Revin cu vesti despre Hambreaiajul mobrei,oala sau rulmentul sunt uzate,se aud zgomote ,,suspecte'' pe liber la relanti cand nu actionez ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 (editat) Salutare! Se pare ca necazurile se tin lant de mine acum pe final de sezon Dintr-o prostie, am scapat motorul pe partea stanga de pe loc ... iar capacul de pe stanga a cazut fix pe o pietricica, spargandu-se (asa am remarcat ca a fost lipit cu poxipol de fostul proprietar). Toate bune si frumoase, am zis sa nu-l fac tot cu poxipol .. m-am dus cu el la sudat, l-am sudat dar de aici au inceput problemele. L-am pus la loc si am impresia ca in urma sudurii atinge ceva, se aude un uruit ca si cum s-ar atinge ceva fier pe fier. Am luat la smirghel capacul pe interior, unde era sudura, dar tot degeaba. O sa ma duc cu el la baiatul care l-a sudat sa vedem ce putem face, dar am remarcat pe interior unde vine statorul (pe piesa care ramane pe motor - nu stiu cum se numeste) niste zgarieturi - nu stiu cum sa va explic .. am facut si o poza, dar nu stiu de ce nu o pot atasa. Are cineva vreo idee de la ce sunt? Din cauza capacul, apasa cumva sau am gresit eu ceva cand am pus capacul cu statorul la loc? Mentionez ca am pus ulei pe elementii statorului cand l-am montat la loc. Am reusit sa uploadez si poza. Mie mi se pare ca statorul freaca de piesa care e pe motor, dar nu inteleg de ce ... ca doar l-am dat jos si l-am pus la loc .. nu i-am facut absolut nimic. Pareri? Editat Septembrie 21, 2013 de no01else Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Ai stricat alternatorul. In urma cazaturii, urmata si de sudura, capacul se DEFORMEAZA, chiar daca nu-l vezi la ochi. Distanta intre statorul montat pe capac si volanta alternatoruluicare se invirte peste stator este extrem de mica, practic, o zecime de mm deformare in planul de asezare al statorului se poate traduce cu 1mm pe exteriorul statorului, si deaici atingerea intre ele. Bulesti si releul de incarcare, de cele mai multe ori, modificarea dist dintre cele 2, poate duce la cresterea curentului maxim debitat de stator in scurt circuit(facut de regulator ca sa limiteze tensiunea la 14.4V. In fine, ia un capac nou, si pune-i si protectie de minim 5mm facuta din carbon-kevlar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 (editat) Ai stricat alternatorul. In urma cazaturii, urmata si de sudura, capacul se DEFORMEAZA, chiar daca nu-l vezi la ochi. Distanta intre statorul montat pe capac si volanta alternatoruluicare se invirte peste stator este extrem de mica, practic, o zecime de mm deformare in planul de asezare al statorului se poate traduce cu 1mm pe exteriorul statorului, si deaici atingerea intre ele. Bulesti si releul de incarcare, de cele mai multe ori, modificarea dist dintre cele 2, poate duce la cresterea curentului maxim debitat de stator in scurt circuit(facut de regulator ca sa limiteze tensiunea la 14.4V. In fine, ia un capac nou, si pune-i si protectie de minim 5mm facuta din carbon-kevlar. Foarte corect! Nu as fi reusit sa explic mai bine de cat Jagi. Uneori se poate si mai rau cu deformarea volantei Editat Septembrie 21, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 (editat) Sa-mi trag una Deci voi ziceti ca el s-a deformat cu totul capacul, nu doar zona in care a sudat el, unde era crapatura? Deci degeaba m-as duce la el sa mai ia din zona in care a sudat ... Mai bine ii dadeam cu poxipol pe deasupra cum era ... am zis sa fac o treaba buna si sa-l sudez ... E clar ca s-a deformat in urma sudurii, nu de la cazatura, deoarece cand l-am dat jos nu avea nici o zgarietura piesa aceea din interior. Sa inteleg ca nu exista nici o alta variata decat capac nou? Editat Septembrie 21, 2013 de no01else Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Ba da, alt capac sh care nu a suferit o deformare. PS Din acel motiv a fost folosit poxipolul ,sau alte solutii de lipit...nu deformeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Am eu unul de la un k4 de 1000,daca se potriveste. E zgariat,dar nu e deformat. ...cu poxipol cred ca tre sa dai pe dinauntru ca sa tina. Asa e si al meu,sudura plastica cu pixipol pe dinauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 Costin .. daca s-ar potrivi il vreau. Apropo ... De la ce alte modele se mai potriveste capacul? Stie cineva? Multumesc mult pentru raspunduri si ajutor baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 (editat) Spune si tu ce an este al tau! Pentru ca nu stiu ce an este al tau am acoperit toate posibilitatile. Pe viitor valabil pentru toata lumea,cand vrei un sfat sau pui o intrebare ,spune prima data ce moto este, cel mai important lucru daca vrei sa te ajute cineva! Suzuki GSX-R750 Parts COVER, MAGNETO MODEL Y/K1 11351-35F00 11351-35F02 COVER, MAGNETO MODEL K4 11351-18G01 11351-18G10 COVER, GENERATOR K6/K7/K8 11351-01H00 11351-01H02 This Suzuki 11351-18G01 SUPERCEEDED BY 11351-18G10 is used on these models and components: 2003 GSX-R1000 CRANKCASE COVER 2003 GSX-R1000Z CRANKCASE COVER 2004 GSX-R1000 CRANKCASE COVER 2004 GSX-R1000Z CRANKCASE COVER 2004 GSX-R600 CRANKCASE COVER 2004 GSX-R750 CRANKCASE COVER 2005 GSX-R600 CRANKCASE COVER 2005 GSX-R750 CRANKCASE COVER This Suzuki 11351-01H02 COVER,GENERATOR is used on these models and components: 2008 GSX-R600 CRANKCASE COVER 2008 GSX-R750 CRANKCASE COVER 2009 GSX-R600 CRANKCASE COVER 2011 GSX-R600L1 CRANKCASE COVER 2011 GSX-R750L1 CRANKCASE COVER 2012 GSX-R600L2 CRANKCASE COVER This Suzuki 11351-35F02 COVER, MAGNETO is used on these models and components: 2000 GSX-R750 CRANKCASE COVER 2001 GSX-R1000 CRANKCASE COVER 2001 GSX-R600 CRANKCASE COVER 2001 GSX-R600Z CRANKCASE COVER 2001 GSX-R750 CRANKCASE COVER 2002 GSX-R1000 CRANKCASE COVER 2002 GSX-R600 CRANKCASE COVER 2002 GSX-R600Z CRANKCASE COVER 2002 GSX-R750 CRANKCASE COVER 2003 GSX-R600 CRANKCASE COVER 2003 GSX-R600Z CRANKCASE COVER 2003 GSX-R750 CRANKCASE COVER Editat Septembrie 22, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 (editat) Am un motor de K4-k5 600 fara capacele laterale,Daca are cineva si le vinde la un pret bun il rog sa bage un pm cu pretu' Motorul sta in casa de juma' de an si e foarte posibil sa nu il montez vreodata pe k3 ul meu.Spun asta in cazul in sunt ofertat cu capace sh la pret de noi,motorul l am gasit la un pret ok si l-am luat mai mult pentru supapele din titan care k1-k3 nu le are Inca ceva,trebuie desfacut ambreiajul si verificata uzura discurilor/ferodourilor si oala de ambreaiaj.Vreau oferte de pret pentru operatiunea asta De asemenea vreau sa stiu cat costa sincronizarea pentru clapetele de admisie si o verificare a jocului supapelor/pastilelor/tachetilor sau ce drak e pe acolo la chiuloasa Pot sa iau de la motorul de k5 ambreiaj,oala insa nu vreau sa desfac motorul Editat Septembrie 22, 2013 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 Nu o sa poti niciodata sa sincronizezi clapetele la un motor care nu functioneaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 TNG: multumesc frumos pentru raspuns, ai dreptate cu sfatul pe care l-ai dat. Al meu este GSX R 750 - 2005. Din cate am vazut din lista ta se potriveste de la GSXR de 1000 - 2003 si 600 si 750 - 2004 si 2005. Sper sa-l gasesc pe undeva sh, in stare ok. Cumpar capac stanga (capacul de la alternator) GSXR 2005 - 750 ... daca stie cineva va rog pm sau 0726.20.80.86 Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 Salutare din nou ) !!! ...... janta spate de la un k4 750 se potriveste la un k4 1000? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Ma pregatesc de cumparat piese pt mobra. O intrebare ca n-am mai facut asta pana acum: expeditie via fan din victoria brasov cu ramburs la mine 20 de lei tva inclus. Pe simulatorul de costuri, este mentionat: transportul rambursului nu este afisat. Eu ce sa inteleg ? transportul rambursului cine il suporta ?eu sau vanzatorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Nu o sa poti niciodata sa sincronizezi clapetele la un motor care nu functioneaza! e vorba de motorul mobrei,la asta vreau o verificare Ma pregatesc de cumparat piese pt mobra. O intrebare ca n-am mai facut asta pana acum: expeditie via fan din victoria brasov cu ramburs la mine 20 de lei tva inclus. Pe simulatorul de costuri, este mentionat: transportul rambursului nu este afisat. Eu ce sa inteleg ? transportul rambursului cine il suporta ?eu sau vanzatorul ? tu platesti toate taxele de expeditie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Salutare din nou ) !!! ...... janta spate de la un k4 750 se potriveste la un k4 1000? Multam! Nu stie nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Nu stie nimeni?Cand ajung la un calc ai raspunsul.Ai si tu rabdare,codurile nu se compara asa usor mai ales cand sunt multe. Vezu postu meu anterior. Salutare din nou ) !!! ...... janta spate de la un k4 750 se potriveste la un k4 1000? Multam! This Suzuki 750 k4 64111-08F01-019 WHEEL,RR,17M/CX is used on these models and components: 2004 GSX600F REAR WHEEL 2004 GSX750F REAR WHEEL 2004 GSX750FK4 REAR WHEEL 2004 GSX750FK5 REAR WHEEL 2004 GSX750FK6 REAR WHEEL 2005 GSX600F REAR WHEEL 2005 GSX750F REAR WHEEL 2005 GSX750FK4 REAR WHEEL 2005 GSX750FK5 REAR WHEEL 2005 GSX750FK6 REAR WHEEL 2006 GSX600F REAR WHEEL 2006 GSX750FK4 REAR WHEEL 2006 GSX750FK5 REAR WHEEL 2006 GSX750FK6 REAR WHEEL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Nasol,gasisem una buna. Multumec mult pentru informatie,m-ai scutit de o cheltuiala fara rost S-ar putea sa te deranjez in primavara pt a-mi schimba semeringuri,supape,pastile si ce mai tine de ele. Cam care ar fii costul manoperei si al pieselor,daca se poate...macar aprox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Salutare, am un prieten care incearca sa isi refaca mobra. Este vorba de un Suzuki gsxr 1100 din 1987 si are nevoie de bobina de inductie. Are cineva asa ceva? Pe unde ar trebui sa incepem cautarile? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 La dezmembrari se potriveste ori ce bobina cu 2 fise de la moto. O simpla cautare pe google si o sa ai de unde alege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.