cmd Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Foloseste cineva rapid bike 3 ? Editat Decembrie 4, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 salut..am achizitionat de ceva timp un gsxr srad 600 din '97,carburatie..m-ar interesa parerile voastre despre aceasta motocicleta.. SRAD-urile sunt motociclete robuste, rezistente si destul de fiabile. La ora actuala nici nu sunt extrem de scumpe insa probabilitatea de a gasi o motocicleta cu mentenanta facuta corect sunt relativ mici. Motoarele sunt robuste si rezistente si se strica foarte greu. Sasiul si suspensile sunt la un nivel OK chiar si la standardele zilelor noastre. Pozitia si geometria (ciclistica) sunt chestiuni de gust si de obisnuinta. Eu de exemplu nu ma impac cu constructia oferita de Suzuki la modelele sport nici pana in ziua de azi. Dar asta e o chestiune subiectiva. Franele nu sunt stralucite - etrierii trebuiesc inspectati cu atentie si servisati complet daca garniturile sunt umflate sau, mai rau, pistonasele corodate. Un test de compresie ar trebui sa spuna in ce stare este motorul. O servisare a sistemului de alimentare ar trebui sa fie obligatorie, parerea mea. Verifica de asemenea daca rezervorul nu e ruginit, avand in vedere varsta pe care o are motoreta. Daca nu stii exact istoricul de service al motocicletei, n-ar fi rau sa ii verifici distributia si jocul la supape ca sa nu ai surprize neplacute. Verifica si sistemul de incarcare electric, la fel pt a nu a avea neplaceri. O imbunatatire substantiala ciclisticii o poti aduce daca inalti spatele motocicletei si scazi ampatamentul (te joci din pinioane si numarul de zale ale lantului de transmisie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 doar Cel de SUS te va ajuta noaptea ,am trait pe pielea mea o gramada de evenimente si situatii noaptea din care nu ieseam fara ajutorul Lui,multumesc Lui Dumnezeu 1.nu am schimbat in viata mea un bec si am avut 4 motociclete ,nu-ti pot raspunde (te las cu ironia ta acolo 2.ne vedem pe circuit 3.vanzare buna cmd: tu poti sa fii un bun samaritean si sa donezi farul,daca tot te dai pe 'circuit' de acum, nu o sa ai nevoie de el iar de vazut,nu cred ca o sa ne vedem pe circuit, pt ca eu circul doar noaptea, cu motorul :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tca86 Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 SRAD-urile sunt motociclete robuste, rezistente si destul de fiabile. La ora actuala nici nu sunt extrem de scumpe insa probabilitatea de a gasi o motocicleta cu mentenanta facuta corect sunt relativ mici. Motoarele sunt robuste si rezistente si se strica foarte greu. Sasiul si suspensile sunt la un nivel OK chiar si la standardele zilelor noastre. Pozitia si geometria (ciclistica) sunt chestiuni de gust si de obisnuinta. Eu de exemplu nu ma impac cu constructia oferita de Suzuki la modelele sport nici pana in ziua de azi. Dar asta e o chestiune subiectiva. Franele nu sunt stralucite - etrierii trebuiesc inspectati cu atentie si servisati complet daca garniturile sunt umflate sau, mai rau, pistonasele corodate. Un test de compresie ar trebui sa spuna in ce stare este motorul. O servisare a sistemului de alimentare ar trebui sa fie obligatorie, parerea mea. Verifica de asemenea daca rezervorul nu e ruginit, avand in vedere varsta pe care o are motoreta. Daca nu stii exact istoricul de service al motocicletei, n-ar fi rau sa ii verifici distributia si jocul la supape ca sa nu ai surprize neplacute. Verifica si sistemul de incarcare electric, la fel pt a nu a avea neplaceri. O imbunatatire substantiala ciclisticii o poti aduce daca inalti spatele motocicletei si scazi ampatamentul (te joci din pinioane si numarul de zale ale lantului de transmisie). ms mult,mult de aceste sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 pai te poti da si tu noaptea cu motorul pe circuit,inchiriem amckartul si pornim nocturna , o sa se stranga ceva lume te asigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 ce-i drept, viteza, noaptea, nu prea lucreaza in favoarea ta..... Chiar deloc,nici mobra nu are farul reglat si nici eu nu bunghesc bine noaptea Cea mai tare faza a fost cand am ,,parcat'' bicicleta intr-un sant la capatul unei curbe de stanga Eu pedalam cu voinicie(a se intelege top speed) pe o sosea necirculata,iar drumul(pardalnic de altfel) mi-a facut o gluma(viraj)iar eu bagam tare inainte.Mi-am dat seama ca ies de pe sosea cand am simtit pamantul de pe margine,Viteza era mare si franele slabe la un biciclont Simson din 54(a lu' bunicu').Noroc cu santul care nu a fost sapat drept ci inclinat sa nu cada prostii care ajung in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Io nu cred ca daca mergi cu 150km/h, noaptea, si iese calul sa traverseze strada, poate cineva sa-l vada in timp util. Ca ala merge si nu i s-a intimplat nimic, pur si simplu are noroc, sau merge foarte incet(nu ar fi vreo problema). Si eu, dupa 5 zile de permis, am plecat la Mare la 2 noaptea, am ajuns intreg, nici o emotie. La intoarcere, ziua, am ratat o curba si m-am dus cu 10km/h intr-un santz. Daca ratam curba noaptea, probabil ca intram cu 50km in santz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Noaptea trebuie sa mergi mult mai incet, cel mai periculos mi se pare cand esti aproape de alte masini sau esti orbit din fata de farurile masinilor si nu vezi ce se intampla la suprafata carosabilului. Astfel poti sa iei caini morti, pisici, bucati de BCA, caramizi si alte tipuri de mici obstacole pe care cu lumina in ochi din fata nu le vezi neam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Am ,, luat'' un gropan de 25cm din cauza unui bmw care avea full xenon,cel putin proiectoarele mi-au rupt ochii si nu am mai vazut nimic.nu am cazut din simplul fapt ca gixxerul e destul de stabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 SRAD-urile sunt motociclete robuste, rezistente si destul de fiabile. La ora actuala nici nu sunt extrem de scumpe insa probabilitatea de a gasi o motocicleta cu mentenanta facuta corect sunt relativ mici. Motoarele sunt robuste si rezistente si se strica foarte greu. Sasiul si suspensile sunt la un nivel OK chiar si la standardele zilelor noastre. Pozitia si geometria (ciclistica) sunt chestiuni de gust si de obisnuinta. Eu de exemplu nu ma impac cu constructia oferita de Suzuki la modelele sport nici pana in ziua de azi. Dar asta e o chestiune subiectiva. Franele nu sunt stralucite - etrierii trebuiesc inspectati cu atentie si servisati complet daca garniturile sunt umflate sau, mai rau, pistonasele corodate. Un test de compresie ar trebui sa spuna in ce stare este motorul. O servisare a sistemului de alimentare ar trebui sa fie obligatorie, parerea mea. Verifica de asemenea daca rezervorul nu e ruginit, avand in vedere varsta pe care o are motoreta. Daca nu stii exact istoricul de service al motocicletei, n-ar fi rau sa ii verifici distributia si jocul la supape ca sa nu ai surprize neplacute. Verifica si sistemul de incarcare electric, la fel pt a nu a avea neplaceri. O imbunatatire substantiala ciclisticii o poti aduce daca inalti spatele motocicletei si scazi ampatamentul (te joci din pinioane si numarul de zale ale lantului de transmisie). si ce becuri are maestre sradu din fabrica?ce h-uri ma refer pe faza scurta si lunga?se gasesc pe oriunde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 google... suzuki 600 srad light bulbs... greu tare... sau scoti dracului becu' din far si te duci cu el la magazin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 google... suzuki 600 srad light bulbs... greu tare... sau scoti dracului becu' din far si te duci cu el la magazin! ioi unde erai tu...google nu am gasit poate esti tu mai destept ca mn iar legat de bec xenonul nu cred ca este acelasi bec cu becu orig...deci 2 stai jos(numa destepti pe aici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Haoleu,deci poti sa pui xenon H4 pe soclu de bec H7,Ce fraier am fost ca am pus xenon h7 si nu h4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 ideea e ca se poate merge lejer noaptea, atata timp cat adaptezi viteza la conditiile de trafic, la vizibilitatea pe care o ai si daca iti acorzi mai mult timp de reactie decat ziua... intr-adevar, cel mai enervat si periculos gasesc noaptea farurile celor de pe contra-sens (daca viziera ti-e zgariata ff putin) sau daca e aburita/umeda....deja e un chin. Insa pe un drum pustiu, sincer pt mine e placere sa merg noaptea, daca n-am masini de pe sens opus. O ard la un 80-90 maxim.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) are cineva pe aici de vanzare 2 semnalizatoare originale de gixxer 2001? Editat Decembrie 4, 2013 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 google... suzuki 600 srad light bulbs... greu tare... sau scoti dracului becu' din far si te duci cu el la magazin! Ce poza mistoaca avem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 si ce becuri are maestre sradu din fabrica?ce h-uri ma refer pe faza scurta si lunga?se gasesc pe oriunde? Daca ai instalatie de xenon montata evident trebuiesc becuri cu xenon. Vorbeste cu l.u.v ca are becuri de calitate pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Daca ai instalatie de xenon montata evident trebuiesc becuri cu xenon. Vorbeste cu l.u.v ca are becuri de calitate pe stoc. demontata instalatia xenon caut becuri normale...dar ce tip sunt asta este nelamurirea mea...spre supararea altora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Daca nu ma insel, pe instalatia originala ai H7. Soclul are doua slot-uri deci si becul va avea doua picioruse care intre in soclu. La H4 sunt 3 picioruse. Editat Decembrie 4, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Daca nu ma insel, pe instalatia originala ai H7. Soclul are doua slot-uri deci si becul va avea doua picioruse care intre in soclu. La H4 sunt 3 picioruse. un bec are 2 picioruse este in genul la H1 dar cu 2 picioruse si celalalt este cu 3 picioruse in slot...deci un H4..in fine am taiat din fire am pus o masa si totul este functional acu...ms frumos de rasp stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 are cineva pe aici de vanzare 2 semnalizatoare originale de gixxer 2001? motonetro.ro sau adalmotors. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 merci, dar voiam ceva sh nu nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 H4 are doua faze.Ti-am spus ca srad are H1 si h7 Beleste ochii intr-un manual de utilizator,ce e asa greu? sau userul keloo 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 merci, dar voiam ceva sh nu nou... Am eu,fa o oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 in lipsa cashului pentru un x12,cumparata-m un rpha 10+....cica e foarte laudata pe afara.acum astept primavara sa o testez,daca e ok imi scot xr1000 la pensieO casca la mana 2 cum este cea luată de tine nu ii poti evalua adevarata valoare. Interiorul are deja formatul primului proprietar iar sistemele mobile in timp isi pierd din functionalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.