cmd Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) si eu am si e geniala ! viziera dark smoke de la hjc nu e chiar asa de intunecata ...e un fel de "smoke" ,in rest totul e genial ,ventilatie super super Editat Decembrie 3, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spacezerg Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Anul acesta mi-am luat si eu RPHA 10 + si sunt foarte multumit de ea. Vine cu toate accesoriile la pachet la un pret foarte bun de piata. Viziera smoke se poate folosi si noaptea, pe drumuri luminate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) asa e cum zice Cristi,merge si noaptea pe drumuri luminate insa eu va recomand sa nu mergeti noaptea cu motocicleta nici macar cu viziera clara Editat Decembrie 3, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Am si eu o RPHA 10+ bes spies replica si as avea o recomadare pentru cei care au...din nefericire de vreo 2 ori mi-a cazut casca de pe motoreta...si de fiecare data mi-a sarit viziera de pe ea foarte usor...asa ca recomandarea ar fi, de fiecare data cand mergeti sa inchideti viziera de tot pana face click prinderea de pe mijloc...in caz de ceva sa nu sara viziera si sa se ajunga la alte probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 eu va recomand sa nu mergeti noaptea cu motocicleta nici macar cu viziera clara tu vorbesti serios!?))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 serios,de 2 sezoane nu am mai mers noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 serios,de 2 sezoane nu am mai mers noaptea man si cand sa nu mai mergem? in Aprilie e ok sa mergem? e safe? si sub lumina caror becuri e safe sa mergem? ce temperatura de culoare? 5500K? 6000K? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 am mers cu scuterul in puterea noptii cu suta...noroc cu luna plina.in anul urmator am sarit de pe sosea la o curba ...farurile nu ma ajutau iar luna nu mai lucea pe cer....si acum ma gandesc cum de nu m am infipt vreun pom de pe marginea soselei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 ce-i drept, viteza, noaptea, nu prea lucreaza in favoarea ta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) doar Cel de SUS te va ajuta noaptea ,am trait pe pielea mea o gramada de evenimente si situatii noaptea din care nu ieseam fara ajutorul Lui,multumesc Lui Dumnezeu 1.nu am schimbat in viata mea un bec si am avut 4 motociclete ,nu-ti pot raspunde (te las cu ironia ta acolo 2.ne vedem pe circuit 3.vanzare buna Editat Decembrie 3, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 daca ai faruri bune mergi noaptea foarte bine. eu unul fac vara toate drumurile lungi noaptea. e mai liber, mai racoare, mai relaxant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 srad-ul tau nu e pe injectie?k dupa umilele mele cunostiinte,'97-le e ultimul model p carburatie.. clapetele se sincronizeaza si la injectie, la fel de des ca la carburatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 serios,de 2 sezoane nu am mai mers noaptea )))))mi-ai adus aminte de un profesor din liceu, ne povestea si spus ca instructorul lui io recomandat sa nu mearga noaptea...si asa o facut.))) daca ai faruri bune mergi noaptea foarte bine. eu unul fac vara toate drumurile lungi noaptea. e mai liber, mai racoare, mai relaxant... aici is de acord cu tine. mai ales ca la capitolu faruri stau foarte bine.primesc flashuri si cu faza scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Am xenon iar pe faza scurta care bate la 5-7m.Anul asta langa Sibiu,m-au flashuit si militienii de la circularie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Foloseste cineva rapid bike 3 ? Editat Decembrie 4, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 salut..am achizitionat de ceva timp un gsxr srad 600 din '97,carburatie..m-ar interesa parerile voastre despre aceasta motocicleta.. SRAD-urile sunt motociclete robuste, rezistente si destul de fiabile. La ora actuala nici nu sunt extrem de scumpe insa probabilitatea de a gasi o motocicleta cu mentenanta facuta corect sunt relativ mici. Motoarele sunt robuste si rezistente si se strica foarte greu. Sasiul si suspensile sunt la un nivel OK chiar si la standardele zilelor noastre. Pozitia si geometria (ciclistica) sunt chestiuni de gust si de obisnuinta. Eu de exemplu nu ma impac cu constructia oferita de Suzuki la modelele sport nici pana in ziua de azi. Dar asta e o chestiune subiectiva. Franele nu sunt stralucite - etrierii trebuiesc inspectati cu atentie si servisati complet daca garniturile sunt umflate sau, mai rau, pistonasele corodate. Un test de compresie ar trebui sa spuna in ce stare este motorul. O servisare a sistemului de alimentare ar trebui sa fie obligatorie, parerea mea. Verifica de asemenea daca rezervorul nu e ruginit, avand in vedere varsta pe care o are motoreta. Daca nu stii exact istoricul de service al motocicletei, n-ar fi rau sa ii verifici distributia si jocul la supape ca sa nu ai surprize neplacute. Verifica si sistemul de incarcare electric, la fel pt a nu a avea neplaceri. O imbunatatire substantiala ciclisticii o poti aduce daca inalti spatele motocicletei si scazi ampatamentul (te joci din pinioane si numarul de zale ale lantului de transmisie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 doar Cel de SUS te va ajuta noaptea ,am trait pe pielea mea o gramada de evenimente si situatii noaptea din care nu ieseam fara ajutorul Lui,multumesc Lui Dumnezeu 1.nu am schimbat in viata mea un bec si am avut 4 motociclete ,nu-ti pot raspunde (te las cu ironia ta acolo 2.ne vedem pe circuit 3.vanzare buna cmd: tu poti sa fii un bun samaritean si sa donezi farul,daca tot te dai pe 'circuit' de acum, nu o sa ai nevoie de el iar de vazut,nu cred ca o sa ne vedem pe circuit, pt ca eu circul doar noaptea, cu motorul :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tca86 Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 SRAD-urile sunt motociclete robuste, rezistente si destul de fiabile. La ora actuala nici nu sunt extrem de scumpe insa probabilitatea de a gasi o motocicleta cu mentenanta facuta corect sunt relativ mici. Motoarele sunt robuste si rezistente si se strica foarte greu. Sasiul si suspensile sunt la un nivel OK chiar si la standardele zilelor noastre. Pozitia si geometria (ciclistica) sunt chestiuni de gust si de obisnuinta. Eu de exemplu nu ma impac cu constructia oferita de Suzuki la modelele sport nici pana in ziua de azi. Dar asta e o chestiune subiectiva. Franele nu sunt stralucite - etrierii trebuiesc inspectati cu atentie si servisati complet daca garniturile sunt umflate sau, mai rau, pistonasele corodate. Un test de compresie ar trebui sa spuna in ce stare este motorul. O servisare a sistemului de alimentare ar trebui sa fie obligatorie, parerea mea. Verifica de asemenea daca rezervorul nu e ruginit, avand in vedere varsta pe care o are motoreta. Daca nu stii exact istoricul de service al motocicletei, n-ar fi rau sa ii verifici distributia si jocul la supape ca sa nu ai surprize neplacute. Verifica si sistemul de incarcare electric, la fel pt a nu a avea neplaceri. O imbunatatire substantiala ciclisticii o poti aduce daca inalti spatele motocicletei si scazi ampatamentul (te joci din pinioane si numarul de zale ale lantului de transmisie). ms mult,mult de aceste sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 pai te poti da si tu noaptea cu motorul pe circuit,inchiriem amckartul si pornim nocturna , o sa se stranga ceva lume te asigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 ce-i drept, viteza, noaptea, nu prea lucreaza in favoarea ta..... Chiar deloc,nici mobra nu are farul reglat si nici eu nu bunghesc bine noaptea Cea mai tare faza a fost cand am ,,parcat'' bicicleta intr-un sant la capatul unei curbe de stanga Eu pedalam cu voinicie(a se intelege top speed) pe o sosea necirculata,iar drumul(pardalnic de altfel) mi-a facut o gluma(viraj)iar eu bagam tare inainte.Mi-am dat seama ca ies de pe sosea cand am simtit pamantul de pe margine,Viteza era mare si franele slabe la un biciclont Simson din 54(a lu' bunicu').Noroc cu santul care nu a fost sapat drept ci inclinat sa nu cada prostii care ajung in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Io nu cred ca daca mergi cu 150km/h, noaptea, si iese calul sa traverseze strada, poate cineva sa-l vada in timp util. Ca ala merge si nu i s-a intimplat nimic, pur si simplu are noroc, sau merge foarte incet(nu ar fi vreo problema). Si eu, dupa 5 zile de permis, am plecat la Mare la 2 noaptea, am ajuns intreg, nici o emotie. La intoarcere, ziua, am ratat o curba si m-am dus cu 10km/h intr-un santz. Daca ratam curba noaptea, probabil ca intram cu 50km in santz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Noaptea trebuie sa mergi mult mai incet, cel mai periculos mi se pare cand esti aproape de alte masini sau esti orbit din fata de farurile masinilor si nu vezi ce se intampla la suprafata carosabilului. Astfel poti sa iei caini morti, pisici, bucati de BCA, caramizi si alte tipuri de mici obstacole pe care cu lumina in ochi din fata nu le vezi neam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Am ,, luat'' un gropan de 25cm din cauza unui bmw care avea full xenon,cel putin proiectoarele mi-au rupt ochii si nu am mai vazut nimic.nu am cazut din simplul fapt ca gixxerul e destul de stabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 SRAD-urile sunt motociclete robuste, rezistente si destul de fiabile. La ora actuala nici nu sunt extrem de scumpe insa probabilitatea de a gasi o motocicleta cu mentenanta facuta corect sunt relativ mici. Motoarele sunt robuste si rezistente si se strica foarte greu. Sasiul si suspensile sunt la un nivel OK chiar si la standardele zilelor noastre. Pozitia si geometria (ciclistica) sunt chestiuni de gust si de obisnuinta. Eu de exemplu nu ma impac cu constructia oferita de Suzuki la modelele sport nici pana in ziua de azi. Dar asta e o chestiune subiectiva. Franele nu sunt stralucite - etrierii trebuiesc inspectati cu atentie si servisati complet daca garniturile sunt umflate sau, mai rau, pistonasele corodate. Un test de compresie ar trebui sa spuna in ce stare este motorul. O servisare a sistemului de alimentare ar trebui sa fie obligatorie, parerea mea. Verifica de asemenea daca rezervorul nu e ruginit, avand in vedere varsta pe care o are motoreta. Daca nu stii exact istoricul de service al motocicletei, n-ar fi rau sa ii verifici distributia si jocul la supape ca sa nu ai surprize neplacute. Verifica si sistemul de incarcare electric, la fel pt a nu a avea neplaceri. O imbunatatire substantiala ciclisticii o poti aduce daca inalti spatele motocicletei si scazi ampatamentul (te joci din pinioane si numarul de zale ale lantului de transmisie). si ce becuri are maestre sradu din fabrica?ce h-uri ma refer pe faza scurta si lunga?se gasesc pe oriunde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 google... suzuki 600 srad light bulbs... greu tare... sau scoti dracului becu' din far si te duci cu el la magazin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.