szmac0 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Salutare..stie careva daca protectia lant de la un gsx-r 600 k7 se potriveste la un miar din acelasi an? Multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Salutare..stie careva daca protectia lant de la un gsx-r 600 k7 se potriveste la un miar din acelasi an? Multumesc!! NU. This Suzuki 61311-01H10 CASE,CHAIN is used on these models and components: 2006 GSX-R600 REAR SWINGING ARM 2006 GSX-R750 REAR SWINGING ARM 2007 GSX-R600 REAR SWINGING ARM 2007 GSX-R750 REAR SWINGING ARM 2008 GSX-R600 REAR SWINGING ARM 2008 GSX-R750 REAR SWINGING ARM 2008 GSX-R750K8 REAR SWINGING ARM 2008 GSX-R750K9 REAR SWINGING ARM 2009 GSX-R600 REAR SWINGING ARM 2009 GSX-R750K8 REAR SWINGING ARM 2009 GSX-R750K9 REAR SWINGING ARM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szmac0 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 (editat) Multumesc de raspuns..eu ma refeream la protectia de plastic din poza si stiam ca-i spune chain guard. Editat Martie 22, 2016 de szmac0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Pai asta ti-am pus,toate detaliile,la ce se potriveste,si codul de original suzuki....dar si asa este greu.. Mai incerc o data poate asa esti lamurit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szmac0 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Am vrut doar sa ma asigur ca suntem pe aceeasi lungime de unda..si m-am invatat sa intreb pana pricep,decat sa stau sa ma intreb Multumesc frumos TNG-ule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazuu Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Salutare din nou ! Vreau sa cumpar un amortizor antivoblaj de la chinezi ( asta mai exact : http://www.aliexpress.com/item/CNC-Motorcycle-Street-Bike-Steering-Damper-Stabilizer-Adjustable-For-Honda-Yamaha-Suzuki-Kawasaki-Ducatti/2019077194.html?spm=2114.10010108.100009.3.GelsZX ) si nu stiu daca pot sa-l montez in locul celui vechi fara a cumpara / modifica alte prinderi . MS ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Detin si eu un gsxr 600 K2. De curand am ajutat un prieten intr-o problema de incarcare si am aflat ca are statorul complet prajit. Din curiozitate, am verificat si statorul meu si m-am debusolat. Pe 2 din cele 3 infasurari am 75-80V la 5000ture . Perfect normal. Ce-a de-a treia are 4v la relanti si creste spre 10v la 5000 ture. Clar are o problema. Pe baterie am incarcare intre 13,5V si 14V. Intrebarea era cat de periculos ar fi pentru releul de incarcare, sa merg asa cu motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Pregateste-te sa schimbi statorul. In cazul tau, releul nu e in pericol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanT Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Modelul k7 1000 are aceste probleme? Stator, poziționare releu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Imi mai incerc o data norocul ... un undertail stock de K3 are cineva? Al meu e original si nu l-as taia .. as vrea inca unu' sa-l tai, sa schimb stopul cu unul cu leduri, suport numar "dintr-ala smecher" , etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gxg.marin Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 salutare! are cineva de vanzare sau stie unde pot gasi de cumparat o aripa fata de gsxr 750 k2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 am si eu o problema la un gsxr 600 k8, nu se tureaza mai mult de 8000 de ture. am verificat filtrul de aer si de benzina din pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Mai ramane de verificat si pompa deci...ocazie cu care ai sa-i descoperi defectiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 am si eu o problema la un gsxr 600 k8, nu se tureaza mai mult de 8000 de ture. am verificat filtrul de aer si de benzina din pompa. O diagnoza si verificarea profesionala a injectiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Ma poti ajuta cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Ma poti ajuta cu asta? Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Pregateste-te sa schimbi statorul. In cazul tau, releul nu e in pericol. Multumesc de raspuns. Momentan am montat un voltmetru in bord...O sa am in vedere un nou stator. Cel actual a fost rebobinat de fostul proprieta in urma cu 1 an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Salutare Aveti idee daca este o problema ca imi porneste ventilatorul de la radiator la 105 grade,pot sa ii fac ceva ca sa porneasca la temperatura mai mica? Motocicleta este gsxr750 k1. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanT Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Este normal, la mine la 1000 k7 porneste la 104. Se poate resofta cred si la tine sa plece mai de jos. TNG te poate ajuta. Pana la 120 de grade oricum nu fierbe, fiind amestec de antigel sub presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 Salutare Aveti idee daca este o problema ca imi porneste ventilatorul de la radiator la 105 grade,pot sa ii fac ceva ca sa porneasca la temperatura mai mica? Motocicleta este gsxr750 k1. Multumesc Pentru K1 nu se poate softa ECU.Dar se poate alege o termocupla de auto, cu pornire mai jos.Cu o mica reductie si modificarea conexiunilor ai temperatura de plecare mai scazuta in mod automat. Sau un un intrerupator si-o comanzi manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mano Kriszty Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 o intrebare as avea daca puteti ajuta. am un gsxr750 k7 si bordul nu vrea sa arata temp apei.imi tot afiseaza "chek"si nu vrea sa arata nici in ce viteza ii,acolo doar "-" arata ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 (editat) O diagnoza pe injectie,respectiv pe sonda de temperatura,verificat temeratura reala si cea afisata daca corespunde. Editat Martie 31, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Multumesc mult baieti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Salutare tuturor, M-am confruntat zilele astea cu o problema: In mers, deodata imi taie curentul si mi se opreste motorul + bord + lumini --- TOT. Am miscat firele de sub undertail unde este prins tip over sensor si fuel pump sensor si si-a revenit. Cum am dat de un drum mai denivelat, din nou ... am invatat toti sfintii (mai ales ca era intuneric bezna). Mufa in FP sensor e asezata ok, nu face figuri, ci din cate am putut sa imi dau seama, problema se duce pe fir in jos catre motor. Intrebarea e totusi de ce imi taie tot curentul si de unde? ... Cum misc de firul care duce din FP sensor in motor, cu contactul luat, face testul de ace, exact cum as pune borna la baterie, pesemne ca este pe undeva un contact imperfect. S-a mai intalnit careva cu aceasta problema? ... Inainte sa demontez jumate de motocicleta, poate ma indrumati intr-o directie bine stabilita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.