Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

am avut 2 modele de 600 si 750 2005, acum am 2006 si este diferenta mare de ciclistica intre ele ,recomand modelul dupa 2006

3300E pt un 2005 este chiar mult daca este in varianta stock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut din nou...

Azi am repozitionat TPS- ul,astfel incat liniuta sa fie la mijloc. Cu motorul oprit toata treaba in regula,iar atunci cand pornesc imi apare cand liniuta la mijloc, cand sus,iar problema cu F1 aste acceasi,ba ramane aprins ba nu...

Ca si eroare imi apare numai C00,iar cu aibox- ul dat jos C13,C21....

Care ar putea fi problema?,daca puteti sa imi dati un sfat

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. De ieri sunt noul posesor al unui gsxr 750 k2. Am făcut vreo 200km și chiar îmi place și cum trage și cum se comporta. Astăzi vreau sa ii dau cafenele laterale jos și sa o iau la verificat. Sa auzim de bine!

post-65226-0-38367700-1465898800_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou...

Azi am repozitionat TPS- ul,astfel incat liniuta sa fie la mijloc. Cu motorul oprit toata treaba in regula,iar atunci cand pornesc imi apare cand liniuta la mijloc, cand sus,iar problema cu F1 aste acceasi,ba ramane aprins ba nu...

Ca si eroare imi apare numai C00,iar cu aibox- ul dat jos C13,C21....

Care ar putea fi problema?,daca puteti sa imi dati un sfat

Multumesc

Prietene..o ametesti rau!

1.Prima data pui toate mufele de la senzori la locul lor.

2.Montezi strap-ul in mufa de diagoza

3.Iesi la drum cu strap-ul montat si astepti sa se aprinda FI.

4.Cand se aprinde FI o sa ai si codul de eroare.

5.Il memorezi si il scrii aici.

Respecta te rog pasi asa cum ti-am spus daca vrei sa o rezolvam repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . azi , incercand sa schimb semnalizarile vechi , mi-a murit bordul si nici semnalizarile nu-mi mai functioneaza . Aveti idee de la ce-ar putea fi ? cand pun contactul bazaie , nu pot s-o pornesc ca-ci n-am ulei in ea ( n-am capac alternator , am cazut si astept capacul ) .

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, am un amic care are nevoie pt un gsxr 750 2004 de semnalizarea fata dreapta oem.

daca are cineva date jos, lasati-mi va rog un semn pe privat. ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . azi , incercand sa schimb semnalizarile vechi , mi-a murit bordul si nici semnalizarile nu-mi mai functioneaza . Aveti idee de la ce-ar putea fi ? cand pun contactul bazaie , nu pot s-o pornesc ca-ci n-am ulei in ea ( n-am capac alternator , am cazut si astept capacul ) .

Multumesc !

am rezolvat , se arsese siguranta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

De putin timp sunt posesorul unui GSX-R K5 si am o mica problema. Vechii proprietari i-au facut o improvizatie la rampa injectoare, adica i-au scos motorasul/ senzorul si au pus o sarma care tine clapetele tot timpul deschise. Merge putin ingatuita la plecarea de pe loc daca o iau usor, consuma 14% si da numai rateuri. Aceasta improvizatie ascunde alt defect ? ma gandesc de ce au facut improvizatia asta si nu au inlocuit rampa sau senzorul care sunt cateva milioane ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

De putin timp sunt posesorul unui GSX-R K5 si am o mica problema. Vechii proprietari i-au facut o improvizatie la rampa injectoare, adica i-au scos motorasul/ senzorul si au pus o sarma care tine clapetele tot timpul deschise. Merge putin ingatuita la plecarea de pe loc daca o iau usor, consuma 14% si da numai rateuri. Aceasta improvizatie ascunde alt defect ? ma gandesc de ce au facut improvizatia asta si nu au inlocuit rampa sau senzorul care sunt cateva milioane ?!

Motorul de la STV se strica la Suzuki,asa ca rezolvarea lor a fost blocatea clapetelor pe deschis,legate cu sarma!!! (Pe mine nu ma mira ca am mai vazut)😂 Acum motorul nu se poate cumpara nou pentru ca se vinde cu tot cu rampa..deci cateva sute bune de euro daca nu chiar o mie...

SH se mai gaseste,dar destul de greu pentru ca este foarte cautat.

Acum legat de mersul prost si consumul de 14% ..acolo clar ai alta problema.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de la STV se strica la Suzuki,asa ca rezolvarea lor a fost blocatea clapetelor pe deschis,legate cu sarma!!! (Pe mine nu ma mira ca am mai vazut) Acum motorul nu se poate cumpara nou pentru ca se vinde cu tot cu rampa..deci cateva sute bune de euro daca nu chiar o mie...

SH se mai gaseste,dar destul de greu pentru ca este foarte cautat.

Acum legat de mersul prost si consumul de 14% ..acolo clar ai alta problema.

Eu ma gandeam ca este consumul mare din cauza ca baga prea multa benzina, la fel si cu turatiile mici de pe loc ...

Se potriveste rampa de la un Suzuki GSR 600 din 2007 ? Am sunat pe la dezmembrari si este undeva la 4-5-6 mil rampa injectoare cu tot cu motoras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Am o întrebare pentru cei care dețin sau au servisat furca la gsxr 1000 k7. Ma interesează dacă la furca fata cele 2 șuruburi cu cap imbus din partea de jos, cele care țin internalele, sunt la același nivel. La mine, unul este mai sus iar celelalt este mai jos. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou...

Azi am repozitionat TPS- ul,astfel incat liniuta sa fie la mijloc. Cu motorul oprit toata treaba in regula,iar atunci cand pornesc imi apare cand liniuta la mijloc, cand sus,iar problema cu F1 aste acceasi,ba ramane aprins ba nu...

Ca si eroare imi apare numai C00,iar cu aibox- ul dat jos C13,C21....

Care ar putea fi problema?,daca puteti sa imi dati un sfat

Multumesc

 

Nu ai respectat procedura din manual. Se regleaza cu motor pornit. Cobori relantiul la 1200 ture si abia atunci pozitionezi liniuta pe mijloc. Dupa ce l-ai fixat ridici din nou relantiul la 1400 ture.

 

Referitor la codurile de eroare, ti-a explicat deja TNG. Toate mufele conectate, faci strap pe cei 2 pini pentru diagnoza si te plimbi pana apare eroarea in bord. Nu ai cum sa o afli altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o mica problema . Becul de neutru din bord sta aprins indiferent de treapta de viteza cand sunt in mers . Daca o las pe cric si dau sa bag treapta 1 sau 2 se stinge . Unde / ce trebuie sa schimb sau curat ? MS !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am un gsxr 750 k2, si am o mica problema. Cand intra pe rezerva, nu mi se mai aprinde in bord becul portocaliu de la rezerva. Cand pun contactul, se aprinde si se stinge, deci inseamna ca e senzorul bulit, Unde este situat si cum se procedeaza?

 

Ce ulei imi recomandati, la fel si bujii. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o mica problema . Becul de neutru din bord sta aprins indiferent de treapta de viteza cand sunt in mers . Daca o las pe cric si dau sa bag treapta 1 sau 2 se stinge . Unde / ce trebuie sa schimb sau curat ? MS !

 

Salut, incearca in mers sa misti un pic cricu. Daca iti arata iar viteza, e de la senzoru cricului.

Am patit o.

Se poate curata pt inceput sau schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n am probleme cu vitezometrul,numai acel bec de neutru.

 

Scuze, nu mam exprimat bine. La modelul 600 k2 probabil ca iti arata treptele la bord.

Totusi incearca ce ti am zis.

Pe B-King care am aveam exact aceasi problema. In mers imi arata viteza 0 si becu de neutru aprins.

Dupa ce miscam un pic cricu in mers isi revenea si arata normal.

Am schimbat senzoru de la cric si asta a fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

gsxr 600 k1-k3 .

Verifica Gear senzor..sau schimba-l.

» Post actualizat in 20 Jun 2016 11:08

Salutare. Am un gsxr 750 k2, si am o mica problema. Cand intra pe rezerva, nu mi se mai aprinde in bord becul portocaliu de la rezerva. Cand pun contactul, se aprinde si se stinge, deci inseamna ca e senzorul bulit, Unde este situat si cum se procedeaza?

 

Ce ulei imi recomandati, la fel si bujii. Merci!

In rezervor un termistor..trebuue schimbat.

Asta daca toate conexiunile sunt ok.

» Post actualizat in 20 Jun 2016 11:11

 

Scuze, nu mam exprimat bine. La modelul 600 k2 probabil ca iti arata treptele la bord.

Totusi incearca ce ti am zis.

Pe B-King care am aveam exact aceasi problema. In mers imi arata viteza 0 si becu de neutru aprins.

Dupa ce miscam un pic cricu in mers isi revenea si arata normal.

Am schimbat senzoru de la cric si asta a fost.

K 2 600 nu are afisaj de treapta

La B-king daca miscai cricul in mers si se inchidea contactul se oprea motorul...deci nu senzorul de la cric a fost problema de la tine.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...