saian Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 pai nu-i nici un secret:cauciucuri Pirelli Dragon Spercorsa folosite la o cursa pe Pannonia de un amic de-al meu - 80 euroi - stare ff buna lant (fara pinioane ca nu era cazul) - 280 lei schimb de filtru + ulei (MOTUL)....nu mai stiu , da spray pt gresat lantul Motul 50 lei telesop ghidon reconditionat 35 lei Cam atat ms ,trebiue vara asta sa schimb si eu cauciucurile ca nu prea sunt multumit de ele multumesc pt raspuns ps: nu sunt cunoscator dar zic ca ai dat bine 80 euro pe un set de cauciucuri,mai ales daca sunt putin folosite bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 ti se pare 200 de km putin cun plin? io rar scot 200 de km cun plin de obicei pe la 150 de km trag la pompa..plin insemnand 17 litri Sa nu uitam ca noi suntem in Roamania si tu.....daca bine tin minte...in Anglia.....deci starea drumurilor nu prea ne lasa sa ii dam in gura...cel putin eu.......de obicei merg 300-350 cu un plin....forj mai greu...n-ai unde dom'le n-ai unde;)))) Pac pac! Am uitat.......fierul meu(unul din ele) merge cu gazolina:)))))ii mai eftin! pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 ms ,trebiue vara asta sa schimb si eu cauciucurile ca nu prea sunt multumit de ele multumesc pt raspuns ps: nu sunt cunoscator dar zic ca ai dat bine 80 euro pe un set de cauciucuri,mai ales daca sunt putin folosite bafta Intr-adevar, le-am luat f ieftin... dar trebuie avut grija, eu nu am facut neaparat cea mai buna alegere: conteaza foarte mult ce faci cu motorul....de exemplu, eu fac naveta la munca si cauciucurile astea sunt de pista, deci trebuiesc incalzita sa aiba aderenta buna; dimineata pana reusesc sa le incalzesc putin am ajuns la destinatie, si asta e o problema la franare mai ales.... Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Vreau si eu sa va intreb daca stie cineva de unde pot sa cumpar niste "Stomp Grips"...adica niste "stickere" din alea care se pun pe lateralele rezervorului ca sa poti sa tii rezervorul strans intre picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Sa nu uitam ca noi suntem in Roamania si tu.....daca bine tin minte...in Anglia.....deci starea drumurilor nu prea ne lasa sa ii dam in gura...cel putin eu.......de obicei merg 300-350 cu un plin....forj mai greu...n-ai unde dom'le n-ai unde;))))Pac pac! Am uitat.......fierul meu(unul din ele) merge cu gazolina:)))))ii mai eftin! pac pac am facut 250 de km cu un plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 am facut 250 de km cu un plin Te lauzi sau imi spui?Ma doare la cascheta cine cum cat merge cu un plin......daca iar cautati sa va sau sa ma impungeti cu ce stiu eu ce calcule sa ma lasa-ti afara.Azi chir nu am chef poate in alta zi.....si acuma mergeti inapoi sa colorati cartile pe care...... Pac pac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristioffice Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Nu cred ca ti-e rentabil.Un far si o masca ajung cam la 350 euro (second bineinteles). No..banii aia mai bine ii folosesti + diferenta si-ti iei si tu 2001 in sus. Si nu stiu daca iti mai pusca si alte chesti gen ram-airuri,suport de bord..eo zic ca e inutil! Multam mult Ovii. Ai dreptate nu merita distractia si oricum trebuie schimbate mai multe chestii...reactie in lant... Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Am impresia ca mi se incinge foarte repede motorul,ajung destul de des la 100-107 grade cu el ma ingrijoreaza sa va zic sincer...stiu ca trebuie sa fie cald dar nici chiar asa daca gresesc va rog sa imi spuneti de ce ,daca nu poate stiti voi ce sa fac sa nu se mai incinga asa rau Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 poate nu ai destul lichid de racire sau ai probleme cu circuitul electric si iti arata eronat temperatura. dar e foarte posibil sa nu fie nimic. daca prinzi multe stopuri urca destul de repede temperatura. o solutie ar fi sa pui electroventilatorul pe direct (adica sa mearga tot timpul) dar.... nu stiu daca e cea mai fericita varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) Te lauzi sau imi spui?Ma doare la cascheta cine cum cat merge cu un plin......daca iar cautati sa va sau sa ma impungeti cu ce stiu eu ce calcule sa ma lasa-ti afara.Azi chir nu am chef poate in alta zi.....si acuma mergeti inapoi sa colorati cartile pe care......Pac pac! nu ma laud, doar spuneam valeni - siriu - brasov - cheia - valeni - 250 km. cand am intrat pe cheia deja palpaia becul rosu, si cu 5 km inainte de valeni a ramas aprins. probabil daca mai faceam 1-2 km, se oprea motoru. mers numai cu treapta a doua si a treia, probabil rar a vazut a 4-a. tinuta in 8 - 10 k de ture lauda ar fii prietenul cu care am fost, cu un f3 pe carburatie, dar a mers aproape numai cu a sasea, in 5k de ture. concluzie : motoru suge cat ii dai, iar pt cei care vor vitezane, sa nu se mai uite la consum. intrebare: daca i-ash pune un filtru de benzina, ca sa evit strangerea gunoaielor in injectie ca am obiceiul de a merge pe rosu. si-a mai pus cineva asa ceva ? Editat Mai 19, 2009 de mandibula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 poate nu ai destul lichid de racire sau ai probleme cu circuitul electric si iti arata eronat temperatura. dar e foarte posibil sa nu fie nimic. daca prinzi multe stopuri urca destul de repede temperatura. o solutie ar fi sa pui electroventilatorul pe direct (adica sa mearga tot timpul) dar.... nu stiu daca e cea mai fericita varianta. pot sa complectez direc cu apa,sau trebuie o solutie speciala ....ma gandeam si eu la o varianta cu un 2 ventilatoare,dar am inteles ca nu tine bateria ....acum nush cat de bine e sa mearga ala de unu singur non-stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 intrebare: daca i-ash pune un filtru de benzina, ca sa evit strangerea gunoaielor in injectieca am obiceiul de a merge pe rosu. si-a mai pus cineva asa ceva ? toate motoarele au filtru de benzina<cele pe injectie> uitate-n carte sa vezi unde e pus exact Am impresia ca mi se incinge foarte repede motorul,ajung destul de des la 100-107 grade cu elma ingrijoreaza sa va zic sincer...stiu ca trebuie sa fie cald dar nici chiar asa daca gresesc va rog sa imi spuneti de ce ,daca nu poate stiti voi ce sa fac sa nu se mai incinga asa rau Multumesc si eu patesc la fel dar numai cand stau mai mult pe loc sau merg in spatele masinilor foarte incet<de obicei zona DOAMNA GHICA> dar nu mi-a trecut nici-odata de 110<in carte spune ca la 118-120 sa opresti motorul> ca solutie sa nu mai ajunga asa repede acolo ar mai fi si izolarea esapamentului<a facuto CAPITANU si a zis ca intradevar se simnte> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 toate motoarele au filtru de benzina<cele pe injectie>uitate-n carte sa vezi unde e pus exact si eu patesc la fel dar numai cand stau mai mult pe loc sau merg in spatele masinilor foarte incet<de obicei zona DOAMNA GHICA> dar nu mi-a trecut nici-odata de 110<in carte spune ca la 118-120 sa opresti motorul> ca solutie sa nu mai ajunga asa repede acolo ar mai fi si izolarea esapamentului<a facuto CAPITANU si a zis ca intradevar se simnte> Colentina e si la mine zona incinsa,mai ales dimineata knd este f aglomerat si evit lina de tramvai nu a trecut pana acum de 108 grade...dar chiar asa simt ca mi se prajesc oo-le de la caldura ) ms mult pt raspuns,eu nu am cartea motocicletei din pacate .....daca se gaseste in format electronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) completeaza cu apa cu antigel 1:1 (sau in functie de ce scrie pe antigelul pe care il cumperi). din ce an e motorul? vezi ca e un topic cu manuale. am si eu o intrebare: ce e buretele ala (sau ce o fi) din poza si la ce foloseste? in centru jos, in locasul din airbox Editat Mai 20, 2009 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 pe acolo vin gaze din motor cu particule de ulei,asa ca buretele acela le retine lasa-l acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 ah, merci. l-am lasat acolo dar eram curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 completeaza cu apa cu antigel 1:1 (sau in functie de ce scrie pe antigelul pe care il cumperi). din ce an e motorul? vezi ca e un topic cu manuale. este din 2003 motorul. ms pt sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) completeaza cu apa cu antigel 1:1 (sau in functie de ce scrie pe antigelul pe care il cumperi). din ce an e motorul? vezi ca e un topic cu manuale. am si eu o intrebare: ce e buretele ala (sau ce o fi) din poza si la ce foloseste? in centru jos, in locasul din airbox cauta in manual si vezi ce este , e cel mai bine asa eu nu am vazut bureti in epurator pana acuma ! Editat Mai 20, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Sa nu uitam ca noi suntem in Roamania si tu.....daca bine tin minte...in Anglia.....deci starea drumurilor nu prea ne lasa sa ii dam in gura...cel putin eu.......de obicei merg 300-350 cu un plin....forj mai greu...n-ai unde dom'le n-ai unde;))))Pac pac! Am uitat.......fierul meu(unul din ele) merge cu gazolina:)))))ii mai eftin! pac pac mi-am sincronizat eu carburatoarele si acuma am un consum cam de 7,3% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 fratilor, as dori sa-i cumpar o toba carbon pentru mobra mea. Ma poate ajuta cineva cu niste recomandari, sugestii, costuri. Precizez ca nu am prea multi bani sau cine stie unde pot gasi tobe (nu noi) dar bune. E pentru un gixxer de 600 K2. Merci, si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 fratilor, as dori sa-i cumpar o toba carbon pentru mobra mea. Ma poate ajuta cineva cu niste recomandari, sugestii, costuri. Precizez ca nu am prea multi bani sau cine stie unde pot gasi tobe (nu noi) dar bune. E pentru un gixxer de 600 K2. Merci, si asfalt uscat Vezi aici : /index.php?...7929&st=340 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 este din 2003 motorul.ms pt sfat Eu as fi in stare sa pun pariu ca nu are nici o problema motorul tau cu racirea Pur si simplu a venit vara Da poti verifica oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 am eo toba pentru k2. un leo vince sbk. daca esti interesat da-mi un pm sau un telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 o intrebare: ce viteza la ce turatie ar trebui sa am (k1 600) in viteza I, eventual si a doua? (cu foaie si pinion standard) mi se pare ca merge mai ciudat uneori... joi, vineri mergea mai "moale", iar sambata si duminica am mers mai mult si parca era ok... acum, de azi, iar mi se pare ca merge "moale"... o fi din cauza ca in timpul saptamanii merg mai supturat (ca tot era un topic despre asta) ? o fi ambreiajul slabit? uzat? bujiile? pasca masii... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 acei bureti de care se vb ii am si eu , tl 1000 r ! cred ca e normal sa ii aiba toata lumea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.