Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

pai nu-i nici un secret:

cauciucuri Pirelli Dragon Spercorsa folosite la o cursa pe Pannonia de un amic de-al meu - 80 euroi - stare ff buna

lant (fara pinioane ca nu era cazul) - 280 lei

schimb de filtru + ulei (MOTUL)....nu mai stiu :laugh:, da spray pt gresat lantul Motul 50 lei

telesop ghidon reconditionat 35 lei

Cam atat :P

 

ms ,trebiue vara asta sa schimb si eu cauciucurile ca nu prea sunt multumit de ele

multumesc pt raspuns

 

ps: nu sunt cunoscator dar zic ca ai dat bine 80 euro pe un set de cauciucuri,mai ales daca sunt putin folosite

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ti se pare 200 de km putin cun plin? io rar scot 200 de km cun plin de obicei pe la 150 de km trag la pompa..plin insemnand 17 litri

Sa nu uitam ca noi suntem in Roamania si tu.....daca bine tin minte...in Anglia.....deci starea drumurilor nu prea ne lasa sa ii dam in gura...cel putin eu.......de obicei merg 300-350 cu un plin....forj mai greu...n-ai unde dom'le n-ai unde;))))

Pac pac!

 

 

Am uitat.......fierul meu(unul din ele) merge cu gazolina:)))))ii mai eftin!

pac pac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms ,trebiue vara asta sa schimb si eu cauciucurile ca nu prea sunt multumit de ele

multumesc pt raspuns

 

ps: nu sunt cunoscator dar zic ca ai dat bine 80 euro pe un set de cauciucuri,mai ales daca sunt putin folosite

bafta

 

Intr-adevar, le-am luat f ieftin...

dar trebuie avut grija, eu nu am facut neaparat cea mai buna alegere:

conteaza foarte mult ce faci cu motorul....de exemplu, eu fac naveta la munca si cauciucurile astea sunt de pista, deci trebuiesc incalzita sa aiba aderenta buna; dimineata pana reusesc sa le incalzesc putin am ajuns la destinatie, si asta e o problema la franare mai ales....

 

Numa bine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu sa va intreb daca stie cineva de unde pot sa cumpar niste "Stomp Grips"...adica niste "stickere" din alea care se pun pe lateralele rezervorului ca sa poti sa tii rezervorul strans intre picioare. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu uitam ca noi suntem in Roamania si tu.....daca bine tin minte...in Anglia.....deci starea drumurilor nu prea ne lasa sa ii dam in gura...cel putin eu.......de obicei merg 300-350 cu un plin....forj mai greu...n-ai unde dom'le n-ai unde;))))

Pac pac!

 

 

Am uitat.......fierul meu(unul din ele) merge cu gazolina:)))))ii mai eftin!

pac pac

 

 

am facut 250 de km cu un plin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut 250 de km cu un plin

Te lauzi sau imi spui?Ma doare la cascheta cine cum cat merge cu un plin......daca iar cautati sa va sau sa ma impungeti cu ce stiu eu ce calcule sa ma lasa-ti afara.Azi chir nu am chef poate in alta zi.....si acuma mergeti inapoi sa colorati cartile pe care......

Pac pac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ti-e rentabil.

Un far si o masca ajung cam la 350 euro (second bineinteles). No..banii aia mai bine ii folosesti + diferenta si-ti iei si tu 2001 in sus. Si nu stiu daca iti mai pusca si alte chesti gen ram-airuri,suport de bord..eo zic ca e inutil!

 

Multam mult Ovii. Ai dreptate nu merita distractia si oricum trebuie schimbate mai multe chestii...reactie in lant...

 

Cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am impresia ca mi se incinge foarte repede motorul,ajung destul de des la 100-107 grade cu el

ma ingrijoreaza sa va zic sincer...stiu ca trebuie sa fie cald dar nici chiar asa

daca gresesc va rog sa imi spuneti de ce ,daca nu poate stiti voi ce sa fac sa nu se mai incinga asa rau

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate nu ai destul lichid de racire sau ai probleme cu circuitul electric si iti arata eronat temperatura.

dar e foarte posibil sa nu fie nimic. daca prinzi multe stopuri urca destul de repede temperatura.

o solutie ar fi sa pui electroventilatorul pe direct (adica sa mearga tot timpul) dar.... nu stiu daca e cea mai fericita varianta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te lauzi sau imi spui?Ma doare la cascheta cine cum cat merge cu un plin......daca iar cautati sa va sau sa ma impungeti cu ce stiu eu ce calcule sa ma lasa-ti afara.Azi chir nu am chef poate in alta zi.....si acuma mergeti inapoi sa colorati cartile pe care......

Pac pac!

 

nu ma laud, doar spuneam

valeni - siriu - brasov - cheia - valeni - 250 km.

cand am intrat pe cheia deja palpaia becul rosu,

si cu 5 km inainte de valeni a ramas aprins. probabil daca mai faceam 1-2 km,

se oprea motoru. mers numai cu treapta a doua si a treia, probabil rar a vazut a 4-a. tinuta in 8 - 10 k de ture

lauda ar fii prietenul cu care am fost, cu un f3 pe carburatie,

dar a mers aproape numai cu a sasea, in 5k de ture.

concluzie : motoru suge cat ii dai, iar pt cei care vor vitezane,

sa nu se mai uite la consum.

 

intrebare: daca i-ash pune un filtru de benzina, ca sa evit strangerea gunoaielor in injectie

ca am obiceiul de a merge pe rosu. si-a mai pus cineva asa ceva ?

Editat de mandibula
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate nu ai destul lichid de racire sau ai probleme cu circuitul electric si iti arata eronat temperatura.

dar e foarte posibil sa nu fie nimic. daca prinzi multe stopuri urca destul de repede temperatura.

o solutie ar fi sa pui electroventilatorul pe direct (adica sa mearga tot timpul) dar.... nu stiu daca e cea mai fericita varianta.

 

pot sa complectez direc cu apa,sau trebuie o solutie speciala

....ma gandeam si eu la o varianta cu un 2 ventilatoare,dar am inteles ca nu tine bateria :D....acum nush cat de bine e sa mearga ala de unu singur non-stop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare: daca i-ash pune un filtru de benzina, ca sa evit strangerea gunoaielor in injectie

ca am obiceiul de a merge pe rosu. si-a mai pus cineva asa ceva ?

toate motoarele au filtru de benzina<cele pe injectie>

uitate-n carte sa vezi unde e pus exact :D

 

Am impresia ca mi se incinge foarte repede motorul,ajung destul de des la 100-107 grade cu el

ma ingrijoreaza sa va zic sincer...stiu ca trebuie sa fie cald dar nici chiar asa

daca gresesc va rog sa imi spuneti de ce ,daca nu poate stiti voi ce sa fac sa nu se mai incinga asa rau

Multumesc

si eu patesc la fel dar numai cand stau mai mult pe loc sau merg in spatele masinilor foarte incet<de obicei zona DOAMNA GHICA> dar nu mi-a trecut nici-odata de 110<in carte spune ca la 118-120 sa opresti motorul>

ca solutie sa nu mai ajunga asa repede acolo ar mai fi si izolarea esapamentului<a facuto CAPITANU si a zis ca intradevar se simnte>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate motoarele au filtru de benzina<cele pe injectie>

uitate-n carte sa vezi unde e pus exact :D

 

 

si eu patesc la fel dar numai cand stau mai mult pe loc sau merg in spatele masinilor foarte incet<de obicei zona DOAMNA GHICA> dar nu mi-a trecut nici-odata de 110<in carte spune ca la 118-120 sa opresti motorul>

ca solutie sa nu mai ajunga asa repede acolo ar mai fi si izolarea esapamentului<a facuto CAPITANU si a zis ca intradevar se simnte>

 

Colentina e si la mine zona incinsa,mai ales dimineata knd este f aglomerat si evit lina de tramvai :)

nu a trecut pana acum de 108 grade...dar chiar asa simt ca mi se prajesc oo-le de la caldura :lol:)

 

ms mult pt raspuns,eu nu am cartea motocicletei din pacate :D.....daca se gaseste in format electronic :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

completeaza cu apa cu antigel 1:1 (sau in functie de ce scrie pe antigelul pe care il cumperi). din ce an e motorul? vezi ca e un topic cu manuale.

 

 

am si eu o intrebare: ce e buretele ala (sau ce o fi) din poza si la ce foloseste?

 

gsxr750_injection.jpg

 

in centru jos, in locasul din airbox :D

Editat de metoxil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

completeaza cu apa cu antigel 1:1 (sau in functie de ce scrie pe antigelul pe care il cumperi). din ce an e motorul? vezi ca e un topic cu manuale.

 

este din 2003 motorul.

ms pt sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

completeaza cu apa cu antigel 1:1 (sau in functie de ce scrie pe antigelul pe care il cumperi). din ce an e motorul? vezi ca e un topic cu manuale.

 

 

am si eu o intrebare: ce e buretele ala (sau ce o fi) din poza si la ce foloseste?

 

 

 

in centru jos, in locasul din airbox :D

 

cauta in manual si vezi ce este , e cel mai bine asa

eu nu am vazut bureti in epurator pana acuma !

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu uitam ca noi suntem in Roamania si tu.....daca bine tin minte...in Anglia.....deci starea drumurilor nu prea ne lasa sa ii dam in gura...cel putin eu.......de obicei merg 300-350 cu un plin....forj mai greu...n-ai unde dom'le n-ai unde;))))

Pac pac!

 

 

Am uitat.......fierul meu(unul din ele) merge cu gazolina:)))))ii mai eftin!

pac pac

 

mi-am sincronizat eu carburatoarele si acuma am un consum cam de 7,3%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor,

 

as dori sa-i cumpar o toba carbon pentru mobra mea. Ma poate ajuta cineva cu niste recomandari, sugestii, costuri. Precizez ca nu am prea multi bani :D

 

sau cine stie unde pot gasi tobe (nu noi) dar bune. E pentru un gixxer de 600 K2.

 

Merci, si asfalt uscat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor,

as dori sa-i cumpar o toba carbon pentru mobra mea. Ma poate ajuta cineva cu niste recomandari, sugestii, costuri. Precizez ca nu am prea multi bani :D

sau cine stie unde pot gasi tobe (nu noi) dar bune. E pentru un gixxer de 600 K2.

Merci, si asfalt uscat :P

 

 

Vezi aici : /index.php?...7929&st=340

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare: ce viteza la ce turatie ar trebui sa am (k1 600) in viteza I, eventual si a doua? (cu foaie si pinion standard)

mi se pare ca merge mai ciudat uneori... joi, vineri mergea mai "moale", iar sambata si duminica am mers mai mult si parca era ok... acum, de azi, iar mi se pare ca merge "moale"... o fi din cauza ca in timpul saptamanii merg mai supturat (ca tot era un topic despre asta) ? o fi ambreiajul slabit? uzat? bujiile? :D pasca masii...

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...