Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Recomand si eu Vitezometrul Sigma...L-am avut montat pe GS500F si mi s-a parut foarte util! Partea mai dubioasa e cu montatul senzorului.Eu am reusit sa-l fixez pe roata din spate si dupa cateva reglaje am reusit sa-l fac sa mearga chiar foarte bine!

bafta

intrebare-ntrebatoare: rezista la ploaie??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

intrebare-ntrebatoare: rezista la ploaie??

 

Rezista foarte bine...unitatea centrala e incapsulata!Chiar am uitat odata ceasul pe moto pe o ploaie naprasnica si dimineata n-avea nici o problema.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare-ntrebatoare: rezista la ploaie??

 

Rezista foarte bine la ploaie.Am facut peste 3000 de km cu el,chiar si in conditii nefavorabile precum furtuna.Bateria te va tine in jur de 2 ani.Daca vrei pun niste poze sa vezi cum l_am montat eu,poate te ajuta,dar asta pe maine sau poimaine caci lucru astazi(24h)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...am gasit eu niste poze de cand am montat jucaria!

 

Suportul de unitate centrala pe ghidon(se detaseaza foarte usor)

post-18619-1248336427_thumb.jpg

 

Unitate montata desi la SV avand semighidoane cred ca trebuie gasita alta solutie.

 

post-18619-1248336443_thumb.jpg

 

Montaj senzori magnetici pe roata din spate(distanta dintre magneti trebuie sa fie pana in 0.5 cm parca)

 

post-18619-1248336461_thumb.jpg

 

Toate legaturile pentru montaj le gasesti in pachetul cu care vine dracia.

Cablul de la senzor la unitate e destul de lung...are in jur de 1 m parca si poti sa-l prinzi usor pe cadru pana la ghidon.

 

Sper sa-ti foloseasca!

bafta

Editat de ravemaker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

avand probleme cu asigurarile si cu increderea in asigurari, va cer si voua sfaturi in caz ca v-ati mai lovit de chestii de-astea. E vorba despre SV650S k3 evaluat cam saracacios de catre cei de la asigurari(din punctul meu de vedere).

Daca aveti timp, aruncati un ochi si pe /index.php?...p;#entry2017414

 

 

Ce am calculat eu nu prea coincide cu ce mi-a calculat tanti de la asigurari. Va dau datele din foaia ce mi-a facut-o la Generali, poate ma ajuta cineva cu vreun sfat:

 

Valoare nou: 6207 EUR

Prima inmatriculare: 23/09/2003

Data eveniment: 22/05/2009

Vechime ani: 6

Ani calcul KM: 6

Nr. KM: 40683

Stare intretinere: Buna

Uzura conform vechimii: 65%

Diferenta nr. KM: 1

Uzura corectata cu nr. KM: 66%

Uzura max. conform tabel: 65%

Cota uzura aplicata: 65%

Valoare auto la data eveniment: 2172 EUR (= 6207 x 35%)

Valoare epava: 543 EUR

Total maxim despagubire: 1629 EUR

Data efectuare calcul: 25/05/2009 (care era de fapt azi, 23/07/2009)

Curs BNR: 4,1724

TOTAL MAXIM DESPAGUBIRE: 6.798 RON (1629 EUR)

 

 

 

DAR

ce cred eu ca e gresit, daca stie cineva si am dreptate ROG PM:

 

Eu stiu din ce-am citit pe-aici ca se calculeaza 12000 de km pe an la uzura normala, iar diferenta se scade sau se adauga la procentul de uzura in functie de caz(cu cate 0.5% pe o mie de km). NU stiu exact daca datele astea sunt corecte.

Deci, asta ar insemna asa:

 

6 ani x 12000 km = 72000 km - in cazul asta se aplica uzura normala, de 65% orice mie de km sub/peste acest numar atrage scaderea/cresterea cu 0.5%.

Cum nr. de km la mine e 40.683 km => o diferenta de 31.317 km.

In cazul asta, transformat in procente => 31 mii x 0.5% = 15,5%, care se corecteaza la uzura initiala:

65% - 15,5% = 49,5% => Valoare moto la data eveniment: 50,5% x 6207 = 3134 EUR, spre deosebire de 2172 EUR cat mi-a facut ea calculul.

 

Ceea ce imi intareste increderea e faptul ca la calculul ei nu e trecuta o diferenta palpabila intre uzuri. Practic ea mi-a calculat valoarea la starea bruta de intretinere: Buna - 65%, PAC! Ca si cum as fi avut exact km aia facuti cu motorul(eu am trecuti 66% deci am facut mai multi).

 

nu stiu.......cred ca sper sa fie adevarata faza cu aia 12000 km pe an care se iau in calcul, pt ca ies mai bine. Ma gandeam sa sun la Generali in Bucuresti sa intreb cum se calculeaza, dar am mai cerut sfaturi odata si am fost repezit la fel ca aici...deci nu prea am sperante de la ei.

Daca are cineva acel tabel dupa care se fac calculele sau ceva mai multe cunostinte in cauza...va astept cu un sfat.

 

 

Merci si numai bine :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

avand probleme cu asigurarile si cu increderea in asigurari, va cer si voua sfaturi in caz ca v-ati mai lovit de chestii de-astea. E vorba despre SV650S k3 evaluat cam saracacios de catre cei de la asigurari(din punctul meu de vedere).

Daca aveti timp, aruncati un ochi si pe /index.php?...p;#entry2017414

 

 

Ce am calculat eu nu prea coincide cu ce mi-a calculat tanti de la asigurari. Va dau datele din foaia ce mi-a facut-o la Generali, poate ma ajuta cineva cu vreun sfat:

 

Valoare nou: 6207 EUR

Prima inmatriculare: 23/09/2003

Data eveniment: 22/05/2009

Vechime ani: 6

Ani calcul KM: 6

Nr. KM: 40683

Stare intretinere: Buna

Uzura conform vechimii: 65%

Diferenta nr. KM: 1

Uzura corectata cu nr. KM: 66%

Uzura max. conform tabel: 65%

Cota uzura aplicata: 65%

Valoare auto la data eveniment: 2172 EUR (= 6207 x 35%)

Valoare epava: 543 EUR

Total maxim despagubire: 1629 EUR

Data efectuare calcul: 25/05/2009 (care era de fapt azi, 23/07/2009)

Curs BNR: 4,1724

TOTAL MAXIM DESPAGUBIRE: 6.798 RON (1629 EUR)

 

 

 

DAR

ce cred eu ca e gresit, daca stie cineva si am dreptate ROG PM:

 

Eu stiu din ce-am citit pe-aici ca se calculeaza 12000 de km pe an la uzura normala, iar diferenta se scade sau se adauga la procentul de uzura in functie de caz(cu cate 0.5% pe o mie de km). NU stiu exact daca datele astea sunt corecte.

Deci, asta ar insemna asa:

 

6 ani x 12000 km = 72000 km - in cazul asta se aplica uzura normala, de 65% orice mie de km sub/peste acest numar atrage scaderea/cresterea cu 0.5%.

Cum nr. de km la mine e 40.683 km => o diferenta de 31.317 km.

In cazul asta, transformat in procente => 31 mii x 0.5% = 15,5%, care se corecteaza la uzura initiala:

65% - 15,5% = 49,5% => Valoare moto la data eveniment: 50,5% x 6207 = 3134 EUR, spre deosebire de 2172 EUR cat mi-a facut ea calculul.

 

Ceea ce imi intareste increderea e faptul ca la calculul ei nu e trecuta o diferenta palpabila intre uzuri. Practic ea mi-a calculat valoarea la starea bruta de intretinere: Buna - 65%, PAC! Ca si cum as fi avut exact km aia facuti cu motorul(eu am trecuti 66% deci am facut mai multi).

 

nu stiu.......cred ca sper sa fie adevarata faza cu aia 12000 km pe an care se iau in calcul, pt ca ies mai bine. Ma gandeam sa sun la Generali in Bucuresti sa intreb cum se calculeaza, dar am mai cerut sfaturi odata si am fost repezit la fel ca aici...deci nu prea am sperante de la ei.

Daca are cineva acel tabel dupa care se fac calculele sau ceva mai multe cunostinte in cauza...va astept cu un sfat.

 

 

Merci si numai bine :angryfire:

 

cre ca cea mai in masura sa te lamureasca e dihaina ca ea a fost in aceeasi situatie de curand si daca nu ma inseala memoria, are motor ca al tau si parca cam tot atat a primit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

avand probleme cu asigurarile si cu increderea in asigurari, va cer si voua sfaturi in caz ca v-ati mai lovit de chestii de-astea. E vorba despre SV650S k3 evaluat cam saracacios de catre cei de la asigurari(din punctul meu de vedere).

Daca aveti timp, aruncati un ochi si pe /index.php?...p;#entry2017414

 

 

Ce am calculat eu nu prea coincide cu ce mi-a calculat tanti de la asigurari. Va dau datele din foaia ce mi-a facut-o la Generali, poate ma ajuta cineva cu vreun sfat:

 

Valoare nou: 6207 EUR

Prima inmatriculare: 23/09/2003

Data eveniment: 22/05/2009

Vechime ani: 6

Ani calcul KM: 6

Nr. KM: 40683

Stare intretinere: Buna

Uzura conform vechimii: 65%

Diferenta nr. KM: 1

Uzura corectata cu nr. KM: 66%

Uzura max. conform tabel: 65%

Cota uzura aplicata: 65%

Valoare auto la data eveniment: 2172 EUR (= 6207 x 35%)

Valoare epava: 543 EUR

Total maxim despagubire: 1629 EUR

Data efectuare calcul: 25/05/2009 (care era de fapt azi, 23/07/2009)

Curs BNR: 4,1724

TOTAL MAXIM DESPAGUBIRE: 6.798 RON (1629 EUR)

 

 

 

DAR

ce cred eu ca e gresit, daca stie cineva si am dreptate ROG PM:

 

Eu stiu din ce-am citit pe-aici ca se calculeaza 12000 de km pe an la uzura normala, iar diferenta se scade sau se adauga la procentul de uzura in functie de caz(cu cate 0.5% pe o mie de km). NU stiu exact daca datele astea sunt corecte.

Deci, asta ar insemna asa:

 

6 ani x 12000 km = 72000 km - in cazul asta se aplica uzura normala, de 65% orice mie de km sub/peste acest numar atrage scaderea/cresterea cu 0.5%.

Cum nr. de km la mine e 40.683 km => o diferenta de 31.317 km.

In cazul asta, transformat in procente => 31 mii x 0.5% = 15,5%, care se corecteaza la uzura initiala:

65% - 15,5% = 49,5% => Valoare moto la data eveniment: 50,5% x 6207 = 3134 EUR, spre deosebire de 2172 EUR cat mi-a facut ea calculul.

 

Ceea ce imi intareste increderea e faptul ca la calculul ei nu e trecuta o diferenta palpabila intre uzuri. Practic ea mi-a calculat valoarea la starea bruta de intretinere: Buna - 65%, PAC! Ca si cum as fi avut exact km aia facuti cu motorul(eu am trecuti 66% deci am facut mai multi).

 

nu stiu.......cred ca sper sa fie adevarata faza cu aia 12000 km pe an care se iau in calcul, pt ca ies mai bine. Ma gandeam sa sun la Generali in Bucuresti sa intreb cum se calculeaza, dar am mai cerut sfaturi odata si am fost repezit la fel ca aici...deci nu prea am sperante de la ei.

Daca are cineva acel tabel dupa care se fac calculele sau ceva mai multe cunostinte in cauza...va astept cu un sfat.

 

 

Merci si numai bine :angryfire:

 

pai in primul rand valoarea de nou a motorului este de 7590 e conform http://www.suzuki-motor.ro/index_files/lis...returi_moto.pdf

si mie mi-au calculat ca dauna totala imi dadeau 3340 e. dar mi-au dat jumate din bani fiind culpa comuna, adica 1670 e, cat iti dau tie dauna intreaga. e zic sa le faci o reclamatie ceva. de tabel as putea sa-ti fac rost dar nu prea inteleg nimic din el ..nu este prea explicit. iar legat de km chiar nu s-au legat....bine..la mine a mai fost si faza ca lucrez la pensii si cei de la asigurari sunt colegii mei.

 

eu zic sa contesti spusele lu' tanti care ti-a facut calculele si mai fa-le si o reclamatie poate se invata minte.

 

multa bafta si tine-ne la curent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cati kilometrii are? care e starea cauciucurilor, lantului, placutelor de frana etc.? cand l-ai intretinut ultima oara? are piese rupte sau zgariate de la cazatura? e S sau N? si asa mai departe... nu exista un raspuns universal!

 

eu mi-am curatat claxonu' :lol:

 

toeterked.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu-i al meu

2. Starea consumabilelor buna (schimbate in iarna majoritatea) uleiul cam trebuie schimbat...dar aia nu-i un capat de tara

3. Stare generala buna, fara urme evidente

4. Am scris deja ca e S

5. Acuma ia la pasla claxonul, ca sa luceasca!

 

PS: vroiam doar un fel de "guideline', nu un numar absolut!

Editat de Tija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are cineva acel tabel dupa care se fac calculele sau ceva mai multe cunostinte in cauza...va astept cu un sfat.

 

 

Am eu un document, nu mai stiu de unde l-am cules, zice ca este "ORDIN Nr. 8 din 16 iunie 2008

pentru punerea în aplicare a Normelor privind asigurarea obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule. EMITENT: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR. PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL NR. 500 din 3 iulie 2008"

 

Presupun ca e cel mai recent (dar nu pot sa bag mana in foc), are si tabelul cu coeficientii de uzura. Daca nu ai gasit deja, da-mi un PM cu o adresa de email unde sa ti-l trimit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru suportul scaritei: AICI !!!

suportul scaritei poti sa o sudezi foarte usor la un atelier de specialitate. Pe mine m-a costat 30 lei sudatul si e f rezistent, la urmatoarea tranta nu s-a mai rupt :lol:

 

pentru maneta: AICI

 

si maneta se poate suda, dar depinde unde e rupt. In cazul meu era rupt la zona de articulatie si nu s-a putu suda din cauza suprafetei mici...

 

oricum, daca te decizi sa o sudezi sa o duci la un specialist care face sudura in argon si sa pregateasca suprafata inainte, altfel nu rezista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se tine intalnire azi la bikers otopeni - parca acolo se faceau intalnirile, nu?

vine cineva?

ca voiam si eu sa ajung...

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara dragii mei! Ultimele 2 intalniri le-am cam ratat, dar la urmatoarea ma prezint. Din cate am citit deja se strange lume :D.

In ceea ce priveste locatia intrunirii nationale eu sunt dispus sa merg oriunde dar am votat bicazul pentru ca nu am stat peste noapte pe acolo pana acum :).

@dihania: sper sa ajung marti in buc poate ne scoatem la o bere si pana duminica :lol: si daca iesim mai anuntam poate mai sunt doritori ;)

Seara misto!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

 

De aseara nu imi mai arde nici faza scurat si nici faza lunga . Am cautat sigurantele de la bec .Nu le-am gasit .Cele de sub sa scrie head Lo si head -hi , meter , Ignitor si mai sunt 2 Spare (libere ) Toate sunt bune .Pe bord este aprins semnalul de la faza lunga (becul albastru) imi arde in schimb becul de pozitie. CE poate sa fie ?

Becul nu e ars .

 

Are cineva o schema electrica ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai aprins martoru de faza lunga fara ca butonu sa fie apasat? Ca nu am prea inteles. Daca becu nu e ars (ai masurat?), desfa farul si verifica firele si mufele, motorul din avatar pare sa fie un Y X k1 sau 2, si uneori, cel putin yo am patit-o cu firul de la pozitie, firele imbatranesc si uneori se intrerupe circuitul. Am pe undeva si schema electrica de la SV, dar nu o gasesc acum, tre sa o caut, cand o gasesc ti-o trimit. Sal si spor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

 

De aseara nu imi mai arde nici faza scurat si nici faza lunga . Am cautat sigurantele de la bec .Nu le-am gasit .Cele de sub sa scrie head Lo si head -hi , meter , Ignitor si mai sunt 2 Spare (libere ) Toate sunt bune .Pe bord este aprins semnalul de la faza lunga (becul albastru) imi arde in schimb becul de pozitie. CE poate sa fie ?

Becul nu e ars .

 

Are cineva o schema electrica ?

 

Poate s-au ars becurile? Sau face vreun scurtcircuit pe undeva - verifica , cablurile.

Da-mi un PM cu adresa de email si-ti trimit schema electrica.

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...