pogor Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Recomand si eu Vitezometrul Sigma...L-am avut montat pe GS500F si mi s-a parut foarte util! Partea mai dubioasa e cu montatul senzorului.Eu am reusit sa-l fixez pe roata din spate si dupa cateva reglaje am reusit sa-l fac sa mearga chiar foarte bine!bafta intrebare-ntrebatoare: rezista la ploaie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 intrebare-ntrebatoare: rezista la ploaie?? Rezista foarte bine...unitatea centrala e incapsulata!Chiar am uitat odata ceasul pe moto pe o ploaie naprasnica si dimineata n-avea nici o problema. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 intrebare-ntrebatoare: rezista la ploaie?? Rezista foarte bine la ploaie.Am facut peste 3000 de km cu el,chiar si in conditii nefavorabile precum furtuna.Bateria te va tine in jur de 2 ani.Daca vrei pun niste poze sa vezi cum l_am montat eu,poate te ajuta,dar asta pe maine sau poimaine caci lucru astazi(24h) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 (editat) Salut...am gasit eu niste poze de cand am montat jucaria! Suportul de unitate centrala pe ghidon(se detaseaza foarte usor) Unitate montata desi la SV avand semighidoane cred ca trebuie gasita alta solutie. Montaj senzori magnetici pe roata din spate(distanta dintre magneti trebuie sa fie pana in 0.5 cm parca) Toate legaturile pentru montaj le gasesti in pachetul cu care vine dracia. Cablul de la senzor la unitate e destul de lung...are in jur de 1 m parca si poti sa-l prinzi usor pe cadru pana la ghidon. Sper sa-ti foloseasca! bafta Editat Iulie 23, 2009 de ravemaker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Salutare, avand probleme cu asigurarile si cu increderea in asigurari, va cer si voua sfaturi in caz ca v-ati mai lovit de chestii de-astea. E vorba despre SV650S k3 evaluat cam saracacios de catre cei de la asigurari(din punctul meu de vedere). Daca aveti timp, aruncati un ochi si pe /index.php?...p;#entry2017414 Ce am calculat eu nu prea coincide cu ce mi-a calculat tanti de la asigurari. Va dau datele din foaia ce mi-a facut-o la Generali, poate ma ajuta cineva cu vreun sfat: Valoare nou: 6207 EUR Prima inmatriculare: 23/09/2003 Data eveniment: 22/05/2009 Vechime ani: 6 Ani calcul KM: 6 Nr. KM: 40683 Stare intretinere: Buna Uzura conform vechimii: 65% Diferenta nr. KM: 1 Uzura corectata cu nr. KM: 66% Uzura max. conform tabel: 65% Cota uzura aplicata: 65% Valoare auto la data eveniment: 2172 EUR (= 6207 x 35%) Valoare epava: 543 EUR Total maxim despagubire: 1629 EUR Data efectuare calcul: 25/05/2009 (care era de fapt azi, 23/07/2009) Curs BNR: 4,1724 TOTAL MAXIM DESPAGUBIRE: 6.798 RON (1629 EUR) DAR ce cred eu ca e gresit, daca stie cineva si am dreptate ROG PM: Eu stiu din ce-am citit pe-aici ca se calculeaza 12000 de km pe an la uzura normala, iar diferenta se scade sau se adauga la procentul de uzura in functie de caz(cu cate 0.5% pe o mie de km). NU stiu exact daca datele astea sunt corecte. Deci, asta ar insemna asa: 6 ani x 12000 km = 72000 km - in cazul asta se aplica uzura normala, de 65% orice mie de km sub/peste acest numar atrage scaderea/cresterea cu 0.5%. Cum nr. de km la mine e 40.683 km => o diferenta de 31.317 km. In cazul asta, transformat in procente => 31 mii x 0.5% = 15,5%, care se corecteaza la uzura initiala: 65% - 15,5% = 49,5% => Valoare moto la data eveniment: 50,5% x 6207 = 3134 EUR, spre deosebire de 2172 EUR cat mi-a facut ea calculul. Ceea ce imi intareste increderea e faptul ca la calculul ei nu e trecuta o diferenta palpabila intre uzuri. Practic ea mi-a calculat valoarea la starea bruta de intretinere: Buna - 65%, PAC! Ca si cum as fi avut exact km aia facuti cu motorul(eu am trecuti 66% deci am facut mai multi). nu stiu.......cred ca sper sa fie adevarata faza cu aia 12000 km pe an care se iau in calcul, pt ca ies mai bine. Ma gandeam sa sun la Generali in Bucuresti sa intreb cum se calculeaza, dar am mai cerut sfaturi odata si am fost repezit la fel ca aici...deci nu prea am sperante de la ei. Daca are cineva acel tabel dupa care se fac calculele sau ceva mai multe cunostinte in cauza...va astept cu un sfat. Merci si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 mersi mult, trebuie sa imi vina si mie jucaria in curand. imi pare rau ca nu am luat asa ceva de la inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Salutare, avand probleme cu asigurarile si cu increderea in asigurari, va cer si voua sfaturi in caz ca v-ati mai lovit de chestii de-astea. E vorba despre SV650S k3 evaluat cam saracacios de catre cei de la asigurari(din punctul meu de vedere). Daca aveti timp, aruncati un ochi si pe /index.php?...p;#entry2017414 Ce am calculat eu nu prea coincide cu ce mi-a calculat tanti de la asigurari. Va dau datele din foaia ce mi-a facut-o la Generali, poate ma ajuta cineva cu vreun sfat: Valoare nou: 6207 EUR Prima inmatriculare: 23/09/2003 Data eveniment: 22/05/2009 Vechime ani: 6 Ani calcul KM: 6 Nr. KM: 40683 Stare intretinere: Buna Uzura conform vechimii: 65% Diferenta nr. KM: 1 Uzura corectata cu nr. KM: 66% Uzura max. conform tabel: 65% Cota uzura aplicata: 65% Valoare auto la data eveniment: 2172 EUR (= 6207 x 35%) Valoare epava: 543 EUR Total maxim despagubire: 1629 EUR Data efectuare calcul: 25/05/2009 (care era de fapt azi, 23/07/2009) Curs BNR: 4,1724 TOTAL MAXIM DESPAGUBIRE: 6.798 RON (1629 EUR) DAR ce cred eu ca e gresit, daca stie cineva si am dreptate ROG PM: Eu stiu din ce-am citit pe-aici ca se calculeaza 12000 de km pe an la uzura normala, iar diferenta se scade sau se adauga la procentul de uzura in functie de caz(cu cate 0.5% pe o mie de km). NU stiu exact daca datele astea sunt corecte. Deci, asta ar insemna asa: 6 ani x 12000 km = 72000 km - in cazul asta se aplica uzura normala, de 65% orice mie de km sub/peste acest numar atrage scaderea/cresterea cu 0.5%. Cum nr. de km la mine e 40.683 km => o diferenta de 31.317 km. In cazul asta, transformat in procente => 31 mii x 0.5% = 15,5%, care se corecteaza la uzura initiala: 65% - 15,5% = 49,5% => Valoare moto la data eveniment: 50,5% x 6207 = 3134 EUR, spre deosebire de 2172 EUR cat mi-a facut ea calculul. Ceea ce imi intareste increderea e faptul ca la calculul ei nu e trecuta o diferenta palpabila intre uzuri. Practic ea mi-a calculat valoarea la starea bruta de intretinere: Buna - 65%, PAC! Ca si cum as fi avut exact km aia facuti cu motorul(eu am trecuti 66% deci am facut mai multi). nu stiu.......cred ca sper sa fie adevarata faza cu aia 12000 km pe an care se iau in calcul, pt ca ies mai bine. Ma gandeam sa sun la Generali in Bucuresti sa intreb cum se calculeaza, dar am mai cerut sfaturi odata si am fost repezit la fel ca aici...deci nu prea am sperante de la ei. Daca are cineva acel tabel dupa care se fac calculele sau ceva mai multe cunostinte in cauza...va astept cu un sfat. Merci si numai bine cre ca cea mai in masura sa te lamureasca e dihaina ca ea a fost in aceeasi situatie de curand si daca nu ma inseala memoria, are motor ca al tau si parca cam tot atat a primit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Salutare, avand probleme cu asigurarile si cu increderea in asigurari, va cer si voua sfaturi in caz ca v-ati mai lovit de chestii de-astea. E vorba despre SV650S k3 evaluat cam saracacios de catre cei de la asigurari(din punctul meu de vedere). Daca aveti timp, aruncati un ochi si pe /index.php?...p;#entry2017414 Ce am calculat eu nu prea coincide cu ce mi-a calculat tanti de la asigurari. Va dau datele din foaia ce mi-a facut-o la Generali, poate ma ajuta cineva cu vreun sfat: Valoare nou: 6207 EUR Prima inmatriculare: 23/09/2003 Data eveniment: 22/05/2009 Vechime ani: 6 Ani calcul KM: 6 Nr. KM: 40683 Stare intretinere: Buna Uzura conform vechimii: 65% Diferenta nr. KM: 1 Uzura corectata cu nr. KM: 66% Uzura max. conform tabel: 65% Cota uzura aplicata: 65% Valoare auto la data eveniment: 2172 EUR (= 6207 x 35%) Valoare epava: 543 EUR Total maxim despagubire: 1629 EUR Data efectuare calcul: 25/05/2009 (care era de fapt azi, 23/07/2009) Curs BNR: 4,1724 TOTAL MAXIM DESPAGUBIRE: 6.798 RON (1629 EUR) DAR ce cred eu ca e gresit, daca stie cineva si am dreptate ROG PM: Eu stiu din ce-am citit pe-aici ca se calculeaza 12000 de km pe an la uzura normala, iar diferenta se scade sau se adauga la procentul de uzura in functie de caz(cu cate 0.5% pe o mie de km). NU stiu exact daca datele astea sunt corecte. Deci, asta ar insemna asa: 6 ani x 12000 km = 72000 km - in cazul asta se aplica uzura normala, de 65% orice mie de km sub/peste acest numar atrage scaderea/cresterea cu 0.5%. Cum nr. de km la mine e 40.683 km => o diferenta de 31.317 km. In cazul asta, transformat in procente => 31 mii x 0.5% = 15,5%, care se corecteaza la uzura initiala: 65% - 15,5% = 49,5% => Valoare moto la data eveniment: 50,5% x 6207 = 3134 EUR, spre deosebire de 2172 EUR cat mi-a facut ea calculul. Ceea ce imi intareste increderea e faptul ca la calculul ei nu e trecuta o diferenta palpabila intre uzuri. Practic ea mi-a calculat valoarea la starea bruta de intretinere: Buna - 65%, PAC! Ca si cum as fi avut exact km aia facuti cu motorul(eu am trecuti 66% deci am facut mai multi). nu stiu.......cred ca sper sa fie adevarata faza cu aia 12000 km pe an care se iau in calcul, pt ca ies mai bine. Ma gandeam sa sun la Generali in Bucuresti sa intreb cum se calculeaza, dar am mai cerut sfaturi odata si am fost repezit la fel ca aici...deci nu prea am sperante de la ei. Daca are cineva acel tabel dupa care se fac calculele sau ceva mai multe cunostinte in cauza...va astept cu un sfat. Merci si numai bine pai in primul rand valoarea de nou a motorului este de 7590 e conform http://www.suzuki-motor.ro/index_files/lis...returi_moto.pdf si mie mi-au calculat ca dauna totala imi dadeau 3340 e. dar mi-au dat jumate din bani fiind culpa comuna, adica 1670 e, cat iti dau tie dauna intreaga. e zic sa le faci o reclamatie ceva. de tabel as putea sa-ti fac rost dar nu prea inteleg nimic din el ..nu este prea explicit. iar legat de km chiar nu s-au legat....bine..la mine a mai fost si faza ca lucrez la pensii si cei de la asigurari sunt colegii mei. eu zic sa contesti spusele lu' tanti care ti-a facut calculele si mai fa-le si o reclamatie poate se invata minte. multa bafta si tine-ne la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Cam cu cat se poate oare vinde un SV650S din 2003 la ora actuala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 cati kilometrii are? care e starea cauciucurilor, lantului, placutelor de frana etc.? cand l-ai intretinut ultima oara? are piese rupte sau zgariate de la cazatura? e S sau N? si asa mai departe... nu exista un raspuns universal! eu mi-am curatat claxonu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 (editat) 1. Nu-i al meu 2. Starea consumabilelor buna (schimbate in iarna majoritatea) uleiul cam trebuie schimbat...dar aia nu-i un capat de tara 3. Stare generala buna, fara urme evidente 4. Am scris deja ca e S 5. Acuma ia la pasla claxonul, ca sa luceasca! PS: vroiam doar un fel de "guideline', nu un numar absolut! Editat Iulie 24, 2009 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 aici in olanda se vand intre 4000 si 4500 euro in starea pe care o descrii tu. majoritatea au in jur de 20000km circulati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 de cand vad ca se chinuie un baiat sa vanda un sv 650 n,fabr 08,cu toba yoshimura si 3 mii km....aaa si asta cu 3700 eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Daca are cineva acel tabel dupa care se fac calculele sau ceva mai multe cunostinte in cauza...va astept cu un sfat. Am eu un document, nu mai stiu de unde l-am cules, zice ca este "ORDIN Nr. 8 din 16 iunie 2008 pentru punerea în aplicare a Normelor privind asigurarea obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule. EMITENT: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR. PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL NR. 500 din 3 iulie 2008" Presupun ca e cel mai recent (dar nu pot sa bag mana in foc), are si tabelul cu coeficientii de uzura. Daca nu ai gasit deja, da-mi un PM cu o adresa de email unde sa ti-l trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 vad ca castiga bicazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 vad ca castiga bicazul da ma ..bine ca esti tu frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 (editat) Salutare, Caut o maneta de frana fata si un suport de scarita dreapta pt un sv650s din 2000 . Aveti cunostinte pe unde se pot gasi ? sh sau noi Editat Iulie 25, 2009 de mihaip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 pentru suportul scaritei: AICI !!! suportul scaritei poti sa o sudezi foarte usor la un atelier de specialitate. Pe mine m-a costat 30 lei sudatul si e f rezistent, la urmatoarea tranta nu s-a mai rupt pentru maneta: AICI si maneta se poate suda, dar depinde unde e rupt. In cazul meu era rupt la zona de articulatie si nu s-a putu suda din cauza suprafetei mici... oricum, daca te decizi sa o sudezi sa o duci la un specialist care face sudura in argon si sa pregateasca suprafata inainte, altfel nu rezista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 (editat) se tine intalnire azi la bikers otopeni - parca acolo se faceau intalnirile, nu? vine cineva? ca voiam si eu sa ajung... Editat Iulie 26, 2009 de jonlup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 (editat) E ajung pe la 20:30 in Biker's...ne intalnim acolo! Editat Iulie 26, 2009 de ravemaker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 Buna seara dragii mei! Ultimele 2 intalniri le-am cam ratat, dar la urmatoarea ma prezint. Din cate am citit deja se strange lume . In ceea ce priveste locatia intrunirii nationale eu sunt dispus sa merg oriunde dar am votat bicazul pentru ca nu am stat peste noapte pe acolo pana acum . @dihania: sper sa ajung marti in buc poate ne scoatem la o bere si pana duminica si daca iesim mai anuntam poate mai sunt doritori Seara misto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Intrebare: De aseara nu imi mai arde nici faza scurat si nici faza lunga . Am cautat sigurantele de la bec .Nu le-am gasit .Cele de sub sa scrie head Lo si head -hi , meter , Ignitor si mai sunt 2 Spare (libere ) Toate sunt bune .Pe bord este aprins semnalul de la faza lunga (becul albastru) imi arde in schimb becul de pozitie. CE poate sa fie ? Becul nu e ars . Are cineva o schema electrica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Ai aprins martoru de faza lunga fara ca butonu sa fie apasat? Ca nu am prea inteles. Daca becu nu e ars (ai masurat?), desfa farul si verifica firele si mufele, motorul din avatar pare sa fie un Y X k1 sau 2, si uneori, cel putin yo am patit-o cu firul de la pozitie, firele imbatranesc si uneori se intrerupe circuitul. Am pe undeva si schema electrica de la SV, dar nu o gasesc acum, tre sa o caut, cand o gasesc ti-o trimit. Sal si spor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 (editat) Intrebare: De aseara nu imi mai arde nici faza scurat si nici faza lunga . Am cautat sigurantele de la bec .Nu le-am gasit .Cele de sub sa scrie head Lo si head -hi , meter , Ignitor si mai sunt 2 Spare (libere ) Toate sunt bune .Pe bord este aprins semnalul de la faza lunga (becul albastru) imi arde in schimb becul de pozitie. CE poate sa fie ? Becul nu e ars . Are cineva o schema electrica ? Poate s-au ars becurile? Sau face vreun scurtcircuit pe undeva - verifica , cablurile. Da-mi un PM cu adresa de email si-ti trimit schema electrica. Editat Iulie 28, 2009 de jonlup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.