Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

am spalat-o azi, dar la ce hal de jeg de praf e in oras......

 

ma uitasem pe paginile anterioare sa vad ce mai vorbeste lumea si nu pot sa nu zic : doamne ce bine arata sv-ul tau... zici ca e direct din salon :rolleyes:

 

 

 

 

 

Acum , saptaman trecuta mi-am facut de cap cu sv-ul meu(sunt incepator). Asa, am inceput sa ma uit pe youtube, cum sa schimb vitezele fara ambreaj etc. zis si facut! am incercat de pe stand de vreo 2 ori sa vad daca prind miscarea si apoi vazand ca e simplu am incercat pe drum . Nu cred ca am facut nimic rau, schimba super ok, nu simteam sa "polizez dintii din cutie" sau ceva si doar punand putina presiune pe schimbator in momentu cand lasam acceleratia brusc sarea singur in viteza deci cred ca a fost ok. Totusi de atunci face figuri cand schimb in jos pentru oprire si anume Din a 3a intra 2a nu vrea sa mai intre decat daca ori calc ca un animal pe pedala asa repede cea ce nu imi place... ori, cand schimb dintra 4a inra 3a, trebuie sa ridic apoi putin cu varfu degetului de picior schimbarul.iar a 3a varianta e sa fac downshift-ul la turatie mare (la 6mii deja sa schimb in jos) . nu stiu sa fie cutia? sau sa fie schimbaroul sa nu urce el pana sus dupa ce il las(ma refer la levieru ala sau cum i zice). ciudata faza aveti idei? ce puteam sa stric oare :unsure:

 

 

 

 

a si inca ceva, mi se intampla ca cateodata cand pornesc asa dupa nu merg 2-3 zile, ca turometru sa nu "poneasca" . Motorul porneste ok, dar turometru sta pe 0. Isi da drumu doar daca il dau o palma finut sau il turez odata pana in 6-7mii (tot de la vibratii prespun) . Ceva idei?

 

 

 

 

multumesc anticipat.

Editat de Papy_bm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor!

De 3 zile visez ca merg cu SV, imi doresc unul si cred ca pana la urma o sa fac si pasul acesta, momentan detin un GSXR 600 k1 si sunt foarte nemultumit de el in oras! Trebuie sa merg ori cu a 1-a turat ori cu a 2-a subturat, iar la consum ma innebuneste, mai bine merg cu masina decat cu motorul in oras. Am inceput sa citesc topicul acesta, dar cand ma uit ca sunt 760 de pagini, deja ma ia durerea de cap. M-ar interesa consumul urban si extraurban si daca sunt detinatori in Iasi de SV, as vrea sa vad mai bine modelul, pozitia, motorul sa il aud si daca se poate sa il testez putin.

Mersi si asflat uscat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am bagat sv la reparatie capitala .Dupa cum stiti imi batea un piston la sfarsitul sezonului trecut si am lasat-o pe dreapta pana acum cand am duso la led sevice .Concluzie am nevoie de arborele cotit si o biela plus garniturile aferente .Motivul am meres cu prea putin ulei in motor .

Stie cineva o dezmembrare care sa aiva un motor de SV? Noi piesele sunt foarte scumpe garniturile o sa le cumpar noi dar arborele si biela vreau sh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

De 3 zile visez ca merg cu SV, imi doresc unul si cred ca pana la urma o sa fac si pasul acesta, momentan detin un GSXR 600 k1 si sunt foarte nemultumit de el in oras! Trebuie sa merg ori cu a 1-a turat ori cu a 2-a subturat, iar la consum ma innebuneste, mai bine merg cu masina decat cu motorul in oras. Am inceput sa citesc topicul acesta, dar cand ma uit ca sunt 760 de pagini, deja ma ia durerea de cap. M-ar interesa consumul urban si extraurban si daca sunt detinatori in Iasi de SV, as vrea sa vad mai bine modelul, pozitia, motorul sa il aud si daca se poate sa il testez putin.

Mersi si asflat uscat :cheers:

 

 

Da, in iasi sunt detinatori de sv. Eu stiu doar pe unul din ei cu un S rosu dar cu ghidon inaltat pentru ca era cam obositor pentru el. Oricum cel mai bine e sa intri pe forumul de iasi si vezi pe acolo care ce au.

 

Urban undeva pe la 6l/1000

extraurban: intre 3.8-5l/100. cam astea ar fi pentru mine. 3.8 am scos fara pasager si mers cat mai constant cu maxima pe la 100km/h (deh eram la plimbare nu la curse)

 

ca model, N e super pentru oras, in afara e enervant vantul si de aia imi si convine sa merg mai incetisor. S nu am incercat, dar are o pozitie mai sportiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in iasi sunt detinatori de sv. Eu stiu doar pe unul din ei cu un S rosu dar cu ghidon inaltat pentru ca era cam obositor pentru el. Oricum cel mai bine e sa intri pe forumul de iasi si vezi pe acolo care ce au.

 

Urban undeva pe la 6l/1000

extraurban: intre 3.8-5l/100. cam astea ar fi pentru mine. 3.8 am scos fara pasager si mers cat mai constant cu maxima pe la 100km/h (deh eram la plimbare nu la curse)

 

ca model, N e super pentru oras, in afara e enervant vantul si de aia imi si convine sa merg mai incetisor. S nu am incercat, dar are o pozitie mai sportiva.

 

 

mersi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi :cheers:

 

eu tocmai am tras azi o fuga pana in brighton din londra. si ca sa vad consumul. am facut asta: inainte sa plec rezervorul full. cand am ajuns am mers sa fac full inapoi sa vad cat am consumat pe tripul respectiv. Consumul meu a fost 7.66 litri la 135km. cum aflu de aici cat consuma la 100? mi se pare ca e cam mult. Cei drept eu nu ma duc dupa consum dar nici nu mi se pare sa viu un viteaz prea mare. am chiken-stripes pe ambele cauciucuri,asta cred ca zice tot :unsure: . maxim iam dat pana in 180, dar viteza medie a fost la 135-140km/h cu topboxul supra-icarcat ca deobicei . aveam vreo 20 de kile cred in el si cum e in spatele rotii greutatea aia ma ridica intro-roata fara sa vreau:aveam "o criza" pe un deal dupa ce pornisem de la o trecere, si cand am tras acceleratia am simtit cum roata de fata era sus :crack: + la un semafor idem, + cand am iesit dintr`un refugiu pe autostrada si "treabuia sa trag tare sa ajung traficul" etc. azi avea chef de mini-power wheele sa zic asa pentru ca se ridica din cauza greutatii prea mare pe spate nu din cauza ca ar fi motorul prea nervos.

 

 

si totusi care a fost consumul meu? :scratch:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tocmai am tras azi o fuga pana in brighton din londra. si ca sa vad consumul. am facut asta: inainte sa plec rezervorul full. cand am ajuns am mers sa fac full inapoi sa vad cat am consumat pe tripul respectiv. Consumul meu a fost 7.66 litri la 135km. cum aflu de aici cat consuma la 100? mi se pare ca e cam mult. Cei drept eu nu ma duc dupa consum dar nici nu mi se pare sa viu un viteaz prea mare. am chiken-stripes pe ambele cauciucuri,asta cred ca zice tot :unsure: . maxim iam dat pana in 180, dar viteza medie a fost la 135-140km/h cu topboxul supra-icarcat ca deobicei . aveam vreo 20 de kile cred in el si cum e in spatele rotii greutatea aia ma ridica intro-roata fara sa vreau:aveam "o criza" pe un deal dupa ce pornisem de la o trecere, si cand am tras acceleratia am simtit cum roata de fata era sus :crack: + la un semafor idem, + cand am iesit dintr`un refugiu pe autostrada si "treabuia sa trag tare sa ajung traficul" etc. azi avea chef de mini-power wheele sa zic asa pentru ca se ridica din cauza greutatii prea mare pe spate nu din cauza ca ar fi motorul prea nervos.

 

 

si totusi care a fost consumul meu? :scratch:

 

 

regula de 3 simpla:

 

cu 7,66.........am facut 135 km

cati x litri....pentru 100 km

 

x=(7,66*100)/ 135

x= 5.67....

 

deci esti relativ bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tocmai am tras azi o fuga pana in brighton din londra. si ca sa vad consumul. am facut asta: inainte sa plec rezervorul full. cand am ajuns am mers sa fac full inapoi sa vad cat am consumat pe tripul respectiv. Consumul meu a fost 7.66 litri la 135km. cum aflu de aici cat consuma la 100? mi se pare ca e cam mult. Cei drept eu nu ma duc dupa consum dar nici nu mi se pare sa viu un viteaz prea mare. am chiken-stripes pe ambele cauciucuri,asta cred ca zice tot :unsure: . maxim iam dat pana in 180, dar viteza medie a fost la 135-140km/h cu topboxul supra-icarcat ca deobicei . aveam vreo 20 de kile cred in el si cum e in spatele rotii greutatea aia ma ridica intro-roata fara sa vreau:aveam "o criza" pe un deal dupa ce pornisem de la o trecere, si cand am tras acceleratia am simtit cum roata de fata era sus :crack: + la un semafor idem, + cand am iesit dintr`un refugiu pe autostrada si "treabuia sa trag tare sa ajung traficul" etc. azi avea chef de mini-power wheele sa zic asa pentru ca se ridica din cauza greutatii prea mare pe spate nu din cauza ca ar fi motorul prea nervos.

 

 

si totusi care a fost consumul meu? :scratch:

 

 

e un cosum ok, tinand cont ca aveai si topbox-ul incarcat.

la drum intins cum se comporta?

care sunt defectele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un cosum ok, tinand cont ca aveai si topbox-ul incarcat.

la drum intins cum se comporta?

care sunt defectele?

 

te bate rau vantul :blink: . altceva nu am gasit. ghidonul cred ca ar fi mult mai bine daca era in furca.eu am naked si e deasupra. in rest, nimic, pozitia scaunului a fost buna, doar vantul e zapacitor dupa cum ziceam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te bate rau vantul :blink: . altceva nu am gasit. ghidonul cred ca ar fi mult mai bine daca era in furca.eu am naked si e deasupra. in rest, nimic, pozitia scaunului a fost buna, doar vantul e zapacitor dupa cum ziceam.

 

 

pe mine ms intereseaza modelul S, mi se pare mai aratos :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

regula de 3 simpla:

 

cu 7,66.........am facut 135 km

cati x litri....pentru 100 km

 

x=(7,66*100)/ 135

x= 5.67....

 

deci esti relativ bine!

 

 

:crack: zici tu care nu treci de 4 :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia aici niste poze de ieri. prima e undeva pe drum :scratch: a 2a e calutul meu de povara (la propriu ca saracutul tot ma indura si un service nu a avut inca inafara de ulei si cauciucuri :what: ) si ultima e in brighton :X imi place mult orasul ala. dupa ce stai in londra si mergi sa vezi asa un oras ramai :blink: :laugh:

post-25349-0-41619500-1335955298_thumb.jpg

post-25349-0-81873700-1335955325_thumb.jpg

post-25349-0-74216300-1335955449_thumb.jpg

Editat de Papy_bm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva vreodata un intinzator de lant de distributie manual?

Da, eu ! am si o Cagiva Raptor, care printre alte modificari avea si astfel de intinzatoare ( le-am montat apoi pe cele de fabrica- lanturile nu erau intinse peste limita )

si o poza cu Raptorul ( care pe langa motorul de SV s-a pricopsit si cu furca fata de la SV, pe sv am furca inversata showa )....Festivalul de la Garnic- saptamana trecuta.

post-15613-0-80708300-1335982642_thumb.jpg

post-15613-0-09832700-1335982888_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu ! am si o Cagiva Raptor, care printre alte modificari avea si astfel de intinzatoare ( le-am montat apoi pe cele de fabrica- lanturile nu erau intinse peste limita )

si o poza cu Raptorul ( care pe langa motorul de SV s-a pricopsit si cu furca fata de la SV, pe sv am furca inversata showa )....Festivalul de la Garnic- saptamana trecuta.

Noi n-am mai ajuns la Garnic, am lenevit pe la Bazias dupa ceva drumetii pe Cheile Nerei. Zi-mi si o parere de intinzatoarele astea. Is ok? merita?

 

Si, ca veni vorba, amortizorul de ZX6 e excelent pe SV. Nici macar nu mai simt denivelarile, si totusi e stabil. Nu freaca in bascula, nu freaca roata de aripa, desi cursa e ceva mai lunga. Ma declar multumit. Furca de supermoto mai imi trebuie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ii faci sau ce a patit?

:unsure:

 

cosmetizarea de primavara, hidrotransfer model carbon pe cateva detalii, semnalizari noi, ceramizare neagra esapament, un bug spoiler nou si bonus pentru respiratie un filtru K&N ....

cineva interesat sa cumpere niste anvelope care au 5000 km ,sunt dunlop-urile cu care a venit de noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmm, daca se aprind farurile cand pui contactul banuiesc ca tre sa se aprinda si pozitia pe spate si lampa de la numar... nu? ar fi ciudat sa le faca altfel, de fapt nu prea ar avea sens, cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tobă Vick de azi ! Bubuie ca tubul de bas. Mulțumesc Diana pt informații!

 

sa o stapanesti sanatos! sper sa iti placa la fel de mult cum ne place si noua, posesori de tobe Vick! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de curand o sa aplic culoarea asta de cupru care se afla pe anumite modele 2003+, m-am jucat un pic cu PS...cred ca o sa imi placa combinatia.Daca ati putea sa imi dati careva codu..care il stiti :D

post-42111-0-04500500-1336650586_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei o pozitie mai sportiva si nu reusesti sa faci schimbul mai ai varianta asta

 

post-38514-0-60038100-1336659766_thumb.jpg

 

ghidon superbike si scaritele date in spate/sus

 

post-38514-0-56719800-1336659970_thumb.jpg

Editat de valbi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...