Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

A mea e betiva rau de tot, oricum la varsta si distanta ei nu ma supar... Totusi un mic sfat, verificati constant uleiu pe masura ce imbatraneste fierul...

 

Dar totusi, acum vreo luna de zile ma-nervat :) asa ca am pus mana pe ciocan, dalta si flex si am mesterit la ea pana am facut din 2 in V un In-line-4...

attachicon.gifP1180034.jpg

nRock!

 

NUUUUUUUU!!!!

 

Damn...

 

so sad you made me now :rusinica:

» Post actualizat in 03 Sep 2014 15:24

p.s. un filmulet facut, dar inca nu l-am uploadat, despre cum poti sa schimbi semeringurile(garniturile) de la supape folosind gheto tools :), daca e cineva interesat.

 

Vreau sa vad filmuletul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chestia sta in urmatorul fel: In Franta exista limita de putere pe motociclete (100CP) iar SV-ul are putin peste.

Pe net oamenii au dat de SV-uri limitate in mai multe tari (UK, Belgia...), in Belgia se pare ca s-au vandut doar limitate.

Iar cele de america, cum e a lui foxu, au chiar vreo 2 Kw in plus :) (si 1L mai putin la rezervor)

 

Ramane sa vedem la urmatorul plin cam care e consumul si daca e vreo diferenta notabila..

 

TPSul l-am facut vara trecuta si in afara de o frana de motor mai blanda nu mi s-a parut ca a afectat prea mult finetea motorului

La consum nu o sa simti nimic daca tragi la fel de mobra, poate chiar din contra.

Cu tps-ul se simte mai bine efectul la cea de 1000, care e chiar deranjanta la ture mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se baga cineva maine la un soc automat/Fast Idle? Nu ca n-as mai fi facut chestia asta o data, da' ar merge o barfa pe tema Isuzu SV. Sustin curentul "la ghici" pt ca e foarte simplu si nu are rost sa ma complic cu voltmetru si alte chestii.

 

Iar daca vreti sa va ajut cu rezistentele alea, e numa' bun momentul.. doar ca nu sunt cositorite fire pe ele si trebuie sa va descurcati cu un letcon

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Fix de problema asta m-am lovit si eu de curand, si n-am gasit in tara, doar pe ebay. Totusi si acolo e cu skepsis, ca sunt unii care nu expediaza international. Poti sa vezi zona de "Marketplace" de pe http://www.svrider.com/forum/forums.php. E un forum international de SV-isti si nu numai, mare parte americani. Eu am gasit la cineva acolo.

Editat de dragos.gry89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din proprie experienta tre sa iti dau dreptate, primii 500 km sau 1000 au fost teribile cauciucurile ( Pilot Road 2 dot 2013 ) spatele fugea la orice acceleratie mai brusca , orice suprafata, dar dupa ce si-au facut rodajul crede-ma ca nu se compara cu nimic, am intrat cu 140 intr-o curba aplecat pana la scarite ( de nevoie;)) ) si nici un scartait nimic, parca eram lipit de asfalt, la banii care au costat (1100 lei ) sunt exact ce ma asteptam


Mai ce sa zic, noi n am avut (cauciucuri), dar sa stii ca am avut gume SH (DOT 2 ani vechime), foarte moi si aderente,si culmea, profile diferite (Super Corsa III pe fata si Dunlop Sportmax GP pe spate) si era foarte ok.

Asta cu dimensiuni diferite intr-adevar nu ma mai risc nici eu.

Oricum si gumele noi, la inceput tre sa fii ultra-careful ca-s mai periculoase ca alea SH..

Daca as avea bani, n-as ezita si mi-as lua noi noute...





Acu' o intrebare de n00b:

Poate varia consumul de la o toba la alta? Ma refer la faptu' ca acum am un GPR si ma gandeam sa pun ceva de carbon, mai scurt, pt un sunet mai profund .. Ar influenta consumul? ( GPR ul nu are nici el DB killer din cate m am uitat si dupa cum s-aude)..


» Post actualizat in 21 Sep 2014 10:02

Cum ai reusit sa faci rost de datele astea?:-)

Pentru posteritate, iata consumu junioarei din ultimii 53000 km :ninja:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/371674.html

 

si da, merge chiar placut la 5 grade, distractia incepe la minus : :12101: attachicon.gif1520681_1465189433698373_1036615332425541384_n.jpg

atunci chiar poti face insolatie

 

 

p.s. in alta ordine de idei, inidiferent de cum merg cu ea, cu un plin fac 250Km sigur ( de 3 ori mi-a murit motorul exact cand intram in benzinare :D )



din discutiile de zilele astea de pe grupu de feisbuc Sul are H11, cel putin asa spuneau posesorii de S, pe N ai sigur H4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg o chestie: de ce fuge lumea in halul asta de SV1000? e un motor asa naspa?

 

am vb cu @capone la cateva luni dupa ce l'a cumparat si zicea din prima ca ar vrea sa il dea, foxbat(parca) l'a tinut o luna si l'a pus din nou la vanzare, mai tot apar topicuri cu "mi'am adus SV1000 din italia dar nu e pt mine" si asa mai departe.

Deci? care e faza? bruscheaza prea rau? consuma prea mult? trebuie tinut din ambreiaj in trafic? de ce incearca toti posesorii sa scape de ele, sau "mi se pare mie"?

Eu unul de 650 sunt foarte multumit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian


eu nu inteleg o chestie: de ce fuge lumea in halul asta de SV1000? e un motor asa naspa?

 

am vb cu @capone la cateva luni dupa ce l'a cumparat si zicea din prima ca ar vrea sa il dea, foxbat(parca) l'a tinut o luna si l'a pus din nou la vanzare, mai tot apar topicuri cu "mi'am adus SV1000 din italia dar nu e pt mine" si asa mai departe.

Deci? care e faza? bruscheaza prea rau? consuma prea mult? trebuie tinut din ambreiaj in trafic? de ce incearca toti posesorii sa scape de ele, sau "mi se pare mie"?

Eu unul de 650 sunt foarte multumit..

 

Nu cred ca-i naspa, ci mai degraba nu e ceea ce proprietarul se asteapta. In general sunt 2 categorii de persoane ce cumpara genul asta de motor.

 

1) cei care au mai avut motorizare v2 (fie VTR,fie TL, fie SV mai mic etc) si stiu exact ce iau si de ce anume il iau

2) cei care sunt atrasi de forma,sunet, nestiind cum se comporta un V2 (nestiind ca are doar 120 cai si ca la top speed ia bataie de la un 600 4L mai nou).

 

Spre deosebire de 650, 1000 mai are ceva reglaje pe furca fata si nu e atat de panarama (ca aia de pe 650).

Am vrut o perioada sa fac inconstienta (sa dau RSV ul pe SV 1000) crezand, ca prostul,ca o sa am consum mai mic.... Ambele consuma mult in oras, iar in afara, la mers sport-touring,diferenta e chiar infima.


Eu vad SV 1000S ca fiind o idee peste TL / VTR, insa pt cineva care vrea sa se dea mult mai sportiv, recomand VTR SP, RSV sau Ducati ....

 

@hardknot: ti-ar placea un SV 1000, la cum spui tu ca mergi.... eu zic sa faci o proba cu unul (daca n-ai facut deja).

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

naah, eu sunt fan clasa 600. Urmatorul daca schimb SVul o sa fie un 4L sa incerc si asa, dar momentan sunt fericit cu SVul care deja consider ca papa mult 6.5-7%. Daca trec la miar cu consum mare si mai baga si astia impozitul "ala smecher", n'am facut nimic. Totusi, acum 6 ani cand am luat mobra era benzina 2.8 lei si cred ca e wise sa te mai gandesti si la consum daca puterea nu inseamna totul :D

 

doar ca sunt curios si as vrea sa vad ce parere are un fost/posesor de SV1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg o chestie: de ce fuge lumea in halul asta de SV1000? e un motor asa naspa?

 

am vb cu @capone la cateva luni dupa ce l'a cumparat si zicea din prima ca ar vrea sa il dea, foxbat(parca) l'a tinut o luna si l'a pus din nou la vanzare, mai tot apar topicuri cu "mi'am adus SV1000 din italia dar nu e pt mine" si asa mai departe.

Deci? care e faza? bruscheaza prea rau? consuma prea mult? trebuie tinut din ambreiaj in trafic? de ce incearca toti posesorii sa scape de ele, sau "mi se pare mie"?

Eu unul de 650 sunt foarte multumit..

 

nu stiu ce zice capone, dar din punctul meu de vedere e super fain. pesemne ca este o impresie ca "posesorii incearca sa scape de ele" , la vazare sunt multe mobre de la diversi producatori.

 

rezum ce s-a mai spus ..1000le e un motor misto, cuplu, fasnet, e cam pentru un mascul care vrea sa " il stoarca" .

nu e comod de touring ( mie imi place insa :) ), nu e de oras ( ca nici o motocicleta de peste 250 cmc de altfel), nu e " smooth" deloc,

 

adica exact ce imi place la el, un fel de" hooligan.

ma rog , mie imi place sunetul si cum "Trage"> dar aici , cinste lui Capone, powercomanderul + tobele = love :)

 

si asa cum am postat, cand m-am dat la bmw-uri si le am cu fum, consumul a fost maricel ( undeva pe la 8-9 ) . insa perfect normal pentru vitezele alea ( nu punem valori ca starnim polemici )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mersul cu pasager e naspa 1000-le, sta cam cocotat si vine pe tine in frana de motor.

 

Acceleratia nu e cum te-ai astepta de la un miar, fata de 650 e clar mai buna dar e la nivel de 600 i4 (chiar sub multe).

Max speed n-am incercat dar clar nu e facuta pentru viteze prea mari.

 

Eu am luat-o ca si funbike, n-am de gand sa bat sute de kilometri cu ea ci drumuri scurte gen Tg-Mures - Sighisoara, serpentinele de langa Tg-Mures. La anul sper sa ajung si pe circuit.

 

Partea foarte faina e ca are cuplu gramada, unde cu 650-ul ieseam pe viraje cu acceleratia full, acum intru cu 3/4 si mai am si loc de cate un wheelie pe iesire daca pisc putin ambreiajul.

 

Pe scurt:

(din punctul meu de vedere)

 

Plus: sunet, cuplu (reprize), look.

Minus: consum, incomod cu pasager, incomod la drumuri lungi, sub 3500 merge putin in suturi (n-am reglat TPS inca), trepte prea lungi (pentru gustul meu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am vazut mai multe discutii inca de la inceput, dar n-am inteles daca s-a finalizat sau nu ideea voastra.

A reusit cineva sa copieze si sa aiba la vanzare capac monopost?

Sau daca nu, macar capacelele alea mici care astupa gaurile dupa ce scoti manerul (vezi foto).

Merci anticipat pt un raspuns.

post-86729-0-06914700-1411561757_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facun un mic upgrade la partea de iluminat, nu e chiar estetic dar e destul de util.

Doar farul

post-68410-0-50510200-1411587966_thumb.jpg

Doar proiectoarele

post-68410-0-79413200-1411588023_thumb.jpg

Proiectoare + Far

post-68410-0-37527800-1411588070_thumb.jpg

post-68410-0-64113900-1411588124_thumb.jpgpost-68410-0-27562200-1411588180_thumb.jpg

Astea sunt http://www.ebay.com/itm/2X-10W-Cree-LED-Work-Light-Spot-Lamp-Driving-Fog-12V-Car-4x4-Motorcycle-Boat-ATV-/131022218166

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Super! Vazusem si eu ceva la chineji si ma gandeam... doar ca erau cu lupa. Ca parca nu as avea chef sa desfac farul original sa ii pun lupe + xenon, desi varianta asta ar fi cea mai ok dpdv al luminii, dar mie imi pornesc automat farurile si am mai avut o problema cu un releu din cutia de sigurante din cauza asta...

 

@Pisica: cu fibra e relativ usor, dar in cantitati mici. Mai usor e de facut o matrita, 2, 3 si dupa ies pe banda rulanta.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...