ADVRadu Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 A mea e betiva rau de tot, oricum la varsta si distanta ei nu ma supar... Totusi un mic sfat, verificati constant uleiu pe masura ce imbatraneste fierul... Dar totusi, acum vreo luna de zile ma-nervat asa ca am pus mana pe ciocan, dalta si flex si am mesterit la ea pana am facut din 2 in V un In-line-4... P1180034.jpg nRock! NUUUUUUUU!!!! Damn... so sad you made me now » Post actualizat in 03 Sep 2014 15:24 p.s. un filmulet facut, dar inca nu l-am uploadat, despre cum poti sa schimbi semeringurile(garniturile) de la supape folosind gheto tools , daca e cineva interesat. Vreau sa vad filmuletul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Chestia sta in urmatorul fel: In Franta exista limita de putere pe motociclete (100CP) iar SV-ul are putin peste. Pe net oamenii au dat de SV-uri limitate in mai multe tari (UK, Belgia...), in Belgia se pare ca s-au vandut doar limitate. Iar cele de america, cum e a lui foxu, au chiar vreo 2 Kw in plus (si 1L mai putin la rezervor) Ramane sa vedem la urmatorul plin cam care e consumul si daca e vreo diferenta notabila.. TPSul l-am facut vara trecuta si in afara de o frana de motor mai blanda nu mi s-a parut ca a afectat prea mult finetea motorului La consum nu o sa simti nimic daca tragi la fel de mobra, poate chiar din contra. Cu tps-ul se simte mai bine efectul la cea de 1000, care e chiar deranjanta la ture mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Se baga cineva maine la un soc automat/Fast Idle? Nu ca n-as mai fi facut chestia asta o data, da' ar merge o barfa pe tema Isuzu SV. Sustin curentul "la ghici" pt ca e foarte simplu si nu are rost sa ma complic cu voltmetru si alte chestii. Iar daca vreti sa va ajut cu rezistentele alea, e numa' bun momentul.. doar ca nu sunt cositorite fire pe ele si trebuie sa va descurcati cu un letcon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axyalex Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Salutare la toata lumea stie cineva de unde pot cumpara un cdi de sv650 din 2000 am cautat si nu gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos.gry89 Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) Salut. Fix de problema asta m-am lovit si eu de curand, si n-am gasit in tara, doar pe ebay. Totusi si acolo e cu skepsis, ca sunt unii care nu expediaza international. Poti sa vezi zona de "Marketplace" de pe http://www.svrider.com/forum/forums.php. E un forum international de SV-isti si nu numai, mare parte americani. Eu am gasit la cineva acolo. Editat Septembrie 10, 2014 de dragos.gry89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Salutare la toata lumea stie cineva de unde pot cumpara un cdi de sv650 din 2000 am cautat si nu gasesc Am eu CDI pentru SV 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mytyk Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Din proprie experienta tre sa iti dau dreptate, primii 500 km sau 1000 au fost teribile cauciucurile ( Pilot Road 2 dot 2013 ) spatele fugea la orice acceleratie mai brusca , orice suprafata, dar dupa ce si-au facut rodajul crede-ma ca nu se compara cu nimic, am intrat cu 140 intr-o curba aplecat pana la scarite ( de nevoie;)) ) si nici un scartait nimic, parca eram lipit de asfalt, la banii care au costat (1100 lei ) sunt exact ce ma asteptam Mai ce sa zic, noi n am avut (cauciucuri), dar sa stii ca am avut gume SH (DOT 2 ani vechime), foarte moi si aderente,si culmea, profile diferite (Super Corsa III pe fata si Dunlop Sportmax GP pe spate) si era foarte ok.Asta cu dimensiuni diferite intr-adevar nu ma mai risc nici eu.Oricum si gumele noi, la inceput tre sa fii ultra-careful ca-s mai periculoase ca alea SH..Daca as avea bani, n-as ezita si mi-as lua noi noute...Acu' o intrebare de n00b:Poate varia consumul de la o toba la alta? Ma refer la faptu' ca acum am un GPR si ma gandeam sa pun ceva de carbon, mai scurt, pt un sunet mai profund .. Ar influenta consumul? ( GPR ul nu are nici el DB killer din cate m am uitat si dupa cum s-aude).. » Post actualizat in 21 Sep 2014 10:02Cum ai reusit sa faci rost de datele astea?:-) Pentru posteritate, iata consumu junioarei din ultimii 53000 km http://www.spritmonitor.de/en/detail/371674.html si da, merge chiar placut la 5 grade, distractia incepe la minus : 1520681_1465189433698373_1036615332425541384_n.jpg atunci chiar poti face insolatie p.s. in alta ordine de idei, inidiferent de cum merg cu ea, cu un plin fac 250Km sigur ( de 3 ori mi-a murit motorul exact cand intram in benzinare ) din discutiile de zilele astea de pe grupu de feisbuc Sul are H11, cel putin asa spuneau posesorii de S, pe N ai sigur H4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Blood, sweat and tears Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 eu nu inteleg o chestie: de ce fuge lumea in halul asta de SV1000? e un motor asa naspa? am vb cu @capone la cateva luni dupa ce l'a cumparat si zicea din prima ca ar vrea sa il dea, foxbat(parca) l'a tinut o luna si l'a pus din nou la vanzare, mai tot apar topicuri cu "mi'am adus SV1000 din italia dar nu e pt mine" si asa mai departe. Deci? care e faza? bruscheaza prea rau? consuma prea mult? trebuie tinut din ambreiaj in trafic? de ce incearca toti posesorii sa scape de ele, sau "mi se pare mie"? Eu unul de 650 sunt foarte multumit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) eu nu inteleg o chestie: de ce fuge lumea in halul asta de SV1000? e un motor asa naspa? am vb cu @capone la cateva luni dupa ce l'a cumparat si zicea din prima ca ar vrea sa il dea, foxbat(parca) l'a tinut o luna si l'a pus din nou la vanzare, mai tot apar topicuri cu "mi'am adus SV1000 din italia dar nu e pt mine" si asa mai departe. Deci? care e faza? bruscheaza prea rau? consuma prea mult? trebuie tinut din ambreiaj in trafic? de ce incearca toti posesorii sa scape de ele, sau "mi se pare mie"? Eu unul de 650 sunt foarte multumit.. Nu cred ca-i naspa, ci mai degraba nu e ceea ce proprietarul se asteapta. In general sunt 2 categorii de persoane ce cumpara genul asta de motor. 1) cei care au mai avut motorizare v2 (fie VTR,fie TL, fie SV mai mic etc) si stiu exact ce iau si de ce anume il iau 2) cei care sunt atrasi de forma,sunet, nestiind cum se comporta un V2 (nestiind ca are doar 120 cai si ca la top speed ia bataie de la un 600 4L mai nou). Spre deosebire de 650, 1000 mai are ceva reglaje pe furca fata si nu e atat de panarama (ca aia de pe 650). Am vrut o perioada sa fac inconstienta (sa dau RSV ul pe SV 1000) crezand, ca prostul,ca o sa am consum mai mic.... Ambele consuma mult in oras, iar in afara, la mers sport-touring,diferenta e chiar infima. Eu vad SV 1000S ca fiind o idee peste TL / VTR, insa pt cineva care vrea sa se dea mult mai sportiv, recomand VTR SP, RSV sau Ducati .... @hardknot: ti-ar placea un SV 1000, la cum spui tu ca mergi.... eu zic sa faci o proba cu unul (daca n-ai facut deja). Editat Septembrie 22, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 naah, eu sunt fan clasa 600. Urmatorul daca schimb SVul o sa fie un 4L sa incerc si asa, dar momentan sunt fericit cu SVul care deja consider ca papa mult 6.5-7%. Daca trec la miar cu consum mare si mai baga si astia impozitul "ala smecher", n'am facut nimic. Totusi, acum 6 ani cand am luat mobra era benzina 2.8 lei si cred ca e wise sa te mai gandesti si la consum daca puterea nu inseamna totul doar ca sunt curios si as vrea sa vad ce parere are un fost/posesor de SV1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Cap0ne iti poate oferi o parere pertinenta,sunt sigur.. Si VladF,proaspat posesor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 eu nu inteleg o chestie: de ce fuge lumea in halul asta de SV1000? e un motor asa naspa? am vb cu @capone la cateva luni dupa ce l'a cumparat si zicea din prima ca ar vrea sa il dea, foxbat(parca) l'a tinut o luna si l'a pus din nou la vanzare, mai tot apar topicuri cu "mi'am adus SV1000 din italia dar nu e pt mine" si asa mai departe. Deci? care e faza? bruscheaza prea rau? consuma prea mult? trebuie tinut din ambreiaj in trafic? de ce incearca toti posesorii sa scape de ele, sau "mi se pare mie"? Eu unul de 650 sunt foarte multumit.. nu stiu ce zice capone, dar din punctul meu de vedere e super fain. pesemne ca este o impresie ca "posesorii incearca sa scape de ele" , la vazare sunt multe mobre de la diversi producatori. rezum ce s-a mai spus ..1000le e un motor misto, cuplu, fasnet, e cam pentru un mascul care vrea sa " il stoarca" . nu e comod de touring ( mie imi place insa ), nu e de oras ( ca nici o motocicleta de peste 250 cmc de altfel), nu e " smooth" deloc, adica exact ce imi place la el, un fel de" hooligan. ma rog , mie imi place sunetul si cum "Trage"> dar aici , cinste lui Capone, powercomanderul + tobele = love si asa cum am postat, cand m-am dat la bmw-uri si le am cu fum, consumul a fost maricel ( undeva pe la 8-9 ) . insa perfect normal pentru vitezele alea ( nu punem valori ca starnim polemici ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Pentru mersul cu pasager e naspa 1000-le, sta cam cocotat si vine pe tine in frana de motor. Acceleratia nu e cum te-ai astepta de la un miar, fata de 650 e clar mai buna dar e la nivel de 600 i4 (chiar sub multe). Max speed n-am incercat dar clar nu e facuta pentru viteze prea mari. Eu am luat-o ca si funbike, n-am de gand sa bat sute de kilometri cu ea ci drumuri scurte gen Tg-Mures - Sighisoara, serpentinele de langa Tg-Mures. La anul sper sa ajung si pe circuit. Partea foarte faina e ca are cuplu gramada, unde cu 650-ul ieseam pe viraje cu acceleratia full, acum intru cu 3/4 si mai am si loc de cate un wheelie pe iesire daca pisc putin ambreiajul. Pe scurt: (din punctul meu de vedere) Plus: sunet, cuplu (reprize), look. Minus: consum, incomod cu pasager, incomod la drumuri lungi, sub 3500 merge putin in suturi (n-am reglat TPS inca), trepte prea lungi (pentru gustul meu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 ...asta cu problema la pasager exista si la 650 generatia a 2a, am primit multe remarci gen "nu iti iei si tu alt motor mai confortabil pt pasager?" aha, cum sa nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Pt genul de motor care se vrea, atat 650 ul (2nd gen) cat si 1000 ul,au saua ciudat de inalta/pozitionata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Salutare,vreau sa ii multumesc aici lui GoodKat pt piesele trimise de el la cluj ,omul ii fain si de cuvant ,mersi si sanatate la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Vand set reparatie furca SV650S Gen1 Pret 120 Ron trimit prin posta sau curierat rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Bun pret! Tin minte ca la TDM dadusem destul de mult pe cuzineti, fara sigurante, saibe cupru, altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 de gen II n-ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Nu am ... doar asta il am l-am cumparat pentru a mea dar am vandut`o si nu le-am mai schimbat . L-am cumparat cu 160 de ron ... il dau la un pret modic sa si ajut sa ma si scap de el O zi buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaSan Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Salut. Am vazut mai multe discutii inca de la inceput, dar n-am inteles daca s-a finalizat sau nu ideea voastra. A reusit cineva sa copieze si sa aiba la vanzare capac monopost? Sau daca nu, macar capacelele alea mici care astupa gaurile dupa ce scoti manerul (vezi foto). Merci anticipat pt un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Si pe mine ma intereseaza capacele alea pt un sv din 99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Am facun un mic upgrade la partea de iluminat, nu e chiar estetic dar e destul de util. Doar farul Doar proiectoarele Proiectoare + Far Astea sunt http://www.ebay.com/itm/2X-10W-Cree-LED-Work-Light-Spot-Lamp-Driving-Fog-12V-Car-4x4-Motorcycle-Boat-ATV-/131022218166 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 (editat) .... Super! Vazusem si eu ceva la chineji si ma gandeam... doar ca erau cu lupa. Ca parca nu as avea chef sa desfac farul original sa ii pun lupe + xenon, desi varianta asta ar fi cea mai ok dpdv al luminii, dar mie imi pornesc automat farurile si am mai avut o problema cu un releu din cutia de sigurante din cauza asta... @Pisica: cu fibra e relativ usor, dar in cantitati mici. Mai usor e de facut o matrita, 2, 3 si dupa ies pe banda rulanta. Editat Septembrie 25, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.