Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Pentru lubrefiere poti sa folosesti o vaselina normala (dupa ce ai curatat in prealabil), dar sa ai grija sa nu dai pe contacte cu ea pentru ca nu conduce curentul. Pentru contacte exista un spray special. Daca vrei, poti sa-ti imprumut eu asa ceva:

http://www.duecielectronic.it/index2.php?lang=eng&menu_1=prodotti&cat=lubrificazione&menu_2=N-77

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

intrebare de om nepriceput

vaselina grafitata, sau chiar grafit direct nu merge? are proprietati de respingere a apei, conduce curentul, pare o alegere buna...
am si eu un ghidon dat jos si comenzile desfacute deci probabil ca o sa am si eu de curatat / gresat, astept sa treaca frigul un pic ca dehh hala e neincalzita :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiti intru multi ani. Pun o intrebare in numele unui prieten care nu are cont aici.

Mobra: SV650 2003.
Intrebare: se poate pune un 180/55 pe spate? Daca da, merita? Daca si-a mai pus cineva, cum se simte? Daca nu, care ar fi marimea maxima recomandata? 170? Sau 160-ul cu care vine stock este idealul?

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa: deci SV650 si SV1000 nu au aceleasi jante? Intreb pentru ca vad pe net ca SV1000 vine cu 180/55 stock pe spate.

(Intrebarea mea ramane pentru cei care au incercat eventual marimi mai mari de cauciuc pe janta stock).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cautarile pe net confirma ceea ce mi-ai spus: 180 nu merge pe janta stock. Desi cei care au schimbat janta cu una de Bandit, F3 sau GSX-R si au pus 180 pe spate pareau destul de multumiti. Cat despre 170, cred ca am gasit cel mai relevant comentariu - il pun aici, in caz ca isi mai pune cineva intrebarea la un moment dat si il duce dovleacul sa dea o cautare pe forum:

 

I have posted this a few times. Putting a 170 on the SV 4.5" wheel pinches the tire and peaks it. This in turn causes the tire to actually have less rubber in contact with the road. The 160 are designed to run on the 4.5" wheel and the SV handles better with the 160. I have used both 170's and 160's and won't use a 170 again. Turn in is slower and the bike lets go quicker. Do yourself a favor and keep the 160 and get some sticky tires Pilot Sports, 207's, BT010's, BT56SS, M1.

By The Way, I am running a 170 Pilot sport on my street SV, and as soon as it is worn out a 160 will go back on.


Daca mai are cineva pareri din experienta, puneti aici ma mai uit pe thread. Dar spusele colegului GoodKat si cautarile pe net m-au cam edificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiti intru multi ani. Pun o intrebare in numele unui prieten care nu are cont aici.

 

Mobra: SV650 2003.

Intrebare: se poate pune un 180/55 pe spate? Daca da, merita? Daca si-a mai pus cineva, cum se simte? Daca nu, care ar fi marimea maxima recomandata? 170? Sau 160-ul cu care vine stock este idealul?

 

Multam.

 

Salut.

Eu am 170 pe spate, dar din pacate nu iti pot spune o parere personala pentru ca am doar 1000km facuti cu motocicleta si nu am idee cum se comporta cu 160 vs 170, plus multe alte aspecte.

Intreaba pe userul yoyo_man. De la el am luat motocicleta si el a avut si 160 si 170.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LMA:)

 

intrebare - unde am un + " la vedere" , ( ma intereseaza pentru mentenanta bateriei fara s o mai dau jos sau sa demondez pana la ea)

 

Va mulutmesc,

mie mi-a placut foarte mult ideea de instalat priza bricheta sub sa "pe direct" si apoi mentenanta bateriei folosind acea priza de bricheta.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot am auzit mitul legat de mersul pe ploaie, patrunderea apei la bujia cilindrului din fata si de aici probleme.

Dar ... nu am inteles cum procedez in caz de.

Asadar, sa zicem ca ma prinde vreodata ploaia si incepe sa-mi faca probleme, iar pana acasa mai am ceva distanta pana ajung. Cum procedez ?

Voi ati patit vreodata treaba asta ? Sau trebuie sa ploua serios ca sa ajunga apa acolo ?

Mersi.

 

Mare lucru... daca nu faci nimic inainte, mergi intr'un cilindru pana acasa.. Eu am ajuns noaptea pe ploaie torentiala pe curbe.. mergeam cu 36/72 de cai putere intermitent, ca se mai gandea cilindru' din fata sa faca 3 scantei.. deci se poate.

 

Nu se infunda nicio gaura de scurgere, trebuie sa ai mobra intr'o stare jalnica sa se umple scurgerea aia cu namol... in schimb intra apa de ploaie prin radiator si uda bujia/pipa. Se intampla chestii pe acolo si nu iti mai da scanteie. Solutia e aceea cu vaselina in pipa.. am facut asta acum 4 ani si nici pana acum n-am mai umblat acolo(probabil anu asta cand o sa schimb bujiile). O solutie ar fi si aia cu placa de aluminiu sau ceva de genu', dar mi se pare scarpinat pe dupa cap, ca nu e nevoie decat de un deget de vaselina si 4 minute din timpul tau.

 

Asta cu bujia e in cazul SV-ului... nu? M-ar interesa daca un motor pe injectie e mai fiabil ca unul pe carburatie?

 

Mda, SV. NORMAL ca injectie. Cand aud ca-carburatia poate fi la fel de buna ca injectia imi ies bube.

 

ER6 se compara doar cu SV generatia a2a pe injectie, si are cateva avantaje cum ar fi consum mai mic si an mai nou la acelasi pret. Mie personal mi se pare urata cu spume.. dar dintre un ER6 si un SV pe carburatie, as alege ER6 1000/1000 de incercari.

 

 

De asta am raspuns. Fiabilitatea este relativa - tine strict de proprietari. Eu te sfatuiesc altfel: ce iti place tie mai mult daca este cu inima => cea mai bine intretinuta daca alegerea este facuta cu capul. Exista sansa ca cele doua sa se suprapuna.

 

ER6N neintretinut din 2006 are 95% sanse sa fie de 15 ori mai calumea decat un SV generatia 1 intretinut. Vorbim de mobre fabricate in decenii diferite for focks sakes

 

 

 

Mama ce m'am enervat :crack:

cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a placut foarte mult ideea de instalat priza bricheta sub sa "pe direct" si apoi mentenanta bateriei folosind acea priza de bricheta.

numai bine,

paul

asta clar, mersi fain ,

 

acum caut doar" un mic plus") :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal.. dar in acelasi timp o vechitura din '98 are cu aprox 8 ani mai multe sanse sa fi fost abuzata

 

Sincer decat sa stau sa resuscitez o mobra veche de 15-20 de ani cel putin o data pe an, mai bine desfac o cutie de 2006-2008, o repar si stiu ce am. Ala din '98 e putred..si mai e si pe carburatie bleah

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau daca nici una din variante nu te multumeste, vand eu agregatul din dotare (sv 650N 2004 cu cateva imbunatatiri) cu 2200 euro. Sunt la munca si nu pot pune poze :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ati usurat si mai tare alegerea :moron: Eu as merge pe ER6N, ca e mai nou si mai economic. In acelasi timp daca se strica ceva la ea, ma gandesc ca e mult mai scump de reparat... Am citit multe lucruri pozotive des[re SV650N, despre ER6N, aproape nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

La un Sv650s 2000, ce becuri sunt in mod normal pe ea?

In afara de varianta cu xenon, as putea sa le schimb cu h4 spre exemplu si sa mearga amandoua simultan faza scurta/faza lunga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

guys, ma arde sa dau SVul "lu' Capone" urgent ( vreau o alta mobra )

 

/index.php?/topic/710167-sv1000s-2005/page-3&do=findComment&comment=3898313

 

pretul scade cu 100 eur ca sa o iau pe cealalta. Daca se da..sper sa nu se dea :)

 

deci , sv-ul ala 2100 eur AZI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...