hardKnot Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 o am de 6 ani si cred ca o mai tin.. ca-mi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 am retinut WotRU2Me, mersi ... e clar, mai trebuie doar sa fac scoala si sa achizitionez motoru, in rest...totu e rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 asta-i atitudinea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 (editat) La voi face ceva spuma uleiul? Ca la mine cam face. E normal? Am ulei semi sintetic Motul pus in primavara. Poza e facuta imediat ce am oprit motoru la un minut doua dispare. Editat Mai 2, 2015 de icemaN46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 la mine n am vazut. e ca la palinca la tine )) cu cat are mai multe bule e mai bun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 MARGELE! cu cat are mai multe cu atat e mai concentrat... La mine nu face... habar n-am ce inseamna. @mra999 nu o sa ai stres cu SV-ul la inaltimea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Salutare, Sunt nou in ale motoarelor, incep si eu scoala in curand, si mi s-a pus un pica pata pe un SV 650 N. Sper sa raman impresionat si dupa ce merg cu el, nu doar din auzite si poze. Am si eu o intrebare, nu sunt prea inalt, 1.66, si am inteles ca ar fi posibila coborarea motorului. Exista mai multe variante in acest sens? Am inteles ca ar fi niste kit-uri de coborare. Aveti idee, se poate la acest model, cat s-ar putea cobora? Multumesc buna, eu am 1,64 si am sv-ul din 2008. am chit de coborare pe el si mai este lasat din furca in jur de 1 cm. nu stiu sa iti spun cu cat este coborata mobra. ideea este ca la inceput, pana te obisnuiesti cu ea,o sa iti fie destul de greu, eu mai am probleme in timpul franarilor de urgenta si daca mai fuge un pic si fundul..e foarte distractiv! dar poate conformatia ta este de asa natura sa ai picioarele mai lungi si atunci o sa fie mai mult decat ok. nu iti face probleme, te vei descurca. multa bafta cu scoala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) Nu înțeleg ceva, kit-ul de coborâre este folosit pt o roata sau ambele? Adica, poate s-schimbat un pic centrul de greutate fata-spate și de ăsta se comporta diferit. Editat Mai 5, 2015 de mra999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Nu înțeleg ceva, kit-ul de coborâre este folosit pt o roata sau ambele? Adica, poate s-schimbat un pic centrul de greutate fata-spate și de ăsta se comporta diferit. acest chit de coborare nu se aplica ce roata ci se monteaza undeva sub motoreta in dreptul cricului si este compus din doua lamele metalice ( nu stiu daca mai include si alte acareturi) care sunt mai scute sau mai lungi...depinde ce vrei sa faci sa o ridici sau sa o cobori. nu stiu sa explic prea tehnic acest proces dar babeste ...cred ca ma intelegi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Newbie 03 Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Salutare, sunt incepator si am gasit un SV 650 din 2004 in Constanta, am fost sa vad motorul, a pornit ok, avea o toba de se auzea fain motorul dar parca se auzea si un ticait/tacanit de la motor. Am intrebat proprietarul si a zis ca e un zgomot normal. Acum intreb daca gasesc un sv 650 in constanta sa ascult motorul, fiind incepator nu-mi dau seama cum trebui sau nu sa sune un motor! Sau cineva priceput in aceste motoare sa mearga cu mine pt o evaluare contra cost bineinteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Salut. Vreau sa schimb uleiul saptamana viitoare si cer un sfat. Pana acum in motor a fost Bel-Ray EXP 10W40. As merge in continuare pe el pentru ca totul s-a comportat bine (ma refer la cutie). Totusi cer o parere ... motorul este din 1999 si are 53k km (cel putin pe bord). Ar trebui un ulei putin mai gros ? Mentionez ca nu consuma gram de ulei (desi pare greu de crezut). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Am schimbat ieri uleiul. Sfatul baietilor de la service-ul de unde am facut cumparaturile, a fost la fel, 15W50 pentru ca motorul are ceva anisori si kilometri. Asa ca am luat Bel-Ray EXP 15W50 si binecunoscutul filtru Hiflo. Ce e curios e faptul ca desi pe motor scrie 2300ml, mie mi-a intrat 2400 cu tot cu uleiul pe care l-am pus in filtru inainte de montaj, dar trebuie sa mentionez si asta, am inclinat motorul foarte tare pe o parte si pe cealalta si cred ca a curs mai mult decat daca l-as fi lasat doar in pozitie verticala. In fine. Ideea e ca l-am lasat sa mearga 10 minute, apoi dupa ce s-a asezat, uleiul e la nivelul optim (putin mai sus de jumatatea ochiului). Si daca tot vorbeam de consum pe paginile trecute, vin si cu ceva valori. Am facut prin urmatoarea metoda : rezervor plin ochi, dat kilometrajul pe 0 si inregistrati km facuti pana se aprinde becul prima data. Consider ca atunci cand s-a aprins becul prima data, mai am 4 litri in rezervor. In continuare, toate distantele parcurse se raporteaza la 13 litri de benzina. Rezultatele au fost urmatoarele : Prima masuratoare : 178 km facuti cu 13 litri de benzina => consum de 7.3% A 2-a masuratoare : 200 km facuti cu 13 litri de benzina => consum de 6.5% A 3-a masuratoare : 256 km facuti cu 13 litri de benzina => consum de 5.07% A 4-a masuratoare : 275 km facuti cu 13 litri de benzina => consum de 4.7% De ce am facut asta ? Pentru ca mi se parea ca se duce repede benzina, desi eu nu stiam consumul pe care il am. Si chiar asa se intampla pentru ca de fiecare data cand eram in treptele 1 si 2 motorul vedea 8k RPM. Sau cand prindeam un drum liber, la fel, limitare in 1, 2 si 3, dupa care frana, iar blana cand era cazul, etc. Mai pe scurt, mergeam prosteste. Ultimul consum, cel de 4,7 l-am facut ieri. De 3 sau 4 ori in 275 de km, am sarit de 6k RPM. In rest am schimbat doar in 4.5 / 5k si am folosit mult treptele 5 si 6. Cu toate astea am avut si pasager. Consider ca fara pasager si daca sunt si mai "cuminte" pot scoate sub 4,5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Exact. De aceea am sa incerc sa raman in jurul valorii de 5 / 5.5%. Nu mai e nimic fun daca nu mai bagi cate un sprint acolo unde situatia permite. Ideea era ca se poate daca chiar vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 nu e mai exact sa faci plinul, dai trip-ul la 0, mergi pana se aprinde becul si apoi sa faci iar plinul (pana la acelasi reper din alimentarea precedenta) si sa vezi cata benzina a intrat iar apoi sa calculezi consumul in functie de trip? dupa care sa te gandesti ca pentru 6 RON incolo-incoace risti sa pierzi toata distractia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Ba da, e mai exact, dar cine stie pe unde sunt cand incepe sa clipeasca becul ... si nu apuc sa bag benzina chiar atunci pe loc. Am vrut initial sa fac asta la o 100 de km, dar de fiecare data depaseam 100 si habar nu aveam cand se intampla. Oricum, in mare parte m-am lamurit de consum, chiar daca nu e 100% exact, totusi stiu pe unde sta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 faci regula de 3 simpla ........ ce i asa greu ) ,,Am vrut initial sa fac asta la o 100 de km, dar de fiecare data depaseam 100 si habar nu aveam cand se intampla.,,, exemplu: daca la 150km consuma 6L la 100km consuma xL rezulta ca x=100 x 6 / 150 bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Asa am si facut. Cand am spus ca vroiam sa fac la suta de km, ma refeream sa fac plinul, sa merg 100 de km si sa fac plinul din nou, sa vad cat intra. Problema e ca am incercat de vreo 3 ori si cand ma trezeam deja erau 150km facuti. Asa ca mi-am bagat picioarele si am trecut la metoda asta prin care am facut acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 hai mai..iar eterna discutie despre consum...... gaura de la covrig s-a inventat. acum 10000000 de ani.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Pai si care e problema daca erau 150km? Putina (foarte putina) matematica si aflai consumul la 100km. Vaca pe drum, desi cere bani iarasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) azidimineata intr-o goana nebuna spre serviciu si dupa ce l'am "certat" pe unu care mi-a taiat fata cu vreo 3 revuri, ma opresc la Victoriei la semafor si vad ca am baltoaca de antigel sub mine. Nu parea sa curga din pompa, ci dintr-o imbinatie de furtun de pe langa. Intrebarea, desi m-am cam saturat sa pun intrebari la care raspund singur, ar fi daca e ceva care a facut buba prin sistemu' de racire sau daca pur si simplu s-a facut prea multa presiune de la drumul facut in goana pe plaja 7-11 mii de ture? ma adresez celor ce merg cu 72 de cai si nu cu 4% consum P.S. antigelul era la nivel deci nu e extra, motorul nu s-a incins pana la munca. 3 semafoare mai tarziu aveam motorul patat de antigel uscat, niciun strop nou Editat Mai 13, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Ai prea mult amestec de răcire. Verifică să vezi și dacă e peste limită scoate din el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Care este motivul de cere bani? Suspectez garnitura de chiulasa, nu scoate abur pe tobe, nu ajunge antigel in ulei dar ... Radiatorul aparent a inghetat si s-a spart, nu la mine pentru ca eu schimbasem antigelul dupa ce am luat-o si oricum am tinut-o in garaj unde temperatura nu scade sub 3 grade. Dupa ce am reparat radiatorul, a inceput sa arunce antigel afara prin furtunasul de la pompa de apa. Posibil sa se fi dus garnitura de la pompa dar presiunea care se simte (si vede) pe furtunele de racire imi zice altceva . To be continued... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Inca n-am timp sa ma ocup de ea, ramane in garaj sub husa inca vreo 2 saptamani dar... uleiul l-am schimbat acum 500km si a iesit cum trebuia sa arate iar cel care e acum in motor este curat, nu face spume, nu si-a schimbat culoarea, nu a crescut nivelul. In schimb, ce mi-a dat de banuit ca e dusa o garnitura de chiulasa e faptul ca la 90grade furtunele de racire sunt foarte tari (comparand cu Hornet) si crescute in volum. In rest, repet, motorul functioneaza normal, nu scoate antigel pe tobe, nu se amesteca antigel cu ulei, nu merge inecat. Voi verifica zilele urmatoare compresia, poate am alte surprize. A da, BTW: Un posesor de SV1000 poate sa imi spuna cat de repede ajunge mobra sa treaca de 100C? Ma refer din momentul in care motorul e incalzit complet, gen dupa o tura in afara orasului, cand revin in oras intre 2-3 semafoare cat timp stau pe loc temperatura ajunge repede pe la 100-105C. Asa e si al voi? Fox? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Pompa de obicei are o gaurica. Pe acolo? Nu e mare surpriza sa curga pe acolo antigel, deci sa fie dusa presetupa. Am intalnit-o mai ales la motoare statute si banuiesc ca prin prisma meseriei proprietarului si asta mai mult a stat. De ce se intampla asta, habar nu am. Depuneri de crusta pe presetupa si astfel nu a mai etansat, arcul slabit, doar presupun. Chiar daca se intampla asta si curge putin, pompa baga bine si face presiune pe instalatie cum zici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Da, voi schimba si garnitura pompei de apa, dar intai sa ma asigur ca presiunea aparent mare nu e de la chiulasa. Editat Mai 13, 2015 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.