Drogon Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) @Cesar, simptomele se manifesta doar in momentul cand motorul este incins. Maine ma voi duce sa caut ulei si filtru apoi voi regla ambreiajul dupa cum scrie in manualul de service. Multumesc tuturor pentru sfaturi! Editat Mai 22, 2015 de Drogon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 @Cesar, simptomele se manifesta doar in momentul cand motorul este incins. Maine ma voi duce sa caut ulei si filtru apoi voi regla ambreiajul dupa cum scrie in manualul de service. Multumesc tuturor pentru sfaturi! 1-1.5 cm joc la capatul manetei de ambreiaj (mie imi place sa il am mai larg si este reglat la 2cm) dar cel mai important este jocul de la sistemul melc-tija impingatoare. (maneta neactionata - un sfert de tura desfacut dupa ce acel surub atinge tija impingatoare): daca verifici - te rog sa scrii daca jocul la melc a fost ok (jocul scade odata cu uzura placilor de ambreiaj). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ooopsss Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Ce dimensiune are janta spate la SV 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 @ooopsss Janta spate e de 5.5. @Drogon Cu Motul 5100 10w40 pe SV650, cutia incepea sa faca figuri dupa 2500-3000km, as banui de asemenea ca e un unei slab. Am mai incercat Repsol Racing si n-am avut probleme. Iote SV-ul la ITP ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 nu stiu ce ziceti voi acolo cu 5000 k.. la sv1000 ai 2.8 l de ulei ! ( la un V de 1 L ) . cred ca nici in visele urate nu il schimbam la mai mult de 3000...3500 ) . eu pana acum am facut undeva la 4000--5000 km si l-am schimbat de 3 ori in acesti km ( desi nu era nevoie decat de 2 ori, ca s-a termint iarna ). pana mea, in nici 3 L de ulei, motor mare , V, sa tina 10.000? pai ce, e honda ? daca tineti la mobrele voastre, 3000. .hai 3500 daca e mers turing si afara . daca e in oras..2500 max. ma rog, pt cine baga miare in oras.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 nu stiu ce ziceti voi acolo cu 5000 k.. eu aveam in cap pe cel de 650. nu foarte mult frecat in oras (inca arata ok uleiul sintetic la schimb) si mers asa ... batraneste. eu unul de motul 7100 am fost foarte multumit (si 10w40 si 10w60). anul acesta vreau sa testez si ipone sintetic 10w60 (full power cred ca se numeste) oricum - de salutat tot mai mult in ultimul timp initiativele de folosit un ulei pentru vara(10-15W50-60) si alt ulei pentru sezon rece(10W40). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) nu stiu ce ziceti voi acolo cu 5000 k.. la sv1000 ai 2.8 l de ulei ! ( la un V de 1 L ) . cred ca nici in visele urate nu il schimbam la mai mult de 3000...3500 ) . eu pana acum am facut undeva la 4000--5000 km si l-am schimbat de 3 ori in acesti km ( desi nu era nevoie decat de 2 ori, ca s-a termint iarna ). pana mea, in nici 3 L de ulei, motor mare , V, sa tina 10.000? pai ce, e honda ? daca tineti la mobrele voastre, 3000. .hai 3500 daca e mers turing si afara . daca e in oras..2500 max. ma rog, pt cine baga miare in oras.. Te inseli.. tocmai de'aia pun ulei scump/sintetic/de calitate... ca sa nu stau sa-l schimb odata cu spalatul lantului. Castrol power 1 racing de ex nu face absolut nicio fitza la 6000 de km parcursi in regim de rotatii peste medie. Mai mult n-am incercat, dar n'o sa se comporte dupa 3000 ca motul5100 niciodata. Eu am 650, nu am testat miar si cel mai probabil nici n'o sa testez. P.S. am 65.000 km si merg in regimul asta de schimburi de peste 20.000 Editat Mai 22, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 si musai 300V, nu foxbat? nu, Capone l-a incercat si nu i-a placut. 300V este pentru "forjatori" . eu nu s. in cartea sv-ului zice la 6000. la honda varadero zice 12.000. ambele v-uri mari. honda are cam 4 l pana acum am schimbat la jumatate din cat zice cartea. si a fost minunat. 20.000 si alte baubauri.. sa fie cu sanatate.ma rog , fiecare cu ce a invatat/inteles/ales. dar asta e alta discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Motul 5100 (la inceput 300V ca deh...), mers in toate tipurile de conditii meteo, in ture rezonabile (ca nu-s Rossi pe circuit) n-are nici pe dracu. Si am ceva kilometrii la activ Legat de ambreiaj, inainte de a sari la schimbarea lui, lucrati la reglajele cablului, curatarea si lubrifierea lui in camasa (daca-i bulit, altu), apoi la melcu si tija impingatoare. Abia apoi deschis si vazut care sunt parametrii de functionare si gradul de uzura si ABIA apoi schimbarea lui ca intreg sau bucati - spun asta pentru ca mi l-am schimbat in iarna, aveam vreo 145000KM iar duse nu erau placutele ci doar arcurile... p.s. SVului daca ii DAI ce-i trebuie CAND trebuie N-AI treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin Ionescu Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Salut,sunt nou pe forum,proaspat posesor al unui Suzuki sv650 S din 2005.S-a intamplat ca ieri sa-mi rastoarne cineva motocicleta in parcare si am ramas din pacate fara maneta de ambreiaj si fara schimbatorul de viteze,care s-au rupt.Intrebarile mele ar fi urmatoarele: pot inlocui acel schimbator si maneta de ambreiaj de la alt model de la Suzuki?Puteti sa-mi recomandati un magazin sau un user de la care pot cumpara aceste piese? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Salut,sunt nou pe forum,proaspat posesor al unui Suzuki sv650 S din 2005.S-a intamplat ca ieri sa-mi rastoarne cineva motocicleta in parcare si am ramas din pacate fara maneta de ambreiaj si fara schimbatorul de viteze,care s-au rupt.Intrebarile mele ar fi urmatoarele: pot inlocui acel schimbator si maneta de ambreiaj de la alt model de la Suzuki?Puteti sa-mi recomandati un magazin sau un user de la care pot cumpara aceste piese? Multumesc anticipat Vezi la userul adifikus sh sau noi la mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 pentru cei care intreabau de temperatura. mers afara, intre 5000- 7000 rpm. batut in cuie pe termometru - 170 -171 F. Sarit peste, max 8500, se duce in 174 - 175 , la fel acolo ramane. mers in oras 5 minute, prins 2 semafoare, - 190 F si mers 2 km , treapta 1 viteza, ( o coborare la o plajuta ascunsa), usor , .201 maxim.imediaat ce am iesit la national si am trecut de 50 km / h, a coborat la 170 si acolo a ramas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Mersi inca odata. Mie tot mi se pare putin 76C in mers avand in vedere ca termostatul deschide la 86.5C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Salutare, Sunt in cautarea unui suport de topcase pentru un sv650 din 2001. Ma poate ajuta cineva? Sunt doua pe OLX dar au lipsa suporti care se prind sub saua pasagerului. Multumesc anticipat, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Janes Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Salutare, Sunt in cautarea unui suport de topcase pentru un sv650 din 2001. Ma poate ajuta cineva? Sunt doua pe OLX dar au lipsa suporti care se prind sub saua pasagerului. Multumesc anticipat, Bogdan Salut. Eu o sa ma apuc luna viitoare sa imi confectionez unul. Daca nu rezolvi pana atunci, voi incerca sa te ajut eu. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loopu Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Salut! Și eu as fi interesat de un suport top case. După ce îl termini pe al tău dă-mi un mesaj sa vb, poate ma ajuți și pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Super. Asteptam poze. » Post actualizat in 26 May 2015 14:34Are cineva de vanzare rotorul magnetic de la melcul de kilometraj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 n;ai sa vezi.. se sparg alea in prostie. Vorbeste cu @cesar ca a mai adus pt un baiat cu SV vara trecuta.. in vreo saptamana ajunge piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 da da , pentru mine a adus. piesa aia e o mizerie destul de scumpa si fragila. Btw, ofer piesa + montata cadou.... La cumpararea motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 @Piff, nu vrea galbeneala sa se vanda? ...sau nu vrei tu sa se vanda? pheheh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Salut! Am si eu nevoie de scarita cu tot cu suport de pe partea stanga la un sv650s 2004, de unde pot sa fac rost de ea? Bineinteles daca stie cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 ...a mea e stramba de cand am luat motorul si m'am tot cracanat sa o schimb fara sa ajung la bun sfarsit. Vezi ca gaseam pe ebay uk tot ansamblul la vreo 60 eur - 60 lire.. pe'acolo Una peste alta, mai apar mici chestii de facut la pointy.. - ma cam supara contactul de la senzorul de ambreiaj, in ultimele 2 zile a trebuit sa gadil mufa aia la una din 5 porniri, probabil ca are nevoie de niste spray sa o curat si ceva vaselina siliconica(sfaturi?) - avand S, cadrul care sustine carena frontala a inceput sa rugineasca putin acolo unde se prinde de cadru, din fericire nu in prindere ci la vreo 2 cm de ea.. trebuie ceva smirghel+grund antirrugina+vopsit negru - jugul superior e cam zgariat de la chei si ma bate gandul sa'l vopsesc si pe ala putin, nu imi plac magariile alea cu folie imitatie de carbon sau alte nebunii.. - capacele/bascula sunt putin patate cu ceva alb si ma cam supara la ochi.. o fi functionand vreun polish, sau imi apare vreun luciu pe care nu'l doresc? - ma gandesc sa iau un polish de crom sau de metal simplu ca sa "revergorez" putin galeria aia matuita in ultimul hal; stiu ca acum 3-4 sezoane o dadeam frumos cu ulei la fiecare spalare de lant ca sa o tin stralucitoare.. la un moment dat am ales sa uit de ea si acum uleiul nu mai e indeajuns - iiiinca mi'a fost lene sa lipesc rimstripes'urile desi imi plac la nebunie(imi e sila sa curat jantele ca o sa fie ceva de munca) Daca v'ati intalnit cu vreuna din 'aste probleme sau aveti idei care sa ma ajute sa fac treaba mai buna, mai simplu, mai ieftin sau mai eficient.. aruncati un post Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 - ma cam supara contactul de la senzorul de ambreiaj, in ultimele 2 zile a trebuit sa gadil mufa aia la una din 5 porniri, probabil ca are nevoie de niste spray sa o curat si ceva vaselina siliconica(sfaturi?) Cu spray de contacte ar rebuie sa se rezolve simplu. Sau si mai simplu, il pui pe direct (pui o siguranta intre cei doi papuci). - jugul superior e cam zgariat de la chei si ma bate gandul sa'l vopsesc si pe ala putin, nu imi plac magariile alea cu folie imitatie de carbon sau alte nebunii.. Gasesti chestie din aia adeziva si neagra simpla, doar cu un logo SV pe ea. Arata bine si nici nu se mai zgarie de la chei apoi - capacele/bascula sunt putin patate cu ceva alb si ma cam supara la ochi.. o fi functionand vreun polish, sau imi apare vreun luciu pe care nu'l doresc? Se rezolva, asta stiu sigur. Dar nu mai stiu cum. tot cu polish/solutie ceva. Am vazut la un amic cum si-a facut-o si a iesit ok. O sa il intreb - ma gandesc sa iau un polish de crom sau de metal simplu ca sa "revergorez" putin galeria aia matuita in ultimul hal; Merge cu polish, doar ca din ce stiu devine si mai sensibila la oxidare and stuff apoi si va trebui intretinuta destul de des, altfel va ajunge f rapid in aceeasi stare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 - jugul superior e cam zgariat de la chei si ma bate gandul sa'l vopsesc si pe ala putin, nu imi plac magariile alea cu folie imitatie de carbon sau alte nebunii.. Incearca sa renunti la alte obiecte agatae de inelul cheii de contact: breloc, alte chei, etc. Din cauza vibratiilor si a masei suplimentare se strica contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 (editat) @cesar - stiu ca pot aparea probleme, dar e cheia de la antifurt si e cat o cheie de cutie postala... in alta parte nu o pun nici batut, ca sigur o uit pe-acasa @capone - pt jug nu vreau nimic de lipit pt ca mi se par chicioase chestiile adaugate..prefer sa revopsesc jugul dupa 2 sezoane Galeria era oricum si inainte sensibila, o lustruiam de obicei cand spalam lantul si era destul de matuita dupa 500km.. dar de 2-3 ani de cand m'am lenevit s'a matuit mai tare si nu mai iese cu vechea metoda(ulei+motorina+carpa) Contactul ala o sa mai incerc o data sa il curat si sa ii bag ceva vaselina siliconica(cum am facut acum vreo 3 sexoane)...daca imi mai face figuri sezonul asta cred ca o pun pe direct si imi iau de'o grija. Daca aflii de polish, mai baga un post.. eventual si vreo sursa de unde pot sa iau.. Cat de curand imi rezerv o dupamiaza sa mai bibilesc ca incepe sa'mi vina greu sa ma mai uit la ea(cred ca incep sa ma pregatesc usor usor de alta mai noua) Editat Iunie 5, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.