mra999 Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 mersi iceman. se pare ca asa trebuie...asa e si la mine m-am mai linistit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 iceman, maverick... la mine nu cred ca sunt bujiile.. in cel mai bun caz fisele, in cel mai rau caz o bobina de inductie care am vazut ca ar fi cam 70-80eur OEM noua. deocamdata nu mi'a mai facut chestia.. o singura seara s'a intamplat si de atunci nimic.. de atunci motorul a facut cam 100 km in toate regimurile de temperatura.. m'a plouat, a ajuns la 100 de grade, a mers rece si cald. Pana data viitoare cand mai apare o sa ignor ce s'a intamplat, mai ales ca nu e o defectiune care sa te lase in drum. Cand o reaparea si/sau inrautati problema, o sa vad ce e de facut Ma gandesc in viitorul apropiat sa incerc sa umblu pe la pompa de injectie sa o curat, sa schimb filtrul de benzina si eventual sa curat putin rezervorul de rugina sau ce mai are el pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 Salutare si bine v-am gasit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 (editat) bine ai venit in randurile dragonilor in V.. sa o stapanesti fara incidente! ...tu iubitorule de frumos hehe Editat Iunie 25, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 are cineva de vanzare crashpaduri de sv 650 an 2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 are cineva de vanzare crashpaduri de sv 650 an 2003? E un tip pe forum care confecționează și sunt foarte mișto. /index.php?/topic/722670-crashpaduri-suporti-made-in-home/page-5&do=findComment&comment=4001983 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 Caut o aripa fata de SV prima generatie. Am gasit una singura pe internet dar nu e in starea cea mai buna, iar pretul e piperat pentru cum arata. Vreo idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unconnected22 Postat Iunie 27, 2015 Share Postat Iunie 27, 2015 Salut Baieti, am si eu o problema cu sv-ul meu de 1000 din 2004, cand ajunge la temperatura de 60 *C imi taie alimentarea sau scanteia, i-am schimbat antigelul, bujiile, filtrul de aer si tot asa face, va rog frumos ajutati-ma daca ati avut aceasta problema datimi un mesaj Asfalt Uscat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 salut la lume, In urma curateniei am gasit 2 bujii iridium ( folosite ~ 6000 km ) si un filtru de aer cam cu acceasi vechime. piesele sunt de pe un SV1000. Daca in Bucuresti este cineva in nevoie sa dea un semn si le donez cu drag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 deocamdata nu mi'a mai facut chestia.. .... Ma gandesc in viitorul apropiat sa incerc sa umblu pe la pompa de injectie sa o curat, sa schimb filtrul de benzina si eventual sa curat putin rezervorul de rugina sau ce mai are el pe acolo dupa cum zici ca facea, d-acolo pare sa fi fost buba, a tras vreun gunoi sau vreo bula mai mare de apa de unde ai bagat benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Soc si groaza, SV-ul primeste oala noua de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 de ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 https://www.google.ro/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=sv1000%20clutch%20chudder Cam asta ar fi motivul, boala de fabricatie. Toate DL-urile si SV-urile de 1000 sufera, toate, mai devreme sau mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 :)merci. interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 si oala de la a ta avea bataie foxule cand am vazut-o eu asta-toamna... toate au, mai mult sau mai putin...sau mai bine zic, mai tare sau mai incet » Post actualizat in 30 Jun 2015 08:50Soc si groaza, SV-ul primeste oala noua de ambreiaj. e noua? OEM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Aha.bine de stiut.si cum se manifesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 chiar vrei sa stii sau faci misto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Deloc.daca zici ca erau probleme de asta toamna ma gandesc ca ar fi trebuit sa fie si niste simptome.mai ales ca zici ca ai vazut o.iar la mine informatia n a ajuns sau poate mi ai zis si am uitat.iar de asta toamna si pana acum m am dat cu ea vu bucurie:). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Dap, e SGP #21200-06811. http://www.partzilla.com/parts/detail/suzuki/SP-21200-06811.html Este modelul modificat, teoretic mai rezistent. Oala de ambreiaj se aude la ralanti cu motorul cald, bate cu aceeasi frecventa a motorului si se aude mai tare sau mai incet in functie de uzura. Se simte intre 3200rpm si 4000rpm ca o vibratie in toata motocicleta (SV1000), la V-Strom aceeasi senzatie dar la turatie mai mica (2500-3500 rpm). Unii s-au plans de bataie pe oala noua dupa doar 5.000km, toate bat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 merci fain. de exceptie explicatia. deci tot Honda e baza, la 90.000 km am tot ambreiajul stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Salut Baieti, am si eu o problema cu sv-ul meu de 1000 din 2004, cand ajunge la temperatura de 60 *C imi taie alimentarea sau scanteia, i-am schimbat antigelul, bujiile, filtrul de aer si tot asa face, va rog frumos ajutati-ma daca ati avut aceasta problema datimi un mesaj Asfalt Uscat !! Pune pe cineva sa iti verifice bobinele de inductie, ca se pare ca incep sa creeze probleme la anumita varsta... Schimba si fisele. dupa cum zici ca facea, d-acolo pare sa fi fost buba, a tras vreun gunoi sau vreo bula mai mare de apa de unde ai bagat benzina? In mobra bag MOL.. problemele au aparut pe benzina lor.. dar sincer nu cred ca e de acolo problema.. nu stiu ce sa zic. A mai aparut o singura data si doar la relantiu.. Oare merge sa scot filtrul OEM de benzina si sa pun unul "de dacie"? am vazut ca sunt incapsulate si pe fisa de piese zice ca e "high pressure filter"... se gaseste cu ceva ansamblu de la pompa de injectie si costa peste 100 eur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 (editat) Filtrul ala de benzina e defapt o plasa din plastic, desfa pompa si curata-l, nai ce sa schimbi. » Post actualizat in 30 Jun 2015 13:12*n-ai. Editat Iunie 30, 2015 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Dap, e SGP #21200-06811. http://www.partzilla.com/parts/detail/suzuki/SP-21200-06811.html Este modelul modificat, teoretic mai rezistent. Oala de ambreiaj se aude la ralanti cu motorul cald, bate cu aceeasi frecventa a motorului si se aude mai tare sau mai incet in functie de uzura. Se simte intre 3200rpm si 4000rpm ca o vibratie in toata motocicleta (SV1000), la V-Strom aceeasi senzatie dar la turatie mai mica (2500-3500 rpm). Unii s-au plans de bataie pe oala noua dupa doar 5.000km, toate bat. aia e! Deloc.daca zici ca erau probleme de asta toamna ma gandesc ca ar fi trebuit sa fie si niste simptome.mai ales ca zici ca ai vazut o.iar la mine informatia n a ajuns sau poate mi ai zis si am uitat.iar de asta toamna si pana acum m am dat cu ea vu bucurie:). Cum zice vlad mai sus, e o bataie exact in zona ambreiajul si se aude/simte la turatiile spuse de el. Alt mod prin care o poti auzi, dupa ce se incalzeste mobra, pe loc, pe N, tragi de ambreiaj si se face liniste...asa mi-am dat eu seama ca bate a ta mai vazusem doua SV-uri inainte sa o vad pe ta si unul nu batea mai deloc dar avea alta buba, si la celalalt batea mai putin ca la ta Eu ti-am zis atunci (ne-am vazut in benzinaria aia, intr-o seara) ca am impresia ca bate cam tare si mai aveam o probelma ca unul dintre discurile fata avea joc considerabil mai mare ca celalalt in bucse, era mai "flotant" ca celalalt Cand am incercat sa negociez pretul in prisma astora doua (aveam de gand sa schimb oala daca o luam) s-a anulat si tranzactia dintre noi pt ca nu negociai pretul. deci tot Honda e baza, la 90.000 km am tot ambreiajul stock e fix pix, Honda are alte bube....la VTR iti poate crapa distributia fara niciun semn, din cauza intinzatorului de lant care cedeaza si de acolo cum ti-o fi norocul, ori schimbi doar intinzatoarele, ori adaugi + lanturi + patine + supape + segmenti + pistoane...sau ti se face motorul pilaf si-l arunci. si la VTR si Varadero bate oala, dar mai putin/incet ca la SV/TL/DL 1000 In mobra bag MOL.. problemele au aparut pe benzina lor.. dar sincer nu cred ca e de acolo problema.. nu stiu ce sa zic. A mai aparut o singura data si doar la relantiu.. Oare merge sa scot filtrul OEM de benzina si sa pun unul "de dacie"? am vazut ca sunt incapsulate si pe fisa de piese zice ca e "high pressure filter"... se gaseste cu ceva ansamblu de la pompa de injectie si costa peste 100 eur... Si eu bag de la MOL, benzina e buna... cel mai probabil a prins un firicel/scama de rugina si depunere din rezervor. Filtru poti sa pui d-ala standard auto, cu insert de hartie, e ceva gen 20-25 de lei. Am pus anul trecut pe Bandit, am fost pana in Scotia si-napoi cu el si merge fara problema si la noul proprietar » Post actualizat in 30 Jun 2015 14:00 LE: doar daca filtrul e extern, daca e-n rezervor nu se aplica ce am zis mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Cum zice vlad mai sus, e o bataie exact in zona ambreiajul si se aude/simte la turatiile spuse de el. Alt mod prin care o poti auzi, dupa ce se incalzeste mobra, pe loc, pe N, tragi de ambreiaj si se face liniste...asa mi-am dat eu seama ca bate a ta mai vazusem doua SV-uri inainte sa o vad pe ta si unul nu batea mai deloc dar avea alta buba, si la celalalt batea mai putin ca la ta Eu ti-am zis atunci (ne-am vazut in benzinaria aia, intr-o seara) ca am impresia ca bate cam tare si mai aveam o probelma ca unul dintre discurile fata avea joc considerabil mai mare ca celalalt in bucse, era mai "flotant" ca celalalt Cand am incercat sa negociez pretul in prisma astora doua (aveam de gand sa schimb oala daca o luam) s-a anulat si tranzactia dintre noi pt ca nu negociai pretul. am inteles, acum imi amintesc. ce mai, mecanic era vraiste norocul de mecanicul ce se ocupa de ea ca n-a vrut sa o dea dauna totala oricat am incercat eu . asa ca am schimbat doar un segment care avea un tacanit pe la 14.000 rpm. restul pe garantie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 (editat) am inteles, acum imi amintesc. ce mai, mecanic era vraiste norocul de mecanicul ce se ocupa de ea ca n-a vrut sa o dea dauna totala oricat am incercat eu . asa ca am schimbat doar un segment care avea un tacanit pe la 14.000 rpm. restul pe garantie Ai intrebat, am raspuns! Nu te mai basica N-am zis ca mecanic era vraiste, ci ca ii batea cam tare oala de ambreiaj (comparat cu alte SV1000 vazute, deci, se cerea inlocuita in viitorul nu f indeparat), unul dintre discuri se misca prea mult in bucse comparat cu celalalt si mai era ceva...o carpeala/manjeala cu poxilina/pasta de etansare pe la tobe/galerii pt ca "N-am vrut/n-am avut timp sa-mi bat capul cu tobele si am etansat asa, cel putin temporar" .oO(ding!) Astea erau chestiile care nu mi-au convenit MIE, ca cumparator ce dadeam BANI pe un bun, nu-l luam degaba! si cum banii nu cresc in pomi... Mobra era prezentata ca impecabila iar reactia ta cand am zis de problemele astea + mistoul asta "fin" si atitudinea ta zeflemista + complexele de superiotitate => alte motive pt care nu s-a finalizat tranzactia (desi crede-ma, eram f interesat de mobra, venisem cu toti banii ceruti gata sa mergem sa facem actele, daca-ti aduci bine aminte).... Mai bine ca nu s-a finalizat...ca plecam pe ea si poate-mi pocnea cutia in drum spre casa.... Editat Iunie 30, 2015 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.