Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Yo nu as zice asa usor hop! Este totusi un mid level bike. Si da este peste Gladius.

 

P. S. Aveau ceva mai multe variante de design. Cea echipata Sw-Motech arata bestial.

 

attachicon.gifWP_20151119_15_08_53_Raw (2)-01.jpeg

 

Iar te-ai plictisit de stat acasa :-))

 

On-topic: De ceva timp incoace am avut o problema la SV (pentru cine nu stie, e din '99 cu vreo 90 "si ceva" de mii pe ceas), problema careia abia aseara i-am dat de cap. Totul mergea OK, mai putin in cazul in care deschideam gazul puternic sau turam motorul peste 5-6000. Atunci pur si simplu se ineca, scotea ceva fum negru si de obicei "murea". Am desfacut bujii, carburatoare, am schimbat filtru de aer, am verificat furtunele...nimic!

Am descoperit ca rezervorul are un burete lipit in sub el, burete care in timp s-a dezlipit partial, iar cand vacuumul creat de motor e suficient de puternic, ajunge sa astupe intrarea filtrului de aer. Rezulta - moare motorul. Poate informatiile astea ajuta pe cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar te-ai plictisit de stat acasa :-))

 

On-topic: De ceva timp incoace am avut o problema la SV (pentru cine nu stie, e din '99 cu vreo 90 "si ceva" de mii pe ceas), problema careia abia aseara i-am dat de cap. Totul mergea OK, mai putin in cazul in care deschideam gazul puternic sau turam motorul peste 5-6000. Atunci pur si simplu se ineca, scotea ceva fum negru si de obicei "murea". Am desfacut bujii, carburatoare, am schimbat filtru de aer, am verificat furtunele...nimic!

Am descoperit ca rezervorul are un burete lipit in sub el, burete care in timp s-a dezlipit partial, iar cand vacuumul creat de motor e suficient de puternic, ajunge sa astupe intrarea filtrului de aer. Rezulta - moare motorul. Poate informatiile astea ajuta pe cineva.

 

As mai adauga si faptul ca tampoanele de cauciuc dintre rezervor si cadru pot duce la problema asta, mai exact lipsa lor.

 

post-42927-0-47619600-1448650461_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

repet, si ca design, si ca specificatii/dotari, Raptorul e mult peste, si asta din 2001/2005...

 

motorul e acelasi.

 

am si impresia ca mai mult s-au inspirat de la Raptor decat de la fostele modele+inovatie, am pus pe pagina trecuta poze cu ele una langa alta, seamana cam mult.

 

in 2015 sa nu oferi si tu o suspensie si-o frana mai de doamna-ajuta e cam de rahao....oricat de ieftin iesi. Pai decat sa-mi iau un SV650 nou mai bine imi iau un Raptor 2007 tinut tzipla, mai ieftin si primesc furca USD marzocchi, frane full-brembo si o ciclistica de invidat...inafara de ABS noul SV nu aduce nimic nou.... poate oi fi eu mai carcotas, dar na, e pacat de model in sine, ca imi plac V-urile si implicit SV-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100% de acord cu MotoRockerul! cu mentiunea ca nici cu ciclistica SVului vechi nu imi e deloc rusine. Dar da, Raptorul pare mai performant pe toate fronturile.. si a pastrat cea mai buna piesa de pe SV: motorul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu raptor cautam initial, da' n-am gasit :lol:

 

cauti in italia si vb cu fratii biris sa ti-l verifice/cumpere/aduca....iesi nitel mai scump dar crede-ma ca merita, iti iei motoreta intretinuta bine si mult mai ok ca ce gasesti in tara.

 

asta vara am luat Raptor 650 pt nevasta...2007, 20.000 km reali, fara cusur, cu tot cu inmatriculat m-a dus la 2600 euro. Nu gaseam asa motereta in tara la banii aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...in iarna ma bate gandul sa revopsesc partea neagra a discurilor de frana, ca am vazut ca e cam cojita vopseaua aia si ma cam supara la ochi... a facut cineva asta? se foloseste vreo vopsea speciala rezistenta la temperaturi inalte daca tot vorbim de discuri de frana?

 

M-ar bate gandul sa fac si curatenie pe interiorul rezervorului, dar parca n-as vrea sa fac mai mult rau decat bine, pt ca am inteles ca e destul de delicata vopsirea ulterioara a interiorului. Si ca sa "sablez" si sa las asa mi se pare tiganie.. e cineva care a facut treaba asta in service sa'mi spuna cat l'a costat?

 

M-ar mai tenta si o revopsire totala.. dar nu stiu daca mai tin mobra atata timp cat sa merite investitii de genul, si presupun ca vreo 1200-1500 de lei ar cam duce operatiunea

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauti in italia si vb cu fratii biris sa ti-l verifice/cumpere/aduca....iesi nitel mai scump dar crede-ma ca merita, iti iei motoreta intretinuta bine si mult mai ok ca ce gasesti in tara.

 

asta vara am luat Raptor 650 pt nevasta...2007, 20.000 km reali, fara cusur, cu tot cu inmatriculat m-a dus la 2600 euro. Nu gaseam asa motereta in tara la banii aia...

nu am incredere sa iau motoare asa, prefer sa-l vad. plus ca am luat deja un sv de care sunt multumit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am incredere sa iau motoare asa, prefer sa-l vad. plus ca am luat deja un sv de care sunt multumit :)

 

il platesti abia dupa ce il vezi si iti place, in Bucuresti....isi asuma chestia chestia asta, deci iti imaginezi ce mobre aduce :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare si bine v am gasit!

 

In curand sper sa fiu si eu posesorul unui Sv650 pe care as vrea sa l customizez. Am pierdut cateva ore si am reusit sa construiesc o idee de SV650 pe care vreau sa o impartasesc si cu voi si sa mi spuneti ce parere aveti.

* Cadrul + motor - Suzuki Sv650N,

* Furca + roata fata +far - Kawasaki Z1000

* Carena laterala - Suzuki GSR750

* Coada + sa - Suzuki GSR750

* Bellypan - Kawasaki Z1000

 

Probabil este foarte dificil sa combini in mod real toate cele mentionate mai sus, dar in photoshop se pare ca merge.

 

Ce ziceti?

 

post-92386-0-12995700-1451245177_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia ti direct un Z1000.

Eu pornisem de la ideea de a schimba furca si toba ca sa vad cu ce arata mai bine si apoi am zis sa ma joc cu imaginea mai mult fiind curios ce s ar putea realiza pastrand cadrul si bascula. E doar un joc de imaginatie si daca dispuneam de bugetul necesar poate ca imi luam un Z1000 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si la multi ani.

 

Am 2 intrebari.

1. Stie cineva ce consum au becurile de semnalizare din fabrica ? Am becuri de putere mai mica si imi clipeste de 2-3 ori mai repede. As vrea sa pun becuri de care trebuie, ca sa clipeasca normal. Nu vreau alt releu, pentru becurile actuale.

2. Ce ulei folositi la SV ? Momentan am in el Bel-Ray EXP 15w50. Nu am incercat altceva asadar nu pot face comparatie cu altceva. Voi ce folositi, cat de multumiti sunteti ? Motorul are 62000 km (cel putin pe ceas).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti clipesc mai repede..ce? poti sa pui releu care e foarte ieftin sau sa pui niste rezistente pe fir(gasesti tot pe forum pe undeva ce valori). Altfel trebuie becuri cu filament si nu LED.

 

Mergi pe uleiul ala ca e bine. Chiar daca tot poporu' baga 10W40 "ca uleiu mai gros se baga la motoare varza", SVul se comporta muuuult mai bine pe 15-50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...