Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Balauru123 si Szerso : Va urez cat mai multi km impreuna cu motoretele . Sa aveti grija intotdeauna si drumul sa va fie liber :eek:

Astazi o sa ajung si eu pe la arc...daca nu va sperie cativa nori pe cer. :D .

Am reusit sa merg prin parcare cu sv650s 2003 (cel al lui @ balauru123, multumesc :) ) si am simtit diferentele. E putin mai inalt , mai ascultator . Imediat m-am urcat pe a mea si tind sa ii dau dreptate lui @ avic71 cand spunea despre ghidonul meu ca se misca ciudatel...greu. Acum am observat si eu acest lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Szerso: sa va intelegeti si sa va iubiti :) la drumuri de toate tipurile.

@Redpik: daca nu ploua vin si eu la arc, daca ploua parca nu as fi chiar atat de incantat sa fiu si ud pe frigul asta :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Szerso: sa va intelegeti si sa va iubiti :D la drumuri de toate tipurile.

@Redpik: daca nu ploua vin si eu la arc, daca ploua parca nu as fi chiar atat de incantat sa fiu si ud pe frigul asta :eek:

 

Stabiliti o ora pentru arc , ca n-o sa stati 7 ani acolo :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Redpik : e vreo diferenta intre cum raspunde la acceleratie cel din 2003 fata de cel vechi? De exemplu pe mine ma deranjeaza ca pe un drum mai cu gropi, de le socuri, imi mai scapa uneori mansonul un pic de sub control si smuceste nu foarte frumos. Sunt curios daca si cel pe injectie face la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la 6.30-7 sunt acolo

Mi se pare mai domoala acceleratia, de la gaz inchis complet in sus. Cred ca asta e injectia. Desi daca te inveti si pe carburatie poti scapa de smucituri. Eu le mai controlez , desi maneta mea stiu sigur ca se misca mai greu (s=ar putea sa trebuiasca unse cablurile). Poate deasta e mai putin temperamentala. E problema V-urilor . Un prieten s-a speriat cand s-a plimabat cu ea. A fost primul lui V si a zis ca e stricata acceleratia . Totul tine de incheietura.

Parerea mea. :eek:

Editat de Redpik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general injectia nu are acele socuri, la masini chiar exista un mic delay intre momentul in care apesi pedala si momentul in care inceapa sa traga. carburatia e bruta, ce-i zici aia face nu sta pe ganduri :)

 

@Tija: si mie mi-a facut figuri pana am invatat sa o tin si ma enerva ca ma concentram sa misc finut mansonul si oboseam din cauza asta destul de repede. acum e mai ok :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve.

 

Cu placere Redpik. Daca mai vrei sa dai o tura ne intelegem...numai sa ai grija fiindca imi place tare mult de ea. Azi i-am facut botezul pe ploaie. Mers pana in Voluntari la R.A.R. pentru identificare pe o mica ploicica...trafic si udeala pe jos. Dar a fost ok, s-a comportat exemplar si mai scotea si aburi la stop :eek:. Probabil nu ii plac baltile.

M-am speriat putin cand am vazut norii de pe cer avand in vedere ca e primul meu drum pe sosea (cei 5 km de azinoapte nu se pun fiindca era uscat si liber), dar a fost ok pana la urma.

 

Apropo caut o oglinda dreapta, pentru modelul 2003+ .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@radu86 : Daca is singur nu prea am nici eu probleme, cu pasager e insa cam suparator. Si cum majoritatea drumurilor noastre sunt ori rele ori foarte aglomerate (ori si una si alta) si eu prefer sa le evit pe cele aglomerate....cred ca ajung sa-mi iau ceva gen V-strom sau sa revin la 4 in linie :-(.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in weekend am mers cu pasager la drum lung si am constatat ca vibreaza mult mult mai tare . Cand sunt singur e destul de ok, dar cu pasager imi amortesc mainile urat . :eek: Nu renunta la frumusete de motoreta ... poti sa-i mai umbli la reglajele cablului de acceleratie.

Editat de Redpik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Redpik si eu am avut acceleratia mai grea si dc...surubul era prea strans lam desfacut un pic si acum parca e reglat din fabrica si fie care si-l poate regla cum doreste..in functie de mana care o are(indemanatic,neindemanatic)iar cei care isi supara pasagerele cu smucituri si vor sa nu le mai supere folositi ambreajul :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca is singur nu prea am nici eu probleme, cu pasager e insa cam suparator. Si cum majoritatea drumurilor noastre sunt ori rele ori foarte aglomerate (ori si una si alta) si eu prefer sa le evit pe cele aglomerate....cred ca ajung sa-mi iau ceva gen V-strom sau sa revin la 4 in linie :-(.

cred ca te referi la ceva smucituri,mi se intampla si mie insa extrem de rar,ori motorul meu nu face ori mana mea e formata pe sv .trebuie vazut daca nu ai probleme tehnice ,cabluri ,carburatoare desincronizate,bujii,etc.

in cazul in care tehnik e ok,atunci problema e in alta parte,motorul raspunde brutal ,dar nu.i greu de controlat(singur ,sau cu o pers +bagaje).

cat despre 4 linie yo nu vreau sa ma mai intorc :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@radu86 : Daca is singur nu prea am nici eu probleme, cu pasager e insa cam suparator. Si cum majoritatea drumurilor noastre sunt ori rele ori foarte aglomerate (ori si una si alta) si eu prefer sa le evit pe cele aglomerate....cred ca ajung sa-mi iau ceva gen V-strom sau sa revin la 4 in linie :-(.

 

motoru in V este unul mai "nervos" de felul lui incepand sa impinga/traga inca de la o turatie mica, Cine a mers pe un in-line-4 si apoi pe un V-twin si baga mana in gaz la fel cum o facea pe cel cu 4, va avea parte de o surpriza cel putin neplacuta, daca nu chiar foarte urata.

Dupa ce te-ai obisnuit cu un V-twin si te sui pe un inline4 pana in 4000-5000rpm zici ca stai pe loc :eek: sau mai bine te dai jos si o impingi :)

Daca vrei sa schimbi SVul pe un V-strom, mare branza nu o sa faci, este exact acelasi motor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@radu86 : Daca is singur nu prea am nici eu probleme, cu pasager e insa cam suparator. Si cum majoritatea drumurilor noastre sunt ori rele ori foarte aglomerate (ori si una si alta) si eu prefer sa le evit pe cele aglomerate....cred ca ajung sa-mi iau ceva gen V-strom sau sa revin la 4 in linie :-(.

singurul lucru naspa pe care il simt cu pasager este faptul nu pot lua succesiuni rapide de curde deoarece se simte ca suspensia spate e prea moale. in rest eu zic ca se comporta foarte bine, ba chiar pot sa ma aplec mai usor cu pasager decat fara, o simt cumva mai aderenta si stabila, cand sunt singur parca prea e fulg. si un pic trebuie renuntat la turatiile foarte joase atunci cand merg cu pasager(gen 3000 de ture)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

turatia sv-ului este de 4500 daca te uiti si pe cadru iti scrie,deci daca mergi constant functionarea optima al motului este la 4500, adica nu vibreaza nici prea tare nici prea incet.la 3000(daca cunosti bine motorul) simti ca nu prea ii place,asa parca e chinuit parerea mea(parca ar zice ,,hai ma,numai atat iti bati joc de mine si bunica ta m-ar tura mai tare?,,) :eek:

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) bunica....

Uite ca nu m-a dus capul sa umblu la surubul acela . Mersi . Eu tot cam pe acolo o tineam in turatie 4200-4700 rpm...

Cat despre curbe si pasageri, nu pot decat sa spun ca sta foarte bine pe viraje, oricat de mult te-ai apleca :D poate c-am fost cam zurliu, dar mi-a placut stabilitatea ei fata de cea cand eram solo. Se aseaza bine si acolo sta . Mie mi-au placut si succesiunile rapide (nu stiu daca si pasagerei :eek: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D bunica....

Uite ca nu m-a dus capul sa umblu la surubul acela . Mersi . Eu tot cam pe acolo o tineam in turatie 4200-4700 rpm...

Cat despre curbe si pasageri, nu pot decat sa spun ca sta foarte bine pe viraje, oricat de mult te-ai apleca :P poate c-am fost cam zurliu, dar mi-a placut stabilitatea ei fata de cea cand eram solo. Se aseaza bine si acolo sta . Mie mi-au placut si succesiunile rapide (nu stiu daca si pasagerei :eek: )

 

Eu cred ca statea asa bine pe curbe pentru ca pasagera pilota mai mult mobra decat tine, tu erai mai mult spectator :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la 6.30-7 sunt acolo

Mi se pare mai domoala acceleratia, de la gaz inchis complet in sus. Cred ca asta e injectia. Desi daca te inveti si pe carburatie poti scapa de smucituri. Eu le mai controlez , desi maneta mea stiu sigur ca se misca mai greu (s=ar putea sa trebuiasca unse cablurile). Poate deasta e mai putin temperamentala. E problema V-urilor . Un prieten s-a speriat cand s-a plimabat cu ea. A fost primul lui V si a zis ca e stricata acceleratia . Totul tine de incheietura.

Parerea mea. :eek:

 

ai dreptate TOTUL tine de incheietura

cum am mai spus cine nu a citit "twist of the wrist" sau parerea mea ca mai buna este "sport riding techniques" sincer va rog sa o faceti pentru ca o sa descoperiti noi fete ale mersului pe motor si veti fi capabili sa mergeti mult mai in siguranta si mai stapani pe reactiile voastre daca incercati sa exersati ce scrie acolo incepand de la pozitia pe motor pana la atentia pe care trebuie sa o acordati celorlalti ,mai ales soferilor astfel incat sa ajungeti motociclisti batrani si sa va doara oasele doar de la reumatism :D .

 

eu am mers pe motocicleta de la 6 ani asa cum am invatat de la tatal meu ,in '93 am luat A -ul si am mesc cu yawa tot asa ,adica din instinct (total gresit) pentru ca la vremea aia nu existau atatea medii de informare si daca nu cunosteai vre-un motociclist sportiv nu aveai de unde sa afli mare lucru.dar acum este pacat sa nu va bucurati de motoarele astea la maximul limitelor voastre de siguranta

fiind capabili sa va dati seama unde procedati gresit si sa incercati sa corectati acele greseli .

 

sper ca v-am trezit interesul pentru lectura si daca nu reusiti sa gasiti aceste carti (un google aduce nenumarate rezultate pdf ) scrieti si incerc eu sa va ajut

 

am vrut sa vin si eu la arc astazi dar am avut programare la denrist :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca statea asa bine pe curbe pentru ca pasagera pilota mai mult mobra decat tine, tu erai mai mult spectator :eek:

 

 

ma copii ...potoliti-va. mi-a placut si nu mi-a placut pe curbe...nu mi-a placut pentru ca imi este groaznic de frica de ele, dar mi-a placut pentru ca pilotul si-a aratat maiestria , a stiut sa o controleze si a stiut sa-mi pompeze multa adrenalina in sange in momentul in care am dat cu scaritele de asfalt intr-un "ac de par". acum nu imi mai este frica ...doar daca merg cu redpik , ca cu altcineva probabil ca o iau de la capat. acum stiu si ce poate un sv pe serpentine...urmeaza sa experimentez si eu ca pilot...:)

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma copii ...potiliti-va. mi-a placut si nu mi-a placut pe curbe...nu mi-a placut pentru ca imi este groaznic de frica de ele, dar mi-a placut pentru ca pilotul si-a aratat maiestria , a stiut sa o controleze si a stiut sa-mi pompeze multa adrenalina in sange in momentul in care am dat cu scaritele de asfalt intr-un "ac de par". acum nu imi mai este frica ...doar daca merg cu redpik , ca cu alcineva probabil ca o iau de la capat. acum stiu si ce poate un sv pe serpentine...urmeaza sa experimentez si eu ca pilot...:eek:

 

Maaa, cand te-am luat cu noi ti-a placut, si cand ai dat de curbe, ai dat-o cotita :D

 

Deci, ca "tartareata" sa-ti stea mai bine pe curbe, si ca discurile alea chiar sa-si merite banii, in furca cred ca ti-ar trebui niste ulei cu densitate 20W si niste arcuri progresive... ai vazut diferenta dintre a ta si a mea la capitolul franare. Plus ca o suspensie mai ferma pe fatza o sa-ti permita sa abordezi altfel virajele :) ... si apoi o sa se roage Misu de tine sa-l dai pe curbe!

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radule, hai maa, nu ma da si tu de gol .. :)

 

Poate ne mai gasim in weekend la o cafeluta . Soare sa fie...

 

 

 

:eek: da eu ce am facut? abia m-am intors de la bere... nu am spus nimic, nu am gandit nimic.

 

La cafeluta ar merge, sa vad daca nu tre sa plec acasa, de fapt cand treuie sa pleca acasa. Eu propun si o chitara, ca parca mi-as dezmorti corzile vocale oleaca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maaa, cand te-am luat cu noi ti-a placut, si cand ai dat de curbe, ai dat-o cotita :)

 

Deci, ca "tartareata" sa-ti stea mai bine pe curbe, si ca discurile alea chiar sa-si merite banii, in furca cred ca ti-ar trebui niste ulei cu densitate 20W si niste arcuri progresive... ai vazut diferenta dintre a ta si a mea la capitolul franare. Plus ca o suspensie mai ferma pe fatza o sa-ti permita sa abordezi altfel virajele :laugh: ... si apoi o sa se roage Misu de tine sa-l dai pe curbe!

 

 

auzi ma, cand si unde am fost noi sa ne dam pe curbe??? la fundulea?? :P iar ce povestesti tu acolo de arcuri progresive...vise taica. la o suspensie mai teapana pe fata ma gandeam si eu ..nu stiu daca 20w dar un 15w sigur. ma voi consulta si cu mecanicul. eu vreau sa schimb musamalele alea de cauciucuri , poate reusesc sezonul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Ne cerem scuze celor cu care ne-am intalnit la Sighisoara pentru plecarea noastra in graba, dar ne grabeam sa ajungem acasa.

Ne-am simtit grozav in compania voastra si speram sa nu va fi deranjat prea tare :P

 

Nu am reusit sa postam nimik pana acum, am fost foarte prinsi cu slujbele dar ne vom revansha si vom adauga si cele cateva poze facute de noi.

 

ASha dar, Sv-ul alb si Ktm-ul va saluta si va multumesc pentru invitatie.

Sper sa ne vedem la urmatarea intrunire.

 

In alta ordine de idei, caut niste prelungitoare pentru oglinzile sv-ului 650s, asha cum sunt cele din poza !

http://www.hesa-motorsport.de/shop/catalog...-03-p-2159.html

 

Ati vazut pe undeva? Pe louis nu am gasit.

 

 

Merci

post-11483-1242283037_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ASha dar, Sv-ul alb si Ktm-ul va saluta si va multumesc pentru invitatie.

 

 

Daaaa ktm-ul :P cum as putea sa uit..mia placut (samanata+vin+ktm+tomberon=chill)

post-42111-1242283560_thumb.jpg

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...