Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Da, merge sa pui HID pe SV, am pe K2u meu, dar yo am H4 pe N. Pe varianta S ai 2 becuri care sigur nu-s H4 - H4le fiind bifocal sau multifilament la halogen - posibil sa ai H7, dar cred ca cel mai bine e sa verifici in manualu' de service sa vezi exact despre ce bec e vorba. Probabil ca merge si kit auto mai ales ca ai suficient loc in semicarena sa-l ascunzi peundeva, dar cea mai mare problema o constituie din punctu meu de vedere sticla farului, care daca bine imi aduc aminte este cu striatii si nu clara - striatiile iti vor imprastia lumina si faru nu o sa fie asa de eficient, iar in conditii de ceata o sa fie de-a dreptul criminal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cred ca este. Presupun ca e mai ok kit cu balast slim ca ai mai putin loc pt balast si ma mai gandesc ca un kit auto ajunge pt 2 sv daca nu pui si pe faza lunga. Totusi revin cu intrebarea, becurile sunt h4?

Becurile de la prima generatie S sunt H1. Eu am de ceva timp un kit pe faza scurta. Pentru faza lunga nu e o idee buna, nu o sa mai poti da "blitz"-uri. Inca un aspect, iti recomand cu caldura cati mai putini Kelvin. Un maxim 5000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@maverick la S farul e cu lupa si in fata ei sticla e clara, Eu ma gandeam sa nu fie cumva probleme pe partea de incarcare (sa nu omor alternatorul) datorita tensiunii mari la pornire... se poate asta?

Cu sticla pe faza scuta nu ai probleme, dupa cum ziceai si tu, farul e cu lupa si sticla e "clara". Cu curentul iar nu ai probleme, al meu de exemplu ia maxim 5A (zice pe cutie) - asta ar insemna 70W la o tensiune de 14V. Consumul scade pe masura ce se incalzeste becul, si cam dupa 1 min ajunge la regimul static de ~35W, putere cu 20W mai mica decat a unui halogen H1 normal. Deci fii pe pace, electric nu are ce probleme sa iti faca (asta bineinteles presupunand ca nu exista defectiuni si ca faci instalarea corect).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si eu pe aici desi nu sunt posesor de SV dar sunt de Vtwin si caut sa cumpar o pereche de tobe aftermarket second hand. Daca stiti ceva legat de acest subiect va rog sa-mi trimite-ti PM. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un flex, o bormasina, chei, suruburi, sabloane, cola+bere si niste Hocus Pocus si ete rezultatul. Sv650s facut Naked...dar nu e gata in totalitate. Nu inca. :D

frumos arata. ai putea face un topic de DIY (do it yourself). Cred ca mai sunt si alti posesori de S interesati de modificare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma ajuta si pe mine cu niste instructiuni de montaj pt crash-padurile din imagine? nu am gasit nicaieri un sfat, un exemplu ...care unde vine montat?

merci anticipat

ale mele asa sunt montate:

cineva era curios de roata mai lata pe sv 650........ e de la o yamaha R6 - 2005, sunt si alte variante mai comode... eu de asta am dispus.

post-15613-0-68786100-1353263868_thumb.jpg

post-15613-0-15955000-1353264016_thumb.jpg

post-15613-0-32239600-1353264681_thumb.jpg

post-15613-0-21326100-1353264926_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un flex, o bormasina, chei, suruburi, sabloane, cola+bere si niste Hocus Pocus si ete rezultatul. Sv650s facut Naked...dar nu e gata in totalitate. Nu inca. :D

Ti-a iesit misto suportul. Eu m-am chinuit nitel cu fosta sa ii fac suport de bord (bordul de S de la 1st gen e mult mai mare) :)

 

Cred ca ultima tura lunga pe anul asta, in care am vazut si prima zapada, prin palcurile de ceata :)

IMG_0953-fb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut-o azi putin sa verific suruburi desfacute si mi-a placut cum arata fara carena, deci la primavara o sa urmez exemplul lui GoodKat si o fac naked(am de gand sa ii iau si carena inferiorara cand gasesc ceva ce-mi place).

I-am pus semnalizari clare (trebuie sa fac identificarea la rar, e problema oare?).

Urmeaza manete albastre si bugspoiler.

post-40351-0-13371400-1354029876_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah ca am terminat de facut rezervorul, Deci va spun sincer, nu e o treaba tocmai placuta, trebuie sa ai foarte multa rabdare si multi nervi...

De asta cred ca nu as avea rabdare si as cumpara din start alt rezervor :D

 

Se anunta 12-13 grade in weekend, deci cred ca am nororc de inca o plimbarica pt sezonul asta :)

 

IMG_0920-fb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una mica, de vinerea trecuta, dimineata pe la 9 juma:

post-4765-0-17482600-1354135703_thumb.jpg

 

azi de dimineata n-am avut chef de poze, ca eram prea ocupat cu racleta sa dau jos chiciura care se depunea pe viziera. Note 2 self: I need a heated visor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mansonu=i fara probleme ca-i incalzit, mai nasol e cu levierele de frana si ambreiaj... si da, dupa 120000km si la minus 3 grade s-au hotarat sa0mi plezneasca si mie semeringurile de la furca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma plictiseam azi asa ca am facut o pagina de facebook sv650 si sv1000 owners. daca va plictisiti ca tot e iarna intrati pe aici sa vorbim

http://www.facebook.com/SuzukiSv650Owners

 

revin... adresa corecta e http://www.facebook.com/SuzukiSv650andSv1000Owners

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal!

A mai avut cineva probleme cu electromotorul la 650 din 2000(sau '99-'01). Cateodata(sau chiar deseori) cand actionez starterul se blocheaza, adica nu invarte deloc si parca fura curent (martorii presiune ulei si neutru se sting pt. o secunda)? Apoi, imediat incerc iarasi, si "surpriza", invarte si porneste. Ma gandesc ca de vina sunt carbunii care probabil au ajuns la limita. A mai incercat cineva sa-l repare, adica sa-i schimbe carbunii (in cazul in care nu este o alta problema)? Daca da, se gasesc carbuni pentru acest tip de electromotor? Sau, in cazul in care cineva a avut aceeasi problema cu electromotorul, care a fost cauza si procedura de rezolvare a problemei? Multumesc!

Numai bine!

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce spui tu aici cred ca ai mai degraba probleme cu releul de tensiune si nu cu electromotorul. Verifica instalatia, statorul apoi releul de tensiune si eventual poti verifica si electromotorul direct, daca invarte. Dar cred bateria ta a murit datorita releului/reg de tensiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau uitate la sigurante, sunt 2 verzi de 25 parca acolo mi se topise si nu mai facea contact bine chiar mi se oprea in mers(se taia alimentarea de curent dar apoi isi revenea) si nu stiam de ce pana m-am uitat si am inlocuit-o pe cea principala ca mai este a2 de nevoie cand se buleste princ. verifica tot ce tine de instalatie electrica:baterie cat are; sigurantele; releu;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspunsuri, dar cred ca trebuie sa mai detaliez problema un pic.Anul trecut -stator, releu schimbate cu piese noi, instalatia verificata pt. ca am avut si o problema cu bordul.

Chestia care am povestit-o a facut-o motocicleta tot sezonul, fara alte probleme sau sa ma lase bateria vreodata (bateria este de anul trecut neschimbata). Dupa ce se auzea cum invartea o fractiune de secunda se oprea si se stingeau martorii din bord care dupa ce eliberam butonul starter se aprindeau la loc cum am povestit mai sus. Apoi actionam din nou starterul si invartea normal. De cateva ori dupa ce a stat mai mult pe dreapta "am dat la automat" (invartea normal) destul de mult timp pana a pornit, deci bateria a avut curent suficient.In plus, cand era parcata alarma suna zilnic ca mereu se gasea careva sa o atinga, loveasca etc., deci bateria era oarecum solicitata si de asta dar tot nu m-a lasat. In concluzie, chestia e ca dupa ce face asa, mai actionez o data starterul si invarte de nu are treaba. Aceasta "poticnire" (daca ii pot spune asa) nu se inatampla mereu, doar cateodata, in rest invarte normal din prima... si de aici ma gandeam ca poate fi o problema cu electromotorul.

Deocamdata nu pare o problema asa de grava dar nu vreau ca in plin sezon sa cedeze si sa stau pe bara, prefer sa o rezolv acum cand motocicleta e din pacate la "iernat" (in ciuda vremii frumoase).

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am inteles. In cazul asta da, trebuie veificat electromotorul, dar din cauza ca problema ta a aparut sporadic si nici nu s-a inrautatit pe parcursul intregului sezon yo unu iti recomand sa verific toata instaltia electrica - si asa ziceai ca ai bagat-o la garaj. Din experienta proprie iti spun ca e bine sa verifici tot, inclusiv contactele si alea dintre fire dar si switchurile de la ambreiaj, on/off, killswitchu de la manson si nu uita desenzorul de la cric - dintre toate ala de la ambreiaj si ala de la cric fac cele mari figuri la pornire si sunt si cele care sunt mai dispuse la defectiune.

nRock si spor la treaba, cu rabdare ii dai de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am inteles. In cazul asta da, trebuie veificat electromotorul, dar din cauza ca problema ta a aparut sporadic si nici nu s-a inrautatit pe parcursul intregului sezon yo unu iti recomand sa verific toata instaltia electrica - si asa ziceai ca ai bagat-o la garaj. Din experienta proprie iti spun ca e bine sa verifici tot, inclusiv contactele si alea dintre fire dar si switchurile de la ambreiaj, on/off, killswitchu de la manson si nu uita desenzorul de la cric - dintre toate ala de la ambreiaj si ala de la cric fac cele mari figuri la pornire si sunt si cele care sunt mai dispuse la defectiune.

nRock si spor la treaba, cu rabdare ii dai de cap.

 

Ms de raspuns. Dupa sarbatori o sa incep sa o verific, desfac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...