Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Odata ce am dat ceva bani pe motor e clar ca nu ii cumpar accesorii si consumabile ieftine, eu nu vreau craspaduri la 100 de lei dar nici la 500. SI dupa cum se stie la majoritatea chestiilor scumpe platesti 50% renumele firmei. Deci ce crashpaduri sunt mai bune pentru sv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe SV nu am "probat" crash-urile...

Am avut nevoie de ele pe hornet si pe un gsxf, pe ambele puig: la viteza mica si-au facut treaba cu brio. Totusi, mici zgarieturi am avut pe toba (cazuta pe o parte, a avut ca si punte de sustinere crash-ul si toba).

Dar cred ca se duc peste 500 de ron ca pret...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe SV nu am "probat" crash-urile...

Am avut nevoie de ele pe hornet si pe un gsxf, pe ambele puig: la viteza mica si-au facut treaba cu brio. Totusi, mici zgarieturi am avut pe toba (cazuta pe o parte, a avut ca si punte de sustinere crash-ul si toba).

Dar cred ca se duc peste 500 de ron ca pret...

Am rezolvat, am gasit puig noi la 250 ron :) pe bursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GEG ceva, G&G ceva italian cred.

Sa nu fie D&G :D

 

Pusesem mai demult pe aici o poza cu silencerul artizanal pe care mi-l facusem la fosta toba, foarte kinki era

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca dau stickerul ala jos, asta mi-a trecut si mie prin cap prima oara cand am vazut toba. Sa mai zic ca pe "fostul proprietar" il cheama Gigi? :D

 

Acuma am luat niste masuri si urmeaza sa-mi faca cineva la strung silencer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea cineva, am o toba Vick exhaust cu care nu mai am ce face. Necesita polishare, reumplere cu vata de sticla sau alt material fonoabsorbant, si nu mai am timp/rabdare pentru asta. O dau cu 100RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MirceaB - Kawa ER6N ar fi ceva mai potrivita ca si pozitie pentru prietena ta decat SVul avand in vedere ca are saua mult mai joasa si se poate ajunge mai bine cu piciorul jos. Ca si putere e tot pe acolo, poate putin mai domoala datorita cuplului usor mai mic m-am uitat si are acelasi cuplu ca SV. Are un prieten care nu e tocmai inalt si e foarte multumit de mobra. Nu zic nu la SV, a nu se intelege asta, doar parerea mea despre ER6N. :cheers:

er6 intr-adevar e mai jos o idee. cu mentiunea ca saua cu burete foarte gros a sv-ului se poate transforma usor intr-o sa mai joasa si chiar mai confortabila. mult mai ieftn decat chit de coborare, si fara a modifica ciclistica motocicletei

desi in cifre e acelasi cuplu, parere mea este ca sv se simte mai nervos decat er 6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: De fiecare data cand am deschis cutia filtrului de aer si am ridicat filtru am observat ca este ulei (are vascozitatea uleiului)sau ceva de genu acesta, dar nu inteleg de unde ulei in cutia filtrului de aer pentru ca nu l-am uns niciodata si nici curatat anul trecut. La voi este la fel,este ceva normal sau.....

Editat de Impulse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

er6 intr-adevar e mai jos o idee. cu mentiunea ca saua cu burete foarte gros a sv-ului se poate transforma usor intr-o sa mai joasa si chiar mai confortabila. mult mai ieftn decat chit de coborare, si fara a modifica ciclistica motocicletei

desi in cifre e acelasi cuplu, parere mea este ca sv se simte mai nervos decat er 6

Am fost impreuna cu prietena mea sa vedem un Kawasaki er6-n. Era coborat putin, asa ca ajunge jos foarte bine,pozitia destul de comoda,se descurca si cu greutatea. Asteptam sa probam pe undeva si un SV. Pe urma luam o decizie.

Sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: De fiecare data cand am deschis cutia filtrului de aer si am ridicat filtru am observat ca este ulei (are vascozitatea uleiului)sau ceva de genu acesta, dar nu inteleg de unde ulei in cutia filtrului de aer pentru ca nu l-am uns niciodata si nici curatat anul trecut. La voi este la fel,este ceva normal sau.....

Sal! Si la mine era la fel. Nu cred ca este nici o problema. Eu am sters cutia pe innterior si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal! Si la mine era la fel. Nu cred ca este nici o problema. Eu am sters cutia pe innterior si gata.

Si la mine, am fost si am intrebat un mecanic si a spus sa nu ma stresez.C-am la toate first gen o sa vezi treaba asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici chiar asa. as pune de la vreo masina dar vroiam sa stiu de la care se potrivesc prinderile sa nu fac modificari si care se aude bine.

De masina poti pune doar daca ii schimbi pozitionarea, altfel nu prea ai loc. Dar de ce nu il schimbi cu unul asemanator ? Eu il am pe asta si e destul de zgomotos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...