Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

mi.am pus motoreta la la vanzare de vreo 1-2 saptamani si nimic....ce-i drept cred ca si am pus un pret ceva mai mic.

acum l-am scazut...2350 eur.

va intreb si pe voi unde s-ar incadra motoreta:

 

40 000km

revizie completa de la 38 de mii

fara absolut nicio problema

topcase inclus

 

consumabile bune (gumele rezista sezonul asta) iar lantul e ca nou, placute proaspat schimbate.

 

vreau sa stiu care credeti voi ca ar fi un pret corect

 

pret ceva mai mare, scuze

din ce an e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2003, a2a generatie, impecabil

 

uite si o poza

uite eu iti spun sincer,ieri mi am achizitionat din Resita un SV650 din 2000 cu 35000km,moto arata bine si am venit din resita pe el pana in fagaras(350 km),l am luat cu 1700euro plus un rand de gume! Arata bine,merge bine,trebuie facut la el doar schimbul de ulei,nu l am dus in forta maxima pentru ca nu l cunosteam si am zis ca nu cumva sa fac o prostie chiar de la prima tura! Vreau sa zic k e foarte accesorizat si intretinut,nu mi cere poze k ink nu am apukt sa i fac,dar in wekend ii voi face! Pretul tau eu zic,k e destul de bun,acm ramane la atitudinea ta kt mai lasi,Tu sti in ce stare e moto cu adevarat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar tu de cate ori vrei sa o vopsesti? Parca ii mai vopsisei carenele acum ceva vreme, cand am fost cu tine sa le ducem si sa le luam. Acum iarasi lavopsit? :P

 

 

anul trecut am avut doua evenimente in trafic si carena fata si laterala dreapta au fost avariate. Le-am reparat si m-am gandit sa vopsesc toata motoreta daca tot .... sa fie naiba o culoare cap-coada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahaaaaa. Of traficul asta! Mereu lasa urme :-P

Ei bine vezi ce ii faci sa iasa bine. Tre sa mentii imaginea de cea mai draguta carenata din bucuresti! :-))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut am avut doua evenimente in trafic si carena fata si laterala dreapta au fost avariate. Le-am reparat si m-am gandit sa vopsesc toata motoreta daca tot .... sa fie naiba o culoare cap-coada.

Eu acum o am ''cam'' 3 nuante toate galben: rezervoru si aripa o nuanta, carenele lat spate alta nuanta si parbrizul o alta nuanta. Plm. ce conteaza ca este mai multe nuante, merge brici asta-i tot ce conteaza. Decat sa o vopsesti toata o alta culoare ca sa doamne fereste sa ai evenimente neplacute ''iar' in trafic mai bine o lasi asa, dar(dar) este doar parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe principiu ala m-am dus si eu decat sa o vopsesti toata si sa vad ca vine iar ceva bou se loveste de ea si imi rupe iar carena sau o zgarie.Si la mine se vede un pic de diferenta dar doar din anumite unghiuri iar daca vine cineva, se uita la ea 100% nu o sa isi deie seama, dar nu asta e problema, problema e lacul, imi pare sensibil (nu va ganditi ca daca bag degetul trece prin el :)) ), poate trebuie sa treaca ceva vreme sa se mai intareasca...dar pana atunci cine stie ce se poate intampla si nu mai vreau sa dau iar o gramada de bani pe vopsit, de aceea am decis sa ii trag un rand de folie de carbon, apoi cand am sa o dau, noul propietar va decide el daca ramane sau nu cu folie.

 

C-am asa arata acum motocicleta.

post-42111-0-96256100-1363334489_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe principiu ala m-am dus si eu decat sa o vopsesti toata si sa vad ca vine iar ceva bou se loveste de ea si imi rupe iar carena sau o zgarie.Si la mine se vede un pic de diferenta dar doar din anumite unghiuri iar daca vine cineva, se uita la ea 100% nu o sa isi deie seama, dar nu asta e problema, problema e lacul, imi pare sensibil (nu va ganditi ca daca bag degetul trece prin el :)) ), poate trebuie sa treaca ceva vreme sa se mai intareasca...dar pana atunci cine stie ce se poate intampla si nu mai vreau sa dau iar o gramada de bani pe vopsit, de aceea am decis sa ii trag un rand de folie de carbon, apoi cand am sa o dau, noul propietar va decide el daca ramane sau nu cu folie.

 

C-am asa arata acum motocicleta.

voi aveti dreptate la ce spuneti acolo...si sunt convinsa ca o sa mai am evenimente care se vor lasa cel putin cu zgarieturi, dar daca asa mi s-a pus asa o sa fac. La faza nu noul proprietar ...sa te astepti la faze de genul: "dar de ce este alta culoare? ai cazut cu ea? mooaaa...pai e motoreta cazuta, nu o mai vreau". =)))) nu conteaza ca motoreta merge brici...ai scapat-o de pe cric, a intrat un bou in tine, o duduie la volan nu te-a vazut....nu conteaza ...ai motoreta revopsita! deci 500 euro in minus...plm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus motocicleta acum un an doi la vanzare si am specificat exact.. cazuta la viteza mica si cu urmatoarele pagube care dupa cum se vede au fost remediate...si totusi au fost oameni interesati dar nu am mai vrut eu sa o dau :D..nah dar concluzia e ca trebuie sa specifici in anunt treaba asta nu sa afle cand vine sa o vada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am schimbat anvelopele. Am gasit Michelin Pilot Power dot pe la sfarsitul lui 2012 la 830 RON ambele (la un depozit pe str. Fabrica de Chibrituri). In urma documentarii pe forum am ales service-ul Auto Agusta (www.autoagusta.ro) si am fost foarte multumit. Pentru cine este interesat si niste preturi: demontat/montat roata si anvelopa 20 RON, echilibrat 20 RON. Seful service-ului foarte de treaba, si el motociclist. RECOMAND celor din Bucuresti.

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti si fete, urmeaza sa-mi schimb bujiile in curand. Am asa o lehamite...in fine, intrebarea este. Voi cand ati facut schimbul de bujii cu ce ati curatat locul unde intra bujiile, inainte de a le scoate. Ca pe acolo este praf/nisip si nu prea as vrea sa risc sa intre in camera de ardere. Compresor nu am...ma gandeam sa folosesc niste brake cleaner...ceva sfaturi?

Cu nimic?!?!

Nu cred ca este atata praf si mizerie incat sa-ti afecteze motorul. La temperaturile alea totul se lipeste de motor/piese. Yo zic ca daca dai cu brake cleaner, dupa ce le scoti toata mizeria se va scurge in cilindrii/camera de ardere. Dar poti incerca daca esti asa de "corect" sa sufli locasurile bujiilor cu aer sub presiune (la vulcanizare de ex.), bineinteles, asta inainte de a le demonta.

P.S. Eu nu am facut nimik, le-am desurubat pe cele vechi, le-am pus pe celelalte (martie 2012) si nu am avut nici o problema.

P.P.S. Trebuie sa mai iei in considerare si perioada din momentul in care scoti vechile bujii pana le pui pe cele noi, ce faci cu praful?!?

P.P.P.P.P.P.S. Am fost putin sarcastic. SCUZE!

BAFTA! si ASFALT USCAT! Ne vedem la vreo intrunire a SV-istilor anul asta...POATE... :transport-040:

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori îi dai cu șprei de frână (să fii sigur că nu-s înfudate găurile de drenaj), ori o lași așa. Ce e de preferat, dacă ai loc, să te uiti pe lânga bujie să nu ai corpuri străine dure. Eu am găsit de-a lungul timpului pietricele, și cel mai urât, ceva șpan de proveniență necunoscută pe care am reușit să-l scap în cilindru. Ulterior l-am dat afară dar a fost învățătură de minte.

Când aveam 2t se mai aduna ulei pe acolo. Îl curățam cu cârpa dar capătul superior la filetului era aproape de suprafață și aveam loc suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai dar bibilesti motoreta aia de am impresia ca vrei sa o faci de salon! de ce sa dai jos radiatorul daca dai cu toate cestiile posibile ca sa cureti acolo? nu este chiar atat de greu sa o scoti cu radiatorul montat, si probabil mai tot va sari de acolo cand dai cu aer.

 

Din cate stiu eu pipa aia are si un fel de garnitura, care oate ca nu etanseaza bine, dar nici nu ai sa gasesti crengi acolo. Daca iti place sa demontezi la ea si sa montezi la loc e ok, dar daca vrei sa o faci cat mai repede ca sa o folosesti nu cred ca are rost sa te intinzi atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si tu cu un cui ca sa destelenesti ce e mai gros pe langa bujiu, dupa care apa sa se inmoaie, desfunzi gaura de drenaj si bagi multa apa cu presiune mai mare sau mai mica, cum ai si tu la indemana. la cat de paranoic am devenit eu dupa ce am rupt bujia, daca stii ca nu le-ai desfacut niciodata, mai bine te-ai duce la in service cu motorul cald, iti da cu spray de-ala care ingheata si o desfaci asa. cand iti dai seama ca se rupe in loc sa se desfaca, deja e prea tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...