Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Hello everyone,

 

De ceva vreme am prins gustul turelor mai lungi dar motocicleta mea (Honda CB 500) nu ma ajuta in mod deosebit spre directia touring. Ma gandeam ce variante mai am pentru un upgrade si am ajuns la Suzuki SV 650 (S). Am citit specificatii, mi-a placut ce am vazut... si acum intrebarea: gasesc si eu pe cineva din Bucuresti dispus sa imi arate motocicleta (sa vad pozitia/ cum ajung jos) si eventual sa fac cativa metri cu ea sa vad cum e? As prefera una din a doua generatie (dupa 2003). Nu sunt foarte hotarata in directia asta dar nici nu pot fi, in necunostinta de cauza...

 

Multumesc frumos!

 

Nu are nici o legatura cu touringul Sv S ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca ii pui ghidon de N si faci saua mai confortabila are mare treaba...dpdv al pilotului. Pasagerul nu prea.

 

Nu e numai asta. Bagaje cum pui? Cum va arata cu topcase si sidecases pe ea?

Suspensiile de asemenea au cursa foarte scurta.

Nu zic ca nu se poate, doar ca ar costa foarte mult sa o faci. Exista motoare care pot fi o baza de pornire mai buna spre un tourer, daca chiar nu vrei unul dedicata (R1100/1150,1200 RT, FJR, etc.).

Sv ul e un moto pentru fun, caracterul motorului si greutatea foarte redusa il recomanda pentru distractie in oras si pe viraje, merge si un commuting la varianta N.

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e numai asta. Bagaje cum pui? Cum va arata cu topcase si sidecases pe ea?

Suspensiile de asemenea au cursa foarte scurta.

Nu zic ca nu se poate, doar ca ar costa foarte mult sa o faci. Exista motoare care pot fi o baza de pornire mai buna spre un tourer, daca chiar nu vrei unul dedicata (R1100/1150,1200 RT, FJR, etc.).

Sv ul e un moto pentru fun, caracterul motorului si greutatea foarte redusa il recomanda pentru distractie in oras si pe viraje, merge si un commuting la varianta N.

.... @kevinn zice ca ne prea se pot pune bagaje. Cred ca colegul intelege ca se vorbea de ture mai lungi....nu foarte lungi.

 

sa spun cum fac eu.

 

-geanta de rezervor

-2 genti textile-laterale.... pe ele se potrivesc la fix 2 izopren-e/uri ( care e pluralul !? )

-portbagaj pe care asez cort si 2 saci de dormit ( evit topcase deoarece este restrictionat spatiul de gabaritul gentii )

........si uite asa am independenta ( totala- "cazare" schimburi de haine, inclusiv mancare+ bautura ) 3 zile.... pt 2 persoane...... sau mult mai multe zile / fara mancare dusa de acasa.

mancarea oricum e la acelasi pret oriunde intre pct de plecare si destinatie .

.......... costuri minime ( daca nu vrei sa coste eticheta suportului mai mult decat face produsul ),

portbagajele sunt facute de mine, am inclusiv pt gentile laterale..... le montez doar cand e nevoie....dureaza max. 10 minute..... gentile sunt polo, louis si moto-detail ....

...... sau si mai simplu: intebati-l pe @tija......... el s-a descurcat in ture f. lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut revin cu treaba cu fast idleul, se pare ca e bulit STVA ( secondary throttle valve actuator). Ca sa stiu concret sper sa ma puteti ajuta cu cateva informatii:

La ce turatie se deschid complet valvele secundare de acceleratie (cele de deasupra)....la mine e la 7500, pana atunci stau inchise complet.

 

 

Ati mai avut de a face cu treburi din astea? Am tot citit pe svrider, ca oamenii le scot cu totul, si au si o imbunatatire de raspuns al acceleratiei si nu numai atat, cica ar "trage" mai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut revin cu treaba cu fast idleul, se pare ca e bulit STVA ( secondary throttle valve actuator). Ca sa stiu concret sper sa ma puteti ajuta cu cateva informatii:

La ce turatie se deschid complet valvele secundare de acceleratie (cele de deasupra)....la mine e la 7500, pana atunci stau inchise complet.

 

 

Ati mai avut de a face cu treburi din astea? Am tot citit pe svrider, ca oamenii le scot cu totul, si au si o imbunatatire de raspuns al acceleratiei si nu numai atat, cica ar "trage" mai bine :)

 

E o problema tipica Suzuki sa se strice STVA.

Cea mai rapida si ieftina remediere a problemei este sa se elimine clapetele. Nu e nimic unsafe in asta. Exista un mic dezavantaj la pornirea la rece si mersul in ture joase (foarte joase) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar raportam ce am descoperit cu ocazia vizitei la tine :)

Meanwhile, am modificat pozitia surubului aluia de reglaj si e cum trebuie se pare...adica : azi dimineata pornit la 6 grade - a urcat imediat in 2000 , in 2 secunde s-a dus la 1600 unde a ramas asa pana pe la 35 de grade aratate pe bord. Not bad :eek:

 

Tot ma bate gandu sa ii scot clapetele , dar mai vedem la primavara ...

E o problema tipica Suzuki sa se strice STVA.

Cea mai rapida si ieftina remediere a problemei este sa se elimine clapetele. Nu e nimic unsafe in asta. Exista un mic dezavantaj la pornirea la rece si mersul in ture joase (foarte joase) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot intreba cineva de bagaje si pasagera...merge, si chiar bine. Depinde si de marimea pasagerei totusi :)

 

DSCF2165.JPG

 

DSCF2757.JPG

 

Topcase totusi nu cred ca e o idee buna. Si mai zic doar atat...motorul asta a fost fun acolo unde un V-strom ar fi fost boooring, si inca manevrabil acolo unde un Strom sau alt motor mai greu (si jos) ar fi devenit un chin. Acum e cam batran si cam 'se cere' altul, dar sincer mi-e foarte greu sa-i gasesc un urmas demn :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt mandrul posesor al unui agregat care consuma conform ultimelor 2 plinuri FIX 8.2 la suta de km. Ce are neamule? :crack:

 

Mentionez ca tzacane putin supapele, nu scoate fum de niciun fel(decat putin alb la pornire 1 min, care presupun ca e abur pe 8-9 grade dimineata).. motorul merge foarte bine.

Schimb in 6000+ ture si merg preponderent in oras mai ales de cand s'a racit. Bujii NGK iridium puse acum aprox 12-15K km.

Filtrul de aer sport posibil sa aiba nevoie de o regenerare(cam 12K km sau 2 sezoane de la ultima).

 

Nu, nu vreau sa'mi schimb stilul de mers, si un consum normal pentru agregat cu leo vince'ul slipon fara mapare ar fi undeva la 6% in bucuresti.

Sfaturi? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt mandrul posesor al unui agregat care consuma conform ultimelor 2 plinuri FIX 8.2 la suta de km. Ce are neamule?

 

Mentionez ca tzacane putin supapele, nu scoate fum de niciun fel(decat putin alb la pornire 1 min, care presupun ca e abur pe 8-9 grade dimineata).. motorul merge foarte bine.

Schimb in 6000+ ture si merg preponderent in oras mai ales de cand s'a racit. Bujii NGK iridium puse acum aprox 12-15K km.

Filtrul de aer sport posibil sa aiba nevoie de o regenerare(cam 12K km sau 2 sezoane de la ultima).

 

Nu, nu vreau sa'mi schimb stilul de mers, si un consum normal pentru agregat cu leo vince'ul slipon fara mapare ar fi undeva la 6% in bucuresti.

Sfaturi?

Ma indoiesc ca poate sa ia doar 6 la mersul tau. Pai vezi distantele la supape, sincronizeaza injectia, spala si da cu ulei filtrul de aer (daca de 2 ani nu ai facut asta, e destul de posibil asta sa fie cauza), scoate si verifica bujiile si incearca sa mai cobori oleaca turele :)

 

inseamna ca doar eu schimb ca o femeie, la doar 4500-5000 RPM

Inseamna ca io-s pensionar deja ca schimb in 3-4000... :crack:

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt mandrul posesor al unui agregat care consuma conform ultimelor 2 plinuri FIX 8.2 la suta de km. Ce are neamule? :crack:

 

Mentionez ca tzacane putin supapele, nu scoate fum de niciun fel(decat putin alb la pornire 1 min, care presupun ca e abur pe 8-9 grade dimineata).. motorul merge foarte bine.

Schimb in 6000+ ture si merg preponderent in oras mai ales de cand s'a racit. Bujii NGK iridium puse acum aprox 12-15K km.

Filtrul de aer sport posibil sa aiba nevoie de o regenerare(cam 12K km sau 2 sezoane de la ultima).

 

Nu, nu vreau sa'mi schimb stilul de mers, si un consum normal pentru agregat cu leo vince'ul slipon fara mapare ar fi undeva la 6% in bucuresti.

Sfaturi? :D

Ai calculat consumul zilele astea când a fost mai frig, adică temperaturi sub 10 grade? Dacă da, sa ştii că e unul dintre factorii care influenţează consumul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...