Theo Biker Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Hello everyone, De ceva vreme am prins gustul turelor mai lungi dar motocicleta mea (Honda CB 500) nu ma ajuta in mod deosebit spre directia touring. Ma gandeam ce variante mai am pentru un upgrade si am ajuns la Suzuki SV 650 (S). Am citit specificatii, mi-a placut ce am vazut... si acum intrebarea: gasesc si eu pe cineva din Bucuresti dispus sa imi arate motocicleta (sa vad pozitia/ cum ajung jos) si eventual sa fac cativa metri cu ea sa vad cum e? As prefera una din a doua generatie (dupa 2003). Nu sunt foarte hotarata in directia asta dar nici nu pot fi, in necunostinta de cauza... Multumesc frumos! Nu are nici o legatura cu touringul Sv S ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Daca ii pui ghidon de N si faci saua mai confortabila are mare treaba...dpdv al pilotului. Pasagerul nu prea. Nu e numai asta. Bagaje cum pui? Cum va arata cu topcase si sidecases pe ea? Suspensiile de asemenea au cursa foarte scurta. Nu zic ca nu se poate, doar ca ar costa foarte mult sa o faci. Exista motoare care pot fi o baza de pornire mai buna spre un tourer, daca chiar nu vrei unul dedicata (R1100/1150,1200 RT, FJR, etc.). Sv ul e un moto pentru fun, caracterul motorului si greutatea foarte redusa il recomanda pentru distractie in oras si pe viraje, merge si un commuting la varianta N. Editat Octombrie 30, 2013 de Kevinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Nu e numai asta. Bagaje cum pui? Cum va arata cu topcase si sidecases pe ea? Suspensiile de asemenea au cursa foarte scurta. Nu zic ca nu se poate, doar ca ar costa foarte mult sa o faci. Exista motoare care pot fi o baza de pornire mai buna spre un tourer, daca chiar nu vrei unul dedicata (R1100/1150,1200 RT, FJR, etc.). Sv ul e un moto pentru fun, caracterul motorului si greutatea foarte redusa il recomanda pentru distractie in oras si pe viraje, merge si un commuting la varianta N. .... @kevinn zice ca ne prea se pot pune bagaje. Cred ca colegul intelege ca se vorbea de ture mai lungi....nu foarte lungi. sa spun cum fac eu. -geanta de rezervor -2 genti textile-laterale.... pe ele se potrivesc la fix 2 izopren-e/uri ( care e pluralul !? ) -portbagaj pe care asez cort si 2 saci de dormit ( evit topcase deoarece este restrictionat spatiul de gabaritul gentii ) ........si uite asa am independenta ( totala- "cazare" schimburi de haine, inclusiv mancare+ bautura ) 3 zile.... pt 2 persoane...... sau mult mai multe zile / fara mancare dusa de acasa. mancarea oricum e la acelasi pret oriunde intre pct de plecare si destinatie . .......... costuri minime ( daca nu vrei sa coste eticheta suportului mai mult decat face produsul ), portbagajele sunt facute de mine, am inclusiv pt gentile laterale..... le montez doar cand e nevoie....dureaza max. 10 minute..... gentile sunt polo, louis si moto-detail .... ...... sau si mai simplu: intebati-l pe @tija......... el s-a descurcat in ture f. lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Nu e numai asta. Bagaje cum pui? Cum va arata cu topcase si sidecases pe ea? Alte intrebari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 na ca mi s-a facut dor... cu atatea poze cu bagaje si sv-uri vreau si eu la drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Eu nu am zis ca nu se poate, dar un S incarcat cu bagaje arata ca un Porsche 911 tragand remorca cu 2 vitei dupa el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iliemihai Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Slutare .Am si eu o nelamurire poate ca nu am inteles eu bine .La motociclete este obligatorie vesta reflectorizanta ?Sau cuvantul "moped"este pentru tot ce este pe doua roti ?. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) Nu este obligatoriu purtarea vestei reflectorizante pe motocicleta. Eu o mai port cand ies la drum lung, dar repet NU ESTE OBLIGATORIU. Editat Noiembrie 1, 2013 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Vand semighidoane stranga-dreapta d=41 ,sunt de pe suzuki sv650 ,dar cred ca merg la mai multe modele . 50E sau schimb de preferat cu ghidon street si prinderi pentru jugul meu,ofer si diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Salut revin cu treaba cu fast idleul, se pare ca e bulit STVA ( secondary throttle valve actuator). Ca sa stiu concret sper sa ma puteti ajuta cu cateva informatii: La ce turatie se deschid complet valvele secundare de acceleratie (cele de deasupra)....la mine e la 7500, pana atunci stau inchise complet. Ati mai avut de a face cu treburi din astea? Am tot citit pe svrider, ca oamenii le scot cu totul, si au si o imbunatatire de raspuns al acceleratiei si nu numai atat, cica ar "trage" mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Vând și eu câte ceva pt sv650s model 99-02 /index.php?/topic/704618-vand-semighidoane-manete-protectie-lant-si-cablu-ambreiaj-sv650s-1999-2002/?fromsearch=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 *meanwhile* Happy happy happy 50k km Mathilda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Big like Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Salut revin cu treaba cu fast idleul, se pare ca e bulit STVA ( secondary throttle valve actuator). Ca sa stiu concret sper sa ma puteti ajuta cu cateva informatii: La ce turatie se deschid complet valvele secundare de acceleratie (cele de deasupra)....la mine e la 7500, pana atunci stau inchise complet. Ati mai avut de a face cu treburi din astea? Am tot citit pe svrider, ca oamenii le scot cu totul, si au si o imbunatatire de raspuns al acceleratiei si nu numai atat, cica ar "trage" mai bine E o problema tipica Suzuki sa se strice STVA. Cea mai rapida si ieftina remediere a problemei este sa se elimine clapetele. Nu e nimic unsafe in asta. Exista un mic dezavantaj la pornirea la rece si mersul in ture joase (foarte joase) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 doar raportam ce am descoperit cu ocazia vizitei la tine Meanwhile, am modificat pozitia surubului aluia de reglaj si e cum trebuie se pare...adica : azi dimineata pornit la 6 grade - a urcat imediat in 2000 , in 2 secunde s-a dus la 1600 unde a ramas asa pana pe la 35 de grade aratate pe bord. Not bad Tot ma bate gandu sa ii scot clapetele , dar mai vedem la primavara ... E o problema tipica Suzuki sa se strice STVA. Cea mai rapida si ieftina remediere a problemei este sa se elimine clapetele. Nu e nimic unsafe in asta. Exista un mic dezavantaj la pornirea la rece si mersul in ture joase (foarte joase) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Ca tot intreba cineva de bagaje si pasagera...merge, si chiar bine. Depinde si de marimea pasagerei totusi Topcase totusi nu cred ca e o idee buna. Si mai zic doar atat...motorul asta a fost fun acolo unde un V-strom ar fi fost boooring, si inca manevrabil acolo unde un Strom sau alt motor mai greu (si jos) ar fi devenit un chin. Acum e cam batran si cam 'se cere' altul, dar sincer mi-e foarte greu sa-i gasesc un urmas demn . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 E ok si cu topcase daca nu ai pasagera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 sunt mandrul posesor al unui agregat care consuma conform ultimelor 2 plinuri FIX 8.2 la suta de km. Ce are neamule? Mentionez ca tzacane putin supapele, nu scoate fum de niciun fel(decat putin alb la pornire 1 min, care presupun ca e abur pe 8-9 grade dimineata).. motorul merge foarte bine. Schimb in 6000+ ture si merg preponderent in oras mai ales de cand s'a racit. Bujii NGK iridium puse acum aprox 12-15K km. Filtrul de aer sport posibil sa aiba nevoie de o regenerare(cam 12K km sau 2 sezoane de la ultima). Nu, nu vreau sa'mi schimb stilul de mers, si un consum normal pentru agregat cu leo vince'ul slipon fara mapare ar fi undeva la 6% in bucuresti. Sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 Spiritmonitoru' meu e neactualizat de dinainte sa schimb bujiile acu' vreo 3 ani, da'mi place partea cu 69 si a ramas asa Uite acum ai motiv sa-l actualizezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 Sfaturi? Ia-ti 1000, macar stii o treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 Schimb in 6000+ ture si.. inseamna ca doar eu schimb ca o femeie, la doar 4500-5000 RPM ) 8.2% e mult :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) sunt mandrul posesor al unui agregat care consuma conform ultimelor 2 plinuri FIX 8.2 la suta de km. Ce are neamule? Mentionez ca tzacane putin supapele, nu scoate fum de niciun fel(decat putin alb la pornire 1 min, care presupun ca e abur pe 8-9 grade dimineata).. motorul merge foarte bine. Schimb in 6000+ ture si merg preponderent in oras mai ales de cand s'a racit. Bujii NGK iridium puse acum aprox 12-15K km. Filtrul de aer sport posibil sa aiba nevoie de o regenerare(cam 12K km sau 2 sezoane de la ultima). Nu, nu vreau sa'mi schimb stilul de mers, si un consum normal pentru agregat cu leo vince'ul slipon fara mapare ar fi undeva la 6% in bucuresti. Sfaturi? Ma indoiesc ca poate sa ia doar 6 la mersul tau. Pai vezi distantele la supape, sincronizeaza injectia, spala si da cu ulei filtrul de aer (daca de 2 ani nu ai facut asta, e destul de posibil asta sa fie cauza), scoate si verifica bujiile si incearca sa mai cobori oleaca turele inseamna ca doar eu schimb ca o femeie, la doar 4500-5000 RPM Inseamna ca io-s pensionar deja ca schimb in 3-4000... Editat Noiembrie 17, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Ar merita sa curete si injectoarele.. (it can't hurt). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 /index.php?/topic/704914-filtru-sport-k-n-sv-650-200lei-transport-inclus/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 sunt mandrul posesor al unui agregat care consuma conform ultimelor 2 plinuri FIX 8.2 la suta de km. Ce are neamule? Mentionez ca tzacane putin supapele, nu scoate fum de niciun fel(decat putin alb la pornire 1 min, care presupun ca e abur pe 8-9 grade dimineata).. motorul merge foarte bine. Schimb in 6000+ ture si merg preponderent in oras mai ales de cand s'a racit. Bujii NGK iridium puse acum aprox 12-15K km. Filtrul de aer sport posibil sa aiba nevoie de o regenerare(cam 12K km sau 2 sezoane de la ultima). Nu, nu vreau sa'mi schimb stilul de mers, si un consum normal pentru agregat cu leo vince'ul slipon fara mapare ar fi undeva la 6% in bucuresti. Sfaturi? Ai calculat consumul zilele astea când a fost mai frig, adică temperaturi sub 10 grade? Dacă da, sa ştii că e unul dintre factorii care influenţează consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.