Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Am facut eu vreo 40-50 km de cand mi s-a aprins becul pe DN22 dinspre Babadag catre Constanta negasind benzinarie, drum intins. Cand am alimentat au intrat 13,5 l, dar nu vreau sa mai repet experienta.

 

A mea e cu carburator, dar diferente mari nu ar trebui sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu știam ca atunci când se aprinde becul și clipește rar mai ai 4 litri și când clipește des mai ai 0.4 litri. Asa scrie în carte. Rezervor 16 litri. Sv first gen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu știam ca atunci când se aprinde becul și clipește rar mai ai 4 litri și când clipește des mai ai 0.4 litri. Asa scrie în carte. Rezervor 16 litri. Sv first gen

Exact asta stiam si eu . La mine ultima oara s-a aprins becul la 130 , la 155 a stat a aprins si am alimentat la 160 si am alimentat aprox 14 L .

 

Ma poate ajuta cineva sa fac o proba cu un releu de incarcare ? Ieri nu mi-a pornit , am masurat bateria avea 11,68 V si era uscata . Am completat bateria , dar pornita imi arata 12,5 V , accelerata nu schima foarte mult valorile cel mult 12,6 V , iar cu consumatori scade la 12 v. Nu as vrea sa cumpar releu si sa constat apoi ca am alta defectiune . Am masurat releul dupa spusele unui electronist si este ok , dar am citit ca este mai complicat de atat . Cine ma poate ajuta , are o bere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, am făcut o boacănă de ordin tehnic si trebuie să schimb contactul. Întrebarea este: de la ce alte modele se potriveste, alti ani de sv (bolnavul fiind 2004)

 

am de 2002.daca te intereseaza.

 

Exact asta stiam si eu . La mine ultima oara s-a aprins becul la 130 , la 155 a stat a aprins si am alimentat la 160 si am alimentat aprox 14 L .

 

Ma poate ajuta cineva sa fac o proba cu un releu de incarcare ? Ieri nu mi-a pornit , am masurat bateria avea 11,68 V si era uscata . Am completat bateria , dar pornita imi arata 12,5 V , accelerata nu schima foarte mult valorile cel mult 12,6 V , iar cu consumatori scade la 12 v. Nu as vrea sa cumpar releu si sa constat apoi ca am alta defectiune . Am masurat releul dupa spusele unui electronist si este ok , dar am citit ca este mai complicat de atat . Cine ma poate ajuta , are o bere :)

 

am releu din dezmebrari la 250 lei,originalul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am de 2002.daca te intereseaza.

 

am releu din dezmebrari la 250 lei,originalul.

Esti din cluj ... Nu ma ajuta ,trebuie sa ii fac proba . Cu toate ca am desfacut tot motoru si din masuratori mi a iesit releul .

Acu mai am o problema ... Imi tacane distributia la relanti . Recomandati vteun mecanic bun in Bucuresti ? :((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta stiam si eu . La mine ultima oara s-a aprins becul la 130 , la 155 a stat a aprins si am alimentat la 160 si am alimentat aprox 14 L .

 

Ma poate ajuta cineva sa fac o proba cu un releu de incarcare ? Ieri nu mi-a pornit , am masurat bateria avea 11,68 V si era uscata . Am completat bateria , dar pornita imi arata 12,5 V , accelerata nu schima foarte mult valorile cel mult 12,6 V , iar cu consumatori scade la 12 v. Nu as vrea sa cumpar releu si sa constat apoi ca am alta defectiune . Am masurat releul dupa spusele unui electronist si este ok , dar am citit ca este mai complicat de atat . Cine ma poate ajuta , are o bere :)

ca sa poti verifica incarcarea , prima data incarca bateria pe un redresor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat, rătăcisem un rând de chei şi eram panicat maxim de situaţie dar am întors casa pe dos şi le-am găsit.

 

Bine , acum altă ciudăţenie: am încercat să schimb manşoanele că-s vai mama lor şi la cat am tras de cel cu acceleraţia acum când o pornesc se turează la 3000-3500. Trebuie sa trag invers de el ca sa o mentin la 2000-2500. După ce plec, în câteva sute de metri îşi revine turaţia la 1400-1500. Şi bineînteles că n-am reuşit să schimb mizeria de manşon. Mor de nervi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mansoanele vechi ca sa le dai jos, ori le tai, ori bagi o andrea/sarma sub manson si picuri cu o siringa sau oricum niste ulei, dupa care misti tija/andreaua/sarma ca sa ajunga ulei peste tot. Imediat ies. Alea noi, dupa ce degresezi cu diluant/alcool de uleiul dat inainte, dai cu apa sau scuipinol bine ca sa alunece si ai rezolvat usor de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat, rătăcisem un rând de chei şi eram panicat maxim de situaţie dar am întors casa pe dos şi le-am găsit. Bine , acum altă ciudăţenie: am încercat să schimb manşoanele că-s vai mama lor şi la cat am tras de cel cu acceleraţia acum când o pornesc se turează la 3000-3500. Trebuie sa trag invers de el ca sa o mentin la 2000-2500. După ce plec, în câteva sute de metri îşi revine turaţia la 1400-1500. Şi bineînteles că n-am reuşit să schimb mizeria de manşon. Mor de nervi.

Cand ramane blocata acceleratia este din cauza ca mansonul vechi nu ramane pe cercul ala de plastic , o mica parte atinge capatul ghidonului . Eu pe cele vechi le am taiat , si evident ca cele noi care le am primit sunt si mai scurte ca lungime si nici nu au curbura aia la acceleratie si se vede plastic in capat ... Arata horror ... Tu ce mansoane ai luat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măine plec din oraş, merci mult goodkat. Daca mai e valabilă oferta şi pe săptămâna viitoare, după ora 6 oriunde în funcție de tine, daca e până în 6, zona piaţa sudului.

 

Manşoanele noi evident că le-am rupt tot împingând şi trăgând ca bezmeticul. Fiind primite cado nu am reţinut marca, am aruncat instant ambalajul. O să iau altele, mă documentez peste weekend de oferte. Oricum , acum arată că un ghidon de pegas practic ediţie 1983.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-as ajuta eu, pe unde iti faci veacul? Daca ai mansoanele, maine dupa ce ies de la munca ne putem vedea prin oras si incercam la fata locului schimbul. Ai nevoie de o surubelnita cap cruce, o alta surubelnita mai lunga si subtire, si niste wd40.

Mansoanele vechi ca sa le dai jos, ori le tai, ori bagi o andrea/sarma sub manson si picuri cu o siringa sau oricum niste ulei, dupa care misti tija/andreaua/sarma ca sa ajunga ulei peste tot. Imediat ies. Alea noi, dupa ce degresezi cu diluant/alcool de uleiul dat inainte, dai cu apa sau scuipinol bine ca sa alunece si ai rezolvat usor de tot.

mai exista si metoda cu aer comprimat. am vazut eu un mecanic facand asta. bagi stutul pe sub manson, dai aer, tragi si iese imediat. cand il bagi p-ala nou, repeti procesul cu aerul impingand. treaba de cateva secunde...

ceva de genul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

se pricepe cineva sa imi dea un sfat de imbunatatire a franelor pe SV650? a inceput sa mi se cam ia sa pompez muschi in maneta de frana si le cam am cu franele violente. M'am gandit anul trecut sa iau niste placute bune ca sa am frane pe masura, am dat vreo 80 de eur pe niste placute bune(CL XBK5), am bagat lichid bun si am curatat etrierii cu scos de pistonase si tot tacamul.

 

In afara de lipsa de fading in exces, n'am castigat mare lucru. ce ar putea sa ma ajute si sa fie in acelasi timp low cost?(moduri de genul pun furca de gixxer)

Ma gandeam la o pompa mai puternica observand ca se gasesc in maxim 300 de lei de pe CBRuri, gixxere sau ninje.. dar nu stiu daca m'ar ajuta neaparat sa apas mai incet pe maneta.. si pe langa asta am auzit ca o pompa mare pe etrieri mici ar putea inrautati feelingul si fidelitatea dozarii franei..

 

any advice? :cheers:

 

Mansoanele le'am schimbat acum 2 saptamani in parcare in vreo 30 de min.. am pus unele OEM de gixxer luate de la un user de pe forum. Pt scoaterea celor vechi cel mai usor se taie, daca nu incerci sa le rasucesti putin fortat(cel putin pe cel din stg) iar apoi ies.. mai greu dar ies. Cel de pe acceleratie daca il scoti fara camasa de acceleratie, are 2 "buze" din care cea dinspre interior e mai nasoala si riscul de rupere e destul de mare.

Pt montaj, eu am folosit pontul cu spray fixativ si a cam functionat.. curatat bine semighidonul/camasa de acceleratie, dat cu fixativ pe bara si in interiorul mansonului, si impins in pozitie. Fixativul actioneaza ca lubrifiant inainte de uscare, si apoi ca un lipici care tine mansonul sa nu se rasuceasca. Daca dati jos si camasa de la acceleratie, e bine sa dati si cu o unghie de vaselina intre camasa si semighidon.

Am avut niste Progrip-uri de pe louis inainte si l'am crapat pe cel de la acceleratie la montaj, dar am avut noroc sa fie ok ca dimensiuni. Ulterior am revenit la OEM care chiar SH erau mai de calitate si mai durabile ca cele aftermarket care n'au fost chiar ieftine(dadusem vreo 20+ eur pe progrip).

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

salutare!

 

se pricepe cineva sa imi dea un sfat de imbunatatire a franelor pe SV650? a inceput sa mi se cam ia sa pompez muschi in maneta de frana si le cam am cu franele violente. M'am gandit anul trecut sa iau niste placute bune ca sa am frane pe masura, am dat vreo 80 de eur pe niste placute bune(CL XBK5), am bagat lichid bun si am curatat etrierii cu scos de pistonase si tot tacamul.

 

In afara de lipsa de fading in exces, n'am castigat mare lucru. ce ar putea sa ma ajute si sa fie in acelasi timp low cost?(moduri de genul pun furca de gixxer)

Ma gandeam la o pompa mai puternica observand ca se gasesc in maxim 300 de lei de pe CBRuri, gixxere sau ninje.. dar nu stiu daca m'ar ajuta neaparat sa apas mai incet pe maneta.. si pe langa asta am auzit ca o pompa mare pe etrieri mici ar putea inrautati feelingul si fidelitatea dozarii franei..

 

any advice? :cheers:

 

un RSV :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE pt gripuri, dimensiunile sunt 125 mm lungime si 22mm diametru.

eu le'am avut pe astea si au fost ok cu exceptia faptului ca pare'mi'se ca se toceau cam repede.. dar aveau aderenta la palma mai buna decat OEMurile. Eu le'am schimbat pt ca il crapasem pe cel de la acceleratie la montaj(n'am avut rabdare) si aveam si camasa din plastic crapata, iar cand am luat gripurile OEM le'am luat mai mult pt camasa pe care vroiam sa o schimb.

 

Nu schimb mobra. Daca imi iau ceva, o sa fie 600RR '05-'06 si o sa am si SVul in parcare.

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai deja conducte metalice pe ea ? Daca nu, ar aduce o imbunatatire ;)

PAsul doi ar fi apoi intr-adevar o pompa mai performanta (nu mai stiu ce s-ar potrivi, dar sunt destule variante). Intr-adevar, vei pierde putin pe partea de elasticitate/dozare, franele devenind ceva mai violente inca de pe prima parte a cursei manetei.

Si nu in ultimul rand placute/discuri bune (eu am fost satisfacut de brembo) :)

 

PS - partea proasta este ca te va trage in jos suspensia, chiar daca frana e boboc.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi vreau sa imi bag mobra la spalatorie ... pe unde ar trebui sa ii zic sa nu dea cu jetul de apa ...Innafara de radiatoare.

Multam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Azi vreau sa imi bag mobra la spalatorie ... pe unde ar trebui sa ii zic sa nu dea cu jetul de apa ...Innafara de radiatoare.

Multam !

 

Ti-ai luat SV 1000 K7? in ce bani si ce te-a indemnat spre modelul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...