Judas Iscariot Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Frati SV-isti cer o recomandare de cauciucuri, ceva nici cal nici magar, sa mearga si pe ploaie dar si pe uscat cat de cat. Voi ce ati mai pus pe ele? Si era sa uit, un ulei de furca mai bun decat cel stok, dar sa se si gaseasca la noi, care ati intarit jambele si cu ce?????? Multam anticipat!!!! Michelin Pilot Power, si ulei de furca Motul 15W. Mai poti intari furca cu distantiere sau cu arcuri progresive, dar acolo trebuie sa stii ce faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 (editat) Caut urgent pedala de frana si schimbatorul de viteze, pentru un SV 650 din 99-2002. Daca aveti unul in plus, v-as fi recunoscator din pacate n-am, dar am invatat sa improvizez pe termen lung schimbator, depinde cat de troznit e. vrei sa incerci? da' cum de te-ai irosit de ambele pedale? Editat Februarie 3, 2008 de jonlup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 Ok! Stiu nu are nimeni cadrul de sustinere al blocului optic samd, de la varianta 99-03 dar macar oglinzi pt modelul asta care ati cautat si mai ales care ati gasit si unde ? Va salut pe toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 sunt pe www.ebay.co.uk daca nu ai cont si doresti, pot sa-ti comand io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Salutare, tocmai ma pregaesc sa intru in clubul posesorilor de SV 650 S. As dori sa stiu un lucru: e adevarat ca este un motor destul de brutal? Am intzeles ca e destuil de greu de stapanit in oras. Eu pana acum am mai avut doar un singur motor (CB500) care mi-a placut mult...insa mi-as dori ceva mai tare putin. Alte sfaturi/pareri despre SV 650 daca mai aveti pentru mine...pro sau contra...le ascult cu mare atentzie. Multumesc P.S. imi cer scuze pentru semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haca Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 salut . ca tot a venit vorba mai sus de niste piese .. as avea si eu nevoie de un sfat . concret ..imi trebuie ventilatorul pentru un sv 1000 ( modelul de dupa 2003 ) . am cautat pe la reprezentante si m-au lovit cu niste scoruri imense ( intre 300-500 euro ) , astfel mi-a ramas doar varianta unui ventilator sh . am cautat pe e-bay si am gasit doar de sv 650 si de tl 1000 . pe cel de la sv l-am "probat" si nu are nici o treaba cu cel care imi trebuie mie . cel de tl .... chiar nu stiu . daca aveti cunostinte in domeniu sau stiti pe unde sa mai incerc sa caut ... v-as ramane recunoscator . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Salutare, tocmai ma pregaesc sa intru in clubul posesorilor de SV 650 S. As dori sa stiu un lucru: e adevarat ca este un motor destul de brutal? Am intzeles ca e destuil de greu de stapanit in oras. Eu pana acum am mai avut doar un singur motor (CB500) care mi-a placut mult...insa mi-as dori ceva mai tare putin. Alte sfaturi/pareri despre SV 650 daca mai aveti pentru mine...pro sau contra...le ascult cu mare atentzie. Multumesc P.S. imi cer scuze pentru semnatura Salutare, Eu am facut pasul catre SV650 S dupa aproape 2 ani si 15000 de km pe un Yamaha Diversion (de care am fost mai mult decat multumit 60 de caluti, manevrabilitate buna, consum scazut, bagaje gramada si garda la sol suficient de mare incat sa nu-mi pese de orice gropita din asfaltul nostru romanesc). Acum am cam 200 de km cu SV-ul si incep sa-l invat. Eu l-am cumparat ca fiind varianta S dar fara carene si far pt ca fostul proprietar a avut un accident reflectat si in pretul motorului impecabil de altfel (daca treci peste partea cu carenele). Avand inclinatii spre naked era clar ca si SV-ul va avea aceeasi soarta ca si Diversionul care de asemenea a ajuns fara carene. Pentru ca o perioada am avut semighidoane la SV am mers cu el asa si am fost f nemultumit de pozitia "spre fata" la cei 1,85 m si 100 de kile. In oras dupa 10 minute era cosmar, parca faceam flotari la fiecare frana, in schimb in afara orasului lipsa carenei compensa greutatea si dupa 100km/h incepeam sa ma simt cat de cat firesc si fara tensiune in brate. Asa ca dupa ce i-am facut improvizatia pentru faruri am inceput sa ma gandesc serios la ghidonul de naked. Asa ca dupa cautari pe Louis un kit jug superior +ghidon in jur de 200 Eur si niste amarate de inaltatoare de ghidon 80 Eur am apelat la varianta cumparat de la Gaspar inaltatoare de ghidon 30 Ron de la Planeta 5 (de care sunt f multumit de altfel) dat gauri in juguri si confectionat ghidon din teava de inox de 22. Rezultatul partial multumitor: pozitie mai relaxata, control mai bun, dar voi renunta la forma de drag bar a ghidonului si voi face un ghidon mai spre touring (cam ca la Diversion, poate putin mai lat) Acestea fiind spuse, dupa un drum Mangalia - Constanta si retur si o "endureala" duminica trecuta pot spune ca e un motor foarte bun, care, chiar daca smuceste si e naravas, este foarte manevrabil, usor si cu un grad ridicat de "fun" Concluzie: o motocicleta usoara, "nebuna" si cu un caracter aparte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 salut . ca tot a venit vorba mai sus de niste piese .. as avea si eu nevoie de un sfat . concret ..imi trebuie ventilatorul pentru un sv 1000 ( modelul de dupa 2003 ) . am cautat pe la reprezentante si m-au lovit cu niste scoruri imense ( intre 300-500 euro ) , astfel mi-a ramas doar varianta unui ventilator sh . am cautat pe e-bay si am gasit doar de sv 650 si de tl 1000 . pe cel de la sv l-am "probat" si nu are nici o treaba cu cel care imi trebuie mie . cel de tl .... chiar nu stiu . daca aveti cunostinte in domeniu sau stiti pe unde sa mai incerc sa caut ... v-as ramane recunoscator . Incearca la Power Motors ... http://www.piesemoto.ro/ro/ PS. Ce ai facut mane , tot pe suzuki ai trecut si tu ... se pare ca avem aproape acelasi animal. Tot in garaj la Obor il cazezi si pe asta ? (nu stiu daca mai ma tii minte, aveam un Fireblade 900RR) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Salutare, tocmai ma pregaesc sa intru in clubul posesorilor de SV 650 S. As dori sa stiu un lucru: e adevarat ca este un motor destul de brutal? Am intzeles ca e destuil de greu de stapanit in oras. Eu pana acum am mai avut doar un singur motor (CB500) care mi-a placut mult...insa mi-as dori ceva mai tare putin. Alte sfaturi/pareri despre SV 650 daca mai aveti pentru mine...pro sau contra...le ascult cu mare atentzie. Multumesc P.S. imi cer scuze pentru semnatura Nu-i adevarat, poti controla din ambreiaj cat de tare sa pornest. Intradevar trage din ture foarte mici, dar nu asa de tare incat sa nu o poti controla. Io m-am dat destul de mult in oras, in aglomeratie f mare, dar nu aveam nici o problema de genu. Salutare, Eu am facut pasul catre SV650 S dupa aproape 2 ani si 15000 de km pe un Yamaha Diversion (de care am fost mai mult decat multumit 60 de caluti, manevrabilitate buna, consum scazut, bagaje gramada si garda la sol suficient de mare incat sa nu-mi pese de orice gropita din asfaltul nostru romanesc). Acum am cam 200 de km cu SV-ul si incep sa-l invat. Eu l-am cumparat ca fiind varianta S dar fara carene si far pt ca fostul proprietar a avut un accident reflectat si in pretul motorului impecabil de altfel (daca treci peste partea cu carenele). Avand inclinatii spre naked era clar ca si SV-ul va avea aceeasi soarta ca si Diversionul care de asemenea a ajuns fara carene. Pentru ca o perioada am avut semighidoane la SV am mers cu el asa si am fost f nemultumit de pozitia "spre fata" la cei 1,85 m si 100 de kile. In oras dupa 10 minute era cosmar, parca faceam flotari la fiecare frana, in schimb in afara orasului lipsa carenei compensa greutatea si dupa 100km/h incepeam sa ma simt cat de cat firesc si fara tensiune in brate. Asa ca dupa ce i-am facut improvizatia pentru faruri am inceput sa ma gandesc serios la ghidonul de naked. Asa ca dupa cautari pe Louis un kit jug superior +ghidon in jur de 200 Eur si niste amarate de inaltatoare de ghidon 80 Eur am apelat la varianta cumparat de la Gaspar inaltatoare de ghidon 30 Ron de la Planeta 5 (de care sunt f multumit de altfel) dat gauri in juguri si confectionat ghidon din teava de inox de 22. Rezultatul partial multumitor: pozitie mai relaxata, control mai bun, dar voi renunta la forma de drag bar a ghidonului si voi face un ghidon mai spre touring (cam ca la Diversion, poate putin mai lat) Acestea fiind spuse, dupa un drum Mangalia - Constanta si retur si o "endureala" duminica trecuta pot spune ca e un motor foarte bun, care, chiar daca smuceste si e naravas, este foarte manevrabil, usor si cu un grad ridicat de "fun" Concluzie: o motocicleta usoara, "nebuna" si cu un caracter aparte. din CJ ai cumparat motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Faraoane... Io zic ca SV-ul tau ar merita un ghidon superbike autentic. Desi nu sunt un fan al dragbar-urilor ce ai facut tu acolo nu e asa rau. Dar o curbura autentica de ghidon superbike nu stiu daca ai cum scoate in mod artizanal. Oricum imi place mai mult cu ghidon de street in comparatie cu semighidoanele stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Mersi de sfaturi... Oricum, astept sa prind o zi cat de cat mai acceptabila (vreme , temp) si o sa-l iau la o plimbare sa vad cum ma descurc pe el. Nu neaparat ma ingrijoreaza pozitia de condus, cat imi fac griji pentru manevrabilitate. Ideea e ca CB500 (motoru meu actual) e foarte manevrabil si foarte bun pentru incepatori, si nu as vrea ca trecerea sa fie foarte brusca. In legatura cu ghidonul...nu prea as vrea eu sa ma pun sa modific nimik pe motor, pentru ca este in stare destul de buna. Singurul lucru schimbat a fost carena fata. (si cel pe care vreau sa-l cumpar eu este SV 650 S). Offff.... I really miss summer now Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haca Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 (editat) Incearca la Power Motors ... http://www.piesemoto.ro/ro/ PS. Ce ai facut mane , tot pe suzuki ai trecut si tu ... se pare ca avem aproape acelasi animal. Tot in garaj la Obor il cazezi si pe asta ? (nu stiu daca mai ma tii minte, aveam un Fireblade 900RR) gata , am rezolvat . l-am luat de pe un tl1000 ( si l-am gasit si pe e-bay deci o sa pot sa il inapoiez in curand ) . moto nu il mai tin la obor , l-am tinut toata vara in fata blocului si ... nu au fost probleme deci , astept sa se mai incalzeasca si sa il aduc acasa ps. referitor la trecerea la suzuki ... se pare ca asta e tendinta Editat Februarie 18, 2008 de haca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 pe cand o mica intalnire de sv-uri? hai ca vine caldura eu la al meu i-am luat buloane si un parbriz fumuriu Fabri inca nu am apucat sa le montez sper in martie la revizia de primavara sa le si montez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 manual de reparati pt sv 650 http://www.socalsv.org/filebase.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yaman Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Mersi de sfaturi... Oricum, astept sa prind o zi cat de cat mai acceptabila (vreme , temp) si o sa-l iau la o plimbare sa vad cum ma descurc pe el. Nu neaparat ma ingrijoreaza pozitia de condus, cat imi fac griji pentru manevrabilitate. Ideea e ca CB500 (motoru meu actual) e foarte manevrabil si foarte bun pentru incepatori, si nu as vrea ca trecerea sa fie foarte brusca. In legatura cu ghidonul...nu prea as vrea eu sa ma pun sa modific nimik pe motor, pentru ca este in stare destul de buna. Singurul lucru schimbat a fost carena fata. (si cel pe care vreau sa-l cumpar eu este SV 650 S). Offff.... I really miss summer now Te pot asigura eu dupa 8000 de kilometri facuti si in Bucuresti si in afara, ca este o motocicleta foarte manevrabila, cu care te poti strecura usor. Legat de confort, la 1.78 inaltime, este perfecta si spun asta dupa 1800 de km facuti in 2 zile (nopti, mai bine spus). Eu unul iti recomand varianta S, ptr ca se simte lipsa semicarenei la viteze mari. *(Toate aceste "observatii" personale se refera la modelul SV650S, K7) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klain_g Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 rugaminte... vreu sa-mi iau un suzuki savage 650 c si are transmisia pe curea... nu prea stiu mare lucru despre asta. E bine? Nu e bine? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 rugaminte... vreu sa-mi iau un suzuki savage 650 c si are transmisia pe curea... nu prea stiu mare lucru despre asta. E bine? Nu e bine? mersi Mda... o fi bine, o fi rau? Savage-ul, cunoscut si sub numele de LS650, nu are nici o legatura cu SV650 sau 1000! Keep searching, si o sa vezi ca putin mai jos exista sectiunea de cioapare, unde cred ca vei gasi si raspunsurile dorite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marat Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 In sfarsit am reusit sa imi fac damblaua cu ghidonul. Am asteptat toata iarna ...dar a meritat. Kitul este de la POLO , ghidonul la fel . A fost destul de lucru pentru a-l monta si pentru asta vreau sa multumesc celor de la B&S care au avut rabdare si un pret neasteptat de avantajos...jos palaria. Mai interesant este faptul ca motorul meu este mult mai confortabil in oras , pozitia este ca pe varianta N , despre care citisem atatea lucruri legate de manevrabilitate si comoditate. Dupa cum am mai spus aici singurul repros legat de acest motor a fost cel legat de pozitia de pilotaj...ei bine acum este super! Din pacate pretul nu este un punct forte . Jugul superior si ghidonul imreuna cu conductele de frana racing (incluse in kit) au fost vreo 380 de euro , apoi taxe , comisioane ...cam 100 per total , deci multicel. Cu mana pe inima pot sa spun insa ca a meritat fiecare euro . Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 Salutare si respect la toti, si pentru mine SV650 este the One, dar inca nu o am, abia prin iulie sau august sper sa apara, si vreau sa va inteb ceva, de unde sa ma axez sa o iau, eu sau ro, in fiecare parte sunt avantaje si dezavantaje, vazand ca unii dintre voi si le-au achizitionat de curand, va intreb cum e mai bine, sau mai bine zis de unde le-ati luat? mi-a luat un pic mai mult decat am prevazut initial, aproape un an, dar... she's finally here, in my garage , ii mai trebuie numere si apoi, soare si vreme buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 wellcome in the club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Vreau sa stiu daca stie cineva o reprezentanta Suzuki seriosa in tara ? Salutare! ar fi cei de la B&S Motors, cauta pe internet sau da PM sa-ti dau detalii de contact. --- Mesaj completat în 04 Mar 2008 23:35 ------------- boooooooooon, toate bune si frumoase, inteleg ca cei de 1.85 stau binisor pe motorul asta, dara eu am 1,95.... si parca V-Strom nu ma atarage asa mult ca SV-ul ia ziceti, ceva "brazi" calareti pe-aici?!? motorul pe care arati cel mai bine este cel pe care stai cel mai bine, pe care te simti cel mai bine. --- Mesaj completat în 04 Mar 2008 23:36 ------------- Sunt proaspat posesor de Suzuki SV650 s in curs de transformare in naked uffff! de ce strici bunatate de carena? --- Mesaj completat în 04 Mar 2008 23:37 ------------- am si eu un sv 650 s 24000 km an 2000 tobe leovince cap coada (850 euro noi ) eu asa am cumparat-o cu tobe suna BESTIAL !!!!!!! am facut cu el 2400 de km si inafara de ulei si filtru nu am facut nimik la el imi place!!!!!!!! e de belea! libelula mea arata exact la fel, zici ca sunt surori gemene! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 SVu650N, nu are robinet la rezervor, cu selectare ON,OFF si Reserve? Ca m-am invartit in juru' motorului si n-am vazut nimic, iar nici in manual nu am gasit date, e drept manualul il am in varianta "scanata" de pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 nu are, si io am cautat si n-am gasit probabil ca este ceva electric ascuns, care deschide cand pui contactul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Intra automat pe rezerva in momentul in care se aprinde martorul de benzina pe bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 CINE a schimbat uleiul din furca fata?? cat ulei e necesar pentru inlocuire ? Astept sa-mi vina semeringurile si atunci schim si uleiul.Voi ce ulei folositi? Ceva mentenanta pentru telescopuil din spate? se poate complecta si acolo cu ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.