faraonu Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 Salutari! Sunt proaspat posesor de Suzuki SV650 s in curs de transformare in naked si am o intrebare: unde este situata mufa de la contact (intrucat momentan nu am o cheie torx cu gaura sa scot contactul) pentru ca trebuie sa scot jugul de sus... pentru a gasi mufa trebuie sa scot cutia de la filtrul de aer sau merge si fara aceasta operatiune? Toate cele bune! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopster Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 boooooooooon, toate bune si frumoase, inteleg ca cei de 1.85 stau binisor pe motorul asta, dara eu am 1,95.... si parca V-Strom nu ma atarage asa mult ca SV-ul ia ziceti, ceva "brazi" calareti pe-aici?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Salutari! Sunt proaspat posesor de Suzuki SV650 s in curs de transformare in naked si am o intrebare: unde este situata mufa de la contact (intrucat momentan nu am o cheie torx cu gaura sa scot contactul) pentru ca trebuie sa scot jugul de sus... pentru a gasi mufa trebuie sa scot cutia de la filtrul de aer sau merge si fara aceasta operatiune? Toate cele bune! Multumesc! da-mi adresa ta si-ti trimit prin posta un cd cu manualul de reparatii si service de la el E in engleza dar are si poze multe asa ca poate te descurci Mult succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Gata mi-am schimbat bujiile. Doamne ce bine si ce usor porneste. Saptamana asta schimb uleiul si filtru de ulei si apoi merg la RAR sa-i facem "vizita medicala " si apoi sa-i fac " certificatul de casatorie " . Abia astept sa-i pun numere si sa o scot pe strada . Tot in garaj la caldura sta saraca. Apropo sa-mi spuneti si mie din cat in cat timp se curata lantul?????? si cam ce probleme apar in timp. Placute de frana de unde luati ?? Vreau sa o pregatesc de iesit in primavara in deplina siguranta si cu tot ce se poate sa fie O.K. ?( nu ca nu ar fi--- dar la 32 de ani te gandesti in primul rand la siguranta) Salutare si sa ne auzim cat mai curand din 500 in 500 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marat Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 boooooooooon, toate bune si frumoase, inteleg ca cei de 1.85 stau binisor pe motorul asta, dara eu am 1,95.... si parca V-Strom nu ma atarage asa mult ca SV-ul ia ziceti, ceva "brazi" calareti pe-aici?!? La 1.95 nu vei sta comod , iti trebuie clar ceva mai inalt. V stromul este ok din punctul asta de vedere , sau BMW R1200 GS daca ai cu ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Intre timp am gasit mufa de la contact. Firul intra prin dreapta intre zabralele cadrului si se continua pana la mufa pe sub filtrul de aer. Am scos filtrul de aer si am scos mufa. @Vass_Alexandru multumesc mult pentru manual, l-am gasit pe net intre timp. Oricum m-am benoclat da sa mor daca am vazut in diagramele cu circuitul electric firul care pleaca de la contact si unde se duce el prin cadru. Referitor la inaltime eu am 1,87 si sunt cam inghesuit mai ales ca al meu e S si am si pozitia mai sport. Plus ca la 100 de kile cat am eu o buna parte din greutate sta in maini si la mers incet e f obositor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopster Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 La 1.95 nu vei sta comod , iti trebuie clar ceva mai inalt. V stromul este ok din punctul asta de vedere , sau BMW R1200 GS daca ai cu ce mda, dar n-am cu ce!!! deci, cel mai probabil V-Strom de sase-juma' dar mai catre vara...o fi din cauza lui Discovery si atuturor emisiunilor de customizari moto, dar mie mi se pare fooooooooarte subtire roata ai pe spate la V-Strom [si la SV de altfel] oricum, multumesc de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 Caut urgent pedala de frana si schimbatorul de viteze, pentru un SV 650 din 99-2002. Daca aveti unul in plus, v-as fi recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 din 500 in 500 de km care-i faza cu " din 500 in 500 de km"??????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 care-i faza cu " din 500 in 500 de km"??????????????????????? Din 500 in 500 de km se unge lantul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 un SV race ready e in anglia si e de vanzare, doar 4000 de lire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 NU E CHIAR EXAGERAT PRETUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 probabil ca nu, avand in vedere accesoriile de pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Frati SV-isti cer o recomandare de cauciucuri, ceva nici cal nici magar, sa mearga si pe ploaie dar si pe uscat cat de cat. Voi ce ati mai pus pe ele? Si era sa uit, un ulei de furca mai bun decat cel stok, dar sa se si gaseasca la noi, care ati intarit jambele si cu ce?????? Multam anticipat!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 io am ceva pirelli, cand ii umed la o franare mai brusca aluneca , pe uscat n-am avut prob. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Frati SV-isti cer o recomandare de cauciucuri, ceva nici cal nici magar, sa mearga si pe ploaie dar si pe uscat cat de cat. Voi ce ati mai pus pe ele? Si era sa uit, un ulei de furca mai bun decat cel stok, dar sa se si gaseasca la noi, care ati intarit jambele si cu ce?????? Multam anticipat!!!! Michelin Pilot Power, si ulei de furca Motul 15W. Mai poti intari furca cu distantiere sau cu arcuri progresive, dar acolo trebuie sa stii ce faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 (editat) Caut urgent pedala de frana si schimbatorul de viteze, pentru un SV 650 din 99-2002. Daca aveti unul in plus, v-as fi recunoscator din pacate n-am, dar am invatat sa improvizez pe termen lung schimbator, depinde cat de troznit e. vrei sa incerci? da' cum de te-ai irosit de ambele pedale? Editat Februarie 3, 2008 de jonlup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 Ok! Stiu nu are nimeni cadrul de sustinere al blocului optic samd, de la varianta 99-03 dar macar oglinzi pt modelul asta care ati cautat si mai ales care ati gasit si unde ? Va salut pe toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 sunt pe www.ebay.co.uk daca nu ai cont si doresti, pot sa-ti comand io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Salutare, tocmai ma pregaesc sa intru in clubul posesorilor de SV 650 S. As dori sa stiu un lucru: e adevarat ca este un motor destul de brutal? Am intzeles ca e destuil de greu de stapanit in oras. Eu pana acum am mai avut doar un singur motor (CB500) care mi-a placut mult...insa mi-as dori ceva mai tare putin. Alte sfaturi/pareri despre SV 650 daca mai aveti pentru mine...pro sau contra...le ascult cu mare atentzie. Multumesc P.S. imi cer scuze pentru semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haca Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 salut . ca tot a venit vorba mai sus de niste piese .. as avea si eu nevoie de un sfat . concret ..imi trebuie ventilatorul pentru un sv 1000 ( modelul de dupa 2003 ) . am cautat pe la reprezentante si m-au lovit cu niste scoruri imense ( intre 300-500 euro ) , astfel mi-a ramas doar varianta unui ventilator sh . am cautat pe e-bay si am gasit doar de sv 650 si de tl 1000 . pe cel de la sv l-am "probat" si nu are nici o treaba cu cel care imi trebuie mie . cel de tl .... chiar nu stiu . daca aveti cunostinte in domeniu sau stiti pe unde sa mai incerc sa caut ... v-as ramane recunoscator . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Salutare, tocmai ma pregaesc sa intru in clubul posesorilor de SV 650 S. As dori sa stiu un lucru: e adevarat ca este un motor destul de brutal? Am intzeles ca e destuil de greu de stapanit in oras. Eu pana acum am mai avut doar un singur motor (CB500) care mi-a placut mult...insa mi-as dori ceva mai tare putin. Alte sfaturi/pareri despre SV 650 daca mai aveti pentru mine...pro sau contra...le ascult cu mare atentzie. Multumesc P.S. imi cer scuze pentru semnatura Salutare, Eu am facut pasul catre SV650 S dupa aproape 2 ani si 15000 de km pe un Yamaha Diversion (de care am fost mai mult decat multumit 60 de caluti, manevrabilitate buna, consum scazut, bagaje gramada si garda la sol suficient de mare incat sa nu-mi pese de orice gropita din asfaltul nostru romanesc). Acum am cam 200 de km cu SV-ul si incep sa-l invat. Eu l-am cumparat ca fiind varianta S dar fara carene si far pt ca fostul proprietar a avut un accident reflectat si in pretul motorului impecabil de altfel (daca treci peste partea cu carenele). Avand inclinatii spre naked era clar ca si SV-ul va avea aceeasi soarta ca si Diversionul care de asemenea a ajuns fara carene. Pentru ca o perioada am avut semighidoane la SV am mers cu el asa si am fost f nemultumit de pozitia "spre fata" la cei 1,85 m si 100 de kile. In oras dupa 10 minute era cosmar, parca faceam flotari la fiecare frana, in schimb in afara orasului lipsa carenei compensa greutatea si dupa 100km/h incepeam sa ma simt cat de cat firesc si fara tensiune in brate. Asa ca dupa ce i-am facut improvizatia pentru faruri am inceput sa ma gandesc serios la ghidonul de naked. Asa ca dupa cautari pe Louis un kit jug superior +ghidon in jur de 200 Eur si niste amarate de inaltatoare de ghidon 80 Eur am apelat la varianta cumparat de la Gaspar inaltatoare de ghidon 30 Ron de la Planeta 5 (de care sunt f multumit de altfel) dat gauri in juguri si confectionat ghidon din teava de inox de 22. Rezultatul partial multumitor: pozitie mai relaxata, control mai bun, dar voi renunta la forma de drag bar a ghidonului si voi face un ghidon mai spre touring (cam ca la Diversion, poate putin mai lat) Acestea fiind spuse, dupa un drum Mangalia - Constanta si retur si o "endureala" duminica trecuta pot spune ca e un motor foarte bun, care, chiar daca smuceste si e naravas, este foarte manevrabil, usor si cu un grad ridicat de "fun" Concluzie: o motocicleta usoara, "nebuna" si cu un caracter aparte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 salut . ca tot a venit vorba mai sus de niste piese .. as avea si eu nevoie de un sfat . concret ..imi trebuie ventilatorul pentru un sv 1000 ( modelul de dupa 2003 ) . am cautat pe la reprezentante si m-au lovit cu niste scoruri imense ( intre 300-500 euro ) , astfel mi-a ramas doar varianta unui ventilator sh . am cautat pe e-bay si am gasit doar de sv 650 si de tl 1000 . pe cel de la sv l-am "probat" si nu are nici o treaba cu cel care imi trebuie mie . cel de tl .... chiar nu stiu . daca aveti cunostinte in domeniu sau stiti pe unde sa mai incerc sa caut ... v-as ramane recunoscator . Incearca la Power Motors ... http://www.piesemoto.ro/ro/ PS. Ce ai facut mane , tot pe suzuki ai trecut si tu ... se pare ca avem aproape acelasi animal. Tot in garaj la Obor il cazezi si pe asta ? (nu stiu daca mai ma tii minte, aveam un Fireblade 900RR) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Salutare, tocmai ma pregaesc sa intru in clubul posesorilor de SV 650 S. As dori sa stiu un lucru: e adevarat ca este un motor destul de brutal? Am intzeles ca e destuil de greu de stapanit in oras. Eu pana acum am mai avut doar un singur motor (CB500) care mi-a placut mult...insa mi-as dori ceva mai tare putin. Alte sfaturi/pareri despre SV 650 daca mai aveti pentru mine...pro sau contra...le ascult cu mare atentzie. Multumesc P.S. imi cer scuze pentru semnatura Nu-i adevarat, poti controla din ambreiaj cat de tare sa pornest. Intradevar trage din ture foarte mici, dar nu asa de tare incat sa nu o poti controla. Io m-am dat destul de mult in oras, in aglomeratie f mare, dar nu aveam nici o problema de genu. Salutare, Eu am facut pasul catre SV650 S dupa aproape 2 ani si 15000 de km pe un Yamaha Diversion (de care am fost mai mult decat multumit 60 de caluti, manevrabilitate buna, consum scazut, bagaje gramada si garda la sol suficient de mare incat sa nu-mi pese de orice gropita din asfaltul nostru romanesc). Acum am cam 200 de km cu SV-ul si incep sa-l invat. Eu l-am cumparat ca fiind varianta S dar fara carene si far pt ca fostul proprietar a avut un accident reflectat si in pretul motorului impecabil de altfel (daca treci peste partea cu carenele). Avand inclinatii spre naked era clar ca si SV-ul va avea aceeasi soarta ca si Diversionul care de asemenea a ajuns fara carene. Pentru ca o perioada am avut semighidoane la SV am mers cu el asa si am fost f nemultumit de pozitia "spre fata" la cei 1,85 m si 100 de kile. In oras dupa 10 minute era cosmar, parca faceam flotari la fiecare frana, in schimb in afara orasului lipsa carenei compensa greutatea si dupa 100km/h incepeam sa ma simt cat de cat firesc si fara tensiune in brate. Asa ca dupa ce i-am facut improvizatia pentru faruri am inceput sa ma gandesc serios la ghidonul de naked. Asa ca dupa cautari pe Louis un kit jug superior +ghidon in jur de 200 Eur si niste amarate de inaltatoare de ghidon 80 Eur am apelat la varianta cumparat de la Gaspar inaltatoare de ghidon 30 Ron de la Planeta 5 (de care sunt f multumit de altfel) dat gauri in juguri si confectionat ghidon din teava de inox de 22. Rezultatul partial multumitor: pozitie mai relaxata, control mai bun, dar voi renunta la forma de drag bar a ghidonului si voi face un ghidon mai spre touring (cam ca la Diversion, poate putin mai lat) Acestea fiind spuse, dupa un drum Mangalia - Constanta si retur si o "endureala" duminica trecuta pot spune ca e un motor foarte bun, care, chiar daca smuceste si e naravas, este foarte manevrabil, usor si cu un grad ridicat de "fun" Concluzie: o motocicleta usoara, "nebuna" si cu un caracter aparte. din CJ ai cumparat motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Faraoane... Io zic ca SV-ul tau ar merita un ghidon superbike autentic. Desi nu sunt un fan al dragbar-urilor ce ai facut tu acolo nu e asa rau. Dar o curbura autentica de ghidon superbike nu stiu daca ai cum scoate in mod artizanal. Oricum imi place mai mult cu ghidon de street in comparatie cu semighidoanele stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.