Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Frati SV-isti cer o recomandare de cauciucuri, ceva nici cal nici magar, sa mearga si pe ploaie dar si pe uscat cat de cat. Voi ce ati mai pus pe ele? Si era sa uit, un ulei de furca mai bun decat cel stok, dar sa se si gaseasca la noi, care ati intarit jambele si cu ce?????? Multam anticipat!!!!

 

Michelin Pilot Power, si ulei de furca Motul 15W. Mai poti intari furca cu distantiere sau cu arcuri progresive, dar acolo trebuie sa stii ce faci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Caut urgent pedala de frana si schimbatorul de viteze, pentru un SV 650 din 99-2002. Daca aveti unul in plus, v-as fi recunoscator :D

 

din pacate n-am, dar am invatat sa improvizez pe termen lung schimbator, depinde cat de troznit e. vrei sa incerci?

 

da' cum de te-ai irosit de ambele pedale? :kiss:

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok! Stiu nu are nimeni cadrul de sustinere al blocului optic samd, de la varianta 99-03 dar macar oglinzi pt modelul asta care ati cautat si mai ales care ati gasit si unde ?

 

Va salut pe toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, tocmai ma pregaesc sa intru in clubul posesorilor de SV 650 S.

As dori sa stiu un lucru: e adevarat ca este un motor destul de brutal? Am intzeles ca e destuil de greu de stapanit in oras. Eu pana acum am mai avut doar un singur motor (CB500) care mi-a placut mult...insa mi-as dori ceva mai tare putin.

Alte sfaturi/pareri despre SV 650 daca mai aveti pentru mine...pro sau contra...le ascult cu mare atentzie.

Multumesc

P.S. imi cer scuze pentru semnatura :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut .

ca tot a venit vorba mai sus de niste piese .. as avea si eu nevoie de un sfat .

concret ..imi trebuie ventilatorul pentru un sv 1000 ( modelul de dupa 2003 ) .

am cautat pe la reprezentante si m-au lovit cu niste scoruri imense ( intre 300-500 euro ) , astfel mi-a ramas doar varianta unui ventilator sh .

am cautat pe e-bay si am gasit doar de sv 650 si de tl 1000 . pe cel de la sv l-am "probat" si nu are nici o treaba cu cel care imi trebuie mie . cel de tl .... chiar nu stiu .

daca aveti cunostinte in domeniu sau stiti pe unde sa mai incerc sa caut ... v-as ramane recunoscator .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, tocmai ma pregaesc sa intru in clubul posesorilor de SV 650 S.

As dori sa stiu un lucru: e adevarat ca este un motor destul de brutal? Am intzeles ca e destuil de greu de stapanit in oras. Eu pana acum am mai avut doar un singur motor (CB500) care mi-a placut mult...insa mi-as dori ceva mai tare putin.

Alte sfaturi/pareri despre SV 650 daca mai aveti pentru mine...pro sau contra...le ascult cu mare atentzie.

Multumesc

P.S. imi cer scuze pentru semnatura :)

 

 

Salutare,

 

Eu am facut pasul catre SV650 S dupa aproape 2 ani si 15000 de km pe un Yamaha Diversion (de care am fost mai mult decat multumit 60 de caluti, manevrabilitate buna, consum scazut, bagaje gramada si garda la sol suficient de mare incat sa nu-mi pese de orice gropita din asfaltul nostru romanesc). Acum am cam 200 de km cu SV-ul si incep sa-l invat. Eu l-am cumparat ca fiind varianta S dar fara carene si far pt ca fostul proprietar a avut un accident reflectat si in pretul motorului impecabil de altfel (daca treci peste partea cu carenele). Avand inclinatii spre naked era clar ca si SV-ul va avea aceeasi soarta ca si Diversionul care de asemenea a ajuns fara carene. Pentru ca o perioada am avut semighidoane la SV am mers cu el asa si am fost f nemultumit de pozitia "spre fata" la cei 1,85 m si 100 de kile. In oras dupa 10 minute era cosmar, parca faceam flotari la fiecare frana, in schimb in afara orasului lipsa carenei compensa greutatea si dupa 100km/h incepeam sa ma simt cat de cat firesc si fara tensiune in brate. Asa ca dupa ce i-am facut improvizatia pentru faruri am inceput sa ma gandesc serios la ghidonul de naked.

post-750-1202899832_thumb.jpg

Asa ca dupa cautari pe Louis :wink: un kit jug superior +ghidon in jur de 200 Eur si niste amarate de inaltatoare de ghidon 80 Eur am apelat la varianta cumparat de la Gaspar inaltatoare de ghidon 30 Ron de la Planeta 5 (de care sunt f multumit de altfel) dat gauri in juguri si confectionat ghidon din teava de inox de 22.

Rezultatul partial multumitor: pozitie mai relaxata, control mai bun, dar voi renunta la forma de drag bar a ghidonului si voi face un ghidon mai spre touring (cam ca la Diversion, poate putin mai lat)

post-750-1202901286_thumb.jpgpost-750-1202901320_thumb.jpgpost-750-1202901252_thumb.jpg

Acestea fiind spuse, dupa un drum Mangalia - Constanta si retur si o "endureala" duminica trecuta pot spune ca e un motor foarte bun, care, chiar daca smuceste si e naravas, este foarte manevrabil, usor si cu un grad ridicat de "fun" :kiss:

Concluzie: o motocicleta usoara, "nebuna" si cu un caracter aparte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut .

ca tot a venit vorba mai sus de niste piese .. as avea si eu nevoie de un sfat .

concret ..imi trebuie ventilatorul pentru un sv 1000 ( modelul de dupa 2003 ) .

am cautat pe la reprezentante si m-au lovit cu niste scoruri imense ( intre 300-500 euro ) , astfel mi-a ramas doar varianta unui ventilator sh .

am cautat pe e-bay si am gasit doar de sv 650 si de tl 1000 . pe cel de la sv l-am "probat" si nu are nici o treaba cu cel care imi trebuie mie . cel de tl .... chiar nu stiu .

daca aveti cunostinte in domeniu sau stiti pe unde sa mai incerc sa caut ... v-as ramane recunoscator .

 

 

Incearca la Power Motors ... http://www.piesemoto.ro/ro/

 

PS. Ce ai facut mane , tot pe suzuki ai trecut si tu ... se pare ca avem aproape acelasi animal. Tot in garaj la Obor il cazezi si pe asta ? (nu stiu daca mai ma tii minte, aveam un Fireblade 900RR)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, tocmai ma pregaesc sa intru in clubul posesorilor de SV 650 S.

As dori sa stiu un lucru: e adevarat ca este un motor destul de brutal? Am intzeles ca e destuil de greu de stapanit in oras. Eu pana acum am mai avut doar un singur motor (CB500) care mi-a placut mult...insa mi-as dori ceva mai tare putin.

Alte sfaturi/pareri despre SV 650 daca mai aveti pentru mine...pro sau contra...le ascult cu mare atentzie.

Multumesc

P.S. imi cer scuze pentru semnatura :)

 

Nu-i adevarat, poti controla din ambreiaj cat de tare sa pornest. Intradevar trage din ture foarte mici, dar nu asa de tare incat sa nu o poti controla. Io m-am dat destul de mult in oras, in aglomeratie f mare, dar nu aveam nici o problema de genu.

 

Salutare,

 

Eu am facut pasul catre SV650 S dupa aproape 2 ani si 15000 de km pe un Yamaha Diversion (de care am fost mai mult decat multumit 60 de caluti, manevrabilitate buna, consum scazut, bagaje gramada si garda la sol suficient de mare incat sa nu-mi pese de orice gropita din asfaltul nostru romanesc). Acum am cam 200 de km cu SV-ul si incep sa-l invat. Eu l-am cumparat ca fiind varianta S dar fara carene si far pt ca fostul proprietar a avut un accident reflectat si in pretul motorului impecabil de altfel (daca treci peste partea cu carenele). Avand inclinatii spre naked era clar ca si SV-ul va avea aceeasi soarta ca si Diversionul care de asemenea a ajuns fara carene. Pentru ca o perioada am avut semighidoane la SV am mers cu el asa si am fost f nemultumit de pozitia "spre fata" la cei 1,85 m si 100 de kile. In oras dupa 10 minute era cosmar, parca faceam flotari la fiecare frana, in schimb in afara orasului lipsa carenei compensa greutatea si dupa 100km/h incepeam sa ma simt cat de cat firesc si fara tensiune in brate. Asa ca dupa ce i-am facut improvizatia pentru faruri am inceput sa ma gandesc serios la ghidonul de naked.

post-750-1202899832_thumb.jpg

Asa ca dupa cautari pe Louis :wink: un kit jug superior +ghidon in jur de 200 Eur si niste amarate de inaltatoare de ghidon 80 Eur am apelat la varianta cumparat de la Gaspar inaltatoare de ghidon 30 Ron de la Planeta 5 (de care sunt f multumit de altfel) dat gauri in juguri si confectionat ghidon din teava de inox de 22.

Rezultatul partial multumitor: pozitie mai relaxata, control mai bun, dar voi renunta la forma de drag bar a ghidonului si voi face un ghidon mai spre touring (cam ca la Diversion, poate putin mai lat)

post-750-1202901286_thumb.jpgpost-750-1202901320_thumb.jpgpost-750-1202901252_thumb.jpg

Acestea fiind spuse, dupa un drum Mangalia - Constanta si retur si o "endureala" duminica trecuta pot spune ca e un motor foarte bun, care, chiar daca smuceste si e naravas, este foarte manevrabil, usor si cu un grad ridicat de "fun" :kiss:

Concluzie: o motocicleta usoara, "nebuna" si cu un caracter aparte.

 

din CJ ai cumparat motoru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faraoane... :kiss:

 

Io zic ca SV-ul tau ar merita un ghidon superbike autentic. Desi nu sunt un fan al dragbar-urilor ce ai facut tu acolo nu e asa rau. Dar o curbura autentica de ghidon superbike nu stiu daca ai cum scoate in mod artizanal. Oricum imi place mai mult cu ghidon de street in comparatie cu semighidoanele stock. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi...

Oricum, astept sa prind o zi cat de cat mai acceptabila (vreme , temp) si o sa-l iau la o plimbare sa vad cum ma descurc pe el. Nu neaparat ma ingrijoreaza pozitia de condus, cat imi fac griji pentru manevrabilitate.

Ideea e ca CB500 (motoru meu actual) e foarte manevrabil si foarte bun pentru incepatori, si nu as vrea ca trecerea sa fie foarte brusca.

In legatura cu ghidonul...nu prea as vrea eu sa ma pun sa modific nimik pe motor, pentru ca este in stare destul de buna. Singurul lucru schimbat a fost carena fata. (si cel pe care vreau sa-l cumpar eu este SV 650 S).

Offff.... I really miss summer now :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la Power Motors ... http://www.piesemoto.ro/ro/

 

PS. Ce ai facut mane , tot pe suzuki ai trecut si tu ... se pare ca avem aproape acelasi animal. Tot in garaj la Obor il cazezi si pe asta ? (nu stiu daca mai ma tii minte, aveam un Fireblade 900RR)

 

gata , am rezolvat . l-am luat de pe un tl1000 ( si l-am gasit si pe e-bay deci o sa pot sa il inapoiez in curand ) .

 

moto nu il mai tin la obor , l-am tinut toata vara in fata blocului si ... nu au fost probleme deci , astept sa se mai incalzeasca si sa il aduc acasa

 

ps. referitor la trecerea la suzuki ... se pare ca asta e tendinta :cheers:

Editat de haca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi...

Oricum, astept sa prind o zi cat de cat mai acceptabila (vreme , temp) si o sa-l iau la o plimbare sa vad cum ma descurc pe el. Nu neaparat ma ingrijoreaza pozitia de condus, cat imi fac griji pentru manevrabilitate.

Ideea e ca CB500 (motoru meu actual) e foarte manevrabil si foarte bun pentru incepatori, si nu as vrea ca trecerea sa fie foarte brusca.

In legatura cu ghidonul...nu prea as vrea eu sa ma pun sa modific nimik pe motor, pentru ca este in stare destul de buna. Singurul lucru schimbat a fost carena fata. (si cel pe care vreau sa-l cumpar eu este SV 650 S).

Offff.... I really miss summer now :)

 

Te pot asigura eu dupa 8000 de kilometri facuti si in Bucuresti si in afara, ca este o motocicleta foarte manevrabila, cu care te poti strecura usor. Legat de confort, la 1.78 inaltime, este perfecta si spun asta dupa 1800 de km facuti in 2 zile (nopti, mai bine spus).

Eu unul iti recomand varianta S, ptr ca se simte lipsa semicarenei la viteze mari.

*(Toate aceste "observatii" personale se refera la modelul SV650S, K7)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rugaminte...

vreu sa-mi iau un suzuki savage 650 c si are transmisia pe curea...

nu prea stiu mare lucru despre asta. E bine? Nu e bine?

mersi

:burnout: Mda... o fi bine, o fi rau?

Savage-ul, cunoscut si sub numele de LS650, nu are nici o legatura cu SV650 sau 1000!

Keep searching, si o sa vezi ca putin mai jos exista sectiunea de cioapare, unde cred ca vei gasi si raspunsurile dorite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am reusit sa imi fac damblaua cu ghidonul. Am asteptat toata iarna ...dar a meritat. Kitul este de la POLO , ghidonul la fel . A fost destul de lucru pentru a-l monta si pentru asta vreau sa multumesc celor de la B&S care au avut rabdare si un pret neasteptat de avantajos...jos palaria.

Mai interesant este faptul ca motorul meu este mult mai confortabil in oras , pozitia este ca pe varianta N , despre care citisem atatea lucruri legate de manevrabilitate si comoditate. Dupa cum am mai spus aici singurul repros legat de acest motor a fost cel legat de pozitia de pilotaj...ei bine acum este super!

Din pacate pretul nu este un punct forte . Jugul superior si ghidonul imreuna cu conductele de frana racing (incluse in kit) au fost vreo 380 de euro , apoi taxe , comisioane ...cam 100 per total , deci multicel. Cu mana pe inima pot sa spun insa ca a meritat fiecare euro .

Toate bune!

post-23746-1204293044_thumb.jpg

post-23746-1204293076_thumb.jpg

post-23746-1204293098_thumb.jpg

post-23746-1204293135_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si respect la toti, si pentru mine SV650 este the One, dar inca nu o am, abia prin iulie sau august sper sa apara, si vreau sa va inteb ceva, de unde sa ma axez sa o iau, eu sau ro, in fiecare parte sunt avantaje si dezavantaje, vazand ca unii dintre voi si le-au achizitionat de curand, va intreb cum e mai bine, sau mai bine zis de unde le-ati luat?

 

mi-a luat un pic mai mult decat am prevazut initial, aproape un an, dar... she's finally here, in my garage :crack: , ii mai trebuie numere si apoi, soare si vreme buna. :burnout: :wave: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa stiu daca stie cineva o reprezentanta Suzuki seriosa in tara ?

Salutare!

ar fi cei de la B&S Motors, cauta pe internet sau da PM sa-ti dau detalii de contact.

 

 

--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 23:35 -------------

boooooooooon, toate bune si frumoase, inteleg ca cei de 1.85 stau binisor pe motorul asta, dara eu am 1,95.... si parca V-Strom nu ma atarage asa mult ca SV-ul

 

ia ziceti, ceva "brazi" calareti pe-aici?!?

:wave:

motorul pe care arati cel mai bine este cel pe care stai cel mai bine, pe care te simti cel mai bine.

:cheers:

 

--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 23:36 -------------

Sunt proaspat posesor de Suzuki SV650 s in curs de transformare in naked

 

uffff!

de ce strici bunatate de carena? :D

 

--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 23:37 -------------

am si eu un sv 650 s 24000 km an 2000 tobe leovince cap coada (850 euro noi ) eu asa am cumparat-o cu tobe suna BESTIAL !!!!!!!

am facut cu el 2400 de km si inafara de ulei si filtru nu am facut nimik la el

imi place!!!!!!!!

e de belea! :cheers:

libelula mea arata exact la fel, zici ca sunt surori gemene! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SVu650N, nu are robinet la rezervor, cu selectare ON,OFF si Reserve? Ca m-am invartit in juru' motorului si n-am vazut nimic, iar nici in manual nu am gasit date, e drept manualul il am in varianta "scanata" de pe net. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...