Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salut !

 

Posibil sa fi vazut deja cum abuzeaza unii de motoretele din dotare,dar din seria

"nu faceti ca ei" va prezint....

SV:

 

http://s658.photobucket.com/albums/uu307/ggobi/

 

 

 

Singura scuza e ca nu am bani pentru cea mai apropiata moto adevarata cu caracteristici

similare=BMW 800GS dupa parerea mea. (si daca m-as imprumuta m-ar da afara nefasta).

(caracteristici similare= 180 pe autostrada daca vreau, subtire si iute prin oras,ager pe asfalt,

acceptabil pe forestiere,chiar cu viteza mai mica(nu ma duc la raliu ci la plimbare),max 200kg )

Si parca nu m-as indura sa fac cu o mobra de 11500E ce fac cu asta .

Bafta si tot ce va doriti!

Gobi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ti-am mai zis si pe PM, ce ai facut tu acolo mi se pare treaba interesanta, si daca nu o sa am bani de v-strom in curand s-ar putea sa fac si eu (o parte din) modificarile facute de tine. Adica daca modific ceva as prefera sa pot reveni la varianta "stock". Nu de alta, dar daca va fi sa-l vand, nu stiu cati oameni cauta un SV enduro :laugh: . Nu stiu cum sunt drumurile pe la voi, dar la noi in zona parca nu mai simt nici o placere sa ma dau. Tot timpul trebuie sa fiu atent, sau sa merg f incet, frana dupa frana, dupa frana. Nu mai suport drumurile astea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in urma cu 20 de pagini se discuta cateva pagini despre uleiuri.... pana la urma sa recapitulam: care o recomandati, cat costa si de unde?

 

m-am saturat de castor, e cam scump si daca o schimb des e si mai scump :laugh:

 

So... astept pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot acu cateva pagini, eu am zis ca am gasit ieftin Repsol Rider 4T (undeva pe la 20 si ceva de lei sticla de 1l). Asta cica e semisintetic. Am bagat 15W50...ca deh, e vara si e calduri de Rro. Motorul se comporta OK, n-am probleme cu ambreiajul, si parca (in mod sigur parere subiectiva!) per total e mai silentios. Nu prea se mai aud nici supapele, deci o sa aman reglarea jocurilor pentru la toamna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am schimbat motulul 300v pe motorex top speed 15w50(sintetic), am luat filtru si uleiul la 176 ron datorita user-ului lipton aici pe forum,f serios si prompt.ca impresii:ambreiajul nu patineaza,spre deosebire de 300v 10.40 intra mereu in viteza,chiar si in trafic la calduri f mari....per total super ok..mai ales la pretul asta in comparatie cu 300v..

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambreiajul nu patineaza

practic vorbind... la ce se refera acest "patinaj"? adica... cum se manifesta? eu sincer nu am idee :laugh:

 

(scz pt out of topic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

practic vorbind... la ce se refera acest "patinaj"? adica... cum se manifesta? eu sincer nu am idee :laugh:

BUna intrebare! Si eu vreau sa aflu ce inseamna , pentru ca nimeni nu a reusit sa imi explice destul de "coerent" acest fenomen!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

placutele de ambreiaj fac legatura intre motorul in miscare si transmisie... cand motorul e la relanti, el se misca, face ture, dar motorul sta pe loc. de ce? placutele de ambreiaj nu sunt lipite, sunt in pauza. cand bagi in viteza si lasi ambreiajul, placutele se aseaza si se lipesc, transmitand miscarea din motor la lant. ei bine, cand aceste placi sunt uzate si nu mai prind cum trebuie, motorul se invarte, dar placutele mai scapa din cand in cand. adica aluneca. si atunci poti sa turezi cat vrei, dar cat timp scapa, nu misti motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inceputt fenomenul asta apare cand tragi tare de gaz, mai ales in trepte joase (1-2-3). Te trezesti ca daca accelerezi tare in loc sa traga o sa se tureze doar motorul aiurea. Poate fi din cauza uleiului, a placutelor uzate sau a arcurilor blegite. Sau o combinatie a celor 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva care e depresiunea maxima la carburator (masurata in "locurile de unde se face sincronizarea) ?

 

Ceasurile de pe Louis au plaja de -1bar - 0 (am gasit la firme din Bucuresti, vacuumetre similare cu preturi pana in 10E pt clasa de precizie 1.6)

 

Vreau sa-mi fac un sincro tester din ala, si nu stiu daca e nevoie chiar de asa mult (-1bar). As putea alege o valoare maxima mai mica si as castiga la acuratetea reglajului (de ex -400 mbar). Din cate am vazut cand se facea sincronizarea, mai mult de -250mbar n-am vazut sa treaca. In manual, la sectiunea Calibrating each gauge, negative pressure: 6.8 - 13.6kPa. Daca despre asta ar fi vorba, atunci ar insemna cam maxim ~140 mbar.

 

Idei? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da, dar daca si-l face oricum trebuie sa poata masura peste vacuumul facut de carburi ca altfel va avea 2 valori egale la capat de scara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da, dar daca si-l face oricum trebuie sa poata masura peste vacuumul facut de carburi ca altfel va avea 2 valori egale la capat de scara

Exact. Asta ziceam si eu... -1 bar acopere sigur, dar din cate mi-aduc aminte maximul era pe undeva la -250mbar, si daca as alege 2 de -400mbar de ex, as avea o precizie mai buna.

 

Isi aduce aminte cineva de la ultima sincronizare cam care a fost maximul? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde... de cat ulei consuma motorul. din cate stiu, daca mergi mult cu frana de motor (depresiune mare pe admisie) sau cu o turatie mica pentru treapta de viteza respectiva (de obicei cand tragi acceleratia simti o lipsa putere, ...

Adica daca folosesc mai mult frana de motor e normal sa consume ulei? Sa inteleg ca nu e chiar bine sa folosesti frana de motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica daca folosesc mai mult frana de motor e normal sa consume ulei? Sa inteleg ca nu e chiar bine sa folosesti frana de motor?

 

Din cate stiu da. Deoarece la frana de motor, clapeta obturatoare a carburatorului e inchisa, aer nu se trage, in cilindru si in cotul de admisie se face o depresiune mai mare (un vacum mai mare), depresiune care prin alezaje, sau prin locasul segmentilor trage ulei (binenteles ca nu in cantitati f mici). La motoare cu carburatoare vechi (de ex. carburatorul de dacie) se consuma si mai multa benzina.

 

Ce parere aveti de uleiurile mobil1? azi mi-am comandat mobil1 extra 4T 10w40, semisintetic, 25 ron/l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pepsi: Am un prieten care baga in GSX asa ceva de cativa ani, si nu are probleme. Si inainte de GSX a bagat in CBRF2, si la fel, fara probleme. Cred ca e OK.

@aoleks: daca scapi motoru pe dunga, cam cat sunt de rezistente jucariile din poza?

Editat de Tija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am luat la mana a 2-a, cu 150 euro inclusiv taxe postale!!! un set nou de la ceva firma dubioasa ma costa minim 300 euro, iar daca vreau unu de firma (nu yoshimura) cel putin 4-500 euro, deci asta e perfect! e din aluminiu (ergal), anodizat si complet reglabil :blink:!

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...