ggobi Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Salut ! Posibil sa fi vazut deja cum abuzeaza unii de motoretele din dotare,dar din seria "nu faceti ca ei" va prezint.... SV: http://s658.photobucket.com/albums/uu307/ggobi/ Singura scuza e ca nu am bani pentru cea mai apropiata moto adevarata cu caracteristici similare=BMW 800GS dupa parerea mea. (si daca m-as imprumuta m-ar da afara nefasta). (caracteristici similare= 180 pe autostrada daca vreau, subtire si iute prin oras,ager pe asfalt, acceptabil pe forestiere,chiar cu viteza mai mica(nu ma duc la raliu ci la plimbare),max 200kg ) Si parca nu m-as indura sa fac cu o mobra de 11500E ce fac cu asta . Bafta si tot ce va doriti! Gobi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Ti-am mai zis si pe PM, ce ai facut tu acolo mi se pare treaba interesanta, si daca nu o sa am bani de v-strom in curand s-ar putea sa fac si eu (o parte din) modificarile facute de tine. Adica daca modific ceva as prefera sa pot reveni la varianta "stock". Nu de alta, dar daca va fi sa-l vand, nu stiu cati oameni cauta un SV enduro . Nu stiu cum sunt drumurile pe la voi, dar la noi in zona parca nu mai simt nici o placere sa ma dau. Tot timpul trebuie sa fiu atent, sau sa merg f incet, frana dupa frana, dupa frana. Nu mai suport drumurile astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 in urma cu 20 de pagini se discuta cateva pagini despre uleiuri.... pana la urma sa recapitulam: care o recomandati, cat costa si de unde? m-am saturat de castor, e cam scump si daca o schimb des e si mai scump So... astept pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Tot acu cateva pagini, eu am zis ca am gasit ieftin Repsol Rider 4T (undeva pe la 20 si ceva de lei sticla de 1l). Asta cica e semisintetic. Am bagat 15W50...ca deh, e vara si e calduri de Rro. Motorul se comporta OK, n-am probleme cu ambreiajul, si parca (in mod sigur parere subiectiva!) per total e mai silentios. Nu prea se mai aud nici supapele, deci o sa aman reglarea jocurilor pentru la toamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 (editat) si eu am schimbat motulul 300v pe motorex top speed 15w50(sintetic), am luat filtru si uleiul la 176 ron datorita user-ului lipton aici pe forum,f serios si prompt.ca impresii:ambreiajul nu patineaza,spre deosebire de 300v 10.40 intra mereu in viteza,chiar si in trafic la calduri f mari....per total super ok..mai ales la pretul asta in comparatie cu 300v.. Editat Iulie 7, 2009 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 ambreiajul nu patineaza practic vorbind... la ce se refera acest "patinaj"? adica... cum se manifesta? eu sincer nu am idee (scz pt out of topic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SZERZO Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 practic vorbind... la ce se refera acest "patinaj"? adica... cum se manifesta? eu sincer nu am idee BUna intrebare! Si eu vreau sa aflu ce inseamna , pentru ca nimeni nu a reusit sa imi explice destul de "coerent" acest fenomen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 placutele de ambreiaj fac legatura intre motorul in miscare si transmisie... cand motorul e la relanti, el se misca, face ture, dar motorul sta pe loc. de ce? placutele de ambreiaj nu sunt lipite, sunt in pauza. cand bagi in viteza si lasi ambreiajul, placutele se aseaza si se lipesc, transmitand miscarea din motor la lant. ei bine, cand aceste placi sunt uzate si nu mai prind cum trebuie, motorul se invarte, dar placutele mai scapa din cand in cand. adica aluneca. si atunci poti sa turezi cat vrei, dar cat timp scapa, nu misti motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 La inceputt fenomenul asta apare cand tragi tare de gaz, mai ales in trepte joase (1-2-3). Te trezesti ca daca accelerezi tare in loc sa traga o sa se tureze doar motorul aiurea. Poate fi din cauza uleiului, a placutelor uzate sau a arcurilor blegite. Sau o combinatie a celor 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 eh, asa da... acum am inteles si eu cei cu patinajul artistic 10x a lot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Stie cineva care e depresiunea maxima la carburator (masurata in "locurile de unde se face sincronizarea) ? Ceasurile de pe Louis au plaja de -1bar - 0 (am gasit la firme din Bucuresti, vacuumetre similare cu preturi pana in 10E pt clasa de precizie 1.6) Vreau sa-mi fac un sincro tester din ala, si nu stiu daca e nevoie chiar de asa mult (-1bar). As putea alege o valoare maxima mai mica si as castiga la acuratetea reglajului (de ex -400 mbar). Din cate am vazut cand se facea sincronizarea, mai mult de -250mbar n-am vazut sa treaca. In manual, la sectiunea Calibrating each gauge, negative pressure: 6.8 - 13.6kPa. Daca despre asta ar fi vorba, atunci ar insemna cam maxim ~140 mbar. Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 cumpara numai un set normal, care e mai ieftin. toata chestia este sa ai doua valori egale, masura nu e importanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 pai da, dar daca si-l face oricum trebuie sa poata masura peste vacuumul facut de carburi ca altfel va avea 2 valori egale la capat de scara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 pai da, dar daca si-l face oricum trebuie sa poata masura peste vacuumul facut de carburi ca altfel va avea 2 valori egale la capat de scara Exact. Asta ziceam si eu... -1 bar acopere sigur, dar din cate mi-aduc aminte maximul era pe undeva la -250mbar, si daca as alege 2 de -400mbar de ex, as avea o precizie mai buna. Isi aduce aminte cineva de la ultima sincronizare cam care a fost maximul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 o piesa noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 depinde... de cat ulei consuma motorul. din cate stiu, daca mergi mult cu frana de motor (depresiune mare pe admisie) sau cu o turatie mica pentru treapta de viteza respectiva (de obicei cand tragi acceleratia simti o lipsa putere, ... Adica daca folosesc mai mult frana de motor e normal sa consume ulei? Sa inteleg ca nu e chiar bine sa folosesti frana de motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Adica daca folosesc mai mult frana de motor e normal sa consume ulei? Sa inteleg ca nu e chiar bine sa folosesti frana de motor? Din cate stiu da. Deoarece la frana de motor, clapeta obturatoare a carburatorului e inchisa, aer nu se trage, in cilindru si in cotul de admisie se face o depresiune mai mare (un vacum mai mare), depresiune care prin alezaje, sau prin locasul segmentilor trage ulei (binenteles ca nu in cantitati f mici). La motoare cu carburatoare vechi (de ex. carburatorul de dacie) se consuma si mai multa benzina. Ce parere aveti de uleiurile mobil1? azi mi-am comandat mobil1 extra 4T 10w40, semisintetic, 25 ron/l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) @pepsi: Am un prieten care baga in GSX asa ceva de cativa ani, si nu are probleme. Si inainte de GSX a bagat in CBRF2, si la fel, fara probleme. Cred ca e OK. @aoleks: daca scapi motoru pe dunga, cam cat sunt de rezistente jucariile din poza? Editat Iulie 9, 2009 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 la fel de rezistente ca si cele originale... avantajul e ca pentru setul asta poti comanda doar piesele care s-au rupt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 @aoleks: cat te-o costat scaritele? is complet reglabile? is din aluminiu sau inox? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) le-am luat la mana a 2-a, cu 150 euro inclusiv taxe postale!!! un set nou de la ceva firma dubioasa ma costa minim 300 euro, iar daca vreau unu de firma (nu yoshimura) cel putin 4-500 euro, deci asta e perfect! e din aluminiu (ergal), anodizat si complet reglabil ! Editat Iulie 9, 2009 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Care mai veniti la Predeal ?........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 mai sunt vreo 2 ore si m-am tirat la predeal..ne vedem pe acolo sa mai vb una alta despre sv-uri...ne recunoastem noi cumva.. asaflt usact si vreme buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Inca sunt la birou, pornesc spre Predeal dupa 16o'clock. Cius! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Pe la 15:30 o iau si eu din loc. Fac o scurta oprire pe la Campina si ajung "spre seara". C ya there... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.