mihaip Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 pai motoru e nou din 2006...l-am luat anul trecut are mai putin de un an de mers 7000 de km...ma gandesc ca de la mersul prin oras subturat si pe faza lunga..la un moment dat am avut o parada(motociclistii exista in trafic) si nu mai mergea claxonul eram si pe faza lunga.....apoi dupa ce am iesit din oras si am dus-o in ture mai mari si-a revenit.. Incarca bateria si dupa aia verifica incarcarea. E posibil sa fie si bateria descarcata de peste iarna : ai mai pornit motorul asta iarna ? Bateria a stat la incarcat ? Motorul fiind nou, bateria ar trebui sa fie buna. Raman 2 posibilitati : n-ai incarcat-o peste iarna si ai inceput anul cu ea descarcata sau in cazul in care ai intretinut-o bine, e o problema de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 ... sau pur si simplu motoreta functioneaza corect pt ca asa e modelu. Din cate stiu eu SV-ul nu are un alternator f puternic. Ceva de genu 300 W, iar aceasta valoare nu e dezvoltata decat la ceva ture, vreo 5000, no way near de relanti. Asa ca la atatia consumatori (faruri, stop, bord, alea alea) eu zic ca e normal ca intensitatea sa creasca putin atunci cand turezi motorul. Si la Bandit e asa iar alternatorul la Bandit 600 din prima generatie e de 400 W iar la cel 2000-2004 e de 550 W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 am si eu o intrebare...dupa ce se aprinde beculetul de la benzina cam pt cati km mai este benzina??? si ma refer la un sv de 650... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 bateria nu a fost pusa la incarcat peste iarna...eu am iesit iarna o data la 2 sapt asa poate chiar mai des uneori.....oricum cresterea in intensitate a luminii are loc daca o turez pe la 3-3500 rpm...de ci inclin sa cred ca ar fi vb de ceea ce spune emppu .. si inca o intrebare..am obs de ceva timp ca franele nu prea mai tin..am fo la service si mi-au spus ca placutele sunt bune dar ca sunt din material "sintetic"(sau ceva de genul....nu mai stiu sigur..)si ca nu prea au ce sa le faca eventual sa le lubrifieze sau daca nu sa le schimb..... 2.in mers se aude un suierat sa zic la roata spate (asa mi se pare) atunci cand ma aplec pe curbe...am crezut la inceput ca mi se pare..dar apoi am repetata faza pe la 30 la ora cu viziera ridicata si cu ambreiajul tras...si chiar se aude... mecanicul a zis ca de rulmenti nu poate fi vb motorul avand 7000 de km,roata era stransa,el zice ca ar fii de la palcute..dar ma gandesc ca nu prea ar avea sens sa scoata sunetul ala de la placute..omu a dat o tura cu ea si a zis ca nu i se pare nici un sunet ciudat..cert e ca la inceput nu scotea sunetul respectiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Din intelepciunea celor de pe forumuri dedicate in intregime SV-ului: Ignition Retard Mechanism o chestie care modifica aprinderea in treptele 2 si 3 pentru ca SV-ul sa treaca de testul de zgomot cu pretul unuei mici pierderi de putere. Remedierea acestei "probleme" poate fi rezolvata foarte usor prin deconectarea a doua fire, operatiunea fiind extrem de simpla si la indemana oricui. Intreaga operatiune o gasiti pe larg la http://www.sv650.org/ig_retard/ignition_mod.htm Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 (editat) si inca o intrebare..am obs de ceva timp ca franele nu prea mai tin..am fo la service si mi-au spus ca placutele sunt bune dar ca sunt din material "sintetic"(sau ceva de genul....nu mai stiu sigur..)si ca nu prea au ce sa le faca eventual sa le lubrifieze sau daca nu sa le schimb..... Placute lubrifiate?? Ce sa faca... sa puna niste vaselina sau ulei pe placute sa "lunece" mai bine? Cred ca au zis sau vroiau sa zica, ca placutele sunt sinterizate. Nu stiu de la ce firma sunt placutele tale insa daca sunt sinterizate si mai au carne... stai linistit ca nu au nimic, si sunt oricum mai bune decat cele organice. Curata si tu discurile si etrierii cu spray de frane, verifica si tu daca mai ai "carne" pe placute. Daca etrierii+placutele si discurile sint OK... nu e altceva de facut decat sa schimbi lichidul de frana si sa aerisesti calumea sistemul. Editat Aprilie 25, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 emppu:cred ca se refereau la degresat palcutele nu la lubrifiat..greseala mea iar in legatura cu zgomotul de la roata spate...de la ce crezi ca ar fi?ms pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Nu ma pot pronunta asa. Nu stiu ce intelegi prin "suierat". Nu stiu cum suna "suierat-ul" la tine. E posibil sa fie doar o inchipuire, mai ales avand in vedere ca motoru tau e ca si nou. Cureti si ungi regulat lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 ii uns lantul? stiu ca e o intrebare stupida, dar la mobra mea , cand am luato lantul era uscat si scotea un sunet ciudat cand porneam de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 dap e uns in ultimul timp l-am uns din 500 in 500 km...dar adevaru e ca la inceput nu stiam cum se intretine un lant...eu avand doar scutere inainte si un enduro cu care rupeam coclaurile.. ....ajunsese lantu sa scartaie la viteza mica...dar l-am dus imediat la curatat si uns si l-am facut ca nou ..dar cu ceva munca...si de atunci il intretin periodic..nu are cum sa fie de la lant..parerea mea... zgomotul e geva de genul ca o planetara la masina cand intri in curba...dar directia nu-mi este afectata ...daac mecanicul mi-a zis ca el nu simte nimic nu am de ec sa-mi fac grija....omu avand destula experienta in domeniu.. toate cele bune si sa ne vedem la o intalnire de sv-isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 dap e uns in ultimul timp l-am uns din 500 in 500 km... Ai putea sa-l ungi putin mai des. Intervalele de servisare si de lucrari de intretinere care sunt date de manuale sau recomandate de altii pe afara se aplica strict in tarile civilizate. In tari din lumea a 3 a precum Romanica, Angola, Libya, Namibia etc nu strica daca curatam lantul, suflam/schimbam filtru de aer, schimbam uleiu in motor si furca etc inainte de intervalele prescrise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 (editat) am si eu o intrebare...dupa ce se aprinde beculetul de la benzina cam pt cati km mai este benzina??? si ma refer la un sv de 650... La al meu, 650 k2, martoru de benzina se aprinde si blinkane incet cand mai am cam 3,5L de benzol si ramane aprins tot timpu cand ajunge la 1,5L, la celelate nu stiu cum e, dar citeste in owner's manual ca trebuie sa scrie, deci teoretic dupa ce se aprinde prima data mai poti merge cam 50km, dupa mai merge, dar pe liber si impinsa. Oricum yo daca vad ca se aprinde "vanez" prima benzinarie. Asfalt... Editat Aprilie 26, 2008 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 pai ziceam ca la 500 de km ar fii ok sa ung lantul ..in carte scrie la 1000.... azi am fo pe dealu negru si mis pare ca se aude parac ma tare acel zgomot pe curbe si franele nu mai tin deloc bine...mi-a spus cineva ca s-ar putea ca placutele sa nu prinda bien pe disc si sa se fi deformat discul de frana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 ati incercat careva sa dezactivati "ignition retard" -ul? io da... maine ii fac un testrun (pana acum merea cu ~110max in a II-a, sper ca cresterea de putere sa i-mi permita 120 ) lateredit: am facut testrun-ul 120 km/h max. in treapta a II-a.. inainte sa scot acele 2 fire prindea ~110 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprianalin Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 salut baieti am A-ul de 2 ani si pana acum nu m-am suit pe un motor in trefic. m-am hotarat sa-mi iau unul, am fost la prisma la targ si mi-a ramas gandul la sv 650 necarenat. recunosc ca initial am vrut sa ma orientez spre ceva mai mic - 250cc dar oferta este foarte slaba la capitolul asta. ma intereseaza daca mai e cine aici care a inceput pe sv direct sa-mi impartasesca din experienta. as purtea sa-l limitez cumva la 100 km/h pentru inceput? nu ca as fi un inconstient, am 32 ani si 200 mii km cu masina dar din cate am citit pe aici motorul te fura la viteza. ce parere aveti de abs la moto, este eficient? .... din motive financiare as alege modelul fara abs dar daca se dovedeste imperios necesar as face un efort. abs-ul este intalnit si pe fata si pe spare avand in vedere ca are doua frane complet independente? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 uitate pe youtube la niste filmulete in care se compara franarea cu abs si fara pe drum umed. io zic ca merita, pacat ca doar modelul de dupa 2007 (la SV) este abs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 salut baietiam A-ul de 2 ani si pana acum nu m-am suit pe un motor in trefic. m-am hotarat sa-mi iau unul, am fost la prisma la targ si mi-a ramas gandul la sv 650 necarenat. recunosc ca initial am vrut sa ma orientez spre ceva mai mic - 250cc dar oferta este foarte slaba la capitolul asta. ma intereseaza daca mai e cine aici care a inceput pe sv direct sa-mi impartasesca din experienta. as purtea sa-l limitez cumva la 100 km/h pentru inceput? nu ca as fi un inconstient, am 32 ani si 200 mii km cu masina dar din cate am citit pe aici motorul te fura la viteza. ce parere aveti de abs la moto, este eficient? .... din motive financiare as alege modelul fara abs dar daca se dovedeste imperios necesar as face un efort. abs-ul este intalnit si pe fata si pe spare avand in vedere ca are doua frane complet independente? Numai bine! Parerea mea este ca il limitezi degeaba la 100.. Eu m-am facut cam pilaf la 50-60 la ora, altii au scapat intregi si la 170, asa ca, poate, daca il limitezi la 30 km/h sa aiba vreun rost, dar in cazul asta nu vad de ce ti-ai mai lua motocicleta E o motocicleta "nervoasa" din cauza cuplului de jos, dar sunt sigur ca te poti obisnui cu ea! Sunt multi care au inceput direct pe SV si a fost ok (chiar si fete daca nu ma insel)... In rest, cel mai bine e sa te limitezi tu, nu sa limitezi mobra Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 salut baietiam A-ul de 2 ani si pana acum nu m-am suit pe un motor in trefic. m-am hotarat sa-mi iau unul, am fost la prisma la targ si mi-a ramas gandul la sv 650 necarenat. recunosc ca initial am vrut sa ma orientez spre ceva mai mic - 250cc dar oferta este foarte slaba la capitolul asta. ma intereseaza daca mai e cine aici care a inceput pe sv direct sa-mi impartasesca din experienta. as purtea sa-l limitez cumva la 100 km/h pentru inceput? nu ca as fi un inconstient, am 32 ani si 200 mii km cu masina dar din cate am citit pe aici motorul te fura la viteza. ce parere aveti de abs la moto, este eficient? .... din motive financiare as alege modelul fara abs dar daca se dovedeste imperios necesar as face un efort. abs-ul este intalnit si pe fata si pe spare avand in vedere ca are doua frane complet independente? Numai bine! sal, cam in acceasi situatie am fost si yo, adica aveam Au de vreun an dar n-am avut bani de motor, iar SVu la mine a fost dragoste la prima vedere ca sa zic asa, pana la urma am reusit sa fac rost de bani si sa imi iau una SH si anu asta la sfarsitul lui feb mi-am luat un SV 650N din 2002. A fost prima motoreta pe care m-am urcat si am si mers, deja cred ca am 2000km pe ea si sincer nu stiu de ce se spune despre ea ca ar fi nervoasa, mie cel putin nu mi s-a parut, e drept ca daca tragi de ea si o bruschezi te poate pune "in cap", dar cred ca toate motoarele is asa; ideea e ca daca mergi cu ea relaxat si nu vrei sa fi un pui de Ghost Rider vei vedea ca poate fi o motocicleta foarte calma. Pentru uzul urban este mai mult decat potrivita, e mica si usoara se strecoara prin trafic aproape de la sine. In afara, cel putin la a mea, care-i naked 100% dupa 110-120km/h simti vantu', iar de la 140 in sus se simte ca ar vrea sa danseze. Dar ma gandesc ca daca ii pun un mic parbriz sa se mai aseze un pic. In fine, nu ma mai intind, ideea e ca daca vrei cu adevarat poti sa strunesti SV linistit, mie unuia, mi se pare o motocicleta calma si linistita, buna, zic yo pentru un incepator. Numai bine si asflat uscat. p.s. Limitarea motorului mi se pare inutila, un motor merge cu cat vrei tu sa mearga, n-are CPU sa mearga numai cu 100 sau cu 200 sau 300, cat ii dai atat merge, viteza tine de tine, nu de ea . Asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 (editat) voi ce tobe aveti pe ale voastre?ma gandeam sa-i pun si eu un leo vince cu db-killer...mi se par ca se aude beton.....acum problema ar fii ca nu ma prea pricep la tobe si,deci vin cu urmatoarele intrebari: 1.ce inseaman toba slip-on?din cate stiu sv-ul nu are teava intermediara si trebuie taiata imediat de la cilindru si facuta o prelungire,SAU montat toba direct jos fara intermediara SAU sa se faca flansa ceva am inteles... 2.eu am modelul 06 pe injkectie si daca ii schimb toba trebuie schimbat si filtrul de aer din cate am inteles si apoi sa se faca o remapare a cdi-ului(dar asta am inteles ca nu prea e obligatorie deoarece doar finala schimbata nu influenteaza f mult fata de un sistem full) 3.ideea ar fi ca in caz de probleme cu politia sa pot schimba toba cu cea originala relativ usor..... ms anticipat pt raspunsuri Editat Aprilie 30, 2008 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borris Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Avand in vedere ca mi-am facut SV-ul praf, am niste chestii de vanzare... poate intereseaza pe cineva Crashpaduri LSL (sunt noi, nu am apucat sa le montez) - 79.9 euro http://www.louis.de/_30f6cd218cf0d08457b8c...x=0&cmd.y=0 http://www.louis.de/_30f6cd218cf0d08457b8c...x=0&cmd.y=0 Filtru de aer K&N (nou) - 70 euro http://www.louis.de/_30f6cd218cf0d08457b8c...x=6&cmd.y=6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 New bike in town!!! . Am vazut ca se repara tare greu cea turtita si am zis ca nu ar trebui sa ma prinda vara fara, arata mai bune ca in fotografie dar se aude de tot kktu chiar cu toba Mivv. Sorry domnu' Borris, te inteleg, eu am trantit-o asta vara in Iulie si din lipsa de fonduri nici acum nu merge. Salut SV-istii si care doriti o toba finala Mivv Sportline care se aude de tot kktu io o vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprianalin Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 sal, cam in acceasi situatie am fost si yo, adica aveam Au de vreun an dar n-am avut bani de motor, iar SVu la mine a fost dragoste la prima vedere ca sa zic asa, pana la urma am reusit sa fac rost de bani si sa imi iau una SH si anu asta la sfarsitul lui feb mi-am luat un SV 650N din 2002. A fost prima motoreta pe care m-am urcat si am si mers, deja cred ca am 2000km pe ea si sincer nu stiu de ce se spune despre ea ca ar fi nervoasa, mie cel putin nu mi s-a parut, e drept ca daca tragi de ea si o bruschezi te poate pune "in cap", dar cred ca toate motoarele is asa; ideea e ca daca mergi cu ea relaxat si nu vrei sa fi un pui de Ghost Rider vei vedea ca poate fi o motocicleta foarte calma. Pentru uzul urban este mai mult decat potrivita, e mica si usoara se strecoara prin trafic aproape de la sine. In afara, cel putin la a mea, care-i naked 100% dupa 110-120km/h simti vantu', iar de la 140 in sus se simte ca ar vrea sa danseze. Dar ma gandesc ca daca ii pun un mic parbriz sa se mai aseze un pic. In fine, nu ma mai intind, ideea e ca daca vrei cu adevarat poti sa strunesti SV linistit, mie unuia, mi se pare o motocicleta calma si linistita, buna, zic yo pentru un incepator. Numai bine si asflat uscat. p.s. Limitarea motorului mi se pare inutila, un motor merge cu cat vrei tu sa mearga, n-are CPU sa mearga numai cu 100 sau cu 200 sau 300, cat ii dai atat merge, viteza tine de tine, nu de ea . Asfalt... stii de ce imi puneam problema cu limitatul mobrei?! am un prieten cu un cb 500 (o motocicleta docila) care la un moment dat s-a suit pe o vitezana. imi spunea ca undeva pe centura bucurestiului a vrut sa depaseasca un turism, care probabil mergea destul de repede,si atunci cand a iesit din depasire avea 220 km/h viteza care a perceput-o doar cand s-a uitat la vitezometru. motocicleta urcase de la 100 la 220 in aceias treapta de viteza in cateva secunde doar tragand un pic mai tare de acceleratie. totusi banuiesc ca nu e cazul SV-ului naked cred ca nu e cazul dar...... As vrea sa cumpar una noua in leasing (in ultimul timp pentru mine s-a demonstrat ca SH nu este o afacera, am luat diverse lucruri sh si a terbuit sa bag in ele niste banuti neluati in calcul initial). la ce dealer imi recomandati sa merg? unde as putea sa negocoez un discount sau ceva accesorii in plus? multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 New bike in town!!! . Am vazut ca se repara tare greu cea turtita si am zis ca nu ar trebui sa ma prinda vara fara, arata mai bune ca in fotografie dar se aude de tot kktu chiar cu toba Mivv. Sorry domnu' Borris, te inteleg, eu am trantit-o asta vara in Iulie si din lipsa de fonduri nici acum nu merge. Salut SV-istii si care doriti o toba finala Mivv Sportline care se aude de tot kktu io o vand. la ce pret? ce intelegi prin sunet nasol? poti sa o recordezi si sa postezi pe forum? o poza poti pune cu toba? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Avand in vedere ca mi-am facut SV-ul praf, am niste chestii de vanzare... poate intereseaza pe cineva Crashpaduri LSL (sunt noi, nu am apucat sa le montez) - 79.9 euro http://www.louis.de/_30f6cd218cf0d08457b8c...x=0&cmd.y=0 http://www.louis.de/_30f6cd218cf0d08457b8c...x=0&cmd.y=0 Filtru de aer K&N (nou) - 70 euro http://www.louis.de/_30f6cd218cf0d08457b8c...x=6&cmd.y=6 o oglinda dreapta nu ai??? salut baietiam A-ul de 2 ani si pana acum nu m-am suit pe un motor in trefic. m-am hotarat sa-mi iau unul, am fost la prisma la targ si mi-a ramas gandul la sv 650 necarenat. recunosc ca initial am vrut sa ma orientez spre ceva mai mic - 250cc dar oferta este foarte slaba la capitolul asta. ma intereseaza daca mai e cine aici care a inceput pe sv direct sa-mi impartasesca din experienta. as purtea sa-l limitez cumva la 100 km/h pentru inceput? nu ca as fi un inconstient, am 32 ani si 200 mii km cu masina dar din cate am citit pe aici motorul te fura la viteza. ce parere aveti de abs la moto, este eficient? .... din motive financiare as alege modelul fara abs dar daca se dovedeste imperios necesar as face un efort. abs-ul este intalnit si pe fata si pe spare avand in vedere ca are doua frane complet independente? Numai bine! mai eu sunt incepatoare si mi-am luat sv 650 s modelul full carenat....si sa stii ca ma gandeam si eu sa o limitez dar nu realizezi nimic...parerea mea, eu am fost pana la calarasi si inapoi cu ea iar pe autostrada este impecabila...in sensul ca o poti controla foarte bine, pozitia pe ea este foarte ok stai relaxat fara stres...eu am 1.65m.este un motor destul de nervos dar inveti repede sa il stapanesti..carenele mai ajuta si ele la stabilitate....cu naked am inteles ca iti cam "rupi" picioarele la viteza mare...nush ce sa zic...i-ati ce-ti place si ce consideri tu ca te avantajeaza. bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 si totusi nu are nimeni niste raspunsuri pt intrebarile mele ref la toba(vezi post-ul de mai sus)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.