m4v3rick Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 LOCATIE: Herculane!ULEI: pana acum nu am avut decat Motul 300v dublu ester 10w 40 ..pe viitor o sa incerc Motul 5100 semi-sintetic 10W40 INCALTZARI: Mesaj completat . si yo am tinut-o un an numa pe 300V, dar dupa am trecut pe 5100, n-am simtit nici o diferenta, in afara de cea de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 si yo am tinut-o un an numa pe 300V, dar dupa am trecut pe 5100, n-am simtit nici o diferenta, in afara de cea de pret. La rezultatul asta ma astept si eu de aceea vreau sa fac trecerea la 5100! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 (editat) Salutare, O sa-mi iau si eu un ulei castrol ceva mai ieftin daca tot spuneti ca e la fel de bine. Macar il schimb des. Apropo de gume, eu am Pilot Road 2 pe spate si Pilot Power pe fata si mi se pare genial . nici cu PPower pe spate n-am avut probleme pe ud(ploaie torentiala) uscat, rece. Daca are cineva de vanzare un Pilot Road 2 sau Pilot Power pentru fata sa-mi spuneti. Am auzit ca astia de la Michelin se lauda cu dual compound, pe cand cei de la bridgestone au de la 3 in sus... aproximativ. Apropo, cine mai are toba de la Vick, bagati pe forum filmari. Iar pentru intalnire, sunt pentru, oriunde. De data asta nu am cum sa o ratez. Stau cuminte in casa cu doua saptamani inainte. Editat Ianuarie 13, 2010 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Man ce sa zic ) asa sa faci cu statul in casa, ca cine stie . Una peste alta si eu sunt pentru oriunde, intalnire si foc sa fie. NU ma mai laud cu chitara ca de 2 ori am zis si de 2 ori am venit fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Salutare, O sa-mi iau si eu un ulei castrol ceva mai ieftin daca tot spuneti ca e la fel de bine. Macar il schimb des. Apropo de gume, eu am Pilot Road 2 pe spate si Pilot Power pe fata si mi se pare genial . nici cu PPower pe spate n-am avut probleme pe ud(ploaie torentiala) uscat, rece. Daca are cineva de vanzare un Pilot Road 2 sau Pilot Power pentru fata sa-mi spuneti. Am auzit ca astia de la Michelin se lauda cu dual compound, pe cand cei de la bridgestone au de la 3 in sus... aproximativ. Apropo, cine mai are toba de la Vick, bagati pe forum filmari. Iar pentru intalnire, sunt pentru, oriunde. De data asta nu am cum sa o ratez. Stau cuminte in casa cu doua saptamani inainte. Se ncinge nitel mai greu motulu decat castrolu chiar daca au aceiasi coeficienti! Dar tinand cont ca nici o firma nu garanteaza nici macar 1 km ca uleiul lor sunt mai bune sau fac ungerea mai bine ca... as zice ca nu prea i diferenta intre zemurile de top(cu coeficienti identici). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 @Redpik: eu am toba Vick. Aseara i-am facut prima proba. Era cam intuneric sa filmez si sa iasa ceva relvant, asa ca am zis ca ramane pentru o zi mai cu soare, sa-i fac si un filmulet in mers. Sunetul e "kriminal", gen Yoshimura...dimensiunile si forma sunt un pic diferite fata de celelalte care le-a mai facut Victor pentru SV, dar merg de minune. Initial am incercat cu dB-killer, dar nu prea mi-a placut, scotea un fel de fluierat dubios la accelerare. Fara el, sunetul e foarte gros, si in ture joase nu-i nici pe departe asa de tare cum ma asteptam sa fie. Iti face doar stomacul putin sa tremure, in rest poti sa vorbesti cu oameni din jur fara sa urli. La ce frecvente suna, ma indoiesc ca ar putea camera mea sa inregistreze sunetul cat de cat corect. In ture mai ridicate, e alta poveste. Aproape ca urla, si la inchiderea brusca a gazului sau la limitare de turatie scoate flacari...pana la cam vreo juma' de metru in spate. Nu prea eram eu de acord cu ideea unei tobe galagioase, dar deocamdata pot sa zic ca mi se pare simpatica. Daca cumva ma enerveaza la drum lung sunetul, o sa sudez o teava gaurita de flansa de la iesire, si o sa am un db-killer aproximativ identic cu cel de la tobele aftermarket "de fabrica". Mesaj completat All in all, "a lot of exaust for your money". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 mama, ce pofta mi'ati facut mi-e dor de toba mea si de motorashu meu.. da ajung io acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Tija, chiar as fi curios sa o aud/vad. Am un amic care ar fi interesat de calitatea tobelor lui Vick, pt ca pretul este excelent. Hai cu filmuletul ala In alta ordine de idei, aveti idee de unde naiba iau si eu un parbriz/deflector care sa se pupe cu ochisorii lui Suzi ? Ca la vara am planuri de plimbari lungi, turul tarii and stuff si e obositor la un moment dat fara geam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Cap0ne, pentru filmulet mai e un pic de asteptat, pana intr-o zi cu soare cand mai trec pe la mecanicul la care e parcata mobra. Calitatea lucraturii pot in schimb sa-ti zic ca e buna, mai buna decat ma asteptam. Aluminiul e lustruit frumos, tablele nu zdrangane, piesele se potrivesc bine una in alta. E comparabila cu tobele "de firma". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Ca tot am vorbit zilele trecute de gume: Stiti cumva daca se pot pune pe SV-urile noastre 150/70-17 ? Stiu ca pe spate noi avem 160/60-17. Dar ma gandesc ca urmatorul set sa fie ceva mai "street/enduro" si nu am vazut nimic de 160 in zona asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Salutare. Nu cred ca ar fi indicat.mai mari sa spunem ca ai putea "indesa" pe janta, dar mai mici...teoretic poti, practic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 150 merge. Gsx 600 f ul era echipat(c acu nu se mai fabrica) din fabrica pe spate cu guma de 150 si are janta ca sv u! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Sigur este aceeasi roata? Daca e asa inseamna ca au "fortat" baietii din fabrica un cauciuc mai mare pe un pat mai mic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Sigur este aceeasi roata? Daca e asa inseamna ca au "fortat" baietii din fabrica un cauciuc mai mare pe un pat mai mic? Nu cred ca e fortat... dar uite de curiozitate chiar am sa masor cand ma mai duc la garaj ca e un gsx 600 f acolo si ti spun sigur! Asa la ochi si codul dupa janta era acelasi... ramane sa convirm cu shubleru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 @ Anjin Adevarata intrebare este ce guma pui pe fata,cea mai aproape pare un Pirelli MT60120/70R17;nu stiu cum se comporta nici pe asfalt(cred ca f decent),nici pe off(cred ca nu duce mai mult de forestier usor). Vezi ca si de spate ai marimea care trebuie PirelliMT60. http://www.pirelli.co.uk/web/tyres-catalog...60/default.page Ale mele sunt Heidenau K60,am cam 7-8000 km cu ele,sunt foarte incantat.Singura problema cu ele vine din implicatiile legale ale utilizarii unor gume altele decat cele recomandate de producator (nici nu indraznesc sa ma duc cu ele la ITP si daca am fi intr-o tara normala cei de la asigurari ar putea sa obiecteze in caz de accident). Bafta! Gobi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Hei Gabi si bine ai revenit din vacanta Sper ca te-ai relaxat. De sigur a fost asa din ce am citit pe fuga in topicul de poze pe 2 roti intr-adevar, intrebarea era inspirata de discutia cu tine. Deocamdata o sa raman la cauciucurile pe care le am ca-s noi. Insa cand se tocesc o sa ma gandesc serios la mutarea facuta de tine cu gumele. Sau ceva similar. Daca merg alea de 15 pe spate ar fi perfect. Intr-adevar, atunci cand te duci la ITP trebuie sa le schimbi. In rest la franare sau mers "normal" ( sub 120-140) pe asflat nu cred ca ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 salut, nu stiu cat de buna va fi pentru tine aceasta varianta Anjin, din ce am mai vazut pe ici pe colo tu mergi cu pasager si faci ture lungi s-ar putea sa ma insel.. corecteaza-ma daca o fac. nu esti primul care greseste motoreta, sincer cred ca un DL 650 este ceea ce iti doresti si nu are rost sa te apuci sa faci modificari, a ta e noua e posibil sa gasesti vre-un dl`ist care vrea ceva mai sportiv mai bine faci un schimb iesi in pierdere financiar dar o sa ai o karma mai buna. mobra se va comporta mult mai urat pe asfalt, nu mai poti sa ataci o curba, vibreaza mai mult, pe umed o sa iti blestemi zilele, sistemul de racire si treptele de viteza nu sunt gandite pentru o motoreta de forestier-chiar si usor. evident cu o atitudine potrivita nu e problema sa ataci un drum de pamant chiar si cu slickuri : http://www.bayarearidersforum.com/forums/s...ad.php?t=307965 bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Partial de acord cu Valbi. Daca a mea era mai noua/vandabila la un pret rezonabil cred ca nu era o optiune buna sa o mascaresc . Totusi, in acest moment sustin cu tarie ca nu vad cu ce s-o schimb, singura care ar fi un pas in plus as zice ca e BMW800GS(care evident e si mai buna dar mult prea scumpa pentru mine) Zic asta pentru ca la viteze aproape de legale(cum ar fi 160 autostrada,130 nationale) actuala mea moto e foarte OK pe asfalt cu sau fara pasager,pe forestiere "usoare" gen Bolboci-Padina la fel: in ture d'alea scandaloase nu mere cu pasager oricum (cu DL nu stiu daca ma incumetam in unele locuri unde am fost cu SV,e si o bariera psiho la gandul ca tavalesti o moto de 4-5000E) Vibratie mai mare pe asfalt se simte la viteza pana-n 50;gumele mele actuale nu mi se par mai slabe pe asfat fata de Pilot Road ,cu care am mers inainte, din punct de vedere al aderentei pe viraje,udatura,frig(sunt moi,se si tocesc repejor). Incalzire exagerata pe urcarile cele mai naspa nu am avut. Ca si concluzie,eu am adoptat o solutie de compromis intr-un moment in care nu-mi permit alta moto,din fericire am obtinut ceva care se potriveste pefect cu cerintele mele. Sa aveti parte de tot ce va doriti Gobi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 (editat) La cauciucuri eu o sa-mi iau dupa ce trece inghetu niste Michelin Pilot Road 2CT . Un echilibru bun intre commuting si mers sportiv, nu se tocesc asa repede pe mijloc iar pe margine sunt mai moi, se tin bine si pe apa etc. In alta ordine de idei, ce parere aveti de placutele de frana Saito organice (cod 10044255 pe Louis) ? E ceva de ele sau sa ma orientez catre altceva ? Editat Ianuarie 24, 2010 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 gobi nu ma asteptam sa fie atat de bune cauciucurile pe care le ai tu. eu am vorbit din experinta mea de enduro unde ce e drept folosesc gume de motocross un pic mai dure si stiu cum comporta pe asfalt sau asfalt ud, am mousse ceea ce inseamna o presiune de 0.4-0.5 si tot e extrem daca pui gazul. pana la urma fiecare o adapteaza nevoilor pe care le are, e destul de greu sa vinzi o mobra astazi fara sa pierzi enorm la ea asa ca mai bine schimbi una alta si mergi mai departe... eu am vrut sa o duc pe a mea spre touring, nu ar fi fost foarte greu dar femeia nu mai merge pe mobra de cand am pierdut-o pe o curba la propriu prin 2008, daca as vinde-o acum as scoate banii de pe accesorii... indiferent de directie bafta la mesterit, apropo de mesterit mobra mea e bucati si ma astept sa iasa ceva frumos (frumos pentru sv-isti si mai ales iubitorii de neikid) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 O intrebare pentru cei care aveti motor cu injectie: ati incercat sa le porniti la temperaturi scazute,cum a fost azi(-8 cred ,pe la pranz)? Azi am vrut sa ies la o tura mica si.... surpriza:a dat sa porneasca,mers vreo 2 secunde,dupa care nu a mai vrut nimic.Invartea electromotorul dar cam fara vlaga(la 0 grade ar fi pornit cu turatia aia de start). Ma tenteaza ideea de a lua una pe injectie ieftina(pentru piese) si sa fac un amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 la mine porneste din prima,daca e f frig tin putin gazul si nu e nici o problema.acum o tin in boxa, dar anii trecuti a stat si afara si nu era problema,daca tineam putin gazul tras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Caut sa cumpar risere (suporti de ghidon) originale pentru sv 650. Am nevoie de ele pentru conversia de la semighidoane la ghidon "normal". Oferte pe PM (daca exista). Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 (editat) Am vandut eu de curand ghidon cu tot cu suporti, cu vre-o 150 de lei...daca stiam ca te intereseaza.... Pana la urma cum faci ? Dai gauri in jug sau il schimbi ? Editat Ianuarie 27, 2010 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 @svgobi: si a mea pleaca fara probleme pe frig. Prima tura de zapada a prins-o in Bucuresti si a stat sub prelata si zapada pana dupa Craciun, nemiscata vreo 2 saptamani. A plecat la prima cheie. Acum sta in garaj care, desi neincalzit, este totusi o optiune mai buna decat doar o prelata. @valbi: ai dreptate cand spui ca un DL mi s-ar potrivi mai bine. Din pacate nu prea am cum sa fac acest schimb acum si sa fie cat de cat ok si pentru mine. Motocicleta am luat-o de noua si acum nici nu vreau sa stiu cat ar valora la o revanzare. Ce mai conteaza ca am avut girja de ea foarte mare, nu am turato, nu am mers la curse cu ea, i-am facut reviziile inainte de vreme... nu cred ca as lua suficienti bani pe ea ca sa pot sa imi iau un DL. Eh... astea sunt vremurile... Pe de alta parte, chiar daca mi-ar oferi cineva o suma ok pe ea, parca nu mi-ar veni sa o vand fiind prima mea motoreta. Sunt destul de atasat sentimental de ea . Mai ales ca totusi, nu este o alegere deloc rea. Asa ca o sa incerc sa ii fac doar schimbari moderate si sa ma descurc cu ea. Iar cine stie... poate peste ceva vreme o sa vina si un DL650 ca motocicleta de touring. Deocamdata, sanatosi sa fim sa ne dam cu SV-urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.