vonmario_mc Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 (editat) Stie cineva cu exactitate ceva date, cod louis, orice pentru pipa si fisa bujiei din spatele radiatorului la un Sv650S din 1999? Din cauza fisei sau pipei care e rupta scanteia/curentul care ar trebui sa se duca la bujie mi-o da afara pe cilindru cu un tacanit specific, si foarte des imi merge intr-un cilindru si multe alte probleme care vin la "pachet". Vreau sa fac o comanda de oriunde si nu stiu nici un fel de date despre fisa/pipa si nici daca o dau jos nu imi dau seama. Am catalogul Louis 2010, si acestea difera in functie de unghi, si distanta (combinatii intre 10,12 si 14 mm) Mesaj completat PS: Si cum lipesc fisa de pipa? Editat Iunie 20, 2010 de vonmario_mc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Fa comanda la un service, eventual dealer suzuki. daca nu ai in galati, incearca in bucuresti. cred ca e cel mai simplu, le spui ce vrei si cauta ei dupa codurile lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 salut. de curand mi-am luat si eu un sv n din 2003:D toate bune, trebuie doar placutele spate schimbate. le-am cumparat azi dar efectiv nu pot desface etrierul spate. a mai schimbat cineva? mi-ar putea spune cum a reusit sa deschida suruburile alea? cred c-as gripate sau se desfact in sens invers? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Da, yo! si pana sa le schimb am insirat toti sfintii, de la JC in jos! Nu a mers cu nici un fel de spray decapant. Singura solutie la mine a fost sa desfac etrierul in doua! grija mare la garnitura dintre cele 2 segmente ale etrierului (in mod normal ea ar trebui schimbata - da yo n-am avut alta,) sa nu iti curga lch de frana pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 la manowar merge careva? ca am bilet si nu am cu cine sa ma duc...careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Bai , si eu am tras oleaca de suruburile alea, dar s-au desfacut pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) Va rog important, nu sunt chiar vitezist! Daca vreti sa va dau cateva rute frumoase, cu cea mai mare placere. Veniti la mine si va indrum numa' bine. Mai urat cu parcatul pentru ca nici eu nu cunosc pe nimeni din Tulcea. Ruta 1 : Bucuresti - Drajna - Slobozia - Harsova - Topologu- Tulcea (Super drum. Lung dar este de obicei gol si asfalt nene', viraje mai largi....dar sunt dealuri.) Ruta 2 : Bucuresti - Drajna - Slobozia - Harsova - Atmagea - Horia -> Tulcea (cam plictisitor, din cate imi amintesc e putin cam valurit asfaltul,) -> Cerna - Macin - Isaccea - Tulcea ( de la horia la macin asfaltul e cam valurit...in rest, curbe, dealuri si asflat lin cum nu prea vezi....e o varianta destul de lunga. Partile interante virajate sunt Atmagea-Horia , Macin-Isaccea+Tulcea, vedere la stanga spre Ucraina ) Ruta 3 : Bucuresti - Drajna - Slobozia - Harsova - Garliciu - Daieni - Cerna - apoi incotro vreti voi ( De la Daieni la Cerna sunt 10-12 km de drum spart, in rest asfalt neumblat, namarcat si curbele cele mai periculoase sunt semnalizate. este interesant pt ca mergi cu dealuri in stanga si dunare in dreapta si anyway, parca esti pe alta lume acolo ) Ruta 4 : Bucuresti - Buzau - Braila - Macin - Isaccea - Tulcea (Braila - Macin cu bacu [parca e 6 lei de motor]l, urmeaza 17 km de drum dig. plin de viraje si asflalt bun... ) Astea ar fi cam cele mai bune. Bineinteles, variante mai sunt, dar cam urate. Puteti merge si pe Galati, si de acolo e dragut si scurtati cativa km. Radare am intalnit de obicei la Topologu si pe la Harsova. Nici la Macin nu este exclus sa prindeti. Aproape de Tulcea la fel. De notat, trecerea pod la Giurgeni e de 4 lei. Editat Iunie 21, 2010 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 la manowar merge careva? ca am bilet si nu am cu cine sa ma duc...careva? eu... Da, traiesc, stiu, n-am fost la Hateg, m-a certat Radu pe privat destul, probabil v-a povestit si voua:P Mai iesim in Biker's? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Nu dau din casa!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Apreciez. Si rectific, nu m-a certat Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Apreciez. Si rectific, nu m-a certat Radu ma iei si pe mine cu tine??? ca eu nu am cu cine sa ma duc si sa nu fiu chiar copilu strazii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 cu putin machiaj semanau cu aia de la Abba... geeez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 iesim, dar nu pe vreme de-asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 salut. am probeleme cu claxonul. mai precis, cand temperatura motorului sare de 85 de grade, nu mai merge claxonul. din intamplare ieri la rar m-am intalnit cu mecanicu de la suzuki. acesta mi-a zis ca e ceva normal si sa-l schimb(dar nu tot cu unu de SV). intentionez sa-l iau de la cineva care dezmembreaza o mobra. aveti idee daca se potriveste orice claxon? sau si astea-s pe categorii? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Nu trebuie schimbat claxonul. Trebuie doar mutat... intr-o zona mai putin calduroasa. Intr-adevar e o problema comuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 eu l-am pus sub carena dreapta , prins de surubul radiatorului. in extrema dreapta al lui. Nicio problema acolo. Al meu nu e de suzuki totusi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SZERZO Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Si eu am problema asta cu claxonul, si chiar ma intereseaza daca pot sa il schimb cu orice alt claxon ( al meu chiar trebuie schimbat, nu doar mutat intr-o zona mai calduroasa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Eu l-am primit de la un fost coleg, e de Kawasaki Drifter...VN800 parca. Are 100 db si sta bine tare sub carena, ferit de apa si alte alea. Din cate stiam, originalul statea in fata radiatorului si era facut praf. Trebuie avut grija ca la mine facea scurt pe cadru...sau ce naiba facea, pentru ca m-a lasat fara baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Din cate stiam, originalul statea in fata radiatorului si era facut praf. nu ar fi asa rau daca sta in fata, la 1000 sta in spatele radiatorului... eu am pus de stebel, e urat ca dracii dar imi place cum oracaie, ma gandesc sa il pun si pe al doilea (inalte/joase) da sunt un pic in dubii cu cosumatorii. http://www.youtube.com/watch?v=8p6FDdjpcJ0...eos=loF04kpHiSo bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Si eu am schimbat claxonul pt ca atunci cand am luat mobra oracaia doar cand avea el chef. In principiu merge orice goarna cu functionare pe 12V, numai sa aveti loc sa o montati. Eu l-am luat de la baietii aia care au magazin langa gradina botanica (MYMoto parca?) si am dat pe el in jur de 40 de lei, deci nu e un capat de tara. De atunci nu am avut probleme, nici cu incalzirea si nici de la mizerie nu a facut figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Care se pricepe cu electricitatea?S-ar putea face avarii la modelele sub 2003?Daca da,cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Pune-o pe o sina de tren, ia o sarma, leag-o de motor si apoi arunca capatul celalalt al sarmei astfel incat sa faca contact cu firu de inalta tensiune de deasupra sinelor... metoda b. - leaga o tija de fier de vreo 5m inaltime, in pozitie verticala, mergi pe un teren de golf in timpul unei futuni zdravene cu fulgere... asteapta un pic si in functie de cum iti e norocu' (ca sa ai mai multe sanse, fa tija cat mai inalta). p.s. fi si tu un pic mai explicit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) Hai ca omul a fost destul de explicit. Se poate, chiar simplu, iti trebuie doar un intrerupator cu 2 contactoare separate electric dar cuplate mecanic (unul de sursa de PC merge) montat la locul potrivit in circuit...si...bingo! Ai buton de avarii. Am facut si o tentativa de schema in atasament, chestiile cu rosu sunt contactoarele. @dr.aumadoare: cam cat de inalta sa fie tija? ca a mea e buna? ca o donez, pentru un scop nobil... Mesaj completat Aveti idee, la Gura Portitei e fain? Se poate sta cu cortul pe plaja? Cazarea am vazut ca e cam "piperata"... Editat Iunie 25, 2010 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) stai asa ca acum m-am prins; avarii = semnale/blinkere de avarie; aseara dupa 12 ore de munca, am citit avarii si am inteles "damage"(ce ti-e si cu limba romana) de aici si exemplele date cat despre gura portitei, acum ceva vreme (cativa ani) cand au fost niste prieteni de-ai mei, am auzit numai lucruri bune; acum nu stiu cum o mai fi (yo unu n-am fost acolo niciodata). Din cate am citit/auzit se pare ca e ceva destul de modern acolo, frumos si curat; yo daca ma duc singur, prefer genu pustiu/supravietuire, yo, cortu si motoru. daca sunt implicate si femei, genu meu preferat de iesire pica din start - am incercat in trecut sa impac si capra si varza si dupa ce ne-am intors din pustiu, aproape ca am dormit pe pres in urmatoarele 2 saptamani Editat Iunie 25, 2010 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.