radu86 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Faina zona mav, chiar merge o intalnire pe acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) Buna seara tuturor SV-istilor si nu numai.In cele din urma am corectat pozitia in sa prin schimbarea jugului si a ghidonului(multumirile mele Diana ... stie ea de ce ). cu mare placere si cu scuzele de rigoare..stii tu de ce!!! ma bucur ca am putut contribui la confortul tau fizic si psihic. @ tinlenvan .... dau berea...nu-i problema , doar ca mai arata-ti si tu farurile pe la intalniri. Editat Septembrie 21, 2010 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Si berea mea ''nea'' Kosmine(pt pont) .....o da Diana !? Pai acum alegi talica o zi cu soare,facem o iesire la cuscrii de peste pod la o kobasica cum numai acolo au si bem si o berica rece ... Numai de bine ca meriti ! Mesaj completat Cit despre o intilnire pe Rinca ...oricind e bine venita. Drum de mare exceptie,peisaj pe masura,gaz si curaj .. in rest vremea sa fie placuta. Poate asezam o intilnire ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 I'm in! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Salutareee... Cu nostalgie privesc afara de la fereastra si ma gandesc la motorasul meu. Am bagat motoreta la iernat. Am si eu niste idei ce urmeaza sa-mi schimbe statutul de biker. Vreau sa vand SV-ul meu. Am avut grija de ea si acum am hotarat ca e mai bine sa plece. Am lanturile si patinele de distributie, noi noute in cutii. Nu trebuie schimbate, doar ca se apropie de termenul lor de verificare/inlocuire daca sunt uzate, adica 50k km. Vreau sa mai lucrez la el iarna asta, sa-i asez carenele cum trebuie si sa-i schimb pastilele + alte lucruri micute. Stiu ca o sa plang mult dupa el, dar intr-o zi,cand va veni vremea, voi fi iar pe doua roti, probabil pe un Sportster Iron sau ce-mi trazneste creierul. Pun si eu o poza, daca mai intra interesati pe topicul nostru, poate ma scapa de chinul mediatizarii In primavara o sa-mi pun si anunturi. Nu va suparati pe mine ca ma bag pe aici. Iar pe voi toti nu va uit sa stiti. Promit ca ne vedem, daca nu va stresez. Ma primiti pieton la intalnire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Si tu kid? oof. Bafta la vanzare si sa te remotorizezi cu ce iti doresti cat mai repede! Vineri ajung in Bucuresti. Sper sa va vad oameni buni, ca o tecut ceva vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Si asa cum am promis ... iata citeva poze cu SV-ul meu cel nastrusnic. Cu modificarile de rigoare. Extender aripa fata ... gata cu tarana pe radiatorul de ulei Jug + Ghidon touring ... gata cu durerile de spate si de coate Crash Pads home made ... arata ca lumanarile de nunta sau botez , dar sigur vor fi la locul potrivit in case of hazard Urmeaza : Inlocuire aripa spate cu suport numar made by Rizoma Adaptor pentru ceva genti voiaj laterale Si apoi sa vad cine are chef de mers la plimbare ... Numai de bine tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 arata f. misto; felicitari. de unde si cat ai dat pe prelungirea de aripa fata ? thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Si asa cum am promis ... iata citeva poze cu SV-ul meu cel nastrusnic.Cu modificarile de rigoare. Extender aripa fata ... gata cu tarana pe radiatorul de ulei Jug + Ghidon touring ... gata cu durerile de spate si de coate Crash Pads home made ... arata ca lumanarile de nunta sau botez , dar sigur vor fi la locul potrivit in case of hazard Urmeaza : Inlocuire aripa spate cu suport numar made by Rizoma Adaptor pentru ceva genti voiaj laterale Si apoi sa vad cine are chef de mers la plimbare ... Numai de bine tuturor! foarte frumoasa motoreta! sa te bucuri de ea si sa ne vedem cat mai curans la o plimbarica! @redpik imi pare rau sa aud ca iti vinzi motorul , dar lasa ca te faci tu mare! cat de primit si pe tine...nu cred ca suntem o gasca unita doar de motoare, deja suntem prieteni cu sau fata motoare. asa ca daca vrei pot sa te iau pe codita a intruniri. (glumeam!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) arata f. misto; felicitari.de unde si cat ai dat pe prelungirea de aripa fata ? thx. Extenderul l-am luat de pe ebay anglia.De costat cu expeditie cu tot vreo 35-40 de lire ... nu mai am factura dar pot sa caut prin mail profactura.Se potriveste perfect si face toti banii. Unii o sa zica cum ca se poate manufactura F bine ... eu am considerat ca e mai lesne sa o iau gata facuta. Oricum,repet, face toti banii! Asfalt uscat si fara incidente! Editat Septembrie 23, 2010 de Kosmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_DODO Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Salutare! Are cineva de vanzare radiator de suzuki sv 650 din 2004? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) Poate sa-mi spuna cineva cat ulei ( si de care) trebuie sa bag in telescoapele de la un SV 650 din 2005. Mersi Editat Septembrie 23, 2010 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Poate sa-mi spuna cineva cat ulei ( si de care) trebuie sa bag in telescoapele de la un SV 650 din 2005. Mersi conform manual: pe fiecare brat cate 488 ml daca este 650 s, iar daca este naked, cate 490 ml. uleiul este SS-08 spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Poate sa-mi spuna cineva cat ulei ( si de care) trebuie sa bag in telescoapele de la un SV 650 din 2005. Mersi Poate iti e de ajutor in operatiune http://www.bluepoof.com/motorcycles/howto/svs_fork_oil/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_tavi Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Salutare, Sunt actualul posesor al bidiviului lui Cap0ne (te salut si poate imi faci placerea sa mai stam de vorba la un telefon). La cateva secunde dupa ce semnalizez, frecventa de semnalizare o ia razna, cu alte cuvinte semnalizarile blincane ca nebunele. Si pe parte stanga, si pe dreapta. Care ar fi posibilele cauze? Un contact prost sau altceva? Ce as putea cauta? Multam, Tavi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Ooo, salutare domnu Ce face ex-bestiuta mea ? Am fost plecat vreo 2 zile prin tarile calde si m-am intors in seara asta, asa ca maine te sun sa mai schimbam o vorba Legat de semnale si faptul ca blincane foarte repede, singura explicatie pe care o vad este ca au mai putini wati ca cele de fabrica. Asa se intampla si cu semnalele pe leduri, trebuie instalat un releu care sa "reduca" fregventa blincanirii. Cu electromotorul ce ai facut ? Ca cel pe care ti l-am trimis a ajuns inapoi...iubesc posta romana... O sa ti-l trimit din nou saptamana viitoare, dar de data asta printr-un curier rapid ca sa nu mai am surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_tavi Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Bine-ai revenit! Electromotorul a fost curatat si a primit un set de perii noi, acum totul e in parametri. O sa verific si wattajul semnalelor. Cele de pe fata au fost schimbate, intr-un final a cedat irecuperabil plasticul. Mai am niste nedumeriri legate de cat consuma bateria in gol si cu alarma. La manual scrie ca nu trebuie sa fie curentul (current leak) mai mare de 1mA cu motorul oprit. Eu am ceva peste 2mA . Iar cand armez alarma creste pe la 2,5mA. Am avut surpriza sa nu mai porneasca dupa vreo 4 zile de repaos pe alarma. Asfalt uscat, Tavi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Deci mobra lu' Capone a ajuns la Timisoara? Hai ca tre sa dai un citro ca sa mearga motoru bine . ON: poate intereseaza pe cineva: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wooolf69_666 Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salut, Am si eu o mica problema la SV-ul meu(SV650 N K1), simt un miros de cauciuc incalzit/topit si cred ca e de la furtunul de cauciuc prin care trec firele de curent catre claxon. Mai e cineva patit cu asta? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 N-am patit, dar verifica pe unde trece cablul mai exact si incearca sa il prinzi cu niste soricei astfel incat sa nu stea lipit de partile fierbinti ale mobrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 (editat) Extenderul l-am luat de pe ebay anglia.De costat cu expeditie cu tot vreo 35-40 de lire ... nu mai am factura dar pot sa caut prin mail profactura.Se potriveste perfect si face toti banii.Unii o sa zica cum ca se poate manufactura F bine ... eu am considerat ca e mai lesne sa o iau gata facuta. Oricum,repet, face toti banii! Asfalt uscat si fara incidente! thx a lot !! e de nota 10. .uite-l si aici: http://www.wemoto.com/bikes/Suzuki/SV_650_..._Fenda_-_Black/ Editat Septembrie 28, 2010 de intrusu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_tavi Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 @Tija: bem, bem, dar la Timisoara, si cu motoarele in garaj! Don't drink and drive! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 schimb Suzuki GS 500 E + o diferenta de bani pentru un Suzuki SV 650 N/S in stare buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Aveti idee ce fel de led este cel de la indicatorul de benzina, eventual de unde iau unul ? Soclul mai exact. Ca din lene si lipsa de timp, am tot amanat schimbarea lui si mergeam la nr de km si aseara am facut pana prostului uitand ca ultima oara cand am trecut pe la benzinarie nu am facut plinul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.