Cap0ne Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Salutare detinatorilor de sv 650! Are cineva idee de unde pot face rost de turometrul din bord pt sv650 naked 2001? Sau macar de schema electrica pt el, mi s-a ars o rezistenta si nu shtiu ce valoare avea! Multumesc! Nu stiu daca te ajuta cu ceva, dar ai aici schema bordului, dar de la S. Daca nu, ia d'aci manualul de service http://rosvblog.wordpress.com/2011/04/26/manuale-service/ si sigur gasesti acolo schema mersi de raspuns, tot la schimbari de chestii uzuale ma gandeam si eu dar la mine cand merg foarte incet m-i se pare ca freaca placutele fata un pic de disc si nush singur cum sa abordez problema. iar pe spate frana parca nu tine suficient de bine. In plus m-i se pare ca trebuie sa fac si revizia sezonul asta. Placutele sunt cam tot timpul in usor contact cu discul, asa ca o usoala harsaiala la mers f incet (gen impins) este oarecum normala. Frana spate s-ar putea sa o rezolvi cu o simpla aerisire Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kempflar Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Salut! Caut un belly pan pt. SV-ul din dotare-model 2003 NAKED. Are cineva de vanzare sau poate sa-mi spuna de unde pot sa cumpar? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Ebay-ul e cam cea mai buna si ieftina sursa. Cu putin noroc il gasesti chiar la culoare si nici nu mai trebuie sa il vopsesti Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 (editat) Salutare, Legat de ulei, ce ulei folositi la SVuri? Sintetic sau semi-sintetic? Eu vreau sa-i schimb acum uleil si voi cumpara un Castrol. Vroiam sa iau unul full sintetic iar un prieten mi-a spus ca cica ar fi mai bun cel semi-sintetic (ambele aceasi vascozitate si "model"). Voi ce ziceti? Mie zici ca cel full sintetic imi da o oarecare impresie ca ar unge mai bine,dupa mine ar fi mai bun, pe cand el sustinea ca cel full sintetic nu e prea bun la ambreiaj. Pareri? Editat Februarie 9, 2012 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Eu sezonul trecut am folosit Repsol Moto SintĂŠtico 4T 10W40 dar nu prea am cu ce sa il compar deoarece a fost primul meu sezon. cred ca sezonul asta o sa ivestesc ceva mai multi bani si o sa cumpar 10w50 pentru ca am avut senzatia ca scotea niste zgomote ciudate cutia, si nu mai schimba la fel de exact cand temperatura crestea la peste 100 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Eu sezonul trecut am folosit Repsol Moto SintĂŠtico 4T 10W40 dar nu prea am cu ce sa il compar deoarece a fost primul meu sezon. cred ca sezonul asta o sa ivestesc ceva mai multi bani si o sa cumpar 10w50 pentru ca am avut senzatia ca scotea niste zgomote ciudate cutia, si nu mai schimba la fel de exact cand temperatura crestea la peste 100 grade. Recomandat este cel 10w40. Momentan, inainte sa iau motorul vechiul detinator a schimbat uleiul. Dar a pus unul ieftin de la HalfOrds. Dupa cum zici si eu am observat ca dupa ce merg cu motocicleta si se incalzeste cutia face figuri. Dar face doar cand franez si incep sa schimb dintra 4-5a pana jos in 1. Asta ma cam ingrijoreaza, mai ales ca de multe ori nu vrea sa intre in treapta 1... Nu stiu daca e de la temperatura sau ambreajul de vina ori poate eu. Pentru ca daca las ambreajul pana incepe sa cupleze putin, si il trag iara bine pana in capat, apoi intra in treapta 1 fara probleme. Ciudata treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Începători nu? Vitezele le schimbi când motocicleta e în mers Âşi când mai ai 5km/h (viteză mică) o scoți pe liber. De pe loc e normal să se schimbe greu sau chiar deloc. Dacă meargeai cu 2t, mai ales ceva italienesc garantez că nu puteai să schimbați treptele pe loc. P.S. la semafor trebuie să stea pe liber, nu în viteză cu ambreajul tras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 ca si ulei eu am folosit motul, silkoline si repsol. silkoline nu mi-a placut. sezonul trecut am mers cu repsol semi sintetic 10w50. stiu ca se recomanda 10w40 dar timand cont de temperaturile ridicate din timpul verii consider ca 10w 50 face ungerea mai bine. voi continua cu repsol si sezonul viitor mai ales tinand cont de diferenta de pret condiderabila(aproape dublu) dintre repsol si motul , uleiuri care fac acelasi lucru. uleiul sintetic , din cate mi s-a explicat ce catre un mecanic, este recomandat motocicletelor mai puternice, gen ss, care sunt in general mai forjate decat v-urile noaste. ...in rest e doar o chestiune de preferinta si buget. recomand cu incredere www.uleideulei.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Aia cu blipping the throttle te ajuta cand schimbi (daca schimbi) pe viraje sau daca esti contra cronometru. altfel poti pur si simplu elibera mai lent ambreiajul astfel incat sa eviti eventualele socuri si pierderi de aderenta (eu unul nu am patit niciodata asa ceva). De altfel nici nu prea folosesc tehnica asta si cand schimb vitezele nu ma grabesc atat de tare incat sa fie musai sa sincronizez turatiile. so slow is also an option . Ueliuri uleiuri... si eu unul recomand un w50 pentru ca mi s-a parut ca ar merge mai binisor cu el. semi sau full sisntetic sau de ce nu.. mineral? nu stiu cat de corect este, dar eu stiu ca cele sintetice se distrug mai greu. de aceea poti merge cu masina 15-20 de mii cu unul sintetic si mult mai putin cu unul mineral. la noi, deoarece unge si cutia de viteze, uleiul se degradeaza mult mai repede de aia se schimba si mai des. eu pana acuma nu am atins cei 6000 de km scrisi in carte, mereu am schimbat pe la 4000. however, intre semi si full, daca il schimbi la timp, eu zic sa il alegi pe ala mai ieftin. daca vrei sa tragi de el, ala full ar fi mai recomandat. daca ai vreodata intentia sa te joci cu uleiul, iti recomand sa cauti ceva pagini in urma si sa vezi ce o patit @mav cu kra lui (nu a tratat-o ca pe o domnisoara si ea s-a razbunat) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 ca si ulei eu am folosit motul, silkoline si repsol. silkoline nu mi-a placut. sezonul trecut am mers cu repsol semi sintetic 15w50. ... de..batranetile astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) de..batranetile astea! Eu am achizitionat Motul 7100 10W40, full sintetic despre care am auzit lucruri bune. Nu am facut schimbul inca. Astept sa se usuce pe jos si si grade celsius pozitive. Editat Februarie 10, 2012 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 in sfarsit am inteles si eu faza cu schimbatul . Da sunt incepator deabea am cumparat motocicleta in decembrie. Si de multe ori eram lenes sa schimb din mers viteza, de exemplu la iesire din autostrada, lasam frana de motor sa isi faca treaba pana eram aproape de semafor si opream incet. Atunci apareau problemele cu schimbatul inapoi in N. Inapoi la ulei. La vara eu o sa vin in romania cu motocicleta asta si merg si inapoi. Daca va fi asa, sa pun 10w50 atunci? Se incalzeste oare pe autostrada la drum lung? Eu o sa aleg Castrol Full Sintetic. Nu am nici un argument la el decat ca e "traditie" la toate masinile din familie, si nimeni nu a avut probleme din cauza lui. Deci trebuie sa fie bun si la moto. Faza cu ambreajul o sa o citesc maine. Si Mersi de video! e bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Pe autostrazi nu ai probleme. mie cel mai urat imi facea in bucuresti cand erau aproape 40 de grade, ventilatorul mergea incontinuu si am trecut la 15W50. Daca gasesti un 10W50, ar cam trebui sa impaci si capra si lupul pentru ca la rece are vascozitatea recomandata de producator, iar la caldurile din mersul urban, va fi mai vascos decat 10W40 . Si da, verifica si reglarea ambreiajului. e normal sa faca urat daca nu e cum trebe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Eu am in vaca Motul 7100 10w60 in momentul asta. Cat a fost super cald s-a comportat excelent. Dar cand a dat frigul era totul relativ ok numai ca am observat ca atunci cand bagam mana mai tare in gaz cam patina ambriajul. Cand da caldura trec inapoi pe 7100 10w40 de care am fost multumit intotdeauna (in vechiul SV, modelul 2000, punem 5100 10w40). Si hai cu caldura odata ca m-am saturat de zapada si drifturi cu masina !! Asa dor imi e ca am inceput sa ma uit la filmari si poze romantice cu vaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 (editat) ce mi s-a intamplat vara asta dar am uitat....acum mi-am amintit. pe autostrada viteza a5a, vreau sa schimb a6a, cand surpriza....intra in "neutral" desi nu era becul din bord aprins, trag de ambreiaj, bag a6a (cu un zgomot mai ciudat) si totul bine. de atunci s-a mai intamplat o data. motocicleta are 29 000km cu ulei modul 7100 10W40 "in termen" cu revizia. as vrea si eu opinii...ce sa fac? merita sa merg la un mecanic sau e ceva "normal"?. am mai auzit un amic cu aceeasi probelema dar din 2 in 3 nu din 5in6. mentionez ca ambreiajul este intr-o stare f buna, schimba perfect in general(chiar si din 5 in 6).si jocul la maneta fiind de...4mm poate 5, nu mai stiu exact. mersi Editat Februarie 12, 2012 de MVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Fals neutral. Nu ai cuplat complet treapta dorită. Poate apărea dacă încerci sâ schimbi foarte din scurt. Dacă nu sare din viteze nu are rost să îți faci probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Rezolvarea zic eu e să schimbi vitezele cu simț,utilizând corect ambreiajul. Singurele situații de gen fals neutral le am avut la accelerări extreme cu schimbări din scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 aha....posibil si asta....sincer sper sa fie din vina mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Îți doreÂşti să fie mai rău? Ăi am zis,cât timp nu sare din viteze(poți verifica prin accelerații hotărâte în fiecare treaptă) Âşi poți găsi punctul mort relativ uÂşor,totul e ok în cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Adica, atunci cand schimbati viteza, ambreiajul tras pana la capat si pedala iarasi dusa pana la capat. mai pateam si eu pe la inceput sa nu ridic de tot pedala si nu stiam ce dracu are. oricum de la o vreme iti cam dai seama daca a fost cursa completa sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 am patit si eu chestia asta(tot pe autostrada, tot din 5 in 6)...dar dupa ce am intrebat in stanga si in dreapta, explicatia a fost aceeasi: incepator fiind sau nu...pe autostrada shimbi rar...uneori chiar deloc...o bagi in 6 si mergi cu ea pana termini autostrada, iar daca fundul ti-a amortit fi sigur ca la un moment dat nu iti mai simti cum trebuie nici piciorul..iar cand vei fi nevoit sa schimbi apare fenomenul de lazy foot. practic fie nu tragi suficient de ambreiaj fie nu ridici suficient de schimbator...ori o combinatie dintre cele doua si te trezesti cu motorul prins intr-un "neutru fals". motorul sau cutia nu pateste nimic cata vreme nu accelerezi foarte tare in gol sau chinui schimbatorul. rezolvarea e simpla tragi bine de ambreiaj si apesi sau ridici mai "ferm"/"convingator" de schimbator. recomand un pic de miscare cand sunteti pe autostrada si stiti ca va astepta km multi in sa., nu de alta dar sa nu adormiti la ghidon si hai cu VARA!!! ca m-am saturat de zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 (editat) uleiul din mobra este un 10-40 de la motul - 7100. pe sv am avut si castrol 10-50 dar nu merge asa rotund ca motul. eu si capone avem de 1000, noi avem si o mica(mare) modificare la schimbator si poate de aia suntem foarte incantati de motul, nu stiu daca la astea mici e semnificativa diferenta dintre un ulei mai performant si unul regular. treaba asta cu iesitul la neutral o patesc si eu cam o data pe an.. si se manifiesta in conditile descrise de kevin. mai nasol este ca am patit-o intr-o depasire pe centura constantei cu pasager, nu e tocmai in regula cand esti in depasire/forja sa iti dea in gol.. p.s. hai cu vara!! Editat Februarie 13, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 da, asa ceva au facut. o mica piesa de la gsxr. as dori si eu niste poze sau codul de piesa...cum da primavara as vrea si eu sa fac modificarea asta. mersi pentru pareri, e bine ca nu am de ce sa imi fac griji. eu ma ingrijorasem ca in 3 ani nu mi s-a intamplat niciodata si de aceea ma gandeam ca nu ar fi de la mine. hai cu detalii de piesa aia:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Ai aici poze si codul Schimbarea se face mai precis, dar bratul fiind mai scurt necesita si o miscare mai vioaie/puternica de picior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Imi e dor de forumul asta..... si de SV Salut tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.