Cap0ne Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Prima tura dupa iernat... si revopsit... si multe altele... Foarte fain a iesit. Daca ii pui si un parbriz semi fumuriu ar arata bamboocha cateva intrebari pt posesorii de SV: 1) am o problema la furca, la cel mai mic hop/denivelare, aud un 'clank' (ca si cum ar ajunge pana la capat amortizoarele). Nu e de la rulmentii de jug. Cred ca e o problema de la furca (ulei de schimbat/arcuri/cuzineti?) e ceva comun? 2) Vreau sa schimb ghidonu de naked cu semighidoane . Ce semighidoane se potrivesc? Modelul meu e 650N 2004. Merg doar alea de pe SV 650S de dupa 2003? sau merg si ale de pe 99-02. Sau mergi si de pe gixxer etc? In esenta cred ca 'merg' alea care se potrivesc ca si diametru (la furca) si la comenzi...dar poate stie careva,care a mai montat, de pe ce modele merg, ca sa stiu ce sa caut. 1. Daca o flexezi pe loc se aude ceva ? E foarte moale ? Probabil necesita servisare. 2. Nu stiu sigur de 99-02, dar sigur iti merg cele de pe 2003+. Iti trebuiesc doar semighidoanele si partea superioara a jugului (care nu cred ca merge de la alte modele datoria prinderii dedesubt a suportilor de semighidon). In rest iti vor mai trebui doar suporti de oglinda care sa aiba loc pe teava. Dar de ce vrei sa faci trecerea ? De obicei lumea vrea invers, sa faca din S ghidon de N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Ms Capone. Intrebare: exista vreo modalitate fac parbrizul OEM fumuriu? Ma gandesc la folie, dar oare se vede bine si e fiabila? Mai am de adaptat un bellypan (pinten, carena inferioara etc. nu stiu cum sa o numesc) si va arata super. Momentan e in lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Cuzinetii trebuie sa-i schimbi doar daca sunt tociti.Daca vrei sfaturii despre cum sa o desfaci si reasamblezi spune-mi ca eu tocmai ce am desfacut-o dar numai pot sa refac la loc deoarece imi trebuie presa, m-am chinuit mult dar nu merge fara presa asa ca iti trebuie si o presa sau pe cineva care sa aiba. Eu acum astept sa treaca pastele si apoi zilele urmatoare ma apuc sa o sterg si sa o refac. Este foarte usor de facut schimbu de ulei si semeringuri dar trebuie presa. Mersi Goodkat pentru sfat cu magazin din cotroceni ptr piesa aceea, acolo am gasit cel mai ieftin 267 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu piesa aceasta si cu tija schimbatorului, deoarece in urma unui accident sa spart in mai multe bucati,sa strambat si tija schimbatorului plus multe alte probleme. Avand aceste piese as dori sa o pornesc si sa schimb de cateva ori treptele pentru a fi sigur daca nu a patit si ceva motorul in interior plus ca as putea indrepta tija schim. daca am alta identica pentru ca nu vreau sa-mi pierd timpu si banii facand rost de o piesa sau reparand un lucru ca mai apoi sa descopar ca mai este si altceva. Motorul este un sv 650 s an 99. Va multumesc, sanatate si numai bine. Postu asta. Nu stiu daca te are pe lista neagra dar nu cred ca este o probleme, piesa mea a venit mai repede decat au zis(au zis 2 sapt dar a venit dupa 1) si oricum daca nu cumperi tu piesa aia sigur o ia altcineva asa ca...Crezi ca o sa-si aleaga clientii la ce foame este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) De mers inca nu am apucat ca am ramasa la amortizoare sa inlocuiesc una alta, dar de pornit si de bagat in viteze merge. Avea un pic de mizerie din cauza ca a ramasa nepornita iarna dar dupa 5-10 min de relantiu si cateva forjarii si-a dat drumu si merge asa de rotund imi venea sa o calaresc pana la sf lunii o termin de pregatit( mai am o inscriu pe numele meu si sa-i fac asigurare) Tu cand o termini, cand o bagi pe drum? Dam o tura pe undeva? Editat Aprilie 16, 2012 de Impulse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrum vrum Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Salutare si Hristos a inviat! Am avut un SV650s si nu ii mai stiu consumul. Imi puteti spune cat consuma un SV650 de prin 2000? Imi aduc aminte ca fata de Ducati Monster imi papa putintel. Vreau sa imi cumpar a treia mobra si nustiu ce sa aleg....Transalp, BMW gs, Hornet s sau n, CBR 600f, SV 650s sau n. La cat e benzina si cat o sa mai creasca m-as orienta mai mult spre consum. Consum la model 1998-2001 si la cel pe injectii. Capacitatea 650. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Dacă decisiv e consumul,câÂştigător e F650 GS. La fel Âşi la capitolul confort Âşi ergonomie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Salutare si Hristos a inviat! Am avut un SV650s si nu ii mai stiu consumul. Imi puteti spune cat consuma un SV650 de prin 2000? Imi aduc aminte ca fata de Ducati Monster imi papa putintel. Vreau sa imi cumpar a treia mobra si nustiu ce sa aleg....Transalp, BMW gs, Hornet s sau n, CBR 600f, SV 650s sau n. La cat e benzina si cat o sa mai creasca m-as orienta mai mult spre consum. Consum la model 1998-2001 si la cel pe injectii. Capacitatea 650. Multumesc. Suzuki SV650n 2002 - 5,5% consum mixt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Salutare si Hristos a inviat! Am avut un SV650s si nu ii mai stiu consumul. Imi puteti spune cat consuma un SV650 de prin 2000? Imi aduc aminte ca fata de Ducati Monster imi papa putintel. Vreau sa imi cumpar a treia mobra si nustiu ce sa aleg....Transalp, BMW gs, Hornet s sau n, CBR 600f, SV 650s sau n. La cat e benzina si cat o sa mai creasca m-as orienta mai mult spre consum. Consum la model 1998-2001 si la cel pe injectii. Capacitatea 650. Multumesc. In oras imi consuma in jur de 9-10 lejer, asta mers normal de motocicleta, poate mai mult daca schimb vitezele dupa 6-7000. Mers de scuter n-am incercat . Afara e alta poveste, 4,6 mi-a consumat la ultima drumetie cu pasager si mers constant cu 110-120 intr-a 6a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Cam trebuie schimbate plăcuțele pe față. Am găsit Brembo organice la 264 lei 2 seturi Âşi sinterizate la 330 lei. Ce experiențe aveți cu plăcuțele,organic vs sinter? Mă interesează să am frânare bună,dar nici să schimb discurile în 10.000 km nu vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Cam trebuie schimbate plăcuțele pe față. Am găsit Brembo organice la 264 lei 2 seturi Âşi sinterizate la 330 lei. Ce experiențe aveți cu plăcuțele,organic vs sinter? Mă interesează să am frânare bună,dar nici să schimb discurile în 10.000 km nu vreau. Eu zic să mergi pe recomandarea de la ei de pe site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Cum iti consuma tie 9-10 in oras ? Doar nu e miar... Cat sa tragi de el in Bucuresti? Ceva nu e normal, verifica presiunea in roti, filtrul de aer, ceva care sa fie in legatura cu consumul. Asa am patit eu cu CB-ul cand l-am luat, 10 in oras motor 500 cmc...cand am verificat presiunea rotilor...pfff...0,5 atmosfere. La carte zice sa pun 2,2 pe ambele roti. Am incercat asa si nu imi place, parca ar fi de piatra plus ca imi cam fugea spatele la accelerari mai bruste. Acum am 1,7 si mi se pare echilibrat. Nu cred ca daca nu e 2.2 si e 1.7 consuma asa de mult. Poate la 0.5 e alta povestea... In oras stop&go-ul dicteaza consumul plus ca 100% sigur nu ai cum sa iti faci un consum in oras din moment ce pe acelasi traseu o data faci 10 minute, altadata faci 30. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Un consum de 9-10% in oras pentru un SV650 pe injectie este, putin spus, COLOSAL. Nici sa mergi cu ea in 9-10000RPM nu ar trebui sa iti ia atat. Sfat - pana nu ajungi in sapa de lemn, ca mintenas sare benzina de 6lei/litru - verifica in special pompa de benzina (sa iti scoata parametrii pe care tre sa ii scoata) si apoi senzorii de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 mie imi ia 6,5 ..cam asa in oras si in afara am scos si 4 l/100 km. sezonul asta am scos un consum de 5,7 in oras in conditiile in care fac 15-20 minute pana la munca. vineri de exemplu am facut o ora si 10 min pe acelasi traseu, dracu stie cat a consumat. ideea este, pride, ca este posibil ca cu acel reglaj de fast idle/tps sa pape mai mult. stiu ca am avut la un momentdat cu valbi despre chestia asta, daca ma ajuta memoria, si spunea ca dupa ce si-a facut reglajul asta ii consuma in draci si a revenit la setarile initiale. acum , dupa ce am facut si eu aceste reglaje sa vedem ce iese. daca sare de 7l/100 in oras s-ar putea sa mai demontam odata la motoreta mea. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Fast idle nu influenteaza consumul, ala este socul automat. TPS nu ar trebui sa creasca consumul cu 40%, e prea mult, din ce am citit creste consumul dar cu putin...40% e aproape jumate deci nu putin. O sa vad si eu in momentul in care fac reglajele si eventual mai intreb pe cineva, dar ma indoiesc. Pe svrider.com nimeni nu se plange de consum dupa TPS, si aia sunt commuteri care fac multi km pe an. pana mea...traim si vedem! oricum la mine plinul asta este compromis , nu am cum sa ii fac un consum, la urmatorul o sa stau cu ochii pe el! tu mai mesteresti mult la mobra aia ca zici ca ai construit-o de la zero! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) la mine au fost mai multe la mijloc. am anulat TRE-ul; sunt ferm convins ca ia mai mult cu TPS-ul in oras, miroase a benzina nearsa. 1.7 este foarte putin strici cauciucul si risti sa te imprastii pe la colturi. pentru strada un cauciuc fie cat de moale (streetlegal) nu trebuie lasat sub 2.1 (la rece/NU la benzinarie) Editat Aprilie 17, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 vezi in semnatura mea ca ai linkul cu TPS-ul. suzetele de 1000+ au o limitare pe care acest TRE o anuleaza, un bypass care ii spune calculatorului ca este in treapta 4, singura nelimitata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) mie imi ia 6,5 ..cam asa in oras si in afara am scos si 4 l/100 km. sezonul asta am scos un consum de 5,7 in oras in conditiile in care fac 15-20 minute pana la munca. vineri de exemplu am facut o ora si 10 min pe acelasi traseu, dracu stie cat a consumat. ideea este, pride, ca este posibil ca cu acel reglaj de fast idle/tps sa pape mai mult. stiu ca am avut la un momentdat cu valbi despre chestia asta, daca ma ajuta memoria, si spunea ca dupa ce si-a facut reglajul asta ii consuma in draci si a revenit la setarile initiale. acum , dupa ce am facut si eu aceste reglaje sa vedem ce iese. daca sare de 7l/100 in oras s-ar putea sa mai demontam odata la motoreta mea. ) Reglajul fast idle nu face decat sa tina motorul putin turat pana ajunge la o temperatura optima de functionare, dupa aia relantiul e normal 1200-1300. Practic consumul este "marit" doar in primele 2-3 minute pana se incinge motorul. Am prieten cu super tenere de 750 caruia ii sare de 10% consumul in oras. Acum depinde si cum mergi, daca stai in coloana de masini 40 de min din victoriei pana la universitate, sau o depasesti, daca o accelerezi pana in momentul in care trebuie sa franezi sau mergi constant cu aceasi viteza... la mine au fost mai multe la mijloc. am anulat TRE-ul; sunt ferm convins ca ia mai mult cu TPS-ul in oras, miroase a benzina nearsa. 1.7 este foarte putin strici cauciucul si risti sa te imprastii pe la colturi. pentru strada un cauciuc fie cat de moale (streetlegal) nu trebuie lasat sub 2.1 (la rece/NU la benzinarie) Benzina arsa poate sa miroasa si de la sistemul PAIR sau dupa caz, o toba prea "sport" sau un filtru de aer prea imbacsit. TPS-ul controleaza cand incepe sa injecteze mai multa benzina. E logic ca daca era setat la 3500rpm si a fost reglat la 1500, sa aiba un oarecare consum in plus dar e ceva minor. P.S. La tine Diana era ok nu am umblat la TPS ca era setat la 1500 Editat Aprilie 17, 2012 de Pride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malex Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 mie imi ia cam 6-6,5 in oras si 4-4,5 afara si e carburatie, ce-i drept ca traficul din onesti nu se compara cu cel din bucuresti,dar parerea mea ca mai nult de 7,5 nu ar trebui sa ia oricum ai merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Scanteie poate sa dea pana o ia dracu, atata timp cat nu vine amestec.. De TPS am spus referindu-ma strict la el, am aceleasi tobe sport iar filtru e k&n si nu face 2k fara sa fie curatat si uns. Daca te uiti la motoreta mea o sa vezi ca am facut ceva modificari la ea si nu vb din filme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Cu riscul de-a fi idiot,si de a ma repeta (desi am cautat pe svrider,dar n am gasit concret)... Daca vreau sa pun semighidoane pe un 650N (model dupa 2003), ce TREBUIE sa schimb concret? credeam ca pun semighidoanele (care se potrivesc , de la S (atat ca diametru la furca,dar si diametru comenzi), si jugu superior (top yoke). Trebe schimbat cumva si jugu inferior (tripla de jos, lower yoke) ? Presupun ca jugu de jos imi da bracaju si nu cred ca N si S au acelasi jug inferior,pt ca N ul are bracaju mai mare, iar cu ghidoanele de pe S, o sa-mi loveasca rezervoru',nu? De asemenea, prinderea de bord? Semighidoanele de pe S (99-02) sunt la fel cu cele de pe S ('03-'04) ? PS: nu aruncati cu pietre Mie mi se pare destul de aiurea sa stai sa intrebi pe aici cand poti proba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Cu riscul de-a fi idiot,si de a ma repeta (desi am cautat pe svrider,dar n am gasit concret)... Daca vreau sa pun semighidoane pe un 650N (model dupa 2003), ce TREBUIE sa schimb concret? credeam ca pun semighidoanele (care se potrivesc , de la S (atat ca diametru la furca,dar si diametru comenzi), si jugu superior (top yoke). Trebe schimbat cumva si jugu inferior (tripla de jos, lower yoke) ? Presupun ca jugu de jos imi da bracaju si nu cred ca N si S au acelasi jug inferior,pt ca N ul are bracaju mai mare, iar cu ghidoanele de pe S, o sa-mi loveasca rezervoru',nu? De asemenea, prinderea de bord? Semighidoanele de pe S (99-02) sunt la fel cu cele de pe S ('03-'04) ? PS: nu aruncati cu pietre ti-am lasat pm cu oferta pt. semighidoane. Nu vei putea folosi suruburile ( M6 - in partea de jos a jugului ) de pozitionare fata de jugul superior, dar se fixeaza cu surubul de M8 pe diam. 41mm al telescopului. Raman gaurile prin care se fixau suportii de ghidon, care se pot masca cu ceva butoni auto. Asta daca nu ai jugul superior dintr-o bucata cu suportul de ghidon. Cablurile sunt mai lungi ca la S, deci iti ajung ( si cele electrice si comenzile de acc, ambreiaj, frana ) Astea sunt de la modelul '99-'02 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Salut. Are cineva carena inferioara (pinten, belly pan) pentru modelul 99-02? Ma intereseaza modul de prindere pe motor deoarece am o carena de genul si trebuie sa-i fac prinderile. Cateva poze m-ar ajuta foarte mult. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Salut SVistilor. Am si eu 2 intrebari. Am fost in vacanta si motocicleta a stat cam 2 saptamani fara mearga. Cand am revenit am constatat niste pete de rugina pe discul de frana din fata. Habar nu am ce e de facut? Am atasat niste poze. Ce parere aveti, cauza si solutie? Si am mai atasat si o poze de la furca de pe aceasi parte care pare sa aiba ceva rugina sau oxidata... E ceva ingrijorator ? Furca in sine merge super si nu sunt nici semne de ulei pe ea nimic doar bulele alea.Iar cealalta parte e normala. Pozele sunt atasate jos. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Salut SVistilor. Am si eu 2 intrebari. Am fost in vacanta si motocicleta a stat cam 2 saptamani fara mearga. Cand am revenit am constatat niste pete de rugina pe discul de frana din fata. Habar nu am ce e de facut? Am atasat niste poze. Ce parere aveti, cauza si solutie? Si am mai atasat si o poze de la furca de pe aceasi parte care pare sa aiba ceva rugina sau oxidata... E ceva ingrijorator ? Furca in sine merge super si nu sunt nici semne de ulei pe ea nimic doar bulele alea.Iar cealalta parte e normala. Pozele sunt atasate jos. Mersi Nu bag mana in foc dar furca pare revopsita si asta cred ca e si motivul aparitiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.