PzKpfW Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Cam trebuie schimbate plăcuțele pe față. Am găsit Brembo organice la 264 lei 2 seturi Âşi sinterizate la 330 lei. Ce experiențe aveți cu plăcuțele,organic vs sinter? Mă interesează să am frânare bună,dar nici să schimb discurile în 10.000 km nu vreau. Eu zic să mergi pe recomandarea de la ei de pe site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Cum iti consuma tie 9-10 in oras ? Doar nu e miar... Cat sa tragi de el in Bucuresti? Ceva nu e normal, verifica presiunea in roti, filtrul de aer, ceva care sa fie in legatura cu consumul. Asa am patit eu cu CB-ul cand l-am luat, 10 in oras motor 500 cmc...cand am verificat presiunea rotilor...pfff...0,5 atmosfere. La carte zice sa pun 2,2 pe ambele roti. Am incercat asa si nu imi place, parca ar fi de piatra plus ca imi cam fugea spatele la accelerari mai bruste. Acum am 1,7 si mi se pare echilibrat. Nu cred ca daca nu e 2.2 si e 1.7 consuma asa de mult. Poate la 0.5 e alta povestea... In oras stop&go-ul dicteaza consumul plus ca 100% sigur nu ai cum sa iti faci un consum in oras din moment ce pe acelasi traseu o data faci 10 minute, altadata faci 30. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Un consum de 9-10% in oras pentru un SV650 pe injectie este, putin spus, COLOSAL. Nici sa mergi cu ea in 9-10000RPM nu ar trebui sa iti ia atat. Sfat - pana nu ajungi in sapa de lemn, ca mintenas sare benzina de 6lei/litru - verifica in special pompa de benzina (sa iti scoata parametrii pe care tre sa ii scoata) si apoi senzorii de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 mie imi ia 6,5 ..cam asa in oras si in afara am scos si 4 l/100 km. sezonul asta am scos un consum de 5,7 in oras in conditiile in care fac 15-20 minute pana la munca. vineri de exemplu am facut o ora si 10 min pe acelasi traseu, dracu stie cat a consumat. ideea este, pride, ca este posibil ca cu acel reglaj de fast idle/tps sa pape mai mult. stiu ca am avut la un momentdat cu valbi despre chestia asta, daca ma ajuta memoria, si spunea ca dupa ce si-a facut reglajul asta ii consuma in draci si a revenit la setarile initiale. acum , dupa ce am facut si eu aceste reglaje sa vedem ce iese. daca sare de 7l/100 in oras s-ar putea sa mai demontam odata la motoreta mea. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Fast idle nu influenteaza consumul, ala este socul automat. TPS nu ar trebui sa creasca consumul cu 40%, e prea mult, din ce am citit creste consumul dar cu putin...40% e aproape jumate deci nu putin. O sa vad si eu in momentul in care fac reglajele si eventual mai intreb pe cineva, dar ma indoiesc. Pe svrider.com nimeni nu se plange de consum dupa TPS, si aia sunt commuteri care fac multi km pe an. pana mea...traim si vedem! oricum la mine plinul asta este compromis , nu am cum sa ii fac un consum, la urmatorul o sa stau cu ochii pe el! tu mai mesteresti mult la mobra aia ca zici ca ai construit-o de la zero! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) la mine au fost mai multe la mijloc. am anulat TRE-ul; sunt ferm convins ca ia mai mult cu TPS-ul in oras, miroase a benzina nearsa. 1.7 este foarte putin strici cauciucul si risti sa te imprastii pe la colturi. pentru strada un cauciuc fie cat de moale (streetlegal) nu trebuie lasat sub 2.1 (la rece/NU la benzinarie) Editat Aprilie 17, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 vezi in semnatura mea ca ai linkul cu TPS-ul. suzetele de 1000+ au o limitare pe care acest TRE o anuleaza, un bypass care ii spune calculatorului ca este in treapta 4, singura nelimitata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) mie imi ia 6,5 ..cam asa in oras si in afara am scos si 4 l/100 km. sezonul asta am scos un consum de 5,7 in oras in conditiile in care fac 15-20 minute pana la munca. vineri de exemplu am facut o ora si 10 min pe acelasi traseu, dracu stie cat a consumat. ideea este, pride, ca este posibil ca cu acel reglaj de fast idle/tps sa pape mai mult. stiu ca am avut la un momentdat cu valbi despre chestia asta, daca ma ajuta memoria, si spunea ca dupa ce si-a facut reglajul asta ii consuma in draci si a revenit la setarile initiale. acum , dupa ce am facut si eu aceste reglaje sa vedem ce iese. daca sare de 7l/100 in oras s-ar putea sa mai demontam odata la motoreta mea. ) Reglajul fast idle nu face decat sa tina motorul putin turat pana ajunge la o temperatura optima de functionare, dupa aia relantiul e normal 1200-1300. Practic consumul este "marit" doar in primele 2-3 minute pana se incinge motorul. Am prieten cu super tenere de 750 caruia ii sare de 10% consumul in oras. Acum depinde si cum mergi, daca stai in coloana de masini 40 de min din victoriei pana la universitate, sau o depasesti, daca o accelerezi pana in momentul in care trebuie sa franezi sau mergi constant cu aceasi viteza... la mine au fost mai multe la mijloc. am anulat TRE-ul; sunt ferm convins ca ia mai mult cu TPS-ul in oras, miroase a benzina nearsa. 1.7 este foarte putin strici cauciucul si risti sa te imprastii pe la colturi. pentru strada un cauciuc fie cat de moale (streetlegal) nu trebuie lasat sub 2.1 (la rece/NU la benzinarie) Benzina arsa poate sa miroasa si de la sistemul PAIR sau dupa caz, o toba prea "sport" sau un filtru de aer prea imbacsit. TPS-ul controleaza cand incepe sa injecteze mai multa benzina. E logic ca daca era setat la 3500rpm si a fost reglat la 1500, sa aiba un oarecare consum in plus dar e ceva minor. P.S. La tine Diana era ok nu am umblat la TPS ca era setat la 1500 Editat Aprilie 17, 2012 de Pride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malex Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 mie imi ia cam 6-6,5 in oras si 4-4,5 afara si e carburatie, ce-i drept ca traficul din onesti nu se compara cu cel din bucuresti,dar parerea mea ca mai nult de 7,5 nu ar trebui sa ia oricum ai merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Scanteie poate sa dea pana o ia dracu, atata timp cat nu vine amestec.. De TPS am spus referindu-ma strict la el, am aceleasi tobe sport iar filtru e k&n si nu face 2k fara sa fie curatat si uns. Daca te uiti la motoreta mea o sa vezi ca am facut ceva modificari la ea si nu vb din filme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Cu riscul de-a fi idiot,si de a ma repeta (desi am cautat pe svrider,dar n am gasit concret)... Daca vreau sa pun semighidoane pe un 650N (model dupa 2003), ce TREBUIE sa schimb concret? credeam ca pun semighidoanele (care se potrivesc , de la S (atat ca diametru la furca,dar si diametru comenzi), si jugu superior (top yoke). Trebe schimbat cumva si jugu inferior (tripla de jos, lower yoke) ? Presupun ca jugu de jos imi da bracaju si nu cred ca N si S au acelasi jug inferior,pt ca N ul are bracaju mai mare, iar cu ghidoanele de pe S, o sa-mi loveasca rezervoru',nu? De asemenea, prinderea de bord? Semighidoanele de pe S (99-02) sunt la fel cu cele de pe S ('03-'04) ? PS: nu aruncati cu pietre Mie mi se pare destul de aiurea sa stai sa intrebi pe aici cand poti proba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Cu riscul de-a fi idiot,si de a ma repeta (desi am cautat pe svrider,dar n am gasit concret)... Daca vreau sa pun semighidoane pe un 650N (model dupa 2003), ce TREBUIE sa schimb concret? credeam ca pun semighidoanele (care se potrivesc , de la S (atat ca diametru la furca,dar si diametru comenzi), si jugu superior (top yoke). Trebe schimbat cumva si jugu inferior (tripla de jos, lower yoke) ? Presupun ca jugu de jos imi da bracaju si nu cred ca N si S au acelasi jug inferior,pt ca N ul are bracaju mai mare, iar cu ghidoanele de pe S, o sa-mi loveasca rezervoru',nu? De asemenea, prinderea de bord? Semighidoanele de pe S (99-02) sunt la fel cu cele de pe S ('03-'04) ? PS: nu aruncati cu pietre ti-am lasat pm cu oferta pt. semighidoane. Nu vei putea folosi suruburile ( M6 - in partea de jos a jugului ) de pozitionare fata de jugul superior, dar se fixeaza cu surubul de M8 pe diam. 41mm al telescopului. Raman gaurile prin care se fixau suportii de ghidon, care se pot masca cu ceva butoni auto. Asta daca nu ai jugul superior dintr-o bucata cu suportul de ghidon. Cablurile sunt mai lungi ca la S, deci iti ajung ( si cele electrice si comenzile de acc, ambreiaj, frana ) Astea sunt de la modelul '99-'02 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Salut. Are cineva carena inferioara (pinten, belly pan) pentru modelul 99-02? Ma intereseaza modul de prindere pe motor deoarece am o carena de genul si trebuie sa-i fac prinderile. Cateva poze m-ar ajuta foarte mult. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Salut SVistilor. Am si eu 2 intrebari. Am fost in vacanta si motocicleta a stat cam 2 saptamani fara mearga. Cand am revenit am constatat niste pete de rugina pe discul de frana din fata. Habar nu am ce e de facut? Am atasat niste poze. Ce parere aveti, cauza si solutie? Si am mai atasat si o poze de la furca de pe aceasi parte care pare sa aiba ceva rugina sau oxidata... E ceva ingrijorator ? Furca in sine merge super si nu sunt nici semne de ulei pe ea nimic doar bulele alea.Iar cealalta parte e normala. Pozele sunt atasate jos. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Salut SVistilor. Am si eu 2 intrebari. Am fost in vacanta si motocicleta a stat cam 2 saptamani fara mearga. Cand am revenit am constatat niste pete de rugina pe discul de frana din fata. Habar nu am ce e de facut? Am atasat niste poze. Ce parere aveti, cauza si solutie? Si am mai atasat si o poze de la furca de pe aceasi parte care pare sa aiba ceva rugina sau oxidata... E ceva ingrijorator ? Furca in sine merge super si nu sunt nici semne de ulei pe ea nimic doar bulele alea.Iar cealalta parte e normala. Pozele sunt atasate jos. Mersi Nu bag mana in foc dar furca pare revopsita si asta cred ca e si motivul aparitiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 am eu o pereche de semnale pe bec cu geam portocaliu, carapacea imita fibra de carbon. Sunt modelul mai lung, eu le-am avut puse pe spate si am suport de numar after. Arata ca in poza, doar ca nu are jumatatea din cauciuc, ci e plastic pana in capat. Daca le vrei trimite'mi un PM si ne vedem zilele astea. Daca vrei scurte, era cineva cu 2 pagini in urma cu niste semnalizari sh si o maneta parca. Am si niste semnalizari noi pe leduri cu geam clar, tot imitatie carbon(sunt 50 lei perechea, mai am vreo 3 per.) dar le am in Valcea si mai dureaza vreo 2 sapt pana ajung acolo. @Papy_BM - din cate vad ai la profil ca si locatie Londra.. acolo fiind muuult mai multa umezeala decat aici, mobra ta o sa aiba nevoie de intretinere mai intensa pentru ca problema asta cu rugina(inclusiv cojitul vopselelor de pe capace, furci etc) apare des prin zonele astea. asta e.. peria, un smirghel mic, un anti-rust ceva.. vaselina(nu pe disc).. un strat nou de vopsea pe furci.. si eventual sa mai verifici surubaraia pe acolo, sa nu gasesti vreun surub mancat.. Putina munca si se rezolva.. mai verifica forumurile de englezi ca ei stiu mai bine cum sa lupte cu clima de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrum vrum Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Multumesc pentru raspunsuri. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 La asta m-am gandit si eu, partea aiurea e ca pare revopsita cu pensula. Posibil sa ma insel, dar asa pare din poza. Oricum, nu e bai, poti sa faci jambele sa arate perfect daca ai putina rabdare. Azi am dus carenele la vopsit, saptamana viitoare pun poze. Off: Cumpar niste semnalizari sh eventual de prin Bucuresti. Multumesc de raspunsuri la toti. Asa e. Este vopsita vad. Ma ingrijora doar ca e foarte oxidata partea aia. O sa o vopsesc eu in iunie cand schimb si uleiul. O duc la o vopsitorie din uk unde am lucrat. O sa fie sablata si vopsita asa cum trebuie. Ma gnadesc acum daca ar merita sa o fac ceva culoare mai faina? Idei? Poate vopsesc si jentile. Dar nu prea am variante cred.E modelul galben. O sa le fac culoarea care sunt acum cred. Sau culoarea aia ca jantele de aluminiu la masini daca stiti la ce ma refer. Ca aia e metalizata... Asa si DA! ieri am implinit 2000 de Mile (3200 km) de cand am cumparat motocicleta(decembrie) . Nici o problema cu ea pana acum . Doar ulei si cauciucuri in rest doar greseli de incepator de la A la Z . Asa ca azi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 (editat) Salut incearca cu un telefon la el. Am mai cumparat de la el si e ok. http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+carena+fata+suzuki+sv+650s+1999-2002trimit+prin+curier+cu+posibilitate+d+-156620.html Un pic de ajutor: unde gasesc niste stickere cu suzuki sau ceva asemanator, in urma accidentului au fost bune nu sa zgariat deloc carena spate si a trebuit sa le dau jos erau praf.Deci unde gasesc? Editat Aprilie 22, 2012 de Impulse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Simt ca o iau razna, nu imi gasesc anvelope Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Simt ca o iau razna, nu imi gasesc anvelope Patit la fel anul trecut inainte de concediu, luat teapa de la mymoto sb (ti le aducem, ba nu ti le mai aducem , amana si tu plecarea ). Cu vreo 3 zile inainte sa plecam am comandat un set de Pirelli Diablo de la www.anvelopemoto.eu . Au fost si mai ieftine si au ajuns a doua zi. Au indicele de viteza H, dar oricum nu merg eu peste 210kmh ca sa am probleme. Merg cu ele de mai bine de 10000km, in general cu pasagera si bagaje, si urmele de uzura sunt minime. Bafta! Cateva dintre ele sunt sa zic, bolt-on, nu mai stiu exact care din ele. O sa caut diseara sa iti dau ca acu tb sa plec la facultate ca am un examen. Defapt ia de acu gasit pe youtube la un search simplu, si e si de first gen. . Iti da mura in gura. As avea multe de zis aici, dupa o sambata pierduta si multi nervi f****i, dar ma rezum la cateva cuvinte: tipul asta e un idiot. (la cel de pe youtube ma refer...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Bun, e american cred, dar de ce zici asta? Pentru ca e o tiganie ce o facut acolo. Si tot o tiganie mi-o iesit si mie. Greseala mea ca am luat amortizorul de gixxer inainte sa ma uit la detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Simt ca o iau razna, nu imi gasesc anvelope Sa stii ca pentru fata se potriveste si 120/70. Iti spun asta ca 120/60 se gasesc mai greu. Spor la cautari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Alte dimensiuni nu pun ca trebuie sa imi fac verificarea tehnica in mai, dar am gasit pentru spate un dragon supercorsa (acelasi model il am si pe sv) si schimb doar spatele ca cel de pe fata mai merge un sezon iar de la anu imi cumpar noi si nu ma mai stresez.Cei care v-ati cumparat de noi cati km v-au tinut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 hmm eu mi-am luat noi in 2010, si am mers primavara si vara pana am cazut, cam 2500-3000 de km si apoi in 2011 inca aprox 4000 si nu se cunoaste mai deloc. De fapt stii cum aratau anul trecut la intrunire, si de atunci nu am mai mers mult ca nu am mai avut nici cu ce si nici cand. Sper sa ma tina si sezonul asta si sa nu fi imbatranit cauciucul. Din cate mai stiu Tavi a avut niste michelin vreo 20 de mii, si inca aratau bine, doar ca deodata a aparut o uzura neuniforma si nu prea s-a gasit o explicatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.