gn77b Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 am facut o tura prin tara cu inca 4 motoare acuma 2 ani, printre care si un SV. la intoarcere incepe ploaia de pe la Gheorghieni. prin Bicaz moare cilindrul din fata. a trebuit sa facem niste manevre haioase rau ca sa-l inviem. se pare ca e tipic la SV-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 cu mai mult timp in urma scriam si eu despre o solutie simpla dar eficace: se pune silicon rosu in pipa si apoi se introduce pe bujie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 In alta ordine de idei, nustiu daca am mai postat asta dar: ma ofer sa AJUT pe oricine (de pe topicul cu SV) care are carene crapate, bucatele lipsa, sa i le repar, fara bani. Singurul cost fiind cel al materialelor necesare, cost dovedit cu bon fiscal. Spune-mi te rog si mie care-i procedura de reparare... Stiu ca citisem la un moment dat pe undeva, m-am dus sa cumpar materialele alea, si cand am cerut aia se uitau la mine ca la felul sapte Cam asa arata acuma ambele carene: Stie cineva cu ce se poate da jos urmele alea de scotch? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Azi a fost o zi minunata... Dimineata mi-am dat seama ca am facut pana si cand cautam gaura am reusit scap motorul pe o parte... tai-tai schimbator. Gaurica asta poate fi rezolvata cu un kit de reparatie sau tre dat jos si dus la vulcanizare? Toate sv-urile 2nd gen au acelesi model de schimbator? De unde se cumpara cel mai ieftin? Editat Iunie 29, 2012 de F0RCE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 poate ai infundata gaura de drenaj din chiulasa. in locul tau as scoate fisa de la bujie si as baga turboject chiar in gaura. da, chiar asa. dupa care te uiti daca iese pe la borta de drenaj, daca nu insisti. si lasi eventual motorul peste noapte cu fisa scoasa ca sa se evapore/scurga toata apa. crede-ma, daca n-as fi vazut cu ochii mei SV facind din astea n-as fi crezut ca e asa de groasa problema. daca tot a venit vorba... poza cu patania, mai exact acrobatiile pe care le-am facut ca s-o rezolvam. omu' a insistat sa scoata bujia, sa toarne benzina in gaura, dupa care sa clateasca si sa scurga porcaria ridicind motorul de spate. personal n-as fi facut asa, da' nu m-am bagat. important e ca a avut efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Azi a fost o zi minunata... Dimineata mi-am dat seama ca am facut pana si cand cautam gaura am reusit scap motorul pe o parte... tai-tai schimbator. Gaurica asta poate fi rezolvata cu un kit de reparatie sau tre dat jos si dus la vulcanizare? Toate sv-urile 2nd gen au acelesi model de schimbator? De unde se cumpara cel mai ieftin? Sorry pt patania ta Gaura din guma in principiu ar trebui sa mearga cu dop, depinde insa cat de mare este surubul. Umfla roata daca mai tine aer si mergi la vulcanizare. Iti spun ei dupa ce scot surubul daca scapi sau nu cu dop. Bratul schimbatorului e acelasi pt 650 2nd gen. Dar poti incerca sa il sudezi la cineva si scapi cu 20-30 lei Oricum, pana il rezolvi, ca sa poti circula, gaura in el cu bormasina si bagat un surub cu 2 piulite Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Aaaaah, o zi de calareala, nu prea multi km dar, facuti prin sate moldovenesti prin care nu am ajuns pana azi. Maine o iau de la capat . @kevin: incearca sa desfunzi gaura, scoate fisa si las-o libera, poate ca de acolo umezeala iese ceva mai greu. @FORCE: eu am rupt frana acu vreo 2 ani. Am facut la un strungar un cilidru metalic filetat in interior si cu surub de 8 l-am prins de pedala. Sigur merge si la schimbator, daca ai vreun strungar pe acolo si nu cere 5-600 DKK sa porneasca instalatia ))). Mai ieftin e cum zice capone. DIn ce citisem eu pe instructiunile de la kitul de pana, gaura maxima care poate fi infundata cu snur din ala ar fi 4mm. mai mult de atat nu stiu, dar mai safe mi se pare un petec pe interior (evident la vulcanizare, alte DKK si acolo ) Noapte buna all! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 (editat) Revin si eu cu problema la baterie. Era vorba de 5 V masurati nu de 5 A, scuze se pare ca eram prea obosit. Am incercat sa o "revergorez" si cu redresorul mai performant dar nu vrea sa urce deloc, ramane tot in jurul valorii de 5V, deci se pare ca trebuie baterie noua... Bateria originala Yuasa pa gel costa in jurul a 350 ron, si mi se pare cam mult, imi recomandati altceva? nu neaparat pe gel... bateria orignala are specificatiile : 12V 36kC( 10AH)/10hr. Editat Iunie 30, 2012 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 @kevin: ai pus si silicon acolo sa nu patesti la fel tura urmatoare? distractie faina! @guster: 5A sau 5V bateria aia e uscata, sulfatata, decedata... nu imi mai vin acum alte cuvinte. Eu personal am luat motoreta cu Yuasa pe ea in 2008. Cred ca doar in prima iarna am avut mai multa grija de ea, gen incarcat din cand in cand. Pe urma doar am scos-o de pe moto si am pus-o in garaj si in primavara incarcat. Si acum merg cu aceeasi baterie si sper sa ma mai tina inca pe atat (stiu ca e cam exagerata speranta mea). Poate ca aia 350 de lei merita, dar daca bugetul e redus momentan, banuiesc ca la fel de bine poti sa mergi si pe varta. Mai multe sfaturi pot sa iti dea cei care au schimbat bateriile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Salutari! Am nevoie de niste placute de frana de spate care sa nu fie pilite pana la tabla. Daca are cineva prin Bucuresti rog dati un bip. Stiu, o sa zica lumea ca-mi risc soarta, dar nu prea are sens pentru moment sa bag bani in fiara asta, iar frana de spate e prea putin folosita ca sa ma stresez cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 (editat) Toate sv-urile 2nd gen au acelesi model de schimbator? De unde se cumpara cel mai ieftin? la fel am patit si eu si am rezolvat cu un surub imbracat in cauciuc, cum a zis si cap0ne...noua e cam 100 euro, iar sh nu am gasit (bine, nici nu m-am dat peste cap cautand). Functional este ok, vizual prea putin deranjeaza. Trebuie doar gasita o mana care nu tremura pe bormasina Editat Iulie 1, 2012 de verssatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 (editat) Revin si eu cu problema la baterie. Era vorba de 5 V masurati nu de 5 A, scuze se pare ca eram prea obosit. Am incercat sa o "revergorez" si cu redresorul mai performant dar nu vrea sa urce deloc, ramane tot in jurul valorii de 5V, deci se pare ca trebuie baterie noua... Bateria originala Yuasa pa gel costa in jurul a 350 ron, si mi se pare cam mult, imi recomandati altceva? nu neaparat pe gel... bateria orignala are specificatiile : 12V 36kC( 10AH)/10hr. eu mi-am luat o baterie Rombat si m-a costat 150 lei. Asta dupa ce am dat 250 pe o varta acu 2 ani si inca 260 pe o toplyte acum 4. Rombat am gasit la targ la vitan, in afara targului este un magazin numai cu baterii . codul bateriei de sv dupa 2003 este ytx12bs. bafta! Editat Iulie 1, 2012 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Ma plictiseam azi ca fuse prea cald ca sa ies la o tura, si am facut pe feisbuci grupul Suzuki SV Romania https://www.facebook.com/groups/suzukisvro/ Nu prea le am cu feisbucu, da am zis ca mai schimbam o poza, un link, o chestie utila p'acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 La naiba, nu am nici o poza draguta sa pun )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Maine merge careva pe Transalpina sau prin Petrosani sa nevedem la un suc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 La naiba, nu am nici o poza draguta sa pun )) Iti dau eu una de la mine si zici ca e a ta ? Trebuie sa gasesti ceva simpatic p'acolo prin arhive Maine merge careva pe Transalpina sau prin Petrosani sa nevedem la un suc? Piei satana si nu ma mai ispiti pana nu imi rezolv cu ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 dihania: mersi pentru pont o sa incerc la Rombat. Inca o intrebare: e vreo problema daca bateria are 12 V cu 12 A in loc de 10 A? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Revin si eu cu problema la baterie. Era vorba de 5 V masurati nu de 5 A, scuze se pare ca eram prea obosit. Am incercat sa o "revergorez" si cu redresorul mai performant dar nu vrea sa urce deloc, ramane tot in jurul valorii de 5V, deci se pare ca trebuie baterie noua... Bateria originala Yuasa pa gel costa in jurul a 350 ron, si mi se pare cam mult, imi recomandati altceva? nu neaparat pe gel... bateria orignala are specificatiile : 12V 36kC( 10AH)/10hr. Fii atent si la curentul de pornire. Eu am avut o baterie de 10Ah care s-a facut praf in 2 ani, presupun ca din cauza asta - cadere de tensiune prea mare la pornire. Acum am Yuasa, sper sa tina mult si bine. Carry on,sorry for interruption ) La revedere, drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Fii atent si la curentul de pornire. Eu am avut o baterie de 10Ah care s-a facut praf in 2 ani, presupun ca din cauza asta - cadere de tensiune prea mare la pornire. Acum am Yuasa, sper sa tina mult si bine. La revedere, drum bun! eu zic sa iti alegi una cu aceleasi dimensiuni, inaltime-latime-lungime(astfel incape in locasul ala), si un amperaj cat mai mare. Eu gasisem niste varta de 18-20 amperi asa, si chiar daca e cu acid, e ok, pentru ca la sv meu si cred ca si cele noi, bateria sta aproape drept in locasul ei, nu cred ca ar avea scurgeri atunci. Inca nu am cumparat, bateria, dar pana la iarna si eu trebuie sa cumpar,ca de fiecare data cand se lasa frigul, un lucru e clar, trebuie sa pun jump-starterul pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 dihania: mersi pentru pont o sa incerc la Rombat. Inca o intrebare: e vreo problema daca bateria are 12 V cu 12 A in loc de 10 A? Eu tot de 12A am luat special sa fie mai puternica, chiar daca e putin mai mare si a trebuit sa fac niste adaptari sa-mi incapa . Deci daca iti incape poti s-o iei linistit. Dar cum zicea Radu, nu e neaparat cel mai important amperajul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Mersi pentru raspunsuri. O sa ma decid intre Volton 12v/10A si curent de pornire de 180, la 150 ron, sau baterie originala Yuasa tot 12V/10A si 180 curent de pornire la 250 ron. Ambele sunt pe gel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Mersi pentru raspunsuri. O sa ma decid intre Volton 12v/10A si curent de pornire de 180, la 150 ron, sau baterie originala Yuasa tot 12V/10A si 180 curent de pornire la 250 ron. Ambele sunt pe gel. Eu zic sa nu te prostesti si sa iei "ce trebuie". Nu de alta, dar eu n-am reusit niciodata sa pornesc SV-ul impins. Cat despre bateriile "non-mf", nu recomand, am avut si curge lichidul. La SV (prima generatie cel putin) bateria sta inclinata. Din cauza asta m-am ales cu pete urate pe bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Ma plictiseam azi ca fuse prea cald ca sa ies la o tura, si am facut pe feisbuci grupul Suzuki SV Romania https://www.facebook...ups/suzukisvro/ Nu prea le am cu feisbucu, da am zis ca mai schimbam o poza, un link, o chestie utila p'acolo Uuu, suntem deja vreo 11 SVisti Nu de alta, dar eu n-am reusit niciodata sa pornesc SV-ul impins. Pe cel de 650 am reusit sa-l pornesc de cateva ori, atunci cand si-a dat duhul electromotorul. Secretul este sa sari nitel pe sa cand dai drumul la ambreiaj (bine, cred ca ma ajuta si faptul ca am 100kg ), ca sa cresti nitel aderenta pe roata. La asta de acum insa nici n-as incerca sa i-o dau la impins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 (editat) Uuu, suntem deja vreo 11 SVisti pai si "fraierii" care nu au facebook ce fac? La mine ma refeream...si poate mai sunt si altii Editat Iulie 2, 2012 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 pai si "fraierii" care nu au facebook ce fac? La mine ma refeream...si poate mai sunt si altii Fraierii care nu au feisbuc poate se mai si dau din cand in cand in cand Sau mai repara/modifica una-alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.