crispus Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Eu n-am mers niciodata racing si nici nu ma tenteaza... Acuma m-ar interesa o motocicleta gen transalp/africa twin, dar mi se par lenese, la fel de grele, etc. Vstromu' de 1000, varadero, KTM 950 adv, etc sunt mult mai scumpe decat mi-as putea permite si sunt prea soft enduro . Am fost pe drumuri cel putin la fel de accidentate ca si Tija, si pe noroi, si uscat, etc. E chinuiala prea mare (mai ales ca eu am S-ul si pozitia nu e pentru enduro) si as vrea ceva mai adecvat. Alea hard enduro e chinuiala sa faci drumuri mai lungi, ca sa ajungi la locul de endureala, alea soft enduro fie sunt prea lenese, sau prea soft. Si aia din imagine mi s-ar parea potrivita pentru ce as vrea eu. Aveti alte sugestii? Sunt alte modele mai potrivite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Ia in considerare Super Tenere de 750. Modelele vechi sunt mai grele decat cele noi dar am vazut la un amic cum se comporta unul din '95' si pot sa spun ca are o acceleratie cel putin la fel de rapida ca 650s-ul meu pe injectie. E cu totul alta motoreta, garda de la sol mare, cursa lunga la suspensii, e facuta special pt teren accidentat dar te duce si pana acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 eu zic ca ST e grea ca dracu,motorul e ok pe asfalt,trage bine,dar ciclistica si cauciucurile de regula nu permit distractie prea mare in off road e limitata de greutatea mare in general dual sporturile astea nu fac nimic prea grozav,sunt un fel de bere fara alcool,mergi pe asfalt cumva cumva(de fapt cele bicilindrice gen Africa Twin,Varadero,Tdm,Super Tenere, Transalp merg ok la un touring linistit, dar fac fata super pe drumuri asfaltate prost,ca in Romania),iar pe camp le rupi daca fortezi nota si nici nu te distrezi,te chinui sa le tii pe 2 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 Care va bagati maine dimineata la un Rucar-Bran ? Cica l-au asfaltat si este bamboocha acum. Traseul ar fi cam asta http://distanta.ro/#LtrT8slj Plecat pe la un 8-9, mers lejer, asa de vara, ca inca nu mi-a sosit noul ambreiaj Si ne-am duuuuus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Cine ma ajuta cu reglajul suspensiei fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Mi s'a pus travers o chestie da' nu vreau sa fac experimente ..asa ca va intreb poate stiti voi. SV 650S 1gen se poate "invarti" pe cric ? (Am vazut o gagica cum intoarce pe cric un CB500 si un alt tovaras un R1) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Se poate dar e muuult mai greu din cauza chestiei prelungite de la cric, iar daca reusesti sa o intorci 180, o faci cam din 2-3 miscari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Se poate dar e muuult mai greu din cauza chestiei prelungite de la cric, adica a talpii cricului ...nu e greu, dar e incomod de manevrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 adica a talpii cricului ...nu e greu, dar e incomod de manevrat No ca repede o trebuit sa adaugi ceva ) ..apoi greu e ca trebuie sa sustii o parte din greutate ca nu o poti duce toata pe cric si in acelasi timp sa intorci motorul datorita acelei prelungiri...sper ca s-a inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 (editat) s'a inteles! Deci mai bine sa nu ma risc .. ca poate ma trezesc cu ea gramada pe jos Editat Iulie 17, 2012 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 (editat) Stai linistit ca nu te trezesti, doar ca nu e utila treaba, mai repede rezolvi problema.. cu datu in spate Editat Iulie 17, 2012 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Stai linistit ca nu te trezesti, doar ca nu e utila treaba, mai repede rezolvi problema.. cu datu in spate Sau poti pur si simplu sa o apuci de maner(e), sa ridici spatele si sa il muti cum vrei. Eu asa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 (editat) Eu inteleg din tutorial ca desfaci usor suruburile (eventual marchezi pozitia initiala) si apoi foarte usor misti senzorul si vezi ce se intampla (cu motorul pornit si urmarind liniuta aia, daca ai facut smecheria cu firul: "Dealer mode" cum ii zic ei). Din ce am citit, miscarea e foarte fina si banuiesc ca nici suruburile nu iti lasa o libertate de miscare foarte buna. Spor! P.S. Eu am citit AICI Vad ca mai sunt si niste coduri de eroare aici Editat Iulie 17, 2012 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 @ Pisica Buna, daca nu te-ai apucat inca, as veni si eu sa facem reglajul ca e nevoie si la mine. Si poate mai schimb o parere cu dumneata! Servus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Slabesti surubul si misti senzorul. Nu e un capac, ala e senzorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Unul e fix si pe celalalt misti sus/jos pana nimeresti dungulita unde trebuie. Ideal e doar sa slabesti putin surubul si sa "ciocanesti" usor senzorul cu ceva astfel incat sa se miste doar cate putin. Apoi ai grija cand stangi la loc, sa nu il misti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 (editat) Il misc in sensul fata-spate? Sau unul dintre suruburi este "fix" iar celalalt lasa senzorul sa pivoteze astfel incat sa existe o miscare de arc de cerc? Nu m-am apucat, bun, asa facem, ne intalnim undeva in oras si-l facem pe loc Ce zici? Te tine? Se poate la mine, avem curte unde sa bibilim. Cred ca am si torxurile. Zona Eroilor. Cand vrei sa o faci? Eu pot doar dupa munca (dupa ora 19:00). Editat Iulie 17, 2012 de razvan_smart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Mă supără rău furca,e moale ca balega. Are cineva de vânzare ceva arcuri progresive de calitate la preț ok ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Mă supără rău furca,e moale ca balega. Are cineva de vânzare ceva arcuri progresive de calitate la preț ok ? Ai schimbat uleiul?Pepsi a cumparat niste arcuri de pe e-bay si intradevar e mai rigida(am facut comparatie, acelasi ulei si aceeasi cantitate, doar arcurile diferite), poti sa vorbesti cu el pe privat ca nu prea mai intra pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Mă supără rău furca,e moale ca balega. Are cineva de vânzare ceva arcuri progresive de calitate la preț ok ? Avea @Anjin unele ramase dinainte de a vinde SV-ul. Acum e plecat in "lumea noua" dar poate le-a lasat cuiva si le-ai putea lua. Intreaba-l si vezi ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Am schimbat uleiul Âşi simeringurile Âşi e mai rău ca înainte,probabil a fost pus prea puțin ulei. Ajunge imediat la capătul cursei Âşi se aud tot felul de zgomote metalice din furcă. Service urile astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusEL Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) Mă supără rău furca,e moale ca balega. Are cineva de vânzare ceva arcuri progresive de calitate la preț ok ? Aceeasi problema o am si eu cu furca. Se lasa 2.5cm cand ma urc pe ea, iar la un drum normal de oras ajunge sa se lase pana la 9-10 cm(din 13). A cumparat motorul acum o luna si nu stiu daca s-a umblat sau nu la furca. Precum nu stiu nici daca asa trebuie sa fie furca la modelul asta - SV650 K1. Un sfat sau o parere in plus de la voi nu strica... asta pana sa ajung in service cu ea. O alta problema mai am cu claxonul... dupa o cazatura a incetat sa mai functioneze. Rar, dar foarte rar, dau sa claxonez si mai gajaie ceva acolo. Habar n`am ce ar putea avea. Una peste alta, maine ma duc la autentificare la RAR(Voluntari) si, cum mai toti m`au atentionat ca nu iau RAR-ul cu toba mea(Leo Vince SBK), v-as ruga, daca aveti si puteti sau stiti pe cineva care sa imi imprumute o toba stock pt. cateva ore. Editat Iulie 18, 2012 de mariusEL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 La mine cursa telescopului e de 6 cm,acuma am măsurat,se vede pe jambă urma de ulei. Mi se pare cam puțin. Nu Âştiu să verific cât ulei e în ele,dacă o duc iar în service(altul,evident) mă tună de bani,plătind manoperă completă iar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) Il misc in sensul fata-spate? Sau unul dintre suruburi este "fix" iar celalalt lasa senzorul sa pivoteze astfel incat sa existe o miscare de arc de cerc? Salut, ideea e sa le slabesti putin pe amandoua iar reglajul pe care il faci presupune sa "ciocanesti" foarte usor partea de sus a senzorului de la dreapta spre stanga (eu asa imi aduc aminte). Spun ciocanesti pentru ca 1. suruburile nu sunt desfacute de tot si 2. modificarile trebuie facute in jumatati de milimetru. Dupa fiecare "ciocanire" ambalezi putin motorul sa vezi cum se aseaza linia aia din dealer mode. Ca sfat pot sa iti spun ca orice modificare facuta la surubul de relantiu sau surubul de FAST IDLE (socul automat care probabil si ala trebuie reglat), va modifica pozitia liniutei de la TPS. Asta inseamna ca trebuie sa ti le reglezi pe toata odata cu TPS-ul. (motivul este ca toate sunt legate de throttle body). Eu am aflat asta "pe pielea mea" si dupa fiecare modificare a trebuie sa imi reglez iar TPS-ul. Relantiul trebuie sa stea undeva pe la 1200 - 1300 iar liniuta de la TPS sa urce undeva pe la 1450 - 1500 rpm. Daca mai ai intrebari, intreaba! PS. cum zicea si Capone dupa ce strangi la loc suruburile de la TPS ambaleaza putin si mai verifica o data liniuta. Editat Iulie 18, 2012 de Pride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Eu le-am schimbat in Bucurestii Noi, 100 lei cu tot cu echilibrat. La Motoruote. Vezi aici detalii /index.php?/topic/377425-vulcanizare-moto-in-bucuresti/ . Ti-ai luat cuciucuri de la tipul din SatuMare? Pai o sa le fac pe toate saptamana ce vine, in alta ordine de idei, ne ajuti sa le facem? Pe mine si pe Razvan, saptamana viitoare? Facem cinste! Off: unde imi schimb anvelopele in Bucuresti? Sa zic in sectorul 5/6 sau cat mai aproape de 5, de preferat azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.