Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Niko e ok. Mi-as face grija de altii,nu de el :)

 

Dar sa revenim la SV uri :)

 

si-am mai facut un post.. 100 intr'o saptamana, 98% baliverne.. si s'a mai stricat o pagina de pe topicu' asta

 

Hai sa revenim la SV-uri astia cu SVuri, restu' pe motociclisti in timpu' liber la palavrageala goala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Irinel Stiulete

si-am mai facut un post.. 100 intr'o saptamana, 98% baliverne.. si s'a mai stricat o pagina de pe topicu' asta

 

Hai sa revenim la SV-uri astia cu SVuri, restu' pe motociclisti in timpu' liber la palavrageala goala

 

omule,chiar nu inteleg o treaba.

 

Vlad a pus o poza, eu fiind pasionat de fotografie, i-am dat doar o idee, un sfat pertinent si nevinovat. Nu l-am tras de maneca, nu l-am jignit, nu i-am reprosat nimic.

 

El nu se supara, nu zice nimic, dar tu te trezesti sa te legi de viata mea aiurea...

 

care e problema ta concret? stii ca exista o optiune de a ignora userii? daca tot iti sar in ochi cu balivernele mele, de ce nu imi dai ignore direct?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Cati dintre voi ati facut bypass la filtrul pompei de benzina? Adica ocolirea filtrului de inalta presiune si atasarea exterioara (pe conducta ce duce la injectoare) a unui filtru de benzina auto? Filtrele de inalta presiune se infunda fapt ce poate afecta debitul de benzina, iar de schimbat nu se pot schimba, sau sunt foarte scumpe. E de incredere solutia asta? Injectoarele nu au nevoie de o anumita presiune a combustibilului? Ce se intampla daca presiunea e prea mare? Sunt curios daca un filtru de benzina auto isi face treaba la fel de bine ca filtrul de inalta presiune al pompei, tinand cont de faptul ca primul poate fi schimbat in 5 minute si costul este unul scazut! Stima pentru v-stromisti!

GoodKat cand faci aceasta modificare te rog sa faci si niste fotografii si un mic tutorial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

O intrebare pentru posesorii de SV. Credeti ca o persoana de 1,65 inaltime ajunge jos (in conditii de siguranta) de pe un astfel de motor? Prietena mea studiaza terenul, pentru ca se gandeste sa-si cumpere unul (cel de 650) iar pe aici prin zona nimeni nu are asa ceva sa-l testeze.

Problema este ca a fost operata la coloana anul trecut si nu-i foarte ok sa forteze lucrurile cu miscarea motorului mai ales la manevrele de pe loc, de asta trebuie sa ajunga foarte bine pe sol cu toata talpa.

 

Bye !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu totul stock e prea inalt. Mai degraba sa se uite fie la un Gladius, fie sa caute un kit de coborare.

Desi parerea mea ar fi ca mai bine nu isi ia motor daca are probleme serioase la coloana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

O intrebare pentru posesorii de SV. Credeti ca o persoana de 1,65 inaltime ajunge jos (in conditii de siguranta) de pe un astfel de motor? Prietena mea studiaza terenul, pentru ca se gandeste sa-si cumpere unul (cel de 650) iar pe aici prin zona nimeni nu are asa ceva sa-l testeze.

Problema este ca a fost operata la coloana anul trecut si nu-i foarte ok sa forteze lucrurile cu miscarea motorului mai ales la manevrele de pe loc, de asta trebuie sa ajunga foarte bine pe sol cu toata talpa.

 

Bye !

 

Salut!

 

Daca prietena ta este incepatoare, nu ar fi cea mai inspirata alegere sa iei un 650 in "V"....maxim un 600 liniar, gen Hornet.

Doar o parere...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Daca prietena ta este incepatoare, nu ar fi cea mai inspirata alegere sa iei un 650 in "V"....maxim un 600 liniar, gen Hornet.

Doar o parere...

 

Bafta!

Care este motivul de o sfatuiesti ;nu SV ci Hornet.te intreb k nu stiu.

 

Salut!

 

Daca prietena ta este incepatoare, nu ar fi cea mai inspirata alegere sa iei un 650 in "V"....maxim un 600 liniar, gen Hornet.

Doar o parere...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuplu mare la turatii mici. Am condus in weekend un Hornet si e diferenta enorma. Pentru incepatori mi se pare mai usor de condus Hornetul, cat timp nu depasesti 5-6k se conduce ca un scuter mare. SV-ul in schimb trage in I-a de la ralanti chiar tare, pe la 2500 pe vremea asta deja pierde aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

multumesc pentru raspunsuri, nu ma asteptam intr-un timp asa scurt la atat de multe. sa lucrurile cu inceputul:

Tija - Gladius a fost din start prima optiune, insa din ce am cautat pe net preturile sunt destul de mult peste cele de SV.

Dan - prietena mea este incepatoare, asa este, insa din ce am citit pe net SV-ul este un motor "prietenos" daca nu te infigi cu mana in el.

Kevin77 - Ne-am gandit si la aceste variante insa cb-ul este ceva mai greu ca SV-ul iar celelalte doua nu-i plac.

Brake - Nu am sfatuit-o anume pentru modelul asta. Ea s-a uitat pe net, a studiat ce si cum (mai ales sa-i placa asa..din exterior) iar mai apoi eu am inceput sa pun intrebari tehnice. In ceea ce priveste Hornetul, mie peste un anumit numar de ture mi-a facut impresia de o mica racheta. M-am gandit ca nu e potrivita pentru o incepatoare.

Vladf - inteleg ca Hornetul e mul mai ok in ture mici fata de SV. Asta trebuie sa-mi dea de gandit.

 

Multumesc tuturor pentru detalii. Ne mai gandim la toate aspectele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici poti simula o persoana calare pe motor, sa vezi cam cum sta, inclusiv cu picioarele pe jos (la options, dupa ce selectezi motorul, optiunea de "feet on ground") ;)

http://cycle-ergo.com/

 

Ca si completare - nu ii plac ciopperasele prietenei ? La inaltimea ei ceva gen Virago 535 i-ar veni manusa ;) E micut, usurel si cu centrul de greutate jos, pune fara probleme picioarele jos, consuma putin, nu trage sa rupa da nici nu se plictiseste cu el la drum lung etc

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La choppere nu stai prea drept si orice shock il simti in coloana? Eu nu am mers niciodata pe unul asa ca nu am idee. Dar din ce am vazut asa mi s-a parut. Ma gandesc ca daca fata trebuie sa isi menajeze coloana.

 

Una peste alta, asa cum se recomanda mereu, sunt de parere ca fata ar trebui sa incalece pe unul si sa vada cum i se pare. poate i se pare prea greu, chiar daca ajunge bine cu picioarele jos. Iarasi, N-ul are o pozitie mai dreapta si trebuie sa vada cum isi simte spatele.

 

Cat despre daca e potrivit sau nu pentru un incepator.... sunt multe de zis. Totusi nu este chiar atat de naravasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau un 500 mai bland, gen cb, er sau gs.

Corect....eu am spus MAXIM un 600 liniar..

 

Care este motivul de o sfatuiesti ;nu SV ci Hornet.te intreb k nu stiu.

vladf a raspuns deja...cuplul mare la turatie mica.

 

O fata se va chinui foarte mult pe un SV chiar si de 650, consider alegerea a fi una extrem de periculoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, sanatatea inainte de toate. Doctorul care a operat-o a spus ca la un an dupa interventie poate sa-si reia toate activitatile inclusiv cea de mers pe motor. De la data operatiei au trecut aproape 2 ani...

Revenind la subiect, inteleg ca SV-ul nu e tocmai potrivit pentru incepatori si mai ales pentru o fata.

Cap0ne - multumesc de link, a fost util sa ne facem o idee despre cum stau lucrurile. De pe Gladius ajunge foarte bine jos dar...iese din discutie din cauza pretului, de pe SV este la limita, Hornetul este foarte ok, dar totusi are 92 CP din ce stiu eu,iar pt o fata incepatoare zic eu ca e cam mult. Cat despre modele de motocicleta am simtit ca-i plac motoarele stradale deloc sau foarte putin carenate.

GoodKat - pe CB a avut ocazia sa se urce, ajunge doar cu varfurile jos de pe el, iar la manevrele de pe loc, nu se descurca. Nu stiu cum sta treaba cu un GS, nu l-a testat.

Speram ca alegerea sa fie una inteleapta. Studiem...

 

Multumesc tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, sanatatea inainte de toate. Doctorul care a operat-o a spus ca la un an dupa interventie poate sa-si reia toate activitatile inclusiv cea de mers pe motor. De la data operatiei au trecut aproape 2 ani...

Revenind la subiect, inteleg ca SV-ul nu e tocmai potrivit pentru incepatori si mai ales pentru o fata.

Cap0ne - multumesc de link, a fost util sa ne facem o idee despre cum stau lucrurile. De pe Gladius ajunge foarte bine jos dar...iese din discutie din cauza pretului, de pe SV este la limita, Hornetul este foarte ok, dar totusi are 92 CP din ce stiu eu,iar pt o fata incepatoare zic eu ca e cam mult. Cat despre modele de motocicleta am simtit ca-i plac motoarele stradale deloc sau foarte putin carenate.

GoodKat - pe CB a avut ocazia sa se urce, ajunge doar cu varfurile jos de pe el, iar la manevrele de pe loc, nu se descurca. Nu stiu cum sta treaba cu un GS, nu l-a testat.

Speram ca alegerea sa fie una inteleapta. Studiem...

 

Multumesc tuturor.

 

Eu zic mai bine iei ceva gen Hornet. Pentru mine cel putin pare un motor mai mic, mai jos, si mai usor de tinut in picioare decat SV-ul. Ajuta si centrul de greutate, care e mai jos, si distanta mai mica de la sa la ghidon. Din nou, asa imi pare mie, poate altcuiva ii pare altfel. Caii nu-s nici pe departe prea multi, pentru ca se ating la turatii mari, daca nu il turezi nu ajungi veci la puterea aia. Se comporta aproape ca un fel de scuter pana la urma. Si sa nu uitam nici ca are vibratii aproape inexistente.

Cat despre SV, cum au mai zis si altii mai sus, de la 2500-3000 deja trage. Cel pe carburatie pe deasupra mai si smuceste (si la accelerare si la decelerare).

Eu nu l-as recomanda cuiva care e la inceput, mai ales daca poate avea probleme cu spatele.

Un alt motor foarte fain (dupa capul meu cel putin) e Cagiva Raptor. Motor de SV, cadru mai aratos, 2 tobe, frane si suspensie mult mai bune. Pozitie mult mai joasa decat pe SV.

 

Totusi eu pana la urma iti zic, daca tii la ea, nu ii iei motor. Punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discutia isi are locul mai mult la incepatori, dar in fine...

 

SV650 e bunicel de inceput(eu as paria pe SV fata de Hornet, pt ca are puterea mai liniara si nu in ultimul rand cu vreo 20 de cai mai putin).. dar NU pentru o persoana de 1.65. Pentru motorul asta trebuie sa ai minim 1.75 sa ajungi cu picioarele jos cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MirceaB este un user @dihania ( pardon "o" user ), este fata si din cate tin minte nu prea inalta. Cred ca ar fi mai bine daca ai provoca-o la discutiile ce te intereseaza, adica inaltime, cum se comporta dpdv al unei fete motorul in V.... si ce va mai trece prin cap. Acum ceva ani era si o poza cu ea pe Gladius...iti poate face si ceva comparatii intre modele.

Parerea mea legata si de modelele GS, CB.... sunt totusi cu o generatie in urma. Daca pana da caldura nu se elucideaza sotia asupra SV-ului....ajung eu in Deva, am ceva neamuri pe acolo. ( sunt din Cugir- AB )

-un coleg forumist zicea de Raptor.....parca am vazut unul in Deva..........e mai jos dar stai mai intins pe el, distanta intre ghidon-saua e mai mare

 

@hardKnot........... scuza-ne, noi nu avem km cu moltoarele.... de la cati km/ ani se trece de la grupa mica la cea mare ?.... sper sa nu pornesc o intreaga telenovela ... of-topic cu sectiunea SV.

 

@icemaN46........eu am asa ceva pe motor, provenienta Cagiva Raptor ( si la nimicurile astea se vede diferenta de calitate/pret intre SV si Raptor ), deci originalul e dat jos. Daca contactul-frana de la modelul tau e la fel cu cel din '99-'02 ...il poti cumpara de la mine. Sper sa il mai gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...