xsebi Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Vreau sa-mi cumpar crashpaduri pentru sv650n k7, care sunt mai bune sau care sunt bune si ieftine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 A mai fost p discutie pe aici cu bun si ieftin... Hotaraste-te pe bun SAU ieftin si nu vei fi dezamagit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Odata ce am dat ceva bani pe motor e clar ca nu ii cumpar accesorii si consumabile ieftine, eu nu vreau craspaduri la 100 de lei dar nici la 500. SI dupa cum se stie la majoritatea chestiilor scumpe platesti 50% renumele firmei. Deci ce crashpaduri sunt mai bune pentru sv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Pe SV nu am "probat" crash-urile... Am avut nevoie de ele pe hornet si pe un gsxf, pe ambele puig: la viteza mica si-au facut treaba cu brio. Totusi, mici zgarieturi am avut pe toba (cazuta pe o parte, a avut ca si punte de sustinere crash-ul si toba). Dar cred ca se duc peste 500 de ron ca pret... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) M-a pus necuratu' sa schimb toba, trebuie sa fac rost de un db-killer sau o pun pe cea originala la loc. Suna bine dar cam de 20 de ori mai tare decat imi doream . Editat Februarie 21, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Ce toba ai pus, Vlade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 GEG ceva, G&G ceva italian cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Suna fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Mersi! Totusi suna mult prea tare, in filmare nu prea poti sa-ti dai seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Pe SV nu am "probat" crash-urile... Am avut nevoie de ele pe hornet si pe un gsxf, pe ambele puig: la viteza mica si-au facut treaba cu brio. Totusi, mici zgarieturi am avut pe toba (cazuta pe o parte, a avut ca si punte de sustinere crash-ul si toba). Dar cred ca se duc peste 500 de ron ca pret... Am rezolvat, am gasit puig noi la 250 ron pe bursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 GEG ceva, G&G ceva italian cred. Sa nu fie D&G Pusesem mai demult pe aici o poza cu silencerul artizanal pe care mi-l facusem la fosta toba, foarte kinki era Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Iti dai seama ca dau stickerul ala jos, asta mi-a trecut si mie prin cap prima oara cand am vazut toba. Sa mai zic ca pe "fostul proprietar" il cheama Gigi? Acuma am luat niste masuri si urmeaza sa-mi faca cineva la strung silencer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Daca vrea cineva, am o toba Vick exhaust cu care nu mai am ce face. Necesita polishare, reumplere cu vata de sticla sau alt material fonoabsorbant, si nu mai am timp/rabdare pentru asta. O dau cu 100RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 @MirceaB - Kawa ER6N ar fi ceva mai potrivita ca si pozitie pentru prietena ta decat SVul avand in vedere ca are saua mult mai joasa si se poate ajunge mai bine cu piciorul jos. Ca si putere e tot pe acolo, poate putin mai domoala datorita cuplului usor mai mic m-am uitat si are acelasi cuplu ca SV. Are un prieten care nu e tocmai inalt si e foarte multumit de mobra. Nu zic nu la SV, a nu se intelege asta, doar parerea mea despre ER6N. er6 intr-adevar e mai jos o idee. cu mentiunea ca saua cu burete foarte gros a sv-ului se poate transforma usor intr-o sa mai joasa si chiar mai confortabila. mult mai ieftn decat chit de coborare, si fara a modifica ciclistica motocicletei desi in cifre e acelasi cuplu, parere mea este ca sv se simte mai nervos decat er 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) Intrebare: De fiecare data cand am deschis cutia filtrului de aer si am ridicat filtru am observat ca este ulei (are vascozitatea uleiului)sau ceva de genu acesta, dar nu inteleg de unde ulei in cutia filtrului de aer pentru ca nu l-am uns niciodata si nici curatat anul trecut. La voi este la fel,este ceva normal sau..... Editat Februarie 23, 2013 de Impulse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 er6 intr-adevar e mai jos o idee. cu mentiunea ca saua cu burete foarte gros a sv-ului se poate transforma usor intr-o sa mai joasa si chiar mai confortabila. mult mai ieftn decat chit de coborare, si fara a modifica ciclistica motocicletei desi in cifre e acelasi cuplu, parere mea este ca sv se simte mai nervos decat er 6 Am fost impreuna cu prietena mea sa vedem un Kawasaki er6-n. Era coborat putin, asa ca ajunge jos foarte bine,pozitia destul de comoda,se descurca si cu greutatea. Asteptam sa probam pe undeva si un SV. Pe urma luam o decizie. Sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Intrebare: De fiecare data cand am deschis cutia filtrului de aer si am ridicat filtru am observat ca este ulei (are vascozitatea uleiului)sau ceva de genu acesta, dar nu inteleg de unde ulei in cutia filtrului de aer pentru ca nu l-am uns niciodata si nici curatat anul trecut. La voi este la fel,este ceva normal sau..... Sal! Si la mine era la fel. Nu cred ca este nici o problema. Eu am sters cutia pe innterior si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Sal! Si la mine era la fel. Nu cred ca este nici o problema. Eu am sters cutia pe innterior si gata. Si la mine, am fost si am intrebat un mecanic si a spus sa nu ma stresez.C-am la toate first gen o sa vezi treaba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Mersi pentru raspunsuri, ma stresa un pic ca nu staim daca este ceva normal sau are probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 A schimbat cineva claxonul la sv650s 99-02?! Azi, in timp ce imi taia calea unul cu un bmw mi-am dat seama ca e cam anemic claxonul. Se potriveste de la vreo masina!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 nici chiar asa. as pune de la vreo masina dar vroiam sa stiu de la care se potrivesc prinderile sa nu fac modificari si care se aude bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Dati careva o geana la sv 1gen va rog si spuneti-mi si mie cum se baga axul de la roata din spate, de la stanga pe dreapta sau invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 de la dreapta la stanga, piulita fiind pe partea cu pinionu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 nici chiar asa. as pune de la vreo masina dar vroiam sa stiu de la care se potrivesc prinderile sa nu fac modificari si care se aude bine. De masina poti pune doar daca ii schimbi pozitionarea, altfel nu prea ai loc. Dar de ce nu il schimbi cu unul asemanator ? Eu il am pe asta si e destul de zgomotos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Asta si cautam...eram agitat dupa prima plmbare din anul asta si nu mi-a trecut prin cap sa caut pe louis. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.