Impulse Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 anul trecut am avut doua evenimente in trafic si carena fata si laterala dreapta au fost avariate. Le-am reparat si m-am gandit sa vopsesc toata motoreta daca tot .... sa fie naiba o culoare cap-coada. Eu acum o am ''cam'' 3 nuante toate galben: rezervoru si aripa o nuanta, carenele lat spate alta nuanta si parbrizul o alta nuanta. Plm. ce conteaza ca este mai multe nuante, merge brici asta-i tot ce conteaza. Decat sa o vopsesti toata o alta culoare ca sa doamne fereste sa ai evenimente neplacute ''iar' in trafic mai bine o lasi asa, dar(dar) este doar parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Pe principiu ala m-am dus si eu decat sa o vopsesti toata si sa vad ca vine iar ceva bou se loveste de ea si imi rupe iar carena sau o zgarie.Si la mine se vede un pic de diferenta dar doar din anumite unghiuri iar daca vine cineva, se uita la ea 100% nu o sa isi deie seama, dar nu asta e problema, problema e lacul, imi pare sensibil (nu va ganditi ca daca bag degetul trece prin el ) ), poate trebuie sa treaca ceva vreme sa se mai intareasca...dar pana atunci cine stie ce se poate intampla si nu mai vreau sa dau iar o gramada de bani pe vopsit, de aceea am decis sa ii trag un rand de folie de carbon, apoi cand am sa o dau, noul propietar va decide el daca ramane sau nu cu folie. C-am asa arata acum motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Nu aveti careva o maneta frana in plus pentru SV din 2000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Pe principiu ala m-am dus si eu decat sa o vopsesti toata si sa vad ca vine iar ceva bou se loveste de ea si imi rupe iar carena sau o zgarie.Si la mine se vede un pic de diferenta dar doar din anumite unghiuri iar daca vine cineva, se uita la ea 100% nu o sa isi deie seama, dar nu asta e problema, problema e lacul, imi pare sensibil (nu va ganditi ca daca bag degetul trece prin el ) ), poate trebuie sa treaca ceva vreme sa se mai intareasca...dar pana atunci cine stie ce se poate intampla si nu mai vreau sa dau iar o gramada de bani pe vopsit, de aceea am decis sa ii trag un rand de folie de carbon, apoi cand am sa o dau, noul propietar va decide el daca ramane sau nu cu folie. C-am asa arata acum motocicleta. voi aveti dreptate la ce spuneti acolo...si sunt convinsa ca o sa mai am evenimente care se vor lasa cel putin cu zgarieturi, dar daca asa mi s-a pus asa o sa fac. La faza nu noul proprietar ...sa te astepti la faze de genul: "dar de ce este alta culoare? ai cazut cu ea? mooaaa...pai e motoreta cazuta, nu o mai vreau". =)))) nu conteaza ca motoreta merge brici...ai scapat-o de pe cric, a intrat un bou in tine, o duduie la volan nu te-a vazut....nu conteaza ...ai motoreta revopsita! deci 500 euro in minus...plm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Eu am pus motocicleta acum un an doi la vanzare si am specificat exact.. cazuta la viteza mica si cu urmatoarele pagube care dupa cum se vede au fost remediate...si totusi au fost oameni interesati dar nu am mai vrut eu sa o dau ..nah dar concluzia e ca trebuie sa specifici in anunt treaba asta nu sa afle cand vine sa o vada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Ca tot ma plimb acum prin carrefour...merita vreun aditiv de-asta de curatat carburatoare.. Folositi careva dupa iarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 ...plm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Bueii! Tu da-i drumu' pe topicul de zeturi... Cam saracutz, e drept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 (editat) Azi am schimbat anvelopele. Am gasit Michelin Pilot Power dot pe la sfarsitul lui 2012 la 830 RON ambele (la un depozit pe str. Fabrica de Chibrituri). In urma documentarii pe forum am ales service-ul Auto Agusta (www.autoagusta.ro) si am fost foarte multumit. Pentru cine este interesat si niste preturi: demontat/montat roata si anvelopa 20 RON, echilibrat 20 RON. Seful service-ului foarte de treaba, si el motociclist. RECOMAND celor din Bucuresti. Editat Martie 16, 2013 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Tot acolo am schimbat si eu sau am vulcanizat. Confirm cele spuse de "unycorn". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishuking Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Lume care aveti carenele inferioare la sv? as dorii sa le multiplic sa imi imbrac copilu:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) Baieti si fete, urmeaza sa-mi schimb bujiile in curand. Am asa o lehamite...in fine, intrebarea este. Voi cand ati facut schimbul de bujii cu ce ati curatat locul unde intra bujiile, inainte de a le scoate. Ca pe acolo este praf/nisip si nu prea as vrea sa risc sa intre in camera de ardere. Compresor nu am...ma gandeam sa folosesc niste brake cleaner...ceva sfaturi? Cu nimic?!?! Nu cred ca este atata praf si mizerie incat sa-ti afecteze motorul. La temperaturile alea totul se lipeste de motor/piese. Yo zic ca daca dai cu brake cleaner, dupa ce le scoti toata mizeria se va scurge in cilindrii/camera de ardere. Dar poti incerca daca esti asa de "corect" sa sufli locasurile bujiilor cu aer sub presiune (la vulcanizare de ex.), bineinteles, asta inainte de a le demonta. P.S. Eu nu am facut nimik, le-am desurubat pe cele vechi, le-am pus pe celelalte (martie 2012) si nu am avut nici o problema. P.P.S. Trebuie sa mai iei in considerare si perioada din momentul in care scoti vechile bujii pana le pui pe cele noi, ce faci cu praful?!? P.P.P.P.P.P.S. Am fost putin sarcastic. SCUZE! BAFTA! si ASFALT USCAT! Ne vedem la vreo intrunire a SV-istilor anul asta...POATE... Editat Martie 17, 2013 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) Ma las batut! in sensul ca nu mai am nici o idee fata de ce am zis mai sus. Editat Martie 17, 2013 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Ori îi dai cu șprei de frână (să fii sigur că nu-s înfudate găurile de drenaj), ori o lași așa. Ce e de preferat, dacă ai loc, să te uiti pe lânga bujie să nu ai corpuri străine dure. Eu am găsit de-a lungul timpului pietricele, și cel mai urât, ceva șpan de proveniență necunoscută pe care am reușit să-l scap în cilindru. Ulterior l-am dat afară dar a fost învățătură de minte. Când aveam 2t se mai aduna ulei pe acolo. Îl curățam cu cârpa dar capătul superior la filetului era aproape de suprafață și aveam loc suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Nu aveti careva o maneta frana in plus pentru SV din 2000 ? Am eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 mai dar bibilesti motoreta aia de am impresia ca vrei sa o faci de salon! de ce sa dai jos radiatorul daca dai cu toate cestiile posibile ca sa cureti acolo? nu este chiar atat de greu sa o scoti cu radiatorul montat, si probabil mai tot va sari de acolo cand dai cu aer. Din cate stiu eu pipa aia are si un fel de garnitura, care oate ca nu etanseaza bine, dar nici nu ai sa gasesti crengi acolo. Daca iti place sa demontezi la ea si sa montezi la loc e ok, dar daca vrei sa o faci cat mai repede ca sa o folosesti nu cred ca are rost sa te intinzi atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 da si tu cu un cui ca sa destelenesti ce e mai gros pe langa bujiu, dupa care apa sa se inmoaie, desfunzi gaura de drenaj si bagi multa apa cu presiune mai mare sau mai mica, cum ai si tu la indemana. la cat de paranoic am devenit eu dupa ce am rupt bujia, daca stii ca nu le-ai desfacut niciodata, mai bine te-ai duce la in service cu motorul cald, iti da cu spray de-ala care ingheata si o desfaci asa. cand iti dai seama ca se rupe in loc sa se desfaca, deja e prea tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 http://youtu.be/B-3IbluzYiM Alta minune, a mai patit cineva asa ceva? Ma refer la secunda 11, in loc sa se tureze motorul se aude un "click" metalic si turatia scade cu vreo 100rpm. Face chestia asta doar cateodata si cand accelerez de la ralanti mai brusc. Ralanti-ul e perfect fix si nu face asa ceva, in accelerare usoara nu face asa, daca trece de 2000rpm nu mai face (deci in mers nu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 A venit vremea sa curat si sa sincronizez carburatoarele,este prima data cand trebuie sa fac caurburatiadar si nu stiu unde sa ma duc ca's prea multe oferte si nu stiu pe care sa aleg. Voi pe la cine ati facut treaba cu carb va placut, treba buna dupa aceea, va da si garantie, preturi omenesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 http://youtu.be/B-3IbluzYiM Alta minune, a mai patit cineva asa ceva? Ma refer la secunda 11, in loc sa se tureze motorul se aude un "click" metalic si turatia scade cu vreo 100rpm. Face chestia asta doar cateodata si cand accelerez de la ralanti mai brusc. Ralanti-ul e perfect fix si nu face asa ceva, in accelerare usoara nu face asa, daca trece de 2000rpm nu mai face (deci in mers nu). Motorul era cald sau pornit de putin timp? Eu unul nu aud foarte bine ce se intampla la secunda aia, dar din ce ai descris am patit si eu fix in ziua in care l-am cumparat si l-am pornit sa incerc sa il turez putin mai brusc si sa faca un sunet nelalocul lui fara sa se tureze. In cazul meu era abia pornit deci rece. De atunci nu am mai incercat cu el rece sa ii accelerez asa, dar dupa ce se incalzeste nu a facut niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Era cald, bujiile puse noi ieri ca vroiam sa elimin si posibilitatea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Era cald, bujiile puse noi ieri ca vroiam sa elimin si posibilitatea asta. Ce bujii ? Am patit si eu in la cea veche de vreo 2 ori. Dupa ce am pus iridium nu am mai patit sa faca. Eu banuiesc ca este un fel de rateu in aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Tocmai am mai scazut pretul! /index.php?/topic/691288-vand-suzuki-sv650/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Ce bujii ? Am patit si eu in la cea veche de vreo 2 ori. Dupa ce am pus iridium nu am mai patit sa faca. Eu banuiesc ca este un fel de rateu in aprindere. NGK CR8E, inainte erau CR9E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 bozoro pe forum, recomand La Fabio ( bozoro) am fost si eu si sunt multumita, mie mi-a reglat injectia si mi-a mai facut cateva chestii. O sa ma duc sa imi schimbe si lantul...in curand. Este un tip super ok si la preturi la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.