az77by Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Multi lauda Bel ray si Motul . Eu am mers pe Motul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Eu am bagat Castrol 10W50 si am impresia ca il haleste mai repede decat ce am avut inainte, dar in rest sunt multumit de ulei aveam un tacanit la rece si la cald, si acum la cald cel putin nu mai face numai cand si cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Aripa spate sv 650 fibra.Pregatita de vopsire. http://mercador.ro/oferta/aripa-spate-subaripa-moto-suzuki-sv-650-fibra-ID1IBSD.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nickolay Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Salutare, am un SV de 650 pe cadru de 400s si tot caut melc de kilometraj. Fiind de 400s, pana acum am gasit decat OEM prin comanda, dar 115euro e cam mult si incerc sa gasesc ceva mai ieftin. S-a spus despre facutul din tub de aluminiu dar asta poate daca face altcineva. Ma gandeam ca sunt piese care se potrivesc la mai multe motociclete, dar nu am vazut sa fie si cazul melcilor. Aveti idee de cineva care se ocupa cu facerea din aluminiu, sau piesa direct dar la pret mai mic? As cauta si pe ebay, dar nu am gasit denumirea in engleza a piesei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Denumirea in eng ar fi rotor magnet speedometer, dar mult mai util ar fi codul piesei; intrebare, esti sigur ca nu ti se potriveste melcul de la 650? ce dimensiune ai la axul rotii fata, sau mai bine masoara si posteaza dimensiunea melcului pe care il ai - diam exterior si interior - yo am unul cu pini rupti la indemana si il pot masura sa iti spun daca e la fel sau nu. Later EDIT: Am gasit la vecinii si prietenii nostrii rusi microfisa cu codurile pieselor de SV400 si din ce vad yo codul melcului este identic cu cel al SV650 99-2002, si asta il gasesti cu vreo 30 de euroi + transport pe wemoto.com - codul piesei e: 34990-21E00, codul rotorului e: 34983-21E00 nRock!!! Editat Aprilie 8, 2014 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nickolay Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 wow, raspuns foarte super melcul vechi l-a aruncat mecanicul in ideea ca-i pusese altul, de la un SV model mai nou cred, sau poate il mai are.. oricum, conform codului ar trebui sa fie la fix, right? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samsy33 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Salutare, stiti pe cineva care vinde carena frontala, cadru de bord, sa pasager, schimbator viteze pentru un Suzuki SV650S K3? Ms, samsy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Goodkat avea, nu mai știu dacă le-a dat sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samsy33 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 din pacate le-a vandut, avea kitu perfect pentru mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) wow, raspuns foarte super melcul vechi l-a aruncat mecanicul in ideea ca-i pusese altul, de la un SV model mai nou cred, sau poate il mai are.. oricum, conform codului ar trebui sa fie la fix, right? dap; ca si masura de siguranta am verificat axul rotii fata al suzukiului sv400... si este identic cu cel al sv650 99-02, deci suta la suta si melcul este identic. nRock! p.s. cel mai posibil singurele diferente intre cele doua modele sunt la nivelul pistonului! Editat Aprilie 9, 2014 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 din pacate le-a vandut, avea kitu perfect pentru mine Fa un topic separat la secțiunea dezmembrări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Uleiuri: pt cine a avut experienta "proasta" cu Castrol: nu stii ce e aia experienta proasta. Ce iti mananca tie e normal. Motoarele in general, V-urile in special, mananca ulei. Cu cat e mai aproape de mineral(adica Slab), cu atat mananca mai putin. Cu cat e mai sintetic(in cazul tau 100% sintetic, dinala am si eu in motor) cu atat mananca mai mult/usor uleiul ala. Eu in 3000km am completat 250 de ml de ulei si merg turat. Asta nu inseamna ca e un ulei prost, iti garantez ca n'o sa se uzeze prematur si ca n'o sa ai nici probleme ca ale mele din era Motul5100, sa sara din viteze sau sa simti schimbatorul "greu". Cine recomanda motul 5100 merge batraneste si menajeaza motorul. daca nu faci asta, NU lua motul 5100. Eu care merg mai agresiv am avut performante foarte nasoale cu el, in primul rand fiind faptul ca dupa 2500km era pipi si ma durea piciorul cand schimbam vitezele. In ture rosii pe autostrada imi sarea din viteza, in trepte 4+ din cauza uleiului(dupa cei 2500km). Dupa ce am trecut la Castrol, n'a mai comentat nimic pana la 5-6000km, dar in km astia completez cam 4-500 ml la stilul meu de mers. Daca vreti ulei care sa se comporte bine pe temperaturile noastre, bagati 15W50(am acum) sau 20W50. Se subtiaza mai greu/putin si asta are efect ff benefic de la 30 de grade in sus(rezista lejer pana la -10, eu zic ca e optim). Editat Aprilie 9, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samsy33 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Fa un topic separat la secțiunea dezmembrări. bun sfat ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Cine recomanda motul 5100 merge batraneste si menajeaza motorul. daca nu faci asta, NU lua motul 5100. Eu care merg mai agresiv am avut performante foarte nasoale cu el, in primul rand fiind faptul ca dupa 2500km era pipi si ma durea piciorul cand schimbam vitezele. In ture rosii pe autostrada imi sarea din viteza, in trepte 4+ din cauza uleiului(dupa cei 2500km). Aha...batraneste zici?! mai asta mic si rau...da tu cum mergi mah? schimbi vitezele numa in rosu si ai 160 in a 2-a? Asta cu uleiurile, dupa experianta mea si sfatul mecanicilor pe la care am mai fost, trebuie experimentata. Motorul meu se simte foarte bine cu motul 5100 15w 50. Am mai avut Silcoline si Repsol, dar nu au fost pe gustul torcatorului in 2V. Asa ca , tipule care ai deschis discutia, incearca toate uleiurile si opreste-te la ala care ti se pare tie ca e mai bun. p.s. Cand o sa vand motorul o sa pot sa spun ca a fost condus de o batranica? =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 @dihania - sunt de acord cu tine, si in dezacod cu hardknot. atentie, exista o problema la rulmentul de ambreiaj care poate da" senzatii" false ca ar fi de la ulei la 1000 e ambreiajul hidraulic, nu stiu cum e la 650. personal , repet a taspea oara, daca nu vorbim de pista si racing, nu este nici o diferenta intre 5100, 7100 schimbate la intervalul corespunzator ( max 6000 km intre schimburi ) restul e can can Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Aha...batraneste zici?! mai asta mic si rau...da tu cum mergi mah? schimbi vitezele numa in rosu si ai 160 in a 2-a? Asta cu uleiurile, dupa experianta mea si sfatul mecanicilor pe la care am mai fost, trebuie experimentata. Motorul meu se simte foarte bine cu motul 5100 15w 50. Am mai avut Silcoline si Repsol, dar nu au fost pe gustul torcatorului in 2V. Asa ca , tipule care ai deschis discutia, incearca toate uleiurile si opreste-te la ala care ti se pare tie ca e mai bun. p.s. Cand o sa vand motorul o sa pot sa spun ca a fost condus de o batranica? =)) Batranico, cand mai merem la un suc? PS: Ia-l si pe mos cu tine ))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 personal , repet a taspea oara, daca nu vorbim de pista si racing, nu este nici o diferenta intre 5100, 7100 schimbate la intervalul corespunzator ( max 6000 km intre schimburi ) restul e can can E o diferenta de 2000 intre ele La mine, SV-ul 1st gen s-a simtit cel mai bine cu 5100. Cel 2nd gen cu 7100. Am incercat si diverse altele, fara sa fiu prea multumit. La un moment dat am pus 300V (in 2nd gen). A fost superb, vreo 500-1000 km. Dupa care au inceput sa se auda dubios motorul Ulei de alergat pe pista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Aha...batraneste zici?! mai asta mic si rau...da tu cum mergi mah? schimbi vitezele numa in rosu si ai 160 in a 2-a? Asta cu uleiurile, dupa experianta mea si sfatul mecanicilor pe la care am mai fost, trebuie experimentata. Motorul meu se simte foarte bine cu motul 5100 15w 50. Am mai avut Silcoline si Repsol, dar nu au fost pe gustul torcatorului in 2V. Asa ca , tipule care ai deschis discutia, incearca toate uleiurile si opreste-te la ala care ti se pare tie ca e mai bun. p.s. Cand o sa vand motorul o sa pot sa spun ca a fost condus de o batranica? =))) ma, batraneste sau nu, eu merg des pe rosu cand ies din oras(fara sa am 160, ca intra si a 2'a pe rosu desi am stat si fara carnet), pe autostrada cand ajung solo ii dau minim 2 topspeeduri si am viteze de croaziera de 160+.. iar prin oras am consumuri intre 6,5 si 8% in functie de vreme in conditii de consumabile bune si filtre "desfundate", pt ca sunt din generatia "loud pipes save lives" si nu schimb decat in 7-8000 intre semafoare. Stilul asta de mers si cele 60 de grade la nivelul asfaltului vara au copt 5100 in 2000km de am crezut ca am stricat motorul. Poate sunt eu mai la extrema, dar nici macar motul pe site'ul lor nu recomanda 5100 pt SV. @dihania - sunt de acord cu tine, si in dezacod cu hardknot. atentie, exista o problema la rulmentul de ambreiaj care poate da" senzatii" false ca ar fi de la ulei la 1000 e ambreiajul hidraulic, nu stiu cum e la 650. personal , repet a taspea oara, daca nu vorbim de pista si racing, nu este nici o diferenta intre 5100, 7100 schimbate la intervalul corespunzator ( max 6000 km intre schimburi ) restul e can can Ambreiajul e bine, nu are nicio pb, la mine nu e hidraulic. Si nu cred ca mi se pare ca a sarit din viteza la 11000 de ture intr'a 5'a pe autostrada de vreo 3 ori, apoi pe dealul negru intr'a 3a cam pe la aceleasi ture..cu 5100 copt in ea. Dupa ce i'am dat un refresh am pastrat stilul de mers si a fost ok. Iar partea cu vorbitul de pista sau racing nu e relevanta deloc, pt ca turatii poti sa'i dai si pe ulita neasfaltata intr'a 1a. Depinde de stilul tau de mers.. mie imi place sa fiu in banda de putere si sa fac galagie fara sa'mi iau din placere gandindu'ma la consumuri sau uzura Acum asta a fost experienta mea si ma simt dator s'o impartasesc.. batraneste eu numesc schimbat viteza <5000 si autostrada <140. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 ma, batraneste sau nu, eu merg des pe rosu cand ies din oras(fara sa am 160, ca intra si a 2'a pe rosu desi am stat si fara carnet), pe autostrada cand ajung solo ii dau minim 2 topspeeduri si am viteze de croaziera de 160+.. iar prin oras am consumuri intre 6,5 si 8% in functie de vreme in conditii de consumabile bune si filtre "desfundate", pt ca sunt din generatia "loud pipes save lives" si nu schimb decat in 7-8000 intre semafoare. Ia-ti bro 1000 650 nu il prea vad potrivit pt mers racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) personal , repet a taspea oara, daca nu vorbim de pista si racing, nu este nici o diferenta intre 5100, 7100 schimbate la intervalul corespunzator ( max 6000 km intre schimburi ) restul e can can dude, no offense,dar tu stii ce vorbesti? aud la toti sintagma asta "lasa m3n, daca nu te dai pe pista.... "". Ca si cum pista e bau bau ul motocicletelor,iar strada e Holly Grail-ul.... Pai sa o luam logic, ce diferente exista intre mersul pe pista si mersul stradal? Sa analizam ce componente din motocicleta sunt supuse uzurii si stressului excesiv pe pista,si care sunt supuse pe strada, nu? Adica tu crezi ca pe pista toata motocicleta e supusa la socuri,data de pamant, iar motorul rage, iar pe strada e un fel de cruising along @ 50 km/h @ 4000 rpm... ? Apoi depinde ce regim de pista comparam cu ce regim de uz stradal... iti garantez ca sunt newbies care forjeaza mai PUTIN motorul pe pista (gen amkart etc) decat alti baieti care rup stilu la forja stradala.. La cum a spus hardknot ca merge, necesita un ulei bun,pentru ca el merge in FORJA, merge turat, fix in plaja aia de RPM unde apare uzura la motor. Daca mergi pana putin peste curba de cuplu si schimb destul de jos (nu in redline), motorul are total alta uzura fata de atunci cand ii dai in gura constant. Si uzura nu se reflecta in km/h,ci in plaja de turatii la care il tii... Pot sa mergi constant cu 150 km/h si sa nu uzezi motorul sau poti sa mergi cu 70 si sa-i dai in cap (intr-a 1-a,2-a etc) tinandu-l turat.. Uleiul si consumabilele se aleg in functie de STILUL de mers, nu neaparat dupa cliseele : "eh,nu ma dau pe pista, merge si pisatul asta de 5100". Suspensia lucreaza mai mult pe pista,insa este supusa uzurii altfel pe strada, de la gropi/denivelari,socuri.... @hard_knot: daca-ti place sa mergi turat: ia-ti un VTR SP, sau un RSV sau better yet: un 4L, un GSX-R600, ZX6R 2006+. SV ul de 650 nu e de ucis in ture inalte prea mult..... mai ales ca devine lesinat (desi se tureaza, e lesinat acolo). Nu mananc k.k.t, am avut si SV si VTR si RSV si vad 3 comportamente diferite ,desi is V2 uri toate 3... Editat Aprilie 10, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 ma, batraneste sau nu, eu merg des pe rosu cand ies din oras(fara sa am 160, ca intra si a 2'a pe rosu desi am stat si fara carnet), pe autostrada cand ajung solo ii dau minim 2 topspeeduri si am viteze de croaziera de 160+.. iar prin oras am consumuri intre 6,5 si 8% in functie de vreme in conditii de consumabile bune si filtre "desfundate", pt ca sunt din generatia "loud pipes save lives" si nu schimb decat in 7-8000 intre semafoare. Stilul asta de mers si cele 60 de grade la nivelul asfaltului vara au copt 5100 in 2000km de am crezut ca am stricat motorul. Poate sunt eu mai la extrema, dar nici macar motul pe site'ul lor nu recomanda 5100 pt SV. Ambreiajul e bine, nu are nicio pb, la mine nu e hidraulic. Si nu cred ca mi se pare ca a sarit din viteza la 11000 de ture intr'a 5'a pe autostrada de vreo 3 ori, apoi pe dealul negru intr'a 3a cam pe la aceleasi ture..cu 5100 copt in ea. Dupa ce i'am dat un refresh am pastrat stilul de mers si a fost ok. Iar partea cu vorbitul de pista sau racing nu e relevanta deloc, pt ca turatii poti sa'i dai si pe ulita neasfaltata intr'a 1a. Depinde de stilul tau de mers.. mie imi place sa fiu in banda de putere si sa fac galagie fara sa'mi iau din placere gandindu'ma la consumuri sau uzura Acum asta a fost experienta mea si ma simt dator s'o impartasesc.. batraneste eu numesc schimbat viteza <5000 si autostrada <140. scuze, sv650 sau 1000 ? 11000 ? eu n am trecut de 8000...in forja max si aia pentru cateva secunde.. la 110000 e la capat.. eu merg touring..deci ...mare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 . eu merg touring gresit...batraneste se spune! ) Si eu la fel...si imi palce asa! @Paul...curand, cat de curand! Te vom anunta in ultimul moment, ca de obicei! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) Eu cand zic batraneste nu incerc sa ofensez pe nimeni. Si eu merg batraneste cand e aglomerat si e risc mare, sau cand n'am chef.. sau..sau. Pur si simplu asa m'am exprimat, no offense la nimeni cat despre "ia'ti aia sau ailalta"... da' SV650 ce'are? imi place prea tare, altfel nu'l tineam 5-6 ani cat are de cand il am. Si consider ca mai bine iti iei un 125 si sa scoti untu' din el decat sa bagi miar ca sa poti merge la relantiu. Pentru mine, SV650u asta e motoru' perfect in momentul de fata si sunt indragostit de el ca'n prima zi @foxbat, tu ai SV1000, vorbim de mult mai mult cuplu si CP la 8000 fata de cat are 650u meu la 11000. Nu ma deranjeaza sa mai trag de gaz din cand in cand. nu imi lipseste putere, nu vreau mai mult. E mai usor ca un miar, nu'l tin din ambreiaj in trafic, are cadru de miar deci e bun pentru inaltimea mea(1.90+), si pe langa asta nu consuma si nu se incinge ca un miar.. parerea mea si profit de tot ce'mi poate oferi motorul meu. Editat Aprilie 10, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Stai bre, nu da cu explicatii, ca nu m-am suparat! Fiecare merge cum vrea , foloseste ce produse vrea si calareste ce vrea. E o tara libera (cica)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Eu cand zic batraneste nu incerc sa ofensez pe nimeni. Si eu merg batraneste cand e aglomerat si e risc mare, sau cand n'am chef.. sau..sau. Pur si simplu asa m'am exprimat, no offense la nimeni cat despre "ia'ti aia sau ailalta"... da' SV650 ce'are? imi place prea tare, altfel nu'l tineam 5-6 ani cat are de cand il am. Si consider ca mai bine iti iei un 125 si sa scoti untu' din el decat sa bagi miar ca sa poti merge la relantiu. Pentru mine, SV650u asta e motoru' perfect in momentul de fata si sunt indragostit de el ca'n prima zi @foxbat, tu ai SV1000, vorbim de mult mai mult cuplu si CP la 8000 fata de cat are 650u meu la 11000. Nu ma deranjeaza sa mai trag de gaz din cand in cand. nu imi lipseste putere, nu vreau mai mult. E mai usor ca un miar, nu'l tin din ambreiaj in trafic, are cadru de miar deci e bun pentru inaltimea mea(1.90+), si pe langa asta nu consuma si nu se incinge ca un miar.. parerea mea si profit de tot ce'mi poate oferi motorul meu. stai dragilor, nu va ambalati, eu doar intrebam cum pana mea e miarul la 11000 . scuze, apoti am vazut ca era vorba de 650. toti avem dreptate, hai ca n are rost sa ne contram. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.