Cap0ne Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Not again... Accepti si semnatura electronica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Salut, Cine stie de unde pot cumpara niste furtune (cat de apropiate de original) pentru benzina si tot ce e pe sub rezervor? In manual se specifica inlocuirea la 4 ani a acestora si nu as vrea sa folosesc unele de prin talciocuri pe jumate coapte sau cu compozitii dubioase. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Daca ai SV X-K2 scapi usor si ieftin - gasesti furtun la metru in magazinele de piese auto/moto - l-am schimbat acum 3 ani si n-am avut pana acum vreo problema cu el; la modele 2003+, banuiesc, ca ai nevoie de furtun rezistent la presiune - datorita pompei de injectie - si probabil trebuie sa il comanzi pe original/aftermarket. nRock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 (editat) Eu am montat pe Hornet furtun "special" pentru combustibil(de la magazin auto), 2 straturi de cauciuc cu panza intre ele... dupa 1 an primul strat era complet crapat, nu recomand . Editat Aprilie 17, 2014 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 E prima generatie de SV. Nu-mi doresc sa incerc cat de bune sunt furtunele la metru luate de prin targuri, ar fi cel putin neplacut sa ramai fara alimentare/sa se inece cu bucati de cauciuc cand tocmai te aflai intr-o depasire la 130 km/h . Sau sa fie dizolvate de benzina si sa se depuna prin carburator. Vreau sa vad o recomandare, un magazin, o persoana etc. care poate sa furnizeze furtunele la calitatea/dimensiunile celor originale, poate chiar originale dar noi. Tin la motocicleta mea si nu vreau sa pun orice doar ca "merge". Asadar, ati trecut prin asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 (editat) E prima generatie de SV. Nu-mi doresc sa incerc cat de bune sunt furtunele la metru luate de prin targuri, ar fi cel putin neplacut sa ramai fara alimentare/sa se inece cu bucati de cauciuc cand tocmai te aflai intr-o depasire la 130 km/h . Sau sa fie dizolvate de benzina si sa se depuna prin carburator. Vreau sa vad o recomandare, un magazin, o persoana etc. care poate sa furnizeze furtunele la calitatea/dimensiunile celor originale, poate chiar originale dar noi. Tin la motocicleta mea si nu vreau sa pun orice doar ca "merge". Asadar, ati trecut prin asta? Salut! Eu am tot un sv 1gen. Eu a trebuit sa schimb furtunul de alimentare caci se rupsese. Am cautat initial ceva original. N-am gasit. Apoi am luat diametrul interior si m-am pus de cautat la magazinele de piese. Am gasit la un magazin de piese un furtun de alimentare pentru Dacia aceea berlina - ma rog, este conceput special pentru a face alimentarea cu benzina.- pe care l-am prins cu coliere. Au trecut vreo 2 ani, nu am avut nici o problema, si furtunul la ultima verificare arata foarte bine. Repet a fost conceput sa treaca prin el benzina. Asa ca eu zic sa nu-ti mai faci atatea probleme ca orice furtun care se potriveste la diametru si este conceput special pentru benzina (adica sa nu se deterioreze sau nush ce altceva la contactul cu benzina) este foarte bun. Acuma daca tu vrei neaparat de firma, n-ai decat. Bafta! Editat Aprilie 17, 2014 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 (editat) Corect, confirm cele de mai sus, daca te uiti atent la furtunul original este un furtun simplu, obisnuit, nare 1000 de straturi - un furtun simplu pentru benzina. exact asta am cumparat cand a fost nevoie de inlocuire - dupa 10 ani cel original s-a copt si pur si simplu s-a rupt... Cel de schimb pe care cred ca il am deja de mai bine de doi ani, tine foarte bine, este drept ca nu mai este la fel de flexibil ca la inceput cand l-am montat, dar chiar l-am verificat acum, anul asta, cand am facut o revizie mai detaliata si am hotarat ca cel putin anul asta ramane pe motor. p.s. -al meu nu e de Dacie, dar este la acelasi diametru cu cel original - colierele de strangere de la capete sunt cele de pe furtunul original, asemanatoare cu niste cleme/agrafe. L-am cumparat de la un magazin care are piese de motoare si scutere. Editat Aprilie 17, 2014 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Da, si eu am gasit dupa ce l-am montat pe asta unu mai aproape de original si care mergea cu colierele originale(inca le mai am), dar daca asta de dacie se comporta bine...de ce sa-l schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Se simte bine motosicli cu anvelope noi si suspensia de zx6r. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 (editat) Ce aplicație e? Editat Aprilie 19, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Diablo SuperBiker, sa fii atent sa tii moto drept la pornire si nu intr-un buzunar ci pe moto intr-un loc fix. PS: telefonul trebuie sa aiba giroscop si gps. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Giroscop! ! Ce tel ai!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 LG Optimus Black P970... un batran suficient de capabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Giroscop! ! Ce tel ai!? aproape orice smartfone mai rasarit are giroscop si gps. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 (editat) Editat Aprilie 20, 2014 de F0RCE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Prima poza e superba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acochy Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 (editat) Salutare dragi colegi pe doua roti, Ma adresez voua, posesorilor de SV650S din Bucuresti, in speranta de a ma putea intalni cu unul dintre voi si in felul acesta sa probez pozitia de pe mobra mentionata! Doresc sa schimb categoria (de la CB500) si momentan oscilez intre Hornet si SV650S. Dati-mi un PM. Multumesc din suflet. Editat Aprilie 22, 2014 de Acochy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Am avut si eu problema "apa la bujie" azi. Pe scurt - documentat aici pe topicul asta, dat jos radiatorul, desfacut, suflat cu aer, merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 desfa pipa de la bujie si baga niste vaselina siliconica sau ceva similar ca sa fii sigur ca nu mai ai treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Da, si la mine am vazut ca nu e chiar libera. Pot sufla cu aer din exterior sau din interior de la bujie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 da jos pipa bujiei, baga o scobitoare si elibereaza gaura si apoi sufla don interior, de preferat cu un compresor. Daca gaura aia e libera teoreric nu ai probleme. merci, asa o sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 nop, eu aveam gaoacea libera tun si cum ploua putin imediat deveneam "monocilindru cu remorca".. oricum, daca se mai repeta ai in caiet toate ponturile de care ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 nop, eu aveam gaoacea libera tun si cum ploua putin imediat deveneam "monocilindru cu remorca".. oricum, daca se mai repeta ai in caiet toate ponturile de care ai nevoie N-am caiet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Am avut si eu problema "apa la bujie" azi. Pe scurt - documentat aici pe topicul asta, dat jos radiatorul, desfacut, suflat cu aer, merge brici Curata acea gaura cu o scobitoare. o sarmulita etc. cum ti-au spus si colegii si ai grija ca acel cauciuc de pe pipa bujiei care "astupa gaura unde este bujia" sa fie cu semnul (varful de sageata) indreptat catre evacuare (este important), adica catre galerie, teava pe care ies gazele din cilindru. Scrie si in manual. Eu asa fac la a mea: am grija la semn si sa fie canalul desfundat si n-am nici o problema. De ex.: azi dimineata cand a plouat torential n-am avut nici o problema cu bujia fata. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusEL Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Salutare. A incercat cineva sa confectioneze un suport de prindere topcase pentru sv650 N k1? Ma intereseaza in principiu sistemul de prindere al topcase-ului pe cadru. Intreb asta pentru ca vreau sa fac si eu asa ceva. Idei, pareri, schite, sfaturi... orice e binevenit. Multumesc Editat Aprilie 25, 2014 de mariusEL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.