Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

imediat, iti fac yo poze la a mea

 

LE:

post-4765-0-73161700-1398419120_thumb.jpgpost-4765-0-57402100-1398419199_thumb.jpgpost-4765-0-67810700-1398419320_thumb.jpg

 

Facut de un prieten maistru fierar, foarte solid. Prinderile de sus se fixeaza cu suruburile care prind manerul pasagerului iar cele de jos, se duc pe sub cadrul coditei pana la suruburile posterioare ale prinderilor scaritelor pasagerului.

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Userul pierooradea are topcase cu suport cu tot pe la 300 de lei, pt sv generația ta, ma interesa pe mine sa îmi iau dar am renunțat.

 

Am discutat cu el. Super de treaba omul. Dar eu am deja topcase-ul si am nevoie doar barele de prindere pe cadru. Plus ca as vrea sa-l fac eu... low cost.

 

Si daca tot m-am baga in seama... In urma unei cazaturi am reusit sa crap capacul turometrului(din mijloc de la surub pana in margine), piesa care se gaseste greu la dezmembrari, iar noua nu e chiar ieftina. Momentan sta pe pozitie...dar deranjeaza vizual si plus ca poate pica la vibratii mai mari. Eu m-am gandit sa maschez crapatura cu un parbriz... si eventual sa o lipesc ceva mai grosolan incat sa ramana pe pozitie. Ce idei aveti pentru o astfel de problema?

Editat de mariusEL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM nevoie de doua suruburi ca cel incercuit din imagine, aveti idee de unde pot comanda?

Iti pot sugera cateva idei de cautare:

1) Incearca o cautare pe net cu "suruburi en-detail", desi eu am gasit numai pachete de 100 buc.;

2) incearca la romimoto poate le are sau ti le poate aduce sau era user-ul: @mexycanu care aducea comenzi din anglia;

3) incearca la un magazin de piese auto;

4) la un magazin de bricolaj gen hornbach, obi etc.

5) sau daca aveti un targ in apropiere cum e la noi in Bucuresti cel din Vitan (stiu ca e acolo un stand numai cu suruburi);

6) sau la cei care dezmembreaza sv-uri, poate le-au ramas.

Bafta!

 

 

L.E. Uite aici un exemplu: http://www.romimoto-piese.ro/category/10213120000/search/surub/in/all/article/241129?sr=420. Din imaginea ta nu-mi dau seama de dimensiuni.

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa am eu ce iti trebuie. Era doar prinderea sau mai aveai si alt suport pe ea? (precum cel de oglinda)

Prinderea in care se infileteaza oglinda. Revin cu poza piesei demontate.

 

Asta este piesa, o are cineva de vanzare?

Si ma mai intereseaza maneta de frana fata.

post-67405-0-13537900-1399210398_thumb.jpg

post-67405-0-31489700-1399210406_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt proaspat posesor de SV si astazi am fost la RAR si politie pentru inmatriculare. Cred ca din cauza ploii a aparut o problema la motor.

 

Semnele de boala sunt:

  • motorul nu mai tragea (gazul full si nu saream de 100km/h)
  • pe liber se tureaza normal;
  • rateuri;
  • consum mare;
  • mers in suturi;
  • in neutru imi murea motorul daca o lasam la relantii;
  • mai apareau momente in care tragea normal;

Poate ma ajuta cineva cu o solutie/sfat.

Multumesc anticipat,

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai apa la bujia din fata. Dai jos radiatorul, scoti fisa si sulfi cu aer comprimat si gata treaba.

 

Cred ca toti sv isti au patit asta cel putin o data. Si eu acum doua saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca am auzit ca SV-istii au probleme cu bujia fata pe timp de ploaie, vreau sa povestesc experienta mea de duminica. Pentru cei care au vazut ce s-a intamplat duminica in Bucuresti (potopul), in drum spre casa din centrul vechi am luat 3 balti enorme. Imi era frica sa nu raman intr-una cu apa pana peste glezne. Ajuns acasa, am observat ca apa ajunsese pana peste jumatatea cilindrului din fata (acoperise si bujia). Dupa o zi de pauza. Motorul a pornit usor si functioneaza ca inainte de ploaie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe timp de ploaie sau pt scufundari ? :laugh:

 

Pt timp de ploaie ai vreo 3-4 solutii

- curatate gaurile pt scurgerea apa

- putin silicon pe joja care sa etanseze bujia

- o bucata de cauciuc atarnata in fata bujiei

- extensie aripa roata fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal sa fac 130 km in oras cu aproape un plin . Exact la 130 km s a aprins becul . Care pot fi cauzele unui consum exagerat?

Cheers

Eu fac cu un plin cam 250 - 280 km. Am fost cu ea la drum mai lung am calculat consum de 5% plus minus un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal sa fac 130 km in oras cu aproape un plin . Exact la 130 km s a aprins becul . Care pot fi cauzele unui consum exagerat?

Cheers

 

Nu, nu e normal! In functie de model ai fie probleme la sistemul de injectie, fie carburatoarele date peste cap... sau motor de peste 2000cmc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este 2000 , carburatie ... Tre sa ajung sa le sincronizez . Recomandati pe cineva ? Aveti idee un pret ? Merci

 

Adiandrei , 280 km in oras? Asta inseamna un

6 la suta aprox , ceea ce ar fi foarte bine . Ce an este a ta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=index&cPath=56

http://www.bestautovest.ro/piese-auto/motor-pornire-si-evacuare/evacuare-componente.html

 

La dilly, mymoto, ambulancia (patrick&daniel)? Nu gasesti nimic?

 

PS: Mai Pisica, m-am apucat sa fac prize de bricheta, ce naiba fac eu cu 7-8 alea ramase? Sa vad cui i le plasez :crack:

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este 2000 , carburatie ... Tre sa ajung sa le sincronizez . Recomandati pe cineva ? Aveti idee un pret ? Merci

 

Adiandrei , 280 km in oras? Asta inseamna un

6 la suta aprox , ceea ce ar fi foarte bine . Ce an este a ta ?

2003, de fapt este mixt nu doar oras :)

Editat de adiandrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Aveti idee ce marime are simeringul de la pinionul de atac? Si daca acesta poate fi schimbat "fortat" pe la pinionul de atatc fara a desface motorul?

 

Am observat ca imi curge ulei pe la pinion si ax schimbator viteze( suzuki sv650n an 2000)

 

Am cautat pe google si nu am gasit cotele simeringului de la pinionul de atac

 

Multumesc anticipat pentru raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...