yoyo_man Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Userul pierooradea are topcase cu suport cu tot pe la 300 de lei, pt sv generația ta, ma interesa pe mine sa îmi iau dar am renunțat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) imediat, iti fac yo poze la a mea LE: Facut de un prieten maistru fierar, foarte solid. Prinderile de sus se fixeaza cu suruburile care prind manerul pasagerului iar cele de jos, se duc pe sub cadrul coditei pana la suruburile posterioare ale prinderilor scaritelor pasagerului. Editat Aprilie 25, 2014 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusEL Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Userul pierooradea are topcase cu suport cu tot pe la 300 de lei, pt sv generația ta, ma interesa pe mine sa îmi iau dar am renunțat. Am discutat cu el. Super de treaba omul. Dar eu am deja topcase-ul si am nevoie doar barele de prindere pe cadru. Plus ca as vrea sa-l fac eu... low cost. Si daca tot m-am baga in seama... In urma unei cazaturi am reusit sa crap capacul turometrului(din mijloc de la surub pana in margine), piesa care se gaseste greu la dezmembrari, iar noua nu e chiar ieftina. Momentan sta pe pozitie...dar deranjeaza vizual si plus ca poate pica la vibratii mai mari. Eu m-am gandit sa maschez crapatura cu un parbriz... si eventual sa o lipesc ceva mai grosolan incat sa ramana pe pozitie. Ce idei aveti pentru o astfel de problema? Editat Aprilie 25, 2014 de mariusEL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Vezi mai sus, ca s-a postat intre timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 imediat, iti fac yo poze la a mea Ai facut offroad ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 AM nevoie de doua suruburi ca cel incercuit din imagine, aveti idee de unde pot comanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 (editat) AM nevoie de doua suruburi ca cel incercuit din imagine, aveti idee de unde pot comanda?Iti pot sugera cateva idei de cautare:1) Incearca o cautare pe net cu "suruburi en-detail", desi eu am gasit numai pachete de 100 buc.; 2) incearca la romimoto poate le are sau ti le poate aduce sau era user-ul: @mexycanu care aducea comenzi din anglia; 3) incearca la un magazin de piese auto; 4) la un magazin de bricolaj gen hornbach, obi etc. 5) sau daca aveti un targ in apropiere cum e la noi in Bucuresti cel din Vitan (stiu ca e acolo un stand numai cu suruburi); 6) sau la cei care dezmembreaza sv-uri, poate le-au ramas. Bafta! L.E. Uite aici un exemplu: http://www.romimoto-piese.ro/category/10213120000/search/surub/in/all/article/241129?sr=420. Din imaginea ta nu-mi dau seama de dimensiuni. Editat Aprilie 26, 2014 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 ziceti mi si mie va rog cat are rezerva la sv 650s model 2003 ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 (editat) Bine inteles ca am scapat-o din nou pe jos rupt piesa din imagine, ceva idei? Editat Mai 3, 2014 de adiandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Posibil sa am eu ce iti trebuie. Era doar prinderea sau mai aveai si alt suport pe ea? (precum cel de oglinda) Prinderea in care se infileteaza oglinda. Revin cu poza piesei demontate. Asta este piesa, o are cineva de vanzare? Si ma mai intereseaza maneta de frana fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Salutare, Sunt proaspat posesor de SV si astazi am fost la RAR si politie pentru inmatriculare. Cred ca din cauza ploii a aparut o problema la motor. Semnele de boala sunt: motorul nu mai tragea (gazul full si nu saream de 100km/h) pe liber se tureaza normal; rateuri; consum mare; mers in suturi; in neutru imi murea motorul daca o lasam la relantii; mai apareau momente in care tragea normal; Poate ma ajuta cineva cu o solutie/sfat. Multumesc anticipat, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Ai apa la bujia din fata. Dai jos radiatorul, scoti fisa si sulfi cu aer comprimat si gata treaba. Cred ca toti sv isti au patit asta cel putin o data. Si eu acum doua saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Un remediu pe termen lung exista? Nu as vrea ca la fiecare ploaie sa repet procedura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Am simpla, fara suportul de oglinda. Dar vezi ca gasesti pe louis.de sau kronaumoto.ro. E vro 4 euro. Caut inca si nu am gasit. Help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Pentru ca am auzit ca SV-istii au probleme cu bujia fata pe timp de ploaie, vreau sa povestesc experienta mea de duminica. Pentru cei care au vazut ce s-a intamplat duminica in Bucuresti (potopul), in drum spre casa din centrul vechi am luat 3 balti enorme. Imi era frica sa nu raman intr-una cu apa pana peste glezne. Ajuns acasa, am observat ca apa ajunsese pana peste jumatatea cilindrului din fata (acoperise si bujia). Dupa o zi de pauza. Motorul a pornit usor si functioneaza ca inainte de ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 La mine s-a remediat din mers problema(2km de mers pe uscat). Dar tot vreau sa aflu solutia cu care pot remedia problema pe timp de ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Pe timp de ploaie sau pt scufundari ? Pt timp de ploaie ai vreo 3-4 solutii - curatate gaurile pt scurgerea apa - putin silicon pe joja care sa etanseze bujia - o bucata de cauciuc atarnata in fata bujiei - extensie aripa roata fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Gaurile de scurgere unde sunt pozitionate. Eu am vazut o gaura de aproximativ 2mm in diametru pe fata laterala a blocului. Are legatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Este normal sa fac 130 km in oras cu aproape un plin . Exact la 130 km s a aprins becul . Care pot fi cauzele unui consum exagerat? Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Este normal sa fac 130 km in oras cu aproape un plin . Exact la 130 km s a aprins becul . Care pot fi cauzele unui consum exagerat? Cheers Eu fac cu un plin cam 250 - 280 km. Am fost cu ea la drum mai lung am calculat consum de 5% plus minus un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Este normal sa fac 130 km in oras cu aproape un plin . Exact la 130 km s a aprins becul . Care pot fi cauzele unui consum exagerat? Cheers Nu, nu e normal! In functie de model ai fie probleme la sistemul de injectie, fie carburatoarele date peste cap... sau motor de peste 2000cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Este 2000 , carburatie ... Tre sa ajung sa le sincronizez . Recomandati pe cineva ? Aveti idee un pret ? Merci Adiandrei , 280 km in oras? Asta inseamna un 6 la suta aprox , ceea ce ar fi foarte bine . Ce an este a ta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 (editat) http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=index&cPath=56 http://www.bestautovest.ro/piese-auto/motor-pornire-si-evacuare/evacuare-componente.html La dilly, mymoto, ambulancia (patrick&daniel)? Nu gasesti nimic? PS: Mai Pisica, m-am apucat sa fac prize de bricheta, ce naiba fac eu cu 7-8 alea ramase? Sa vad cui i le plasez Editat Mai 7, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 (editat) Este 2000 , carburatie ... Tre sa ajung sa le sincronizez . Recomandati pe cineva ? Aveti idee un pret ? Merci Adiandrei , 280 km in oras? Asta inseamna un 6 la suta aprox , ceea ce ar fi foarte bine . Ce an este a ta ? 2003, de fapt este mixt nu doar oras Editat Mai 7, 2014 de adiandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ipy Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Salutare tuturor, Aveti idee ce marime are simeringul de la pinionul de atac? Si daca acesta poate fi schimbat "fortat" pe la pinionul de atatc fara a desface motorul? Am observat ca imi curge ulei pe la pinion si ax schimbator viteze( suzuki sv650n an 2000) Am cautat pe google si nu am gasit cotele simeringului de la pinionul de atac Multumesc anticipat pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.