Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu tot cu castile in-ear sunt pe motor, pt muzica si pt atenuat zgomotul :) Tot caut dar nu am gasit pe la noi cauciuc dublu pt casti, pt o izolare si mai buna

Pana la urma cred ca o sa imi comand de pe afara http://www.jlabaudio.com/Products/Accessories/J3-Double-Flange-Tips/187

 

Yoyo, vorbeam noi de handfree-ul bluetooth - da, pot vorbi la el in mers, la viteze de 60-80 la ora, cu el prins pe capsa de la gat a gecii (si cu casca integraa) :) Bine, la mine cred ca protejeaza ceva mai bine parbrizul de vant, dar cred ca ar fi ok si pe sv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc dopuri cam de la inceput. Ce am acum sunt luate de la Praktiker. Nu am avut niciodata o casca scumpa ca sa pot face diferenta, dar cand pun dopurile aud mult mai bine ce e in jur fata de cum aud fara ele. Zgomotul de la vant e atenuat aproape complet, iar ce ramane nu este deranjant deloc. Si ca sa ma bag si eu in seama, pastreaza Nolan-ul, ia dopuri, mergi intins!

 

Now, era candva un site cu multe carticele de service moto dar la mine nu se incarca. Caut un manual pentru Yamaha RD 350 LC YPVS care eventual sa aiba si poze clare. Deocamdata am gasit unul in franceza (nu ar fi o problema) dar nu prea se vede scrisul pentru ca e scanat sau xeroxat candva demult. Asa ca daca mai stiti unde se gasesc manuale de service, help me out please. Si da, am incercat cu Google si am gasit ce am zis mai sus. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot la scorpio intentionez sa ma duc sa probez. mi s-au parut super decente ca pret si am tot citit pareri ok despre ele.

Folosesc dopuri de urechi, asa ca nu ma intereseaza cat e de zgomotoasa.

 

abia astept sa le incerc.

 

mersi de pareri

 

ar mai fi motor team , dar ei lucreaza cu suomy. eu sunt multumita de castile lor ...acum depinde ce buget ai!

si daca ajungi in bucuresti si nu dai un telefon...te tund!!! :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Didi, de auns ajung, nu stiu cat stau ca sunt pe fuga... din nou. Dar daca reusesc sa prind o zi intreaga, te anunt. Cred ca nu te-am mai vazut de 3 ani.... sa stii ca am imbatranit, parul mi-a cazut etc... :)))

 

Bugetul e in functie de cum ma simt cu ea pe cap. Din nefericire prin Copenhaga nu sunt foarte multe magazine moto, iar cele care sunt nu au o oferta foarte variata si e cam enervant. Uitasem de Suomy asa ca mersi. Sper sa apuca sa ma duc sa le incerc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare la voi: In sv-ul meu de 650 prima generatie am bagat doar ulei castrol (10w40) si as schimba un pic tactica,m am gandit sa l schimb acum cu motul. Intrebarea este: Cine foloseste ulei motul sa mi spuna un pic daca e vreo diferenta si care este cel mai bun pentru sv. Stiu ca parerile sunt impartite,dar totusi vreau sa mi fac o impresie. Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare la voi: In sv-ul meu de 650 prima generatie am bagat doar ulei castrol (10w40) si as schimba un pic tactica,m am gandit sa l schimb acum cu motul. Intrebarea este: Cine foloseste ulei motul sa mi spuna un pic daca e vreo diferenta si care este cel mai bun pentru sv. Stiu ca parerile sunt impartite,dar totusi vreau sa mi fac o impresie. Va multumesc

indiferent de producator - e de preferat ulei sintetic. avantajul - se degradeaza mult mai lent in timp/km.

la motul au seria 7100 cu cele 2 optiuni potrivite - 10w40 si 10w60.

eu (in dl) folosesc 10w40 in anotimpurile reci si vara 10w60.

cu 10w60 racirea se face mult mai bine - aproape ca nu mai porneste ventilatorul versus 10w40 cand mai porneste.

motul mai are si varianta 15w50 dar daca te prinde anotimpul rece cu el o sa simti ca la pornirile de dimineata iti pleaca de la ture mai joase fata de un 10w.

 

bafta,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent de producator - e de preferat ulei sintetic. avantajul - se degradeaza mult mai lent in timp/km.

la motul au seria 7100 cu cele 2 optiuni potrivite - 10w40 si 10w60.

eu (in dl) folosesc 10w40 in anotimpurile reci si vara 10w60.

cu 10w60 racirea se face mult mai bine - aproape ca nu mai porneste ventilatorul versus 10w40 cand mai porneste.

motul mai are si varianta 15w50 dar daca te prinde anotimpul rece cu el o sa simti ca la pornirile de dimineata iti pleaca de la ture mai joase fata de un 10w.

 

bafta,

paul

Sa inteleg ca motul 7100 10w60 e cel mai bun pentru sezon cald? Eu nu merg pe sezon rece,adic daca ies se intampla foarte rar....Multumesc de sfat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca motul 7100 10w60 e cel mai bun pentru sezon cald? Eu nu merg pe sezon rece,adic daca ies se intampla foarte rar....Multumesc de sfat!

de obicei discutiile despre uleiuri sunt interminabile si prin urmare nu pot sa afirm ca e "cel mai bun". e oki :D.

am testat destul de multe uleiuri (netestat mi-a ramas bardhal) dar dupa ce am descoperit 10w60 motul nu mi-a mai trebuit altul (de vre-o 80k km).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr'adevar, cu uleiurile e nuantata treaba si tot omu' baga 10w40 ca ala e all-round.

 

Totusi, eu cel mai bine m'am simtit pe 10w50 si 15w50. w60 n'am avut ocazia sa incerc inca, dar cred ca e chiar mai bun. Cand mergi cu mobra la 40 de grade +, nu ai nevoie de ulei subtire.. iar cand da frigul, deja de la 10 grade in jos dimineata se injumatatesc motoarele active, asa ca pentru ce sa bagi 10w40?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tii apasat , in acelasi timp, pe ambele butoane din bord - sel si adj- parca scrie pe ele, pana incepe sa iti clipoceasca ceasul, apoi dai cu adj pana ajungi la ora dorita dupa dai sel ca sa treci la minute .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms am reusit. am incercat si asta, dar n-am avut rabdare pana sa clipesca :)

am facut primi 500 de km cu el(defapt pe motocicleta) si chiar ca un motor bun si ptr. incepatori. frana de motor e genial, in zone cunoscute nici n-ai nevoie de frana, doar apas putin, sa vada cel din spate ca-ncetinesc.

sigur conteaza cat de mult te duce capatzana. la 40 de ani ai mei, si 21 de ani de cand conduc c-am de toate, te-ai cam linistit pana acuma.
in primi 50 de km puteam sa fac 3-4 accidente, nici unul din vina mea. le stiti, biciclisti, dube care nintra in fata ta, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa te bucuri de el.

sa vezi frana de motor la 1000. zici ca s-a blocat roata, mai mai sa zbor de pe el.

frana ? ce i aia ? placutele tin 100.000 :) un set

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa te bucuri de el.

sa vezi frana de motor la 1000. zici ca s-a blocat roata, mai mai sa zbor de pe el.

frana ? ce i aia ? placutele tin 100.000 :) un set

bafta

Corect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vai doamne ce preturi au sv-urile. iti pica fatza... se vinde un flex din '99 cu 2400 iepuri si un sv din 2008 NU. nu inteleg logica...... poate voi intelegeti fenomenul care sunteti mai vechi eu sunt incepator .... dar pot spune ca s fascinat de seveu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie fratele ...ca doar SV'ul a fost si prima mea motoreta si prima dragoste :)

Ma gandesc ca pt sotie tot un sv sa'i iau ca prim motoret ...dar ramane de vazut/studiat cazul :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Logica e complicata explicatia e simpla. Are R in nume? Daca are => valoreaza mult, atrage pixde. Daca nu=> e motocicleta de fete, nu atrage pixde, stai singur la terasa. Pentru pixde trebuie motorete cu R in nume (GSX-R, RR, R1, S1000RR. S1000R) intelegi ideea...trebuie sa fie reising.

R1200 merge ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Logica e complicata explicatia e simpla. Are R in nume? Daca are => valoreaza mult, atrage pixde. Daca nu=> e motocicleta de fete, nu atrage pixde, stai singur la terasa. Pentru pixde trebuie motorete cu R in nume (GSX-R, RR, R1, S1000RR. S1000R) intelegi ideea...trebuie sa fie reising.

:funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam ca asta o sa intrebi....nu merge ca bemve face doar masini....nu iezista motociclete bemve. Ce ai tu e un scuter chinezesc cu o stema ciordita :blbl:

Am avut o discutie asemanatoare cu unul la semafor, care m-a intrebat daca chiar e bmw, ca el stia doar de masini. L-am intrebat foarte surprins - bmw face si masini ? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...