Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

naah, eu sunt fan clasa 600. Urmatorul daca schimb SVul o sa fie un 4L sa incerc si asa, dar momentan sunt fericit cu SVul care deja consider ca papa mult 6.5-7%. Daca trec la miar cu consum mare si mai baga si astia impozitul "ala smecher", n'am facut nimic. Totusi, acum 6 ani cand am luat mobra era benzina 2.8 lei si cred ca e wise sa te mai gandesti si la consum daca puterea nu inseamna totul :D

 

doar ca sunt curios si as vrea sa vad ce parere are un fost/posesor de SV1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu nu inteleg o chestie: de ce fuge lumea in halul asta de SV1000? e un motor asa naspa?

 

am vb cu @capone la cateva luni dupa ce l'a cumparat si zicea din prima ca ar vrea sa il dea, foxbat(parca) l'a tinut o luna si l'a pus din nou la vanzare, mai tot apar topicuri cu "mi'am adus SV1000 din italia dar nu e pt mine" si asa mai departe.

Deci? care e faza? bruscheaza prea rau? consuma prea mult? trebuie tinut din ambreiaj in trafic? de ce incearca toti posesorii sa scape de ele, sau "mi se pare mie"?

Eu unul de 650 sunt foarte multumit..

 

nu stiu ce zice capone, dar din punctul meu de vedere e super fain. pesemne ca este o impresie ca "posesorii incearca sa scape de ele" , la vazare sunt multe mobre de la diversi producatori.

 

rezum ce s-a mai spus ..1000le e un motor misto, cuplu, fasnet, e cam pentru un mascul care vrea sa " il stoarca" .

nu e comod de touring ( mie imi place insa :) ), nu e de oras ( ca nici o motocicleta de peste 250 cmc de altfel), nu e " smooth" deloc,

 

adica exact ce imi place la el, un fel de" hooligan.

ma rog , mie imi place sunetul si cum "Trage"> dar aici , cinste lui Capone, powercomanderul + tobele = love :)

 

si asa cum am postat, cand m-am dat la bmw-uri si le am cu fum, consumul a fost maricel ( undeva pe la 8-9 ) . insa perfect normal pentru vitezele alea ( nu punem valori ca starnim polemici )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mersul cu pasager e naspa 1000-le, sta cam cocotat si vine pe tine in frana de motor.

 

Acceleratia nu e cum te-ai astepta de la un miar, fata de 650 e clar mai buna dar e la nivel de 600 i4 (chiar sub multe).

Max speed n-am incercat dar clar nu e facuta pentru viteze prea mari.

 

Eu am luat-o ca si funbike, n-am de gand sa bat sute de kilometri cu ea ci drumuri scurte gen Tg-Mures - Sighisoara, serpentinele de langa Tg-Mures. La anul sper sa ajung si pe circuit.

 

Partea foarte faina e ca are cuplu gramada, unde cu 650-ul ieseam pe viraje cu acceleratia full, acum intru cu 3/4 si mai am si loc de cate un wheelie pe iesire daca pisc putin ambreiajul.

 

Pe scurt:

(din punctul meu de vedere)

 

Plus: sunet, cuplu (reprize), look.

Minus: consum, incomod cu pasager, incomod la drumuri lungi, sub 3500 merge putin in suturi (n-am reglat TPS inca), trepte prea lungi (pentru gustul meu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am vazut mai multe discutii inca de la inceput, dar n-am inteles daca s-a finalizat sau nu ideea voastra.

A reusit cineva sa copieze si sa aiba la vanzare capac monopost?

Sau daca nu, macar capacelele alea mici care astupa gaurile dupa ce scoti manerul (vezi foto).

Merci anticipat pt un raspuns.

post-86729-0-06914700-1411561757_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facun un mic upgrade la partea de iluminat, nu e chiar estetic dar e destul de util.

Doar farul

post-68410-0-50510200-1411587966_thumb.jpg

Doar proiectoarele

post-68410-0-79413200-1411588023_thumb.jpg

Proiectoare + Far

post-68410-0-37527800-1411588070_thumb.jpg

post-68410-0-64113900-1411588124_thumb.jpgpost-68410-0-27562200-1411588180_thumb.jpg

Astea sunt http://www.ebay.com/itm/2X-10W-Cree-LED-Work-Light-Spot-Lamp-Driving-Fog-12V-Car-4x4-Motorcycle-Boat-ATV-/131022218166

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Super! Vazusem si eu ceva la chineji si ma gandeam... doar ca erau cu lupa. Ca parca nu as avea chef sa desfac farul original sa ii pun lupe + xenon, desi varianta asta ar fi cea mai ok dpdv al luminii, dar mie imi pornesc automat farurile si am mai avut o problema cu un releu din cutia de sigurante din cauza asta...

 

@Pisica: cu fibra e relativ usor, dar in cantitati mici. Mai usor e de facut o matrita, 2, 3 si dupa ies pe banda rulanta.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu caut acele capacele...insa sunt f greu de gasit din ce am vazut. Cineva cu o imprimanta 3d le-ar putea face. Ar mai fi solutia de facut manual, sigur as reusi insa nu stiu din ce material as putea sa le fac...m-am gandit la un ABS (material de carene) insa este nevoie de un bloc solid in sectiune cred de 4/2 sau 4/3cm

Dar n-ai reusit nimic? Ca am vazut ceva discutii de prin vara lui 2012 cum ca mai aveai putin sa-l termini, sau ceva de genul.

N-a reusit nimeni sa copieze capacul asta?

Cred ca pana la urma-l cumpar nou si gata... Dar parca mai bine cumpar altceva pt mobra de 100 EUR, nu? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, daca iti muti semnalizarile pe stop, mai folosesti semnalizarile astea?nu ai vrea sa le vinzi? cred ca sunt ca ale mele si mie mi-a furat "un prieten" geamul de la cea din dreapta. Asadar pentru un pret corect, ai deja un client pt unul/ambele/doar un geam , depinde cum vrei sa le dai :)

 

Revenind, cum facem sa ajunga la tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seara buna,

Am fost infectat de curand cu virusul SV :P eu de fel sunt fan chopper/cruiser dar am ajuns la concluzia ca merit sa mai merg si pe altceva si de unde al inceput sv-ul imi parea ciudat (mai ales cadrul) acum ma cucerit si ca pozitie dar si ca sunet (dehh tot un V ca la cruisere)
Asadar sunt mandrul posesor al unui SV 650 N din 2001 acu din pacate nu am prins decat vreo 100km pe el cand so intamplat beleaua /index.php?/topic/718069-accident-mihai-bravu-big-berceni-suzuki-sv650-negru/ (scuze nu am stiut sa inserez link-ul mai elegant)

 

acu dupa discutia cu asiguratorul si ceva calcule de piese noi facute de mine ma cam astept sa fie dauna totala si sa il repar singur
problema mea ce-a mai spinoasa este contactul si bordul (nu am gasit contact nou de cumparat) iar bord pentru versiunea N din 99-02 iarasi foarte rar si foarte scump (400E pe ebay, o singura oferta gasita) sunt in schimb multe oferte pentru bord de versiunea S 99-02 sau versiunea N din 2003+

Este compatibl bordul din 2003 cu motocicleta mea, sau merge instalat un bord de la versiuena S pe un motor fara carene (merge in sensul sa se potriveasca la suruburi, eventual sa nu atarne fire aiurea)
Multam ca ati citit ditai postul, tineti-mi pumnii sa mai prind cativa km pe el pana se termina sezonul :D


» Post actualizat in 26 Sep 2014 17:25

Ps (pentru ca aparent nu pot edita postul anterior)
ce parere aveti de service-ul elf workshop ( o ajuns acolo motocicleta ca dehh este fix peste drum de centrul de constatari daune al asirom-ului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope, bordul de generatia doua (2003+) nu se potriveste, Bordul de la un X-Y-K-K2 (99-02) varianta S ti-ar merge in sensul ca sunt una si aceeasi motocicleta, DAR prinderile sunt total diferite - cel de S are prinderile facute pentru suportul de semicarena al farului si este mai lat avand si un design mai alungit. Spor la reparat si noroc la ebay, poate totusi gasesti unul de N 1st gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma asteptam sa fie asa :( dar am zis sa confirm
ohh well daca nu gasesc un bord de N 1st gen poate gasesc un bord far si carene de S ( de vazut preturile) ... si pastrez doar ghidonul, asta am inteles ca se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti de service-ul elf workshop ( o ajuns acolo motocicleta ca dehh este fix peste drum de centrul de constatari daune al asirom-ului)

Am colaborat cu ei pt cateva lucrari la mobrele mele si au fost ok, n-am avut ce reprosa.

 

, sau merge instalat un bord de la versiuena S pe un motor fara carene (merge in sensul sa se potriveasca la suruburi, eventual sa nu atarne fire aiurea)

:)

post-40715-0-56140100-1411808541_thumb.jpg

post-40715-0-04417200-1411808543_thumb.jpg

post-40715-0-57089400-1411808544_thumb.jpg

post-40715-0-42439200-1411808546_thumb.jpg

post-40715-0-50300700-1411808547_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam lume pentru lamuriri si sfaturi.

Dap la bord aftermarket ma uitam si eu, toata ziua azi am periat svrider sa caut scheme electrice si tutoriale de montat borduri aftermarket :D
@Cap0ne arata fain sv-ul naked cu bord de S (deci bordul nu depinde de carene) bun, dar prinderea de cadru?

oricum bord de S sau aftermarket tot va trebui sa gasesc un mester sa se ocupe de prinderea in cadru sau sa imi suflec manecutele si sa inchiriez un garaj...doar vine iarna :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...