vladf Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 @G B V Nu cred ca se potrivesc, radiatorul de TL e mai lat. @Banzay Habar n-am sincer... nu vreau sa il repar si dupaia sa ma dau cu gandul ca ma lasa undeva departe de casa. In cel mai rau caz comand nou, problema e ca dureaza vreo vreo 4 saptamani livrarea. Mi-ar parea rau de banii dati pe asigurare, anvelope si consumabile sa o tin in garaj atata timp mai ales ca e vreme atat de buna acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 incearca sa il carpesti cu poxipol ceva.. si fa comanda la baietii aia din BV dupa unul nou. Au preturi bune si lucreaza f bine, iar daca nu ma insel GoodKat iti poate da detaliile pt ca el are un radiator facut pe comanda. SVul are minusurile lui, dar are si plusuri care tragand linie il pun undeva sus in topuri din punctul meu de vedere. E fiabil, consum decent, nu e infometat cu consumabilele si are un midrange de invidiat. Eu unul l-am luat ca "sa ma dau 2 ani" pe el pana invat, si totusi il am de 6-7 ani si nu ma prea lasa inima sa trec la alta mobra. Dupa un mic upgrade la frane, e tot ce-mi doresc momentan si in afara de liniile drepte unde accelerezi ca maimuta ma tin dupa orice mobra cu el.. ba chiar merg mai tare pe curbe ca tovarasi cu 50 de cai mai multi ca mine.. Nici dupa atatia ani de posesie nu-mi vine sa cred ce alegere buna am facut cand am luat motorul asta.. I love my bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 @Banzay Habar n-am sincer... nu vreau sa il repar si dupaia sa ma dau cu gandul ca ma lasa undeva departe de casa. In cel mai rau caz comand nou, problema e ca dureaza vreo vreo 4 saptamani livrarea. Mi-ar parea rau de banii dati pe asigurare, anvelope si consumabile sa o tin in garaj atata timp mai ales ca e vreme atat de buna acum... Nu te lasa man pe nicaieri... umbla un amic cu o raie de masina cu radiatorul sudat de ani de zile... Poxipolul nu prea tine si ala e posibil sa te lase, dar aici experienta mea e 50/50. Golit, Strans cu patentul, dat cu smirghel, degresant/diluant, pus poxipol, asteptat vreo 2 zile si vezi dupa cum se comporta. Oricum, mai rau ca inainte nu are cum sa curga Dar sudura sa stii ca e cea mai ieftina si buna solutie de compromis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Mnoa... nu e genul meu ) Bestia primeste radiator nou, in maxim 2 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 @vladf - de ce vinzi mobra? nu o cumparasei asta toamna parca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) Ba da... dar eu vroiam enduro. Am luat SV-ul pentru ca mi l-am dorit de mult... trebuia sa-l bifez pe lista iar pentru strada e exact ce-mi doresc doar ca ma atrage mai mult endureala decat strada. Editat Martie 26, 2015 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Ba da... dar eu vroiam enduro. Am luat SV-ul pentru ca mi l-am dorit de mult... trebuia sa-l bifez pe lista iar pentru strada e exact ce-mi doresc doar ca ma atrage mai mult endureala decat strada. Renunti de tot la mersul pe strada? Nu prea cred:P Opteaza pentru vstromu de 1000,daca vrei sa ai ceva din sv. La fel si varadero. Cam greoaie pentru drumuri nasoale,dar cu mers incet merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Nu-s astea motoare de el, sunt pt. pensionari ca d-alde mine... el e argint viu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Nu nu... pe strada raman la motoare sport, cat mai naked si agresive, deaia imi place v2-ul. Renunt probabil pana anul viitor, maxim 2 ani, imi fac de cap prin paduri cat se mai poate. Daca vocile nu ma fortau sa schimb masina pastram si SV-ul ca oricum nu valoreaza o avere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 placere pura vs. un dram de placere+utilitate. Te plimbi cu pasager/a mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Iese cineva la o plimbare azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 (editat) eu nu stiu cum poate considera cineva un motor de 1000 pt on-off. Cu cat petreci mai mult timp off-road, cu atat ai nevoie de o mobra mai usoara.. iar o mobra de 1000 nu e nicidecum usoara.. ca sa nu mai spun ca nici economica pt un roman treaba voastra, da multi nu faceti alegeri prea bine planuite @iceman - eu am probleme cu un bec in bord care se tot aprinde.. vineri cand iau salariu' o sa merg undeva sa vad cum il rezolv.. Editat Martie 30, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 @hardKnot cred ca problema ta se rezolva cu 90 ron la benzinarie..)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxnfs Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 (editat) Buna. De curand am achizitionat un suzuki sv 650 din 2001 si vreau sa montez pe el niste crash paduri .Problema mea este ca pe cadrul meu nu este locul acela ca in imagine unde sa pot pune crashpad,la mine este doar bara de la cadru fara iesitura aceea.Ar fi o problema daca as scoate unul din suruburile din cadru din zona aceea si l-as inlocui cu crasphad? Editat Martie 31, 2015 de alexxnfs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Exact asa se montează. Se scoate șurubul respectiv și vine montat crashpadul cu un șurub mai lung care îl înlocuiește. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxnfs Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 OK multumesc.Neavand locasul acela ma gandeam ca nu pot monta si imi era frica sa scot suruburi din cadru ca la prima vedere merg pana in cilindru si ma gandeam sa nu fie problema la un eventual soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Când le cumperi vin direct cu șuruburile de înlocuire, doar sa iei fix pt modelul tău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxnfs Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Nu ma refeream ca ramane gaura fara surub , ci ca surubul de la crashpad merge pana in cilindru daca am vazut bine si la un eventual soc sa nu faca mai mult rau decat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Nu ma refeream ca ramane gaura fara surub , ci ca surubul de la crashpad merge pana in cilindru daca am vazut bine si la un eventual soc sa nu faca mai mult rau decat bine. Asta nu pot sa știu. Eu l-am "incercat" pe cel de pe stanga și și-a făcut treaba cu brio, adevărul e ca nu a fost la viteza mare, am schimbat doar capul de cauciuc la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxnfs Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Ok , iti multumesc pentru timpul acordat.Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 vrei sa spui ca sv-ul tau nu e ca cel din imagine ??? » Post actualizat in 31 Mar 2015 16:05cred ca interpretezi tu gresit poza de fapt. acolo e un suport din aluminiu, un distantier pe care se monteaza crashpadul. se cumpara odata cu crashpadul, nu face parte din sasiu. si toate sv-urile generatia 1 sunt la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxnfs Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Da .Cred ca am interpretat gresit poza.Mi se parea mie putin suspect ca am cautat sv din fiecare an din generatia 1 si nici unul nu avea acel "distantier". Am vazut pe strada un sv care avea suportul +crashpad si m-am oprit sa ma uit si nu imi dadeam seama de ce are suportul si al meu nu.Credeam ca e diferenta de cadru.M-am lamurit , multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 (editat) fratilor curatz motocicleta mereu :| deh e prima suzuki sv650s 2008 si astazi cand ma uitam atent am reperat rezervorul de antigel si SURPRIZAAA era sub nivelul de LOW :| deci ori pierde ori nu a avut pus de cand am luat o ( 1 an ). acum sa identific pe unde curge am inteles ca se vede ceva de culoare alba . ce antigel sa i pun ? orice ? cat intra 850ml? am vazut pe net procedura de schimbare antigel (pe youtube este tutorial). astept cu interes parerile voastre ( e complicat de verificat pe unde curge, ce tip de antigel sa pun? nu a facut surprize pana acum dar pana nu l schimb nu o scot la plimbare). Mentionez ca-s pasionat tare de motociclete si mi place sa fac eu schimbul de lichide cel putin si alte mici chestii, treburile serioase ce tin de mecanica motor nu ma bag. Editat Aprilie 4, 2015 de Marshal.RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RPG. Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 (editat) Salut Care stiti exact cat trebuie sa fie tensiunea de incarcare la baterie? Bateria mea, daca o las cateva zile, nu mai are suficient curent pt pornire. Am observat de o perioada urme de acid pe bascula si ca bateria fierbe. Astazi am masurat tensiunile, dupa o tura de aprox 200 de km si aveam asa: tensiune baterie: 12.6 tensiune incarcare fara consumatori: 14.8(indiferent de turatie) tensiune incarcare cu faza scurta: 14.2(indiferent de turatie) tensiune incarcare cu ambele faze: 14.0(indiferent de turatie) Tensiunea de 14.8 poate sa fie o cauza de fierbere a bateriei? sau e bateria praf? Am desfacut-o si am completat cu apa distilata, in 3 dintre elementi, undeva la 100 de ml in total. » Post actualizat in 04 Apr 2015 20:03M-am lamurit, in manualul de service specifica o tensiune de incarcare intre 13.5 si 15.0 volti. Prin urmare, de imi "fierbe" bateria si scuipa electrolit? Editat Aprilie 4, 2015 de RPG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.