Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Fata este 17x40x12 - 2 buc (6203 2RS)

Spate 17x47x14 - 2buc (6303 2RS)

25x62x17 - 1buc (?6305 2RS)

(!nu sunt sigur de ultimul cod ca este 6305)

 

In Timisoara se gasesc la rolling.com.ro (poti cauta pe site un partener in cluj sau eventual un tel).

Trebuie sa fie de tip 2RS - cu capace pe ambele parti. Eu prefer capace de plastic (sunt si capace metalice) pentru ca se pot scote si verifica daca sunt unsi corect sau periodic se pot re-unge.

Ca producatori eu prefer SKF si Koyo.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat la cateva dezmembrari si nu gasesc stator SV 650 S din 2000.

Vreo recomandare? Se poate repara?

 

Multumesc

 

Salut,

Se poate reface infasurarea dar iti trebuie unul care chiar sa se stie cu bobinajul - destul de greu in zilele noastre.

Ai o poza cu al tau? - S-au carbonizat spirele in partea de sus unde nu ajunge ulei?

Atentie ca posibil statorul sa se fi dus din cauza releului de incarcare si o sa schimbi statorul si o sa crape si ala in scurt timp.

vezi topicul asta acesta pentru mai multe detalii: //www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,12507.0.html.

pp ca pe undeva exista o asemenea discutie si pentru sv650.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu l-am dat jos. Am verificat rezistenta bobinelor si mai mare decat indicat in manual.

Cu motorul pornit nu exista nici cel mai mic voltaj scos din el.

Multumesc pentru recomandarea cu Mosfet, deja l-am inlocuit acum 2 ani cu un FH001.

 

sa auzim de bine,

Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu l-am dat jos. Am verificat rezistenta bobinelor si mai mare decat indicat in manual.

Cu motorul pornit nu exista nici cel mai mic voltaj scos din el.

Multumesc pentru recomandarea cu Mosfet, deja l-am inlocuit acum 2 ani cu un FH001.

 

sa auzim de bine,

Marius

hmmm...

cand masori rezistenta bobinelor - sunt identice valorile dar mai mare decat in manual? stiu ca de multe ori difera valorile decat cele din manual chiar si pentru statoare noi.

eventual specifica te rog si cat citesti tu si cat e in manual sa vedem cam care e diferenta procentual.

la dl650 in manual dau 02-07 ohmi.

 

cand masori rezistenta intre fiecare faza a statorului si masa - indica infinit?

 

cu statorul decuplat din releu de incarcare si motorul pornit (5000rpm) - cand masori tensiunea (atentie ca este AC) intre cele 3 faze - indica la fel pe fiecare faza? care sunt valorile (ar trebui sa ai 60V ca).

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 17 Apr 2015 13:00

PS

poate util - https://www.shindengen.co.jp/product_e/electro/catalog.html

specificatiile de la "releele" uzuale.

eu unul astept cu nerabdare SHxx1 sa iasa pe piata (este folosit la DL1000 modelul nou).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm...

cand masori rezistenta bobinelor - sunt identice valorile dar mai mare decat in manual? stiu ca de multe ori difera valorile decat cele din manual chiar si pentru statoare noi.

eventual specifica te rog si cat citesti tu si cat e in manual sa vedem cam care e diferenta procentual.

la dl650 in manual dau 02-07 ohmi.

 

cand masori rezistenta intre fiecare faza a statorului si masa - indica infinit?

 

cu statorul decuplat din releu de incarcare si motorul pornit (5000rpm) - cand masori tensiunea (atentie ca este AC) intre cele 3 faze - indica la fel pe fiecare faza? care sunt valorile (ar trebui sa ai 60V ca).

 

numai bine,

paul

 

intre bobine 1.7, 2.3, 2.8Ohmi

 

nu am masurat intre faze si masa - revin cu detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,deci pana acum combinatia este:furca K4 1000,etrieri r6,jante PVM luate de pe zx10 2008,bascula zx6 2007 si multe altele ce nu imi vin in minte acum azi cind am vazut-o topaiam ca un copil ,m-ai am de facut(scarite, cabluri noi ,suporti far etc) dar trebuie sa multumesc baietilor de la coc motors din cluj sint maxim in tot ce fac

PS ideei pt codita?multumesc pt aprecieri si pentru critici daca vin

Editat de romyc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Holy f, m-am ocupat azi de TB sync si am alta mobra... recomand miscarea TPS + TB sync... e genul de operatiune care dureaza o ora dar te lasa cu intrebarea "de ce nu am facut asta mai devreme?"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,imi ajunge saptamana viitoare codita si cred ca i-ar sta bine cu stopul avand si semnale incluse ii minimalizez spatele cu un suport de nr mic si gata,cred spatele

am comandat kitul de lant ii totul 520,cablurile de ambreial si cele doua de aceleratie,mansoane,m-ai am nevoie de scarite, vreau racing si o maneta de ambreiaj scurta after si una de cbr 600 rr 2008>pt pompa radiala si inca altele....pana ma da sotia afara din casa X-( ca la 40 ani nu am mintea la locul ei :alcy:

PS.mersi pt ajutor :peace:

Editat de romyc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...