MotoRocker Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Dap, vroiam sa-l transform in naked dar imi era groaza de munca si investitie. In plus, parca incepuse sa ma enerveze frana de motor. la SV? era floare la ureche! eu vreau sa dezbrac VTR-ul in primavara, sa vezi acolo, ca nu are fratior naked ca SV-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Salut. Cred ca aseara mi-a intrat apa la cilindrul din fata. A fost furtuna puternica cu ploaie si am lasat-o afara, fara nimic pe ea. Astazi dimineata am plecat la servici si a facut cateva figuri pe drum. M-am gandit ca o sa-si revina in cursul zilei. La intoarcere acasa, surpriza, si mai multe figuri. Se comporta in felul urmator, in zona 4k - 5.5k RPM isi schimba sunetul si uneori da rateuri continuu si trage foarte prost. Daca o accelerez putin, trece de acea zona si trage normal. Asta nu se intampla tot timpul. I-am dat pana in limitare de cateva ori si nu a facut figuri. Am mers putin mai tare in ideea sa se incinga motorul. Am scos fisele de la bujii cand am ajuns acasa. Sper sa se evapore apa, daca exista pe undeva si sa nu fie nevoie de alte interventii. De obicei cum se procedeaza cand se intampla asta ? Ce interventie necesita ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Tocmai ai făcut cunoștință cu SV 325 Cand scoti fisele de la bujii curatale bine si introdu in pipa de la bujie niste vaselina siliconica asa scapi ieftin si fara alte modificări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 la SV? era floare la ureche! eu vreau sa dezbrac VTR-ul in primavara, sa vezi acolo, ca nu are fratior naked ca SV-ul Nu vroiam sa renunt la conductele metalice de frana si nici sa dau bani pe altele cand erau deja acolo + multe altele. Mi-e ciuda ca a venit cumparatorul la o saptamana si 200km dupa ce i-am rezolvat oala de ambreiaj, pompa de apa si ii cumparasem ulei si filtre noi, la vreo 500km de cand i-am refacut furca si la vreo 1000 de cand i-am luat anvelope noi, as putea zice ca ultimii 1000km m-au costat vreo 600euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 sa nu-tie fie ciuda, roata se invarte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 (editat) Salut. Revin. Problemele continua. Tind sa cred ca nu are nici o legatura apa la cilindrul din fata, cu toate ca simptomele sunt perfecte. Am facut 100 de km de atunci si se comporta la fel. Cata apa sa aiba ca sa nu se evapore in 100 de km, in conditiile in care motorul ajunge de 2 ori pe zi la temperatura optima de functionare (si chiar putin mai mult, pentru ca asa intentionez eu). Nu stiu despre ce poate fi vorba si nu stiu de unde sa incep. Pierde foarte mult din putere intre 3500 si 5000 RPM si isi schimba sunetul. Zilele trecute facea asa doar in treptele inferioare (1 si 2), astazi am observat ca face si in a 4-a si a 5-a. Este clar ca un cilindru nu functioneaza cum ar trebui. Intrebarea este "de ce doar plaja aceea de turatii ?" De ce nu face la fel tot timpul si de ce cand trec de 5000 RPM trage la fel ca inainte, pana in limitare ? M-am uitat la fisele bujiilor, par in regula (nu sunt crapate, coapte). O sa schimb saptamana viitoare si bujiile sa vad cum se comporta. Ar putea exista posibilitatea sa am apa in benzina ? Dar iarasi nu vad logica, ar trebui sa mearga urat tot timpul. O problema electrica ar putea fi ? Nu stiu, sa fi intrat apa pe la vreo mufa sau releu atunci cand a stat in furtuna si sa afecteze mersul ... Nu am nici o idee, de aceea ma gandesc la mai multe variante. Salut. Cred ca aseara mi-a intrat apa la cilindrul din fata. A fost furtuna puternica cu ploaie si am lasat-o afara, fara nimic pe ea. Astazi dimineata am plecat la servici si a facut cateva figuri pe drum. M-am gandit ca o sa-si revina in cursul zilei. La intoarcere acasa, surpriza, si mai multe figuri. Se comporta in felul urmator, in zona 4k - 5.5k RPM isi schimba sunetul si uneori da rateuri continuu si trage foarte prost. Daca o accelerez putin, trece de acea zona si trage normal. Asta nu se intampla tot timpul. I-am dat pana in limitare de cateva ori si nu a facut figuri. Am mers putin mai tare in ideea sa se incinga motorul. Am scos fisele de la bujii cand am ajuns acasa. Sper sa se evapore apa, daca exista pe undeva si sa nu fie nevoie de alte interventii. De obicei cum se procedeaza cand se intampla asta ? Ce interventie necesita ? Mersi. Editat Iulie 12, 2015 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Este clar ca un cilindru nu functioneaza cum ar trebui. Intrebarea este "de ce doar plaja aceea de turatii ?" De ce nu face la fel tot timpul si de ce cand trec de 5000 RPM trage la fel ca inainte, pana in limitare ? carburiciul: ori benzina dubioasa in el, ori vreo chestie in benzil. O sa schimb saptamana viitoare si bujiile sa vad cum se comporta. Ai scos bujiile? Cum arata? In general nu fac probleme decat dupa multi km, iar fostul proprietar (kevin, parca de la el o ai nu? sau de la yoyo?) oricare ar fi fost el dintre cei 2, ma indoiesc ca nu le-au schimbat si tu nu cred ca ai asa multi km... Chestia cu apa se poate intampla. Eu am patit-o la un auto, fisa nu ii dadea voie sa se evapore si intr-un final am scos-o cu servetele + o andrea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Eu mizez pe bujii. Mie nu mi-au făcut probleme și nu le-am schimbat deci au ceva km. Cu alea trebuie să începi zic eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Eu am schimbat bujiile. Faza e ca apa aia nu se evapora doar incalzind motorul si sperand sa se rezolve, asa am crezut si eu, dar degeaba. Trebuie scoasa bujia si uscat cateva minute cu foenul locasul ala, nu e mare scofala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Bun. Am sa fac si asta maine, inainte de a merge la servici. Spre rusinea mea, nu am cheie de bujie. De fapt am (de masina), dar nu stiu daca se potriveste la motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 (editat) Faza e ca apa aia nu se evapora doar incalzind motorul si sperand sa se rezolve Exact. Fisele au niste capisoane care cica nu lasa apa sa intre, dar mai scapa pe langa ele. De intrat intra, dar de iesit nu prea De asta ziceam si eu de rezolvarea cu andrea+servetele. De cand umblu pe aici pe forum, iar mi se face dor de motociclit si ma gandeam la un sv k1, dar din pacate sunt cam pe picior de plecare... de fapt am (de masina), dar nu stiu daca se potriveste la motocicleta. Daca nu ma insel, la SV ai nevoie de cheie de 16, tubulara lunga. Editat Iulie 12, 2015 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Se gasesc pe undeva garniturile acelea de la capacul rezervorului ? La mine sunt crapate si scoapte din cauza timpului si a caldurii. Nu mai etanseaza bine si miroase a benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loopu Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Și Sv ul meu merge puțin sacadat, putin în ideea ca nu am observat pana acum, doar după ce am testat-o să-ți răspund la întrebare . Vechiul sv '99 mergea foarte sacadat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loopu Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 (editat) Am testat-o și merge f puțin sacadat. Probabil m-am exprimat greșit mai sus și nu s-a înțeles . As fi interesat de evacuarea ta. M-am uitat la clipul ce l-ai pus și nu-mi dau seama f bine cat de gălăgioasa e. Deocamdată a mea e stock și as vrea ceva mai puternic dar sa nu deranjeze vecinii sau pe mine la drumuri lungi. Poți să-mi dai mai multe detalii? Editat Iulie 20, 2015 de Loopu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 goodkat, e normal sa sacadeze ca doar nu e diesel. Pune relantiul mai mare daca vrei sa pleci din ambreiaj ) eu cred ca am lista completa de "smoothness MODs" si tot face urat intr'a 1a.. de la 2 in sus e mai bine ca ma mai joc si eu asa din cand in cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Salut. Revin. Problemele continua. Tind sa cred ca nu are nici o legatura apa la cilindrul din fata, cu toate ca simptomele sunt perfecte. Am facut 100 de km de atunci si se comporta la fel. Cata apa sa aiba ca sa nu se evapore in 100 de km, in conditiile in care motorul ajunge de 2 ori pe zi la temperatura optima de functionare (si chiar putin mai mult, pentru ca asa intentionez eu). Nu stiu despre ce poate fi vorba si nu stiu de unde sa incep. Pierde foarte mult din putere intre 3500 si 5000 RPM si isi schimba sunetul. Zilele trecute facea asa doar in treptele inferioare (1 si 2), astazi am observat ca face si in a 4-a si a 5-a. Este clar ca un cilindru nu functioneaza cum ar trebui. Intrebarea este "de ce doar plaja aceea de turatii ?" De ce nu face la fel tot timpul si de ce cand trec de 5000 RPM trage la fel ca inainte, pana in limitare ? M-am uitat la fisele bujiilor, par in regula (nu sunt crapate, coapte). O sa schimb saptamana viitoare si bujiile sa vad cum se comporta. Ar putea exista posibilitatea sa am apa in benzina ? Dar iarasi nu vad logica, ar trebui sa mearga urat tot timpul. O problema electrica ar putea fi ? Nu stiu, sa fi intrat apa pe la vreo mufa sau releu atunci cand a stat in furtuna si sa afecteze mersul ... Nu am nici o idee, de aceea ma gandesc la mai multe variante. Salut, Exact simptomele astea le-am avut cand am spalat motocicleta cu jet.Am curatat carburatoarele si sincronizat a doua zi dupa care motocicleta a functionat fara probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Si-a revenit de la sine, cu toate ca nu am apucat inca sa schimb bujiile, dar o voi face in scurt timp. A mai mers asa o perioada si brusc si-a revenit. Totusi cred ca a stat apa pe undeva bine ascunsa si pana a disparut si-a facut de cap. De acum o invelesc cand vine ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SolaleaC Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Salut,de o saptamana detin si eu un suzuki sv650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Asta e SV-ul de la Sermoto cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SolaleaC Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 (editat) Da E ok? Că nu îs foarte lăudați sermoto ăștia. Editat Iulie 28, 2015 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SolaleaC Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Motocicleta arata super bine,singura problema de ordin estetic este ca mi-a infundat curierul putin rezervorul si a rupt manerul de frana.Ce probleme am gasit la motor:avea antigel doar in motor,iar vasul era aproape gol si a fost spalata fara a mai fii uns lantul si a ruginit(si.-a revenit de la ungere),si cred ca trebuie furca serivisata(as avea nevoie de putin ajutor ca nu stiu cum sa verific daca este nevoie sa schimb uleiul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Salut. Sunt posesor de SV650N K4, il am de o luna. Toate bune si frumoase pana ieri cand am facut un drum mai lung cu el. Dupa aproximativ doua ore de mers, a murit motorul in mers pe retrogradare cand am tras ambreiajul. Am mai mers din inertie 100m, am tras pe dreapta. Primele secunde nu vroia sa porneasca deloc, demarorul nu facea nimic. Dupa 30 sec.a pornit, s-a balbait si a murit. Am mai pornit-o o data, i-am dat un pic de acceleratie si a mers ok. Am plecat spre casa, totul ok pana la 200m de destinatie cand a murit din nou pe o retrogradare 3-2. Aceeasi poveste, pornit greu si mers prost initial. Bateria am masurat-o e ok, ma gandeam sa incep rezolvarea cu schimbarea bujiilor. Fostul proprietar nu le-a schimbat asa ca probabil au ani buni pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 suna cam dubios.nu poate fi și ceva problemă de alimentare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Sa ai noroc de SV! E ok? Că nu îs foarte lăudați sermoto ăștia. SV-ul parea revopsit si am trecut peste el, am luat un FZ6s 2006 care avea o crapatura mica pe carena stanga, in rest, dupa ~500 km toate bune, n-am gasit nimic ascuns si nici probleme nu are. Daca as avea ceva de reprosat ar fi urmatoarele: - Transportul desi scrie ca e gratuit, a fost invocat motivul ca ne-a facut alt pret fata de cel pe care l-ar fi pus pe net (FZ-ul nu era pus pe net) si a trebuit sa-l platim. - Casca aia gratuita e numai buna pe post de ghiveci, dpmdv nu face decat sa lase impresia de servicii proaste, mai bine nu ar da-o. - Pe site scrie despre consumabile ca sunt in stare buna, pai... eu m-am uitat la FZ-urile care sunt si acum pe site (2550e si 2750e) si au anvelope touring cu profil bun dar DOT 07, erau lemne la cel mai nasol mod posibil. Partea buna, poti proba ce vrei, le poti intoarce pe toate partile, te lasa in treaba ta, nu stau sa-ti bage pe gat partile bune cum fac multi vanzatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.