Marshal.RO Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 nu ti inregistreaza temperatura lichidului. asa arata cand pornesti motorul si dureaza putin pana iti apar gradele, este un lucru normal, daca nu ti arata deloc temperatura este posibil sa fie stricat vre un senzor ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SolaleaC Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Si-a revenit de la sine,cred ca este sonda pe duca de face asa sau mufa oxidata nu am avut timp sa verific... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Salutare, Proaspat posesor de SV650 S(semicarenat) model 2003-2004 am nevoie de sfaturile voastre in privinta urmatoarelor chestiuni: 1. La folosirea franei spate, pedala are o portiune din cursa ei in care apasand-o nu pot sesiza ca franeaza(sau franeaza foarte slab si nu percep). Problema se manifesta cam la fel si pe frana fata, dar mi se pare mai pronuntata senzatia de apasare in gol pe frana spate. M-am uitat si era lichid de frana suficient in ambele borcanase. Cum pot corecta problema, ca franarea sa se faca progresiv imediat ce apas pedala/trag de maneta? 2. Claxonul functioneaza cu intemitente. Ma trezesc ca uneori apas pe buton si nu functioneaza. Ce ar trebui sa verific mai intai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 1. La folosirea franei spate, pedala are o portiune din cursa ei in care apasand-o nu pot sesiza ca franeaza(sau franeaza foarte slab si nu percep). Problema se manifesta cam la fel si pe frana fata, dar mi se pare mai pronuntata senzatia de apasare in gol pe frana spate. M-am uitat si era lichid de frana suficient in ambele borcanase. Cum pot corecta problema, ca franarea sa se faca progresiv imediat ce apas pedala/trag de maneta? maneta/pedala in trepte sau buretoasa => lichid de frana vechi si/sau aer in instalatie => trebuie sa schimbi lichidul si sa faci aerisirea, daca te pricepi cat-de-cat c-o cheie, e detaliata in manualul de reparatie 2. Claxonul functioneaza cu intemitente. Ma trezesc ca uneori apas pe buton si nu functioneaza. Ce ar trebui sa verific mai intai? vezi asa - mufa in care se conecteaza sa nu fie oxidata, surubelul ala central din care se regleaza....daca nu, desfa-l din toate suruburile si curata componentele, asambleaza si si regleaza-l (tot din surubelul ala, putin cate putin pana suna bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 (editat) 1. La folosirea franei spate, pedala are o portiune din cursa ei in care apasand-o nu pot sesiza ca franeaza(sau franeaza foarte slab si nu percep). Problema se manifesta cam la fel si pe frana fata, dar mi se pare mai pronuntata senzatia de apasare in gol pe frana spate. M-am uitat si era lichid de frana suficient in ambele borcanase. Cum pot corecta problema, ca franarea sa se faca progresiv imediat ce apas pedala/trag de maneta? Motoare relativ vechi, frane probabil neintretinute. Incearca curatarea pistonaselor cu o periuta de dinti, dar daca intrebi care e problema, mai bine o duci la un service sa iti scoata pistonasele, sa curete santurile in care intra garniturile si daca e cazul, inlocuirea lor (a garniturilor sau chiar a pistonaselor daca situatia o impune) si aerisirea instalatiei si cativa ani buni nu mai ai probleme. 2. Claxonul functioneaza cu intemitente. Ma trezesc ca uneori apas pe buton si nu functioneaza. Ce ar trebui sa verific mai intai? pleci de la buton. sa nu aiba depuneri sau alte probleme gen fire sectionate. Editat August 25, 2015 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Salut. Vin cu un soi de problema pe care nu prea o pricep (cel putin nu are logica). Am cazut acum scurt timp cu SV-ul. Ceva minor, cazatura pe la 20 km/h. Polizat carena dreapta si rupt scarita pilot. In urma incidentului, furtunul cu lichid de racire, care duce de la motor la radiator, este foarte tare, se acumuleaza presiune prea mare in el, ceea ce nu se intampla inainte sa cad. Practic daca apesi pe el cu mana, nu-l poti strange / sugruma, inainte puteam sa fac asta. Mai departe, pe partea stanga a motocicletei, intre cilindri, este o chestie care spre rusinea mea nu stiu cum se numeste (nici nu am studiat manualul ce e drept) pe la care picura foarte putin lichid de racire. Asta se intampla tot de cand am cazut. Inainte nu era vorba despre asa ceva. Nu stiu exact pe unde curge, dar se prelinge exact pe unde am incercuit in poza. Problema s-a dovedit a fi de la colierul care strange furtunul ce vine din radiator si intra in sistemul cu termostat. Am strans si totul este in regula acum. Trecand peste asta, are cineva idee unde as putea gasi aceste protectii care vin pe partile laterale ale rezervorului ? Cand sunt cu pantalonii din piele, de la frecare se face un fel de chestie alba (un praf foarte fin) care ramane si pe rezervor si pe pantalon. Ma gandesc ca o protectie de genul ar rezolva problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Care sunteți din București și aveți un SV650 injecție cu undertail-ul (undertail + suport număr) stoc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Cam greu sa gasesti suportul ala...de obicei e prima piesa pe care lumea o arunca. Pentru ce ai nevoie? Să văd cum arată și dacă e de vânzare, să îl și cumpăr. Dacă nu, măcar să știu ce caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Care sunteți din București și aveți un SV650 injecție cu undertail-ul (undertail + suport număr) stoc? Salutare, Am pe mobra suportul de numar stoc asa cum venea din fabrica, inclusiv cu semnalele stoc. Ti-l pot arata, daca vrei(imi lasi un P.M.). Momentan nu m-am gandit sa il vand. Trebuie sa caut inatai unul cu care sa il inlocuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Salutare, Am pe mobra suportul de numar stoc asa cum venea din fabrica, inclusiv cu semnalele stoc. Ti-l pot arata, daca vrei(imi lasi un P.M.). Momentan nu m-am gandit sa il vand. Trebuie sa caut inatai unul cu care sa il inlocuiesc. Dă-mi un număr de telefon în privat, te rog. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 (editat) Trecand peste asta, are cineva idee unde as putea gasi aceste protectii care vin pe partile laterale ale rezervorului ? Cand sunt cu pantalonii din piele, de la frecare se face un fel de chestie alba (un praf foarte fin) care ramane si pe rezervor si pe pantalon. Ma gandesc ca o protectie de genul ar rezolva problema. Nu stiu unde se gasesc protectiile alea dar poti sa vorbesti cu userul TankG care iti poate face pe comanda. E super ok omu , am comandat si eu de la el . TankG Editat August 31, 2015 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaSan Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 (editat) Salut si scuze pt deranj. Am si eu o problema urgenta va rog: tocmai vin de la RAR si cu tot cu db-killer si o incercare de spaga mi-a dat revenire pt evacuare omologata. Aveti careva o toba stoc (pt SV650S din 2004) s-o pun asa provizoriu (o cumpar bineinteles) sau daca aveti alta idee va rog, loviti-ma Merci si astept un raspuns. O zi buna, Horia Editat Septembrie 2, 2015 de HoriaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaSan Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 Lasa-ma sa ghicesc. RAR Voluntari? Du-te la Grivita daca nu gasesti o toba omologata. Da, la Voluntari... Pai nush daca ma pot duce oriunde acum la revenire. Nu trebuie tot la Voluntari? Ca am deja toate actele si factura deja facute acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 toba ce firma e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaSan Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 (editat) toba ce firma e? Este Giannelli, pusa din 2008, nu mai am niciun act la ea... Editat Septembrie 2, 2015 de HoriaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 mda...e si scurtata,se vede ca e umblat la ea...nu poti s-o bagi pe aia cu "e omologata domne, are stanta cu nr omologarii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaSan Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 Salut si scuze pt deranj. Am si eu o problema urgenta va rog: tocmai vin de la RAR si cu tot cu db-killer si o incercare de spaga mi-a dat revenire pt evacuare omologata. Aveti careva o toba stoc (pt SV650S din 2004) s-o pun asa provizoriu (o cumpar bineinteles) sau daca aveti alta idee va rog, loviti-ma Merci si astept un raspuns. O zi buna, Horia Sau daca nu gasesc toba stoc, macar daca-mi puteti recomanda cea mai ieftina toba omologata pe piata. Am cautat pana acum pe net de-am innebunit si nimic acceptabil... » Post actualizat in 02 Sep 2015 12:00 Sau daca nu gasesc toba stoc, macar daca-mi puteti recomanda cea mai ieftina toba omologata pe piata. Am cautat pana acum pe net de-am innebunit si nimic acceptabil... Un mic update: am gasit toba stoc de la un SV din 2001. Aveti idee se potriveste la mine cumva? Scuze ca insist, dar chiar n-am idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Nush ce-a fost in mintea ta sa te duci cu toba aia la RAR. Discutia asta trebuia sa aibe loc inainte de programare, era clar ca o sa-ti dea revenire. Daca ai model 2004-2006, cred ca trebuie sa cauti din anii astia, daca e 2003 trebuie sa cauti numai 2003...S-ar putea sa nu se potriveasca 2001 pe a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Am de vanzare o evacuare completa oem de sv650 2007. 350 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
methos Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Salut, a venit timpul sa ma despart de SV - anuntul aici /index.php?/topic/731229-vand-suzuki-sv650s-2000/ cum motoarele astea nu sunt tocmai cautate, poate aveti printre cunostinte/prieteni pe cineva care vrea unul pt inceput - il dau ieftin pentru ca are nevoie de reparatii, de principiu optice si ceva mecanic. urmatoarea s-ar putea sa fie tot SV, dar vreau sa iau o pauza deocamdata. succes in continuare si sa va bucurati de mobre. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Salut, am demontat mobra si la refacere am ramas cu piesa asta in plus. De unde e? Unde se pune? Pt ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Ms mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 am si io o nelamurire privitor la janta spate de pe sv vazusem pe topicul unui coleg care vinde un sv650s ca schimbase janta cu una de gsxr pentru a monta cauciuc mai lat,respectiv 180 ce presupune modificarea,adica sunt necesare si alte interventii si ce avantaje/dezavantaje prezinta chestia,in afara aspectului sa nu i poluez topicul.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 (editat) manevrabilitate mai PROASTA. Da bine la terase. PS: O evacuare cap coada Remus pt SV gen 2 intereseaza pe cineva ? Editat Septembrie 12, 2015 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 cam cat costa O VOSIRE LA SV GEN 2. de referat in Bucuresti.??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.